Nem is tudom. Nekem van lent a pincében egy velem egyidős 5 vagy 6 puttonyos. Nagyobb valószínűséggel 5, már vagy 10 éve nem néztem meg. De szerintem ha felbontanám, valami lőre jönne ki belőle, mert biztos, hogy nem az egész életét a pincében töltötte. :P
Ugyanez igaz lehet bármelyik borra ami öregebb mint 3 év.
Onnantól akár eredeti akár nem, egy kalap hangjegyet nem ér.
Ha még eredeti is, és hibátlan is a címke, jó eséllyel nem kapsz többet érte 30-35k huf-nál többet üvegenként. (Ha annyit kapsz érte egyáltalán...)
A szocialista borgazdálkodás ipari termelése katasztrofális minőségű borokat eredményezett, és az 50-es években nem volt kivétel... Bárki is állítja...
A díszdobozos, erősen "minőségszelektált(nak mondott)" ESZENCIA változatokat, díszdobozban újrapalackozták tavaly, és mókusvakító áron próbálták eladni, mint a "forradalmi" évjárat. De ma már azokat is meg lehet venni kéz alatt 50-60-70k huf-ért.
Azt írtam neki, hogy jelképes 10e ft foglalóért leveszem a hirdetést. Egy hónapot tartom neki az autót. Adja el az egyiket. S mindenki jobban jár. ;) Nem vagyok egy nagy boros. De pont Szerencsen szoktunk évente pár napot lenni egy borász ismerősnél. Pince, bor kóstoló, van minden. Épp három hete voltunk ott. Akkor mondta, hogy sok hamis is van.... Áhhh ;)
Valakinek van itt 1.6 boxerhez elfekvoben alkatresz? A motorterben van egy muanyag csőösszekötő,vagy nem is tudom minek hivjam. Belemegy vagy 3-4 gumicso a hutorendszerbol az egesz pedig egy kis konzolon keresztul a motorhoz van fogatva. Na ennek a csonkhalmaznak az egyik szara letort, igy nem tudom normalisan meghuzni rajta a bilincset.
Felraktam eladásra a "melós" Dedrám. (270e ft) Hétfő este 10hkor írt egy fazon smst. Adna két üveg 1956-os 6 puttonyos Tokajit érte. Állítólag 260eft/ üveg az értéke. Ezt még el is tudnám hinni, mert szoktunk Szerencsre járni. De mégis. Ha mégsem az? Milyen cinkes lenne, elcserélni az autót 2 üveg borra.... :D
Áhhh. Az ide beírás az nem keresés. ;) Keresés esetén megtalálnád azt a 2-3 embert aki még foglalkozik 45/46 cumókkal. Vagy azt a bontót ahol épp akad még ilyen. De lehet ők sem tudják, hogy lehet némi típus hibája is az amúgy egyben látszó fényszórónak. ;)
Ezeket a helyhez kötött ragaszkodásokat sem értem (nem csak Nálad), mikor van a posta és társai ;)
Sziasztok! SOS keresek Alfa 145-146 hoz jobb első fényszórót elsősorban borsodban, vagy miskolc közelében! Esetleg csere valami másra.... Telefonon szóljon akinek van! 70-702-82-50 Köszönöm!
Mondom megint! Kívánom, hogy el tudd adni annyiért, amennyiért szeretnéd!
(Csak csendben jegyzem meg, hogy ha egy autót TÉNYLEGESENel lehet adni 1 millió Huf körül úgy, hogy 6-700 km-el arrébb azt már 4-5-600k-ért meg lehet venni, akkor ez az évszázad üzlete! Akkor minden nepper sík hülye, hogy nem csak és kizárólag ezeket az autókat adja-veszi!)
De ez micsoda eszement dolog már! Hogyan képzelheti a magyar jogalkalmazási rendszer, hogy köze lehet egy külföldi adásvételhez. Egyébként is le van írva konkrétan már nem emlékszem milyen paragrafusban, hogy egy idegen országban érvényes jogszabályt a magyar jognak is érvényesnek kell tekintenie. Akkor?
Én legutóbb már kétoldalasan nyomtatott adás-vételi és kereskedői nyilatkozatot küldtem. Mert ez utóbbi kiváltja az okmányban szereplő volt tulaj és a kereskedő közötti (legtöbb esetben amúgy nem is létező) szerződés bemutatását. Mármint a kereskedő lenyilatkozza, hogy semmilyen adatot nem ad ki.
Hasznaltauto.hu-n 999.999 ft a legolcsóbb faceliftes 156 2.0 jts. A követkető 1100 000 ért van. Nem külföldről behozottra gondoltam, hanem magyar papíros. A legtöbb ember nem foglalkozik sztem a külföldről behozatallal.
Ha előre felkészülsz a papírokból akkor nettó 24 óra max. A legtöbb időt a vizsgaidőpontra bejelentkezés viszi el, azt lehet, hogy csak 4 nap múlva kapsz. De onnantól számolva 24 óra múlva rendszámod lehet az autón. Én azzal szúrtam el, hogy az eredeti tulajdonos és a kereskedő közötti jogügyletről nem kértem papírt, és kamu adásvételit sem voltam hajlandó hamisítani. Ha bármelyik megvan akkor az első alkalommal renndszámmal távozhattam volna, így a levelezések miatt tartott 3 hétig.
Azért ne legyenek nagy reményeid... Egy dolog hirdetni, meg egy abszolút másik dolog ténylegesen pénzt kapni érte. Kívánom, hogy sikerüljön többért eladni. Jelenleg a mobile.de-n a legolcsóbb JTS SW egy 2003-as, 186k km-t futott, 550 Euroért. 2000 Euroért már a 2005-2006-os évjáratok közül is lehet válogatni.
Műszakit otthon kb 15k Huf-ért frisset "veszel", a magyar papírokat elintézni meg - ahogy az itteni kollégákon is látom - kb 1,5-2 hét manapság.
Magyar papírral másfél év műszakival csak többet ér egy faceliftes. A 2000 euró az csak 600ezer ft kb. Kevésbé jó faceliftesek vannak fent 850-900 ezer ft környékén.
Nem sokat. Én egy kicsivel több, mint 1 éve adtam el egy ugyanilyen korú, kb ennyit futott sport csomagos, full bőrös, közel full extrás, sérülésmentes és tuti állapotú JTS-t új kora óta meglévő összes számlával, papírral, téli-nyári gumikkal, frissen szervizelve 2800 Euroért. Ez most kb 2000 lenne.
Csak kíváncsiságból, ki szerint mennyit érhet? Alfa 156 sw 2.0 jts 2003.10. havi faceliftes. 184 000 km van benn. Megkímélt, leszervizelt (vezérlés, termosztát, olaj, akksi). Nem hagy a gondolat, hogy vagy lecseréljem egy 156 2.4 jtdm-re, vagy külföldről behozzak egy 159et. De ezt csak akkor tudom megvalósítani, ha normális áron elkelne. Képet nem tudok feltölteni, nem hagyja a rendszer. Sérülésmentes az autó.
Ha igény vóna rá, akkor hamarosan jelentkezem a részletekkel. :-) Addig is: aki hallja, adja át. :-)
Ahhh, éreztem, hogy nem lesz ez egyszerű. :-(
A gyertyacsere előtt csinálta ezt. Kicserélték. Elmúlt. Eddig.
Ám, ha összehozható lenne ez computeres dolog, annak mérhetetlenül örülnék. Hátha mégis némi szerencsével adna támpontot. Cserébe - szokás szerint - sütiket ajánlhatok minden résztvevőnek. Akár alakbarát verzióban is. :-)
Igény az vóna rá..... :) (Tudatlan is pedzegette nemrégen)
A lefulladás sok dolog miatt lehet ha csak random jön elő és nem reprodukálható akármikor az persze nehezíti a hibakeresést. Egy kiolvasásra mindenképp érdemes lenne megdugni. Adm-nél van a készletem hozzá, amikor össze tudunk jönni hárman természetesen megoldható.
Ha szerencsénk van és van tárolt hiba akkor akár irányt is adhat merre keresgéljünk. De lehet sima csatlakozási hiba is valahol az meg nehezen megkereshető. Talán a főtengely jeladó csatlakozójára tippelnék elsőre, ha az nem érintkezik jól, akkor hasonló tüneteket produkál. És persze ugyanez a helyzet a benzinellátás rendszerével is. Lásd benzinpumpa reléje illetve az úgynevezett "main relay" ami meg mindennek adja az áramot.
Ha ilyen random leáll, nem indul, de később igen (és nem függ a hőmérséklettől) hiba áll fenn én kizárnám a motor mechanikus hibáját, ez a jó hír. A rossz az az, hogy elektromos hibát keresni eléggé pepecs meló, és hosszú időbe fog telni. Főleg ha csak havonta egyszer jelentkezik, mert akkor ha megigazítasz valamit, de nem egyértelműen az volt az akkor megint kell legalább egy hónapig várni, hogy sikeres volt-e a művelet.
Sziasztok emberek! :-) Olyan régen jártam erre, hogy a régi nickemmel (bubble, ha nem ismertetek volna fel. :-D ) és a jelszómmal már nem megyek semmire. Így újat gyártottam.
Mindenki jól van? Járgányok?
Naná, hogy kérdésem van ezért orcátlankodom itt. Különösen Paco szakértésére van szükségem. :-)
Döglődik a szerkezet és ezúttal fogalmam sincs hol lehet a hiba. Gyertyák, olaj, akku cserélve és mégis lefullad random. Gyújtás van. Néhány próbálkozás után újraindul.
A frászt hozza rám.
Volna ötlet? Persze nem magam esek neki a szervizelésnek, de a megfelelő helyen sem tudok mivel előrukkolni. Pedig kellene, mert így nagyjából használhatatlan és közeleg a jóidő.
Setleg bográcsozásra volna igény? Már csak azért, mert itt az idő. Ismét...