Keresés

Részletes keresés

ZolTTán Creative Commons License 2005.03.02 0 0 31
Egyrészt üdvözlet az újlapnak. Másrészt ha jól sáfárkodtok vele - kiállítások, esetleg a Füsti standja - elég sok embert érdekel a vasút és annak kicsinyített változata is. Ha az eddigi kiállításokat nézem, akkor sok ember a gyerekét azért viszi el, mert szép és nem azért mert otthon akar ilyet építeni. Szerintem hiánypótló. Ma sokan német vagy amerikai újságot lapozunk. Egy ilyen magazin ilyen áron szerintem rendkívül jutányos és megfelel a fizetőképes keresletnek is. Persze itt sok egyéb gondot is látok. Sokan és sokfele húzzák a néhány ezer vasútat szeretőt és/vagy modellezőt. Ezért szerintem egy-egy lelkes helyi MAVOE kör is érdeklődhet és lehet ott is vennének - bár én nem vagyok sehol sem tag, csak nem utálok senkit gyomorból -. ezért a mondatért azért elnézést kérek. A másik mi magyarok igen ritka faj vagyunk, hiszen mienk volt a Kandó, mienk a GANZ és így tovább. Szerintem még mindig sokaknak felragyog ettől a kedve. A másik: ha a szomszédoknál van kereslet nem kis példányszámban, nálunk miért ne lenne végre egy igényes saját sajtója e külön világnak. Remélem kevés lesz a példányszám!
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.02 0 0 30

Igen, én is így értettem :))

A f.kázók azt szeretnék bizonygatni, hogy ők mekkora nagy szakértők. Az ilyen embereknek nagyon örülünk, főleg ha a megjelenteknél jobb és pontosabb írásokkal, fotókkal segítik a színvonal emelését. Nem az a lényeg, hogy ki írja a lapot, hanem az, hogy a legjobb legyen.

Ha nem dolgoznak semmit, csak f.káznak, akkor meg észre sem kell venni őket...

Én a rossz szándéktól jobban félek...

Előzmény: Dash 9 (29)
Dash 9 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 29

Né' má!

 

Szóval nem én, hanem TI!

 

túltudok=túl tudtok

Előzmény: Dash 9 (28)
Dash 9 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 28

Remélem túltudok majd lépni a f*kázáson és a kritizáláson, mert ahoz nálunk valahogy nagyon sokan értenek.

Előzmény: Törölt nick (27)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.02 0 0 27

Érdemes elmenni egy MVP-s rendezvényre, vagy egy fűtőházi nyílt napra, ahol nem csak a szűk szakmai réteg vesz részt... Persze lehet, hogy a tízéves fiúcskák már a szűk szakmai réteghez tartoznak?... Egészen elképesztő helyekről kaptam lelkendező hangú leveleket a www.trains.hu oldal kapcsán, pl. az egyik pesti múzeum könyvtárigazgatójától és egy számtech-multi régiómenedzserétől. Ők biztos nem a szűk szakmai réteghez tartoznak. Olyan sráccal is leveleztem, akinek fogalma sincs arról, hogy hol van Istvántelek, csak elámult a sok csoda láttán.

Az igazság az, hogy a szűk szakmai réteg kicsit lehet, hogy csalódni fog a lapban. Nem nagyon lesznek benne jellegrajzok, nem közlünk több oldalas tanulmányt a Bz-tengelyek ultrahangos repedésvizsgálatáról, stb., viszont lesz benne egy csomó kép, és akár némi pontatlanság árán is, de szeretnénk úgy fogalmazni, hogy a szűk szakmai rétegen kívül eső amatőrök is tájékozódhassanak a vasút csodálatos világáról.

A kishitűségről... Ilyen lap Magyarországon még nem volt. Az igényeket csak most fogjuk megismerni. Lehet, hogy csak két számot ér meg az Indóház, de lehet, hogy fenn marad. De bele kell vágni, különben semmi sem lesz...

 

Egyébként havonta fogunk megjelenni.

Előzmény: hmsoft (14)
manhattani Creative Commons License 2005.03.02 0 0 26

Mindnyájunk nevében mindenkinek köszönjük a biztatást, igyekszünk megfelelni!
(Újságíró csak egy van köztünk, azt meg féken tartjuk :)))   )

 

Node:
>Ugyanakkor lehet, hogy én vagyok a kishitű, de egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy ma Magyarországon egy vasúti témájú lapot 10 ezren megvesznek, havonta.
 ... Autókkal kapcsolatos újságokat sokan megvesznek, mert az népszerű. Autója kvázi mindenkinek van,
Izéje is van mindenkinek, mégsem veszi meg mindenki a Playboyt. Vagy a Hustlert. Vagy stb.

 

És mennyivel többen vesznek meg repülős újságot, mint amennyinek repülője van??
Nem lesz itt gond...  :)))

Előzmény: hmsoft (14)
Briko Creative Commons License 2005.03.02 0 0 25

Csatlakozok az örülők táborához...

 

Brikó

Előzmény: s7o1z3 (23)
manhattani Creative Commons License 2005.03.02 0 0 24
Havonta.
Előzmény: V46 021 (22)
s7o1z3 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 23

Sziasztok.Kotnyek László vagyok.És rettenetesen őrülők ennek az ujságnak.Bár magam is nagy merészségnek tartom kis hazánkban kiadni egy ilyen lapot.Nade nelegyünk kishitüek.Nagyon sok sikert kivánok az uj lap megjelenitéséhez.Remélem hosszu éveken át fog megjelenni mindannyiunk megelégedésére.Én magam részéről biztos hogy vevői kőzé fogok tartozni.Üdvőzlők mindenkit.

 

                                                                                               Kotnyek László    

V46 021 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 22

Milyen gyakorisággal tervezitek a megjelenést?

talpfaszámláló Creative Commons License 2005.03.02 0 0 21

Matiz:

Lapkertől meg kell kérdezni a terjesztést, hova viszik.

Relay-ekben biztos lesz.

 

Addig is, amíg így lesz, az első példányok kézbesítésének ügyében a Pécs, Kaposvár, Dombóvár környéki vasútbarátok az itteni címemen engem keressenek.

 

Előzmény: Törölt nick (10)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.02 0 0 20

Lehet, hogy be kellett volna mutatkoznom, de nem akartam annyira felvágni, azt meg senki sem kérdezte, hogy ki vagyok... Istvántelken egy kis reklámot szerettem volna csinálni a lapnak, meg esetleg véleményeket gyűjteni, de csak annyi sikerült, hogy egy szemüveges tag utca-házszám-szinten aziránt érdeklődött, hogy hol lehet majd kapni, és hogy majd jó minőségű képek legyenek ám benne, meg ne írjunk annyi hülyeséget, mint amennyit az újságírók szoktak... A képek és az írások minősége majd attól fog függeni, hogy különböző helyekről, személyektől milyen segítséget kapunk, ezért most mondom: a magazin örömmel közli az országot járó vasútfotósok képeit, amennyiben az az olvasók érdeklődésére számot tarthat.

Előzmény: Törölt nick (18)
m61019andras Creative Commons License 2005.03.02 0 0 19

Én megköszönném, ha adnál egy példányt ötszázért. Mikor és hol vehetem át?

Előzmény: Törölt nick (9)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.02 0 0 18
Azért én is másként látom, ha jól sikerül elkapni a hangnemet, és a hardcore vasútmániás éppúgy talál benne jó cikket mint egy vasút iránt érdeklődő, akkor már nyert ügyük van. Szerintem így sikerült, és jó lett a lap.
A mutatványszámot tegnap néztem, és mintha RwMan-nál lett volna egy "kefenyomat szerűség" - kinyomtatott szám.
Előzmény: hmsoft (14)
Dash 9 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 17

Jaj! Nem is köszöntem!

 

Sziasztok!

 

Hétfőn én is meglátogatom az újságost.

 

Előzmény: Dash 9 (16)
Dash 9 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 16
Szvsz nincsenek 3 ezren sem.
Előzmény: Zsivany (15)
Zsivany Creative Commons License 2005.03.02 0 0 15

 Na de mindjárt 10 ezer?

 

Hány mozdonyvezető van? 5-6 ezer?

 

Szerintem elkel, ha lesz egy kis reklámja.

 

Nagyobb Vontatási Főnökségeken érdemes lenne kitenni egy A4-es lapon egy kis reklámot. Szerintem.

Előzmény: hmsoft (14)
hmsoft Creative Commons License 2005.03.02 -1 0 14
Indóház,

"hajrá indóház"

Úgy legyen.

Ugyanakkor lehet, hogy én vagyok a kishitű, de egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy ma Magyarországon egy vasúti témájú lapot 10 ezren megvesznek, havonta.
Mert ha már közlekedésen belül vagyunk:
- Autókkal kapcsolatos újságokat sokan megvesznek, mert az népszerű. Autója kvázi mindenkinek van, és sokan úgy gondolják, hogy az újságot is meg kell venniük, mondjuk afféle "életforma-kiegészítőnek" vagy minek. Sok-sok példány garantálva.
- Repüléssel kapcsolatos újságot is megvesznek jópáran, főként, ha military-utánérzést és/vagy sporttal kapcsolatos részeket, meg némi történelmi témájú cikkeket keverünk hozzá. Még a hajózást is ide lehet sorolni, bár Magyarországon max. úgy, ha a sport-része (pl. vitorlázás) a domináns.

Na de a szűken vett szakmai rétegen kívül, ugyan ki a fene lát pl. egy vasúti járműben (vagy akár egy BKV által üzemeltetett buszban - megjegyzem!) "többet", mint eszközt A-ból B-be jutáshoz, esetleg áru A-ból B-be való eljuttatásához? Ezeknél a széles tömegeknél ugyan miféle más "életérzés" társulhat az eszközhöz - a tapasztaltak, mástól hallottak alapján -, mint lassúság, késés, bizonytalanság, kosz, a szolgáltató elképesztő magatartása, és még sorolhatnám?

Így, hogy van benne kisvasút, közúti vasút, modellezés, szimulátor, továbbá a leírások kellőképpen "fel vannak higítva", más szavakkal, szélesebb célcsoportra lőnek, nagyobb lesz a vásárlók száma. Na de mindjárt 10 ezer? Szeretném (tényleg!) látni azt a 10 ezer embert, de egyszerűen nem tudom elképzelni.

hm
Előzmény: Indóház (12)
kis59 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 11

Üdv!

Én feltétlenül kérnék a lapból, illetve hogyan tudnék hozzájutni? Megrendeléssel?

 

Köszi.

Kis Feri

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.02 0 0 10
Lapkertől meg kell kérdezni a terjesztést, hova viszik.

Relay-ekben biztos lesz.
Előzmény: Törölt nick (9)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.02 0 0 9

Előbb-utóbb szerintem biztos. Az ára az üzletekben 595 Ft lesz, de lesz nálam néhány példány, és én odaadom ötszázért. Ha ismersz olyat, akit érdekel, akkor tudok adni többet is.

Egyébként nagyon monumentális lesz, száz oldalon csak vasút...

Előzmény: m61019andras (8)
m61019andras Creative Commons License 2005.03.02 0 0 8
Vagy esetleg előfizethető-e?
Előzmény: Törölt nick (7)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.02 0 0 7
Azt lehet már tudni, hogy hol lehet majd kapni a lapot? Nagyobb városok nagyobb hírlapüzleteiben, pályaudvarokon gondolom biztos, de lehet-e majd kapni kisebb városokban is, mint pl. Polgár vagy Marcali?
m61019andras Creative Commons License 2005.03.02 0 0 6
Végre egy igazi vasúttal foglalkozó újság!!!!!!!!!!!  :-))))))
Előzmény: Indóház (4)
Soldato Creative Commons License 2005.03.02 0 0 5
Köszi.
Előzmény: Indóház (3)
Indóház Creative Commons License 2005.03.02 0 0 4
néhány órája adtam le az 1. szám anyagát a nyomdába, a sok kép miatt 1 gigabyte volt... - amit te láttál, az "csak" a mutatványszám volt, amit a tartalmi és a tipográfiai koncepció is túlhaladott már... :-)
Előzmény: Törölt nick (1)
Indóház Creative Commons License 2005.03.01 0 0 3
ötven oldal nagyvasút, többek között:

tíz oldal hírrel kezdünk - ez még később részletezem -, a hónap fotóján a nagy bobó minapi menetét örökítettük meg

vonalbejárás, 87. - Eger-Putnok, rengeteg felvétellel

képriport sopronból, szombathelyről, jártunk szerbiában, bemutatjuk az amtrakot

gépbemutató: desiro - ez utóbbi a lap főmotívuma, hiszen a virtuális vasúti részben IST teszteli a különböző desiro-programokat, de a modellszekció is alaposan górcső alá veszi a desiro-modelleket (fleschmannm, quabla, PIKO)

kisvasút: csömödér, lillafüred

modell: újdonságok nürnbergből

később rakunk fel címlapot, ínyencségeket - akár kedvcsinálónak is
Előzmény: Soldato (2)
Soldato Creative Commons License 2005.03.01 0 0 2
Egy kis ízelítőt kapunk??
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.01 0 0 1
Hihihi, akadtak akik már bele is lapozhattak! :)
Hajrá!!
Indóház Creative Commons License 2005.03.01 0 0 0
hétfőtől az újságosoknal, több mint tízezer példányban. 100 oldal színtiszta vasút

ajánjluk szíves figyelmetekbe

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!