Nekem szerencsére régifajta mazdám van. (mint egy lada) ha uj tipus lenne, biztos nem állnék neki gyürüzni. Nem a szakmám az autoszerelés, de szerencsére van közöm hozzá:)
Gangsta! A Maróti könyvesboltban érdeklődtél már? Nekem egy Haynes féle könyvem van a kocsihoz,abban benne van szinte minden.
A fütőradiátor még az enyémen is jól el van dugva a müszerfal alá, pedig a legkezdetlegesebb 323-as, de nem kell kiszedni a müszerfalat, csak jól be kell alá mászni.
A 4400Ft/óra szerintem is iszonyú sok pénz, ráadásul azt nem hiszem el hogy 3 nap lenne kiszedni és kitisztitani egy szakszervizben. Én 4 óra alatt megcsináltam pedig nekem nincsenek speciális célszerszámaim, és nem javitok minden nap autót. Csak egy kis odafigyelés kell hozzá.
Egyébként jelentem az akció óta úgy füt hogy csak na!!:) Max. ventillátorfokozaton is jó meleget fúj.
Pigmy. Inditáskor nem füstöl csak amikor már bemelegedett. Ha nyomok egy bő gázt akkor szép kék füstöt hagyok magam mögött. Már minden elő van készitve, pénteken mütét.
somSom: Koszi, hogy utana neztel!
Hat az a 4400Ft/ora eleg huzos... :-( A nyito-zaro lamellara mi is gondoltunk, de a szerelo szerint az oke! De azert megnezem majd megegyszer!
Lehet valahol konyvet kapni a 323F-rol? Nem olyan autoszereloknek szolo "lexikon" kellene, csak egy alap ismerteto - tippekkel, trukkokkel tele! :-) Vagy csak almodozom...?! :-o Jo lenne egy "megmaradt" hasznalati utmutato, ugyanis azt nem kaptam a brigrahoz...! :-|
Ha a radiátort ki kell venni elég húzós (műszerfal ki-be sok óra/4400+Áfa).
a szerlők mondák nézd meg kinyílik e a lamella ha fűtést bekapcsolod.
somSom
SzaboZE: Nekem az autoszerelo azt mondta, hogy (valoszinuleg) ki kell venni az egesz muszerfalat, legzsakokkal egyutt, aztan kijon a radiator. Ez egy nap. Egy nap amig kitakaritjak, nyomasproba, stb. Es egy ujabb nap, amig az egeszet visszapakoljak az autoba! :-| Szoval nem lehet egyszeru muvelet! :-)
És hogy kell kivenni a radiátort? Nem nagyon tudom azt sem hogy hol van. (BD)
Hej, Akashi mázlista vagy hogy ilyeneket csak úgy meg tudsz csinálni... :)
Drukkolok.
Megnéztem a fütést. Kimostam a rendszert, de nem javult. Aztán kiporszivóztam a fütőradiátort. Alig javult. Ma leszedtem a fütőradiátort, (ISZONYATOS SZÍVÁS!!!) és kitisztitottam. Találtam benne mindent. Többek között egy kulcsot:), bogármaradványokat, falevélzúzalékot, pókhálót, meg valami szmötyit. Újra átporszivóztam, aztán bevágtam a víz alá és kimostam a radiátor lamellái közül a 23-évnyi koszt!!!!!
Most meleg levegőt fúj!!! Persze alapjáraton csak langyos, de ha pörög a motor jó meleg jön végre:)) Eddig 2-es fokozaton hideget fújt.
Holnap a reggeli hidegben le lészen tesztelve, hogy üzemi körülmények között is müxik-e.
Hétvégén beterveztem egy gyürüzést, mert füstölni kezdett a gép. Drukkoljatok hogy sikerüljön.
Olan luk nincs, csak olyan amin hátul távozik a cucc. Téli cucc: fekete 14-eslemezfelni passzmilyen tipusú és Continental TS??? téligumi. Sajnos a mérete 175/65, szóval most csal vmennyit a km óra (egészen pontosan 3%-ot).
Nalam is van egy lyukacska a kipufogo rendszeben. A motor (leomlo) utani kotesnel van egy repedes, amit meg kell(ene) hegesztetnem. A szerelo szerint nem kell cserelni, mert (meg) hegesztheto allapotban van. Majd meg ezt is meg kell ejtenem!
Milyen teligumijaid/lemezfelnid van?
Megnéztem a végét, de csak egy luk van a kipuffogón!!! :))) Még eddig nem mentem 160 fölé, eccerűen nem adódott alkalom. Pedig kiváncsi vagyok. Érdi emelkedőn nem gond a 150-160, egyelőre ez biztos. Igaz a BD is felment 150-el...
Hat elmeletileg igen... :-) Kerdes, hogy mennyit dob rajta ez a Remus dob. Megnezted mar az autod veget? Nalam 1 szemellyel, sima uton, elenyeszo oldalszel mellet ~180km/h volt a max. (Nem egy 626 GT!) Ennel tobbet meg nem tudtam kihozni belole. Viszont a MOL Tempo 95-tel erezhetoen jobban meg az auto! Majd kiprobalom a Shell VPower-t is! :-)
Hat gozom sincs, hogy az milyen kipufogo, de az az egy kiztos, hogy gyari Mazda cucc - amint a kepen is lathato, amit feltettem a "Tagok"-hoz. A hangja nagyon szep, en szeretem. Nem tul brutalis, de azert mutatja magat...!
SomSom, nem tudsz errol valamit? Milyen dob lehet a csovek utan?
SzaboZE: Hmmm... Nekem meg van kodlampam, oszt' megse eg! Na, majd megnezegetem! Mindenfele szereles elmaradt, csaladilag akadalyoztatva voltam... ;-)
RX-7: Hat nem gyenge... (az auto sem!) ;-)
Az a gaz az ilyen leultettett, spoilerezett autokkal, hogy peldaul Erden a mi utcankba meg nem szakadna le az eleje, de a kovetkezoben... :-D
Ugyhogy a 323F nem lesz feloltoztetve! Nekem igy is tetszik! :-)