Na, ma nagy ko esett le a szivemrol, megvolt a 24ezres szerviz. Aszonta a mester, hogy "todo bien", azaz minden faintos. Kicsit paraztam, hogy milyen lesz a munka minosege, attol feltem, hogy nagyon mediterran munkamoral fog eluralkodni rajtuk... hat be kell, hogy valljam, voltak ugyan olyan figyelmesek es precizek, mint otthon...sot... Eddig ez volt az elso szerviz, ahol: -lezsiroztak a lancot, fogaskereket -lepucoltak a blokkot -muanyag/apoloval lekentek minden muanyag alkatreszt, meg a tukrok burkolatat is
Bonuszkent a srac azt is eszrevette, hogy egy regebbi parkoloban eldolesnek kovetkezteben a kormanyvegsuly ferden allt, proaktivan lecserelte a csavarjat, subi-dubi, egyenesen all, kecsesen.
Ja, a csucspontja a napnak, hogy felszereltek a szivargyujtot, vegul a kormanyra kerult fel fuggolegesen, jobbra a kulcs melle. A kormany aljan van egy menetes lyuk, arra lett egy kis formara vagott tarto rakva. Holtnap-holnaputan lefotozom.
Ha valaki NY-Europa tura kozben akar motort (Suzuki, KTM, Triumph) szervizeltetni, ajanlom az italo-motort Barcelonaban.
Köszönöm segítségeteket . Már meghúztam azt a csavart ,de nem segített,az egyébként a tűszelep, arra gondolsz azt hiszem. És tényleg az lehet a probléma, hogy már az nem zár rendesen, mert kicsavartam és a vége kicsit már el van kopva (gondolom már megette az idő :-) ), úgy hogy szerintem az lehet,de hogy honnan tudok olyat beszerezni, fogalmam sincs. Ha ebben tudtok segíteni ,megköszönném. Szevasztok !!!
Ha az az a csap amire gondolok, akkor kell lennie ott egy csavarnak is közvetlen fölötte ha jól emlékszem, és az nincs rendesen meghúzva ezért levedzik:) Nekem bandinál volt ez a probláma, de nekem egy nap alatt tócsát csinált, mire észrevettemhonnan csöpög. Meghúztam a csavart és ugye így nem csöpög. Az az úszóházból engedi le az üzemanyagot.
Szevasztok! Lenne egy kérdésem, mert nem igazán vagyok műszaki zseni. Szóval van egy régi suzuki ts 50 -esem. Imádom a gépet, nekem melóba járni tökéletes, minden pöpecül működik rajt, tényleg minden, 100-at simán viszi. Nyáron vettem munkatársamtól akkor rengeteget használtam, persze télen nem, most megint kicsit többet.Szóval az a baj ,hogy észrevettem,hogy a karburátoron, ugye van egy leeresztő csapocska és azon folydogál a benzin, de főleg akkor mikor áll egy kicsit és akkor ha oldalra megdöntöm egy kicsit a mocit, ha megyek vele akkor semmi gond nem folyik. Mitől lehet ez? Majd helyre jön ha többet megyek vele? Vagy úszó lehet a gond? Ha az akkor sokba kerülhet a javítása? Kérem segítsen valaki! Köszönöm!!!
Megvan a kis ikonod az asztalon, elindítod. Látsz egy képernyőt, a bal felső sarokban 4 kis füllel: files settings about news
Nekünk csak kettő kell:
settings: erre klikkelve lesz felül két kis ablak: Max_width(ide beírod milyen széles legyen) Max_height(ide beírod milyen magas legyen) pl 640 480 , vagy bandit.hu-s avatar készítésénél 120 120
Files: Ott vannak a mappáid. Tallózol belőlük, kiválasztod, mit akarsz kicsinyíteni. Amit kiválasztasz, arra ráklikkelsz, bekékül és megjelenik a jobb oldali bazi nagy ablakban. A nagy ablak alatt van 3 kis gomb: make all make close
Ha a make-ra nyomsz, akkor a nagy ablakban levő képet kicsinyíti a settingsben meagdott méretre. Ha kész, kiírja hogy "1 thumbnail created", amit betesz a forrásfájl mappájába az eredei néven: pl tnMaxxrally.jpg, ha a kép eredetileg Maxxrally.jpg volt
A make all gomb arra jó, ha egy mappa teljes tartalmát le akarod kicsinyíteni. Ekkor a flies fülben csak kiválasztasz egy mappát, és nyomod a make allt
Az oldal felső harmadában, a szöveg alatt van egy kis sárga ablak "Download now" felirattal, klikkelj rá. Feljön egy szürke ablak, klikk a mentésre. Mentsd le az asztalodra, szólj, ha kész, mondom a többit.
Köszi a segítséget,csak sajna én németül beszélek,és amit megadtál az angolul van,és baromira nem értem mit kell csinálnom! Ha tudsz légyszi segíts a továbbiakban is,hogy meg tudjam oldani! Köszi
Rossz hírem van, a kék füst az elégetlen olaj. Ez jöhet a dugattyúgyűrűk mellől, illetve a hengerfej felől a szelepszárszimmerringeken(így kell írni?) keresztül.
üzemmeleg állapotban állj a motor mellé, és húzzá pár nagy gázt üresben. Ha gázra ad kék füstöt akkor gyűrű, ha motorfékre, akkor szelepszárszimmerring.
Ezt mondjuk bármelyik vevő látni fogja, ha beleírod az adásvételibe, hogy a motor kéken füstöl hidegindításkor, akkor nem lehet bajod.
Reggelente ha beindítom a motort, akkor egy két percig kéken füstöl. Ez adódhat amiatt hogy kopott a motor? Most már pöccre indul, alapjárattal sincs semmi baj, 3hengerezés sincs amióta kipucoltam a karbit, de ez a füst elég aggasztó. Most kívánom eladni a vasat és ez eléggé problémás így. Nem szeretném ha ebből bármi baj lenne utólagosan. Esetleg lehet ez valami más is?
A telepítésnél te tudod megadni, hogy mely fájlokat nyissa meg ő, akár azt is be tudod állítani, hogy egyiket se ő kezelje. Telepítés után: Options/Prperties-Settings/Extensions menüpontban ugyanezeket tudod beállítani.
Én sem a Photoshop-ot ajánlottam, nem véletlenül. :o) (Igaz a PS nem ingyenes.)
Bocs, én direkt nem írtam ezt, mert rühellem. Ahogy rátelepszik a gépre, azonnal minden képet csak ezzel lehet megnyitni....mondjuk én láma is vagyok hozzá, nekem jó ez. :DDD
Ez a kis program arra jó, hogy képeket méretezz át vele. Kb 2 perc megtanulni a használatát. Az adatokba írd be hogy 640*480, azt nekem általában már engedi.
Tegnap végre én is meg tudtam hajtani a gépet, szerencsére egy rendőr sem volt a környéken. Holnap okmányiroda, jövő héten pedig Komló műszaki. Elvileg 2 hét múlva már rendszám is csúfítja a rondaságot :-D