a rádio hangosodása minden jobb gyári magnonál van.
ez ha zavar kikapcsolhatod, vagy állithatod, hagy halkabban hangosodjon. / ezt jól megaszondtam :)/ azaz lassabban hangosodjon.
az easytronic váltókban van 2 fődarab, ami meg tud - szokott- hibásodni. az egyik a vezérlőegység, a másik a váltást végző motorok.
szar ügy, mert kibaszott drágák.
elméletileg ha a szervizkönyved vezetett, akkor a fődarabokra a 3 év szavatosság él. ezt az opel birálja el, néha sikerül, néha nem.
amugy a szervizek egyből elutasitoak, ahogy meghallják, hogy kinti az autó. meg kell próbálni.......
Miért nem lehet normális, tisztességes sárvédőt venni a Corsához?
Még az Opel kereskedésben is lebeszéltek (az egyébként csak ragasztható) sárvédőröl.
Nincs semilyen más megoldás csak a gyári használhatatlan?
A felninél csak a pénztárca szab határt. Tapasztalatom az, hogy a jó alufelni nehezebb, mint a lemezfelni. (Ezért most megköveznek!) Figyelni kell az összetevők arányát is. Ez a márkásabbak műbizonylatában benne van. Minél keményebb annál jobb. A puhákat évente egyszer mindenféleképpen hengereltetni kell. ( Nem látni de tojás alakúak lesznek )
Ha nincs az autódban ABS akkor sűrű küllőzésűt vegyél, mert csak az takarja el szépen a hátsó fékdobot. A Corsa 1.4 15-ös méretnél a max. 195/50-es gumiméretet bír el. Kisebb motor esetén a gumiszélességet a gyárira kell csökkenteni és így a J számot is ehhez kell választani. A méret feletti gumiabroncsoknál annyira megnő a gumi tapadása, hogy érezhetően visszafogja az autót. Nem árt peremvédős gumit beszerezni, ha sokat parkolsz városban járdaszegély mellett.
A kerékőr ajánlott.
Egyébként nekem 15-ös szerelhető MOMO Racer-em van, és csak jót tudok róla mondani. Defektnél nem hajlik, és nagyobb gödröknél sem vetemedik, törik.
Szisztok, lehet, hogy nem ide tartozik, de szeretnék a Corsamra alufelnit venni (15"-et). Tud-e valaki nekem abba segíteni, hogy milyen minőségűek a felnik, amiket kinéztem. Pl a minőség arányos-e a minőséggel? Azért is kérdezem, mert a katalógusból megteccet a 2004-es MiM(Savona), illetve egy tavaji Toora(440) felni. De a 2 között 7e forint difi is van.
A Corsám Easytronic váltója kezdi feladni pályafutását, azaz nem bír megfelelő sorrendben váltani, néha még álló helyzetből sem képes elindulni. Néha 2-esből 3-asba váltáskor (akár kézi, akár automata) a kijelzőn látom, hogy a 3-as szám után rögtön megjelenik a 4-es, majd ismét a 3-as, de a gázpedál benyomására ilyenkor már nem reagál. Ekkor le kell lassítanom kb. 25 km/h-ra és akkor magához tér. Sajnos az utóbbi időben már az 5-öst be sem veszi. Elég körülményes egy jószág, főleg forgalmas helyen tud megizzasztani. Tudna nekem valaki segíteni? Esetleg létezik reset gomb a computerhez? Help pls!!!
Nezzed a dolgok pozitiv oldalat, legalabb a tukrod megmaradt, nem is beszelve arrol, hogy az autot sem vittek el. Manapsag mar ennek is orulni lehet. En meg attol felek, hogy a hifit fogjak kiepiteni az autobol.
Ma hajnalban lelopták az összes dísztárcsámat.:-(
Ez még a gyári volt. Tudtam, hogy előbb utóbb megtörténik, de akkor sem volt kellemes erre ébredni. Jól tudom, hogy olyan aranyáron van a gyári, hogy annak árából kb. 1000 km-t mehetek benzinnel? Tescósat nem akarok rá. Amúgy jól néz ki a fekete lemezfelni is, csak inkább ne nyúljanak a dolgaimhoz, mert azért ölök!
Miért milyen a C Corsán?
Tippem: egy billentés törölsz egyet, aztán ha X idö múlva bekapcsolod az szakaszos törlést, akkor X idöközönként töröl?
Lehet megcsinálom ilyenre a B Corsámat! ;-)
Corsa Sport!
szóval nyomod neki mint az állat? :D négysávos bevezető? én kecskemétnél ismerek ilyet, ott szoktak motorozni a jógyerekek :) de ott asszem nincs trafi... na mind1 :)
milyen antiradarod van?
A rádió autómatikájáról az autó átadáskor szólt a haverom.
Az ablaktörlő sebességfüggéséről Ő se tudott, - én vettem észre – de később megerősített. Kb. 60 Km-re lakom egy nagyvárostól és nem éppen a lassú tempómról vagyok híres. Na, közeledtem a városhoz, szemerkélt az eső, járt az ablaktörlő, előztem a népet. A város négysávos bevezetőjén döngettem csipogott az antiradar, és fékeztem. Ekkor vettem észre, hogy megváltozott valami. Hazafelé már tudatosan figyeltem, és akkor kísérleteztem ki a változásokat és az okokat.
All!
nahát meglepő hogy mennyi érdekes dolgot lehet felfedezni egy Corsában. Nekem nagyon tetszik :)
Ezek le vannak írva mondjuk a kézikönyvben, vagy csak úgy véletlenül jöttetek rá?
Ja, a sebességfügg? hanger?állítás a komolyabb hifikben benne van, s?t az érzékenysége is szabályozható, most meg nem mondom melyik kombinációval.
Ezt a sebességfügg?-ablaktörl?s mókát még nem is vettem észre...
Csináljunk versenyt, ki talál még több easter-egget a kocsi elektronikájában :)
Pl. ha bekapcsolva hagyod kiszálláskor az indexet, ninózik, mint a ment?autó...mig a múltkor rájöttem, miért csinálja hát volt vagy 2 perc...
Mostanában egy kicsit ritkábban jutok internethez, de itt vagyok.
Nem tudom, hogy hol vettétek át az autóitokat de eléggé keveset tudtok roluk.
Íme két érdekesség:
1. Az ablaktörlőt ha szakaszos törlésre kapcsoljátok, érdekes dolgot vehettek észre menet közben. Normál esetben kb. 70 Km/h-ig 2-3 mp-s intevallumokban kapcsol be. De ha gyorsíttok és a mutató folyamatosan 100 Km/h fölött van akkor ezen intevallum elkezd csökkenni 150 Km/h felett ez már 1 mp. alá is csökkenhet. Ha erről a sebességről hírtelen fékezel ( na nem satuzva!!) a priodus váltás szembe tűnő.
2. Amennyiben kormányról vezérelhető Car2004-es vagy fejlettebb rádiót használsz ( véleményem szerint nem drágább mint bármely jónak mondható minőségű beépített rádió, és a ellopásától sem kell annyira tartani ) akkor a kormányvezérlő használatával aktíválható egy másik sebességfüggő autómatika is ( pl.: a hangerő változtatásával ). Minnél gyorsabban haladsz ( 110 Km/h felett)annál hangosabban szól a zene. Sebesség csökkenésével pedig halkul. Érdekes !!