Nekem ettől durvább dumát eresztettek meg , amikor szóvá tettem hogy a rádióegység kilóg a középkonzol síkjából : tipushiba, javitani sem lehet. Szuper, majd 4 mila, aztán ilyen :(
...lehet,hogy furcsán hangzik,de én is éreztem ilyen szagot és nekem DÍZELEM van...úgy,hogy van valami alapja a dolognak,de nekem kicserélték most 1 évesen a pollenszűrőt...azóta már nem emlékszem,hogy éreztem volna ilyen szagot,de sasolni fogok továbbra is...
Köszi a leírást! Nekünk nem gyári a fejegység, de sajnos azon sincs RCA (ezt kaptuk bele ajándékba). Ide betennék egy SAL-os jelszintátalakítót, ami "megoldaná" a problémát.
Lehet, hogy egyszer élnék egy személyes egyeztetés lehetőségével, amennyiben nem zárkózol el előle!
TJet tulajokhoz intéznék kérdést: Ti éreztek benzinszagot az autóban? Főleg indítás után érezni - akkor elég intenzíven - de 80-100 km után is ott van, bár jóval gyengébben. Úgy tűnik a kipuffból jön... Szerviz megnézte, közölték hogy sehol semmi folyás a motortérben, ők nem érzik... aztán érezték, de az nem benzin, hanem kell már egy klímatisztítás, mert annak is tud ilyen szaga lenni... szóval kipucolták a klímát, állat citromillatúan hazavittem az autót, másnap reggel indításkor benzinszag... na ekkor azt mondták, hogy a tjet gyújtás ráadásakor nem kevés benyát nyom az égéstérbe ami pont a gyertyán landol, ennek el kell égni... nekem elég lerázós dumának hangzik, szóval tapasztalatokat várok. Ha igaz amit a szerviz mond akkor minden tjetben ilyen kell legyen (gyanítom nem így van, hisz az első 11000 km.-en meg nem tapasztaltam hasonlót...)
A táp kábel egy 10mm es piros kábel ez még elmegy az 500w mélyhez ha ennál nagyobbat akarsz akkor nagyobb kábel vastagság kell!! Én a motorháztető bovdenjének kimeneténél húztam be a tápot és bal oldalon a küszöbburkolatot vettem fel és az alatt mentem hátra a csomitartóig az ülés mellett el! A testet a csomitaróban található bal oldalon egy kis akasztó csavarja alá tettem nem kell az aksiról hozni a negatívot mivel a kaszninál nagyobb test nincs!!!!!!!!!!! Az RCA volt a leg nehezebb mert ugye nincs a gyári magnón kimenet! Na ezt egy hangváltóval oldottam meg amibe a magnóba csatlakozó hangot ágaztattam le! Az erölködőnek a kapcsoló áramot a szivargyújtóról vettem le!
Hali ! Az én távirányítom is szaraxik sajna, sőt most hogy hidegebb van egyre sűrűbben nem nyitja az ajtókat. Beszállnék a tiltakozásba mert a szerviz velem sem foglalkozott érdemlegesen. Mit kell tennem?
Megkérdezem szakitól. Elvileg gyárs csati van az oldalán, oda kap tápot, kapcsolószálat meg az audio bemenetet...betámadok vele Fiat szervizest, mondja el a lábkiosztást.
Most nem arra gondolok, hogy nem gyári a fejegység, hanem inkább hangszórók, erősítő, mélyláda.
Gondolkoztam rajta, hogy egy kicsit ki kellene egészíteni a rendszert. Nem szeretnék sokat, mert így sem olyan rossz - legalábbis nekem jó - persze a vájtfülűeknek biztos lenne bőven kifogásuk :) Arra gondoltam, hogy a csomiba bedobnánk egy kis basszust (nem sokat, csak éppen hogy), csak fogalmam sincs, hogy miként lehetne bekábelezni. Ha valaki ismeri már annyira az autót, elárulhatná, hogy hol tudnám a tápkábelt behúzni a motortérből a legegyszerűbben.
Sajnos ez előfordul. :( A stiloknál a kutyacsontok voltak azok, amiket 20-30000 km után dobhattál a kukába az első futóműből. Még szerencse, hogy nem volt valami hatalmas összeg.
Viszont a hátsó futómű sem volt túl tartós, nekem 40000 km körül kezdett el nyekeregni. Akkor még először olyan riogatások mentek, hogy komplett hátsóhíd csere, majd azért kiderült, hogy szilentcserével is orvosolható a dolog, csak ezt a szervizek elsumákolták, mert nekik jobb lóvé hidat cserélni, mint szilentet.
Szia Sancika! Ha bemész a szervízbe, légyszi kérdezz már rá, hogy mi a turó ez, hogy ilyen hamar vannak a gondok! Neked a lengéscsillapító, nekem toronycsapágy! És még amiről nem tudunk! Kiváncsi vagyok mit mondanak. Köszi Kiskabo.
Sziasztok! Nem büszkeségből mondom, de megvolt az első hiba a Lineámon! Kicsit kopogott az első futoműnél, hát bevittem a szervízbe, ahol pár perc alatt megállapították, hogy a bal első toronycsapágy ment gallyra. Másnap visszamentem és kicserélték párba, teház a balt és a jobbot is, mert igy a tutti azt mondták. Én örültem neki, a gond megoldódott remélem nem lesz ilyen többet. Azért mégis csak 28000 km. van benne, nem szabadna ilyen hamar, még ha a jó Magyar utakon is járok akkor sem. Remélem nem általános dolog, mert a futóműről nagyon jókat ír a szaksajtó. Remélem csak nekem volt pechem. Üdv. mindenkinek Ja a Fiat Best-be járok, ott is vettem. Szerintem korrektek.
Off - A "kezeim" között kb. 15 féle asztali Macintosh és vagy 10 összeszerelt PC fordult meg, és egyetlen vinyóhibán kivül soha semmi baj nem volt velük. (a vinyóhibában pedig vastagon benne voltam én is) :))))
Szoftverhiba viszont volt bőven!
on
A Fiat-nál fogalmam sincs miként működik a minőségellenőrzés, de amikor az autók legördülnek a gyártósorokról, utána nyilván ki lesznek próbálva.
Kizárt dolognak tartom, hogy egy rövid próbamenet alatt minőségi különbségeket fel tudjon fedezni egy tesztelő figura. A valószinűsíthetően később elkopó/elhasználódó/tönkremenő elemeknél pedig végképp nem tud különbséget tenni. (szerintem)
Ha egy autómárkára 2 év teljes körű garancia jár, akkor ez az egész autóra és tartozékaira érvényes. Lehet, hogy a FAM itthon megpróbálja lerázni az ügyfeleket, de egy EU jogásszal úgy be lehet büntetni, hogy milliókba fog kerülni neki a viccelődés. Hiába nem látjuk/és nem is fogjuk látni egyhamar az EU előnyeit, azért Magyarország elméletileg EU-tag.
Anno én is felvetettem ezt, volt aki felháborodott, hogy ez már "összeesküvés elmélet". Pedig van alapja, annak legalábbis, hogy autók között aszerint is lehet különbségeket találni, hogy melyik országba gyártják.