Nem tudom kinek hol rossz mármint helyileg a keskeny monocrom kijelzője de van egy jó szaki ezeket elvileg (baráti áron) tudja javitani ,Sógorom Saab 9,5 ében is ilyen gondok voltak ,tizen ezer ft ért megcsinálta a szaki.Budapesten :
a pontos cím délután itt. Egy pesti márkatárs megpróbálhatja ,megmutatja megnézik éa ha működik a szakiból gazdag embert csinálhattok.( én szerencsés vagyok az enyémben szines nagy van .igaz az is beteg mert Mate köldött nekem egy cd-t a navigácóhoz ,működött is egy darabig ,mde most azt irja ki hogy CD rom fals nem tudom hogy a lemez vagy az agya halott !! ÖTLETE valakinek ?Már már kezdem feladni igaz hogy van az autóban egy MIO C 720 komplett európa rérképpel+egy telefonkihangosító funkcióval és az müködik ,igaz van gyári telefon az autómban de ahhoz egy vodás kártya 5000 ft +a 2500ft havidíj .ez tul sok ha megtudom oldani a GPS -szel !
A gép 2,2 HDi a fogyasztás ahhoz képest amit a gép tud elenyésző.Mindent összevetve ,nyáron klima ,télen melegítés város .autópálya átlag 7,2 liter.
Sajnos nekem is rossz a középső keskeny kijelzőm. Ez tényleg típushiba lehet,mert 10-ből 10 rossz.
Így szinte semmit nem látok az információkból,pedig nagyon fontos lenne! Fogyasztás,hőmérséklet, idő,rádió,stb...stb.
Az új horror árban van,100 E felett,tehát azt kizárom,már ha egyáltalán lehet kapni újat.
Ha esetleg valaki tud egy bontottat,de persze jól működőt,az megtenné,h szól nekem? ÉS az ár is baráti legyen,ha lehet... :)
Egyébként ilyenkor télen,kb fél óráig látok mindent rajta és olyan jó érzés...
Más baja a nagy oroszlánnak nincs,ezt le is kopogom gyorsan!!! Megy mint állat, (úgy kiugrik,h- és most nem hülyéskedek- tapadok az ülésbe) vagy ha úgy akarom,akkor csendesen,de persze tekintélyt parancsolón poroszkál...
Nagyon szeretem,mert gyönyörű, elegáns,kényelmes,gyors,jó fogyasztású és mert nem köszön vissza minden második,vagy harmadik autóként... Jaaa és a biztonságról nem is beszélve!
Gratulálok, nekem is ez a típus van, csak nem a kis kijelzős, annál típushiba ez a jelenség, amit írsz.
Ablakmosóra áttérve, ha be van kapcsolva a fényszóró (mindegy, hogy te kapcsolod, vagy az automatika, mert sötét van), akkor együtt mossa az ablakot és a lámpát is.
Ha nagyon zavar, és tényleg csak az ablakot akarod mosni, akkor a mosás idejére le kell kapcsolni a fényszórót, ami mondjuk nappal, országúton még nem balesetveszélyes.
Ezzel megspóroltak egy kapcsolót, vagy gondolták így legalább lát is majd valamit a lámpafénynél, nem tudom. Mindenesetre nem véletlenül van benne 6 literes tartály. ;)
Szia ebben gyárilag szolár üveg van az a drága és ez is utángyártott a gyári 100e felett van , az olcsó egy nem szolár kinai üveg ami előfordul hogy torzit és nagyon hamar bereped .
Sziasztok lenne pár kérdésem !!!
Az én peugeotom 2002.12.31 2.2HDI.És nincsen benne cd tár de viszont én szeretnék bele egyet ez kivitelezhető?? Vagy amelyikben nincs abba nem is lehet rakni??
Jah és az mitől van !! Ki kellet cserélnem a szélvédömet és megkérdeztem két helyen is az egyik helyen 35000-ret mondtak a másikon meg 87000-ret. Mitől lehet ez a nagy árrés???
Ennek lehetnek komoly okai vagy csak nagyon leakartak húzni. Szerintetek???
Jah és ha valaki tud cd tárat gyárit akkor az legyenszives szóljon nekem.
Előre is köszönöm a válaszokat.
sziasztok nekem is van egy 607 3000v6 kb 2 éve vettem. megvétel után vezérmüszily görgökkel olaj motorban váltoban stb. tökéletesen müködik gyönyörü és kényelmes. a gyujtotrafokat és a gyérnyákat is cseréltem. hozzáteszem harmadik autóként használjuk tehát emiatt nem is tettünk bele csak 18000 km t. most 235000km van benne. 2003 évjárat 4 sebességes autómata váltó van benne ami gyönyörüen vált szinte észre se lehet venni és ha kell egy elözésnél gyorsan reagál és visszavált megy mint az álom. eddig.......... most valami csapágyzugó hang jött belölle a kompjuter nem irt ki semmit. volt már valakinek ilyen. lehet igy vele legalább a szerelöig menni. vagy uresben vontatni. vagy azt se. köszi a válaszokat
Átlag a fed. comp. szerint 7.2, és mondhatni hogy vegyes használatban. Munkahelyemtől 16 km-re lakom, 8 km a várostábla, onnan további 8 a munkahelyem.
Feltették a blokkolót rá, és mondhatni kevesebbet fogyaszt, jobban lehet veled haladni.
Korábban városban 50-55 tempónál 4.ben evett 4-5 litert folyamatos haladásnál, most ugyanott 70 körül kolbászolok 5.-ben és ugyan annyi.
Lakott területen kívül eddig 90-100 körül mászkáltam, írt pillanatnyinak 6-7 liter közöt, most 120nál ír 6-ot.
Pályán a múltkor kipróbáltam, 180-nál pörgött 3100 körül és írt 11 litert (tempomattal)
Hiába, ezek az autók nem városban való tötymörgésre készültek, szeretik szedni a lábukat. Korábban egy 406-om volt 2.0HDI 8V, mindig volt aki megpróbált a lámpánál lelépni, megvettem ezt lassan 2 hónapja, de még senki nem akart versenyezni, maga a robosztus megjelenése is tekintélyt parancsoló, ha tehetném, vennék egy 2.7 V6-ot is :)
olvasgattam a fogyasztasrol szolo bejegyzeseket,az biztos hogy a dizelesnek kituno a fogyasztasa,nekem benzin van 2.2 es nem ertek eggyet a 12 13 literes varosi fogyival,lehet hogy nekem azert kevesebb mert manualis. 4 eve hasznalom varosban meg nem volt tobb 10.5nel vegyes 9.2 9.3 palya 8.4. 8.5 persze ki hogyan hasznalja a labat,es ez a regebbi kiadas 2001
RT2 (4:3 arányú, színes) navigációs márkatársaknak jelzem, hogy megtaláltam a 2012-13-as térképcsomagot, nCore-on. Az oldal keresőjébe "Navteq VDO"-t beírva megtaláljátok, az Eastern Europe lemezen van Magyarország, azért ajánlom, mert nekem szépen működik. Teljes M6 is rajta van már.
Semmi akadálya , ha a pénztárcád engedi mindenképpen a II. szériát válaszd .
Én egyikre se rábeszélni se lebeszélni nem akarlak nálam általában hibásak vannak mert a jókat ugye nem kell javítani.
Árban és állapotban is igen nagy a szórás köztük.
Egy olcsó ritkán jó , de egy drága sem feltétlenül tökéletes , nem könnyű jót találni megfelelő áron.
Ha keveset mész akkor nem éri meg a dízel , de a nagy autóhoz kell a nagy nyomaték ,hogy ne egy ólommadár legyen, ezt a dízelben jobban megtalálod elfogadható fogyasztással.
Na most aztán jól elbizonytalanítottalak , majd írnak remélhetőleg értelmes dolgokat a márkatársak.
Minden cigány a maga lovát dicséri,az enyém 2,2 Hdi, 6-os manuális válltóval, 180 000 ezerrel vettem most 240 000 van benne .eddig csak olyan gondom volt hogy nem nyillott a csomadtér ajtó , ez egy hátsó akksi cserével megoldodott. az óta semmi csak megy ,nyáron 6,5-7 literes, télen +1 liter átlagfogyasztással ,lehet hogy holnap meghal és szerelőnél (betg) köt ki, de úgy gondolom hogy aki ilyen kategóriás autót vesz annak tudni kell álldozni az esetleges javításra is.Még annyit hogy olvasva betg véleményeit,hozzászollásait illetve az egyébb panaszokat,véleményeket még mindig a többég dizel párti,talán kevesebb a gond velük mint a benzines társaikkal. a motorral legalább is ,olvasva hogy a dizelek 5-6-700000km -t futnak gond nélkül.
Szia én javítom ezeket és Bp vagyok , én dízelpárti vagyok ennél az autónál , vagy V6 , de az csak a ráncfelvarrotban fogyaszt keveset a 6seb automatával. Ha igaz amit abban a hirdetésben írnak akkor az jónak tűnik csak egy kicsit drága.
Ha jó fogyasztást akarsz ,akkor a 2-es széria 2.0hdi16v , van 2 kuncsaftom is ilyennel városban 6-7 liter , az egyik 300ekm felett van már és jól bírja. A 2.2hdi erős jó motor ,de automatával városban ,főleg télen 9-10liter.
A 2.2 benzin ilyenkor télen 12-13 liter városban.
Bármelyiket veszed ez egy aránylag szerviz igényes autó , persze függ az előélettől is.
Dízeleknél a részecskeszűrő okoz némi galibát de orvosolható.
A 2.2hdi-nek van egy két betegsége , de már mindenre meg van az abszolút rutin.
Nincsenek nagy elvárásaim,csak egy olyan autót szeretnék,ami nem hagy ott 1000 km-ként.
5 éve Renault Lagunám van (2.0 automata)de cserélném.
5 év alatt költöttem 300 000-et a kocsira,abból 190 000 az Én hibám volt,mert nem cseréltettem vezérlést benne,és szakadt a szíj.De összességében meg vagyok vele elégedve.
A cserével feljebb szertnék lépni,remélem sikerül is.....
Ez sajnos ilyen, ha autót veszel minden eshetőséggel számolni kell, ezért szoktam azt mondani, ha az ember autót vesz, ne költse rá minden pénzét a megvételre, mert ha valami beáll, akkor lesz autód.. csak garázsban fog állni.
Ezt- az autó szerencsére nem nagy költség fenttartani, neten találhatsz hozzá alkatrészt bőven.
Szerelőt? Hol laksz? Nyíregyházán tudok ajánlani 3 jó peugeot szakit is, de ez nem biztos hogy neked megfelel.
Nem olyan rossz autó ez, ahogy én tapasztalom, de ne is a legolcsóbbat vedd meg belőle.
Bár nem benzines az enyém, de egyet értek Petivel, a V6-ról én is több jót hallottam mint a 2.2-ről.
Alkatrészeket én vagy Bárdinál vagy az Unixnál (Szacsa Trade kft.) szoktam rendelni, utóbbi tulaja személyes jó barátom, így ha kell valakinek alkatrész a környéken szól és megoldjuk :)
Bocsi a sok szövegért,de nagyon szeretnék minden lehetőséget felmérni,mielőtt beleugrok,mert hát szerintem az nem okés,ha pl 1 alkatrész ára,kiteszi az egész autó árának a 10-15 %-át...