Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
Egyrészt a Tesla mutatja az irányt nem én, másrészt nem mindenki hülye, a kínaiak próbálják másolni, követni, a Ford már rájött, hogy tanulni kell a Teslától, és ha csinálnak valamit, akkor el kell gondolkozni, hogy mit miért tesznek, a VW vezér is látja a bajt, de az alkalmazottak sötétben tapogatóznak, és még mindig azt hiszik, hogy ők majd jobban tudják, mint anno a Nokia, aminek tudjuk mi lett a vége.
Tudod, az van, hogy én ezt egy komplex kérdésnek tekintem, te viszont egyszerűnek. A tények jelentős részét figyelmen kívül hagyod, mindig csak az számít, ami kényelmes. Fingod nincs a VW felépítéséről, illetve az egész autóipart képes vagy a VW-re szűkíteni. Ja, és persze mindenki teljesen hülye, rajtad kívül.
CNBC a forrás, nem én, de ne is törődj vele. Fél éve még a tesla tőzsdei növekedést magyaráztad, aztán most hogy már nem a legjobb abban, rögtön butaság az egész. Akkor most pontosan ki a hülye ?
Szerinted miért éri a Tesla a többszörösét a VW csoportnak, nem azért mert tized annyi autót gyárt, hanem azért, mert a VW csoport eladásainak a 95% megy a kukába, csak az a kérdés, hogy milyen gyorsan, de azt nem a VW határozza meg, hanem az EV konkurencia.
A német autópiac, és az autógyártás szépen omlik össze, tavaly további 10%-ot csökkent, és már 1 millióval kisebb volt, mint 2019-ben, mindössze 2.62 millió új autót adtak el, persze a Tesla növelte a német eladásait.
Lehet hogy telítődik a piac valamelyest, a növekedéssel lassul a Tesla, vagy jönnek új autók pl kínaiaktól. Stb...
Rizsazni (illetve azzal probalkozni) mindig lehet ... de amig nem erted meg, hogy a Tesla NEM egy autogyar, hanem (mar inkabb) egy elektronikai ceg (amely "mellekesen" az autoipart is letarolja), addig nem lehet komolyan venni a "megallapitasai"-dat ... mert a lenyeget alaposan elkerülik ... :-(
De probalkozz nyugodtan. Itt nem szamit, mert ide a topikolok rettentö hülyesegeket is beirhatnak. Az itt semmennyiben nem zavarja a 10tanlatok "eleslatas"-t.
Lehet hogy telítődik a piac valamelyest, a növekedéssel lassul a Tesla, vagy jönnek új autók pl kínaiaktól. Stb...
Az ilyen rizsazas semmit nem valtoztat azon, hogy a Tesla (mar) leginkabb elektronikai konszern (amely mellekesen letarolja az autoipart is). Majd, ha ezt megertetted, akkor "vizionalj"
A BMW (az ICE kiszallitas csucsan) elerte a ~2,6 millio auto/ev-et. Ami aztan (valamennyire) visszaesett.
A jelenlegi ~70-80%-os növekedes eseten (Tesla ... uj gyarak Berlin,Austin), amelyek 2022-ben belendülnek) ez bizony nem több, mint ~2-3 ev ... es a BMW-t beerik.