Nekem most olyan gondom van a 2002-es traficcal, hogy a turbo sípol ezerrel, hátul kormol kissé, viszont nincs dinamika, úgy gyorsul, mint egy kamion 40 tonnával. Légyszűrő,Egr, turbonyomás, ok, elvileg a porlasztók is jók, nagynyomású is jó. Az előző tulaj elcsavargatta a turbonyomás szabályzót, és elvileg elengedi a program 2,5 barig. Lehet, hogy túl nagy a nyomás? Szar a turbó?
apró kérdéssel fordulnék hozzátok. adott egy opel vivaro 2003as 101 le. az autó teljes motorfelújításon esett át miután a turbó tengely eltört a motor felpörgött... új turbó hengerfej felújítás szelepek porlasztok stb stb.... azt követően a kocsi tökéletesen működött 5.000 km ig utána a légtömegmérö kiütötte kapott egy újat (vdo) azt is megölte 2ezer km múlva majd egy bontott gyárit ami szintén kisül. már a 4. v 5 légtömegmérö van benne kb 3-7 ezer km közt megadja magát. kábelköteg végig lett mérve zárlat nincs ez biztos. mi lehet a hiba? vki találkozott már hasonló problémával ?
A fellépő az univerzális, nem trafic-ra gyártott.Bármilyen furgonra felszerelhető,Traficból rövidre. Elől az emelőbakra kell felfúrni , hátul is van egy lemez alul amire fel tudod fogatni, középen gyártani kell egy L alakú felfogatást.Csak az rajtamaradt a kocsin .
A másik meg magas Trafic-ra való, a tetőkárpit fölött van a raktérben.A tartóvas is meg van hozzá.
Üdv mindenkinek.Egy kis segítség kellene! Opel vivaro 1.9 dti hosszú busz 2004 évj. Emelkedőn elfogy az erő teljesen.Ahol 6-ba felment most 4.-be vánszorog fel.Kimérettük hibát nem jelez és nem tárol. Indul szépen a turbót is hallom.Turbónyomásszabályzót cseréltem,légtömegmérőt megtisztítottam sprayyel,az Egr is tiszta,szűrők szintén,üzemanyag német. Mégsincs erő benne. Eltömődhetett a katalizátor vagy a kipufogó??Mi lehet az oka ha valaki járt már így írja meg köszönöm
Nekem is van egy 9 személyes Ducatom, 2007 utáni. 2.3-as, 7,5-8,5 a fogyasztása és megy mint az ördög! Eddigi pályafutásom során ez a 2. autóm amiben nem tolom teljesen hátra az ülést, mert kényelmetlenné válik a vezetés olyankor. (Első egy Passat B3/4 volt) Ezekben már van bőven hely és többféleképpen lehet állítani a vezető ülését mint a Traficnak. Jah, 196 magas lombrágó vagyok én is! Persze nem akartam offolni a topicot, a szívem a Vivaroé! :)
Szia! A küszöbdísz/fellépő hosszú vagy rövidre való? Van a képek között egy számomra be nem azonosított valami, hátul a bódéban van fotózva, nagy szürke ládaszerű dolog, egy akkus csavarhúzó van mellette. Mi az?
Renault Trafic szervizintervallum nullázás: - Kapcsolja be a gyújtást. - Nyomja le a gázpedált és tartsa lenyomva. - Háromszor nyomja le és eressze el a fékpedált. - Engedje el a pedálokat. - Várjon 10 másodpercig. - A kijelzés törlődik. - Kapcsolja ki a gyújtást.
Lehet igazad van,ez már tényleg teherautó,de itt nem kell kattognom,h mikor jön elő valami hiba, baráti körben sok sok zöltséges!!!!! boxer jumper ducato fut teljesen bontatlan motorral 3/4/5/6/7/800e km-es futással gond nélkül. Porlasztó csúcs,turbo,váltó hiba itt nincs. Most meg lett íratva, egy álom lett, 1-1,5 tonnával úgy megy mint anno a trafic üresen. Egyetlen gond a fogysztással van 10 liter :((( személyautóm + van melette.
Cégnél egy szintén 7 éves Ducato 2,8-at toltak alám. Nekem van egy 2.0 vivaro szintén 7 éves. Na nem cserélnék semmi pénzért. A Ducatoban a térdem éri a slusszkulcsot, a vivaroban nagyon nem. A ducato ugy döcög mint egy fakerekű talicska, a vivaro pont jó ... szerviz kocsiként futnak kb. 200kg teherrel. Ducatot talán 130 körül fürgébb, de halál félelmem van benne még a vivaro még mehetne.
Sziasztok, végül egy ducato lett a nagy trafic/vivaro vásárlásból így eladó lett négy darab teljesen új állapotú 8mm-es GoodYear 205/65-16C gumim, fix 60e Ft-os áron. Ha valakit érdekel pestig fel tudom vinni.
Igen! Tegnap este betettem egy fűtőventillátort és reggel már indult. Frászt kaptam tegnap tőle, mert látszólag nem folyt be a víz. Hol a bükkfába okoz gondot? Nem láttam sehol, hogy víz lenne. Ellenben sikerült lefüstöltetnem a tükörállító gombot is :-( Érdemes az F9Q-ba más méretű turbót rakni? Milyen típust keressek? KC szerint a 120lovas laguna változógeometriását is bele lehet hekkelni...
a műszerfal bizti kell az indításhoz ---kormány alá befolyhatott?nem szerencsés..vedd le az aksisarut keres egy hősugárzót egy két órát hagyd bent aksi vissza hátha
A belsőtér takarításkor (vizes ruha) elkezdett villogni a helyzetjelzőm, de a vészvillogó kapcsoló kikötése után is folytatta mindaddig, amíg ki nem szedtem egy biztosítékot, ami a műszerfalat jelzi. ahogy visszateszem a biztit villog tovább. persze a csúcs, hogy hiába indítózok nem indul be az autó! mi lehet a baja vajon? Immo ázott be?