Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

veciv6 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3155
Ezt mar szeretem kollega mikor megy a topik es mas is segit.... :-)
Előzmény: mumtaz (3153)
AAAAAAAAAAAAAAA
veciv6 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3154
Akkor igy sajnos targytalan..... :-(

Szerintem jobban jarsz 1 jo szerelovel a szervizek lehuzosak nagyon.....
Ha gyertya regen volt benne cserelve akkor azt csereld ki es kozben nezd meg a kabeleket is-nincs-e megegve v. megtorve...Gyertya nekem Bosch 4 polusu van bent es nagyon jo...+ha kitudod cserelni az injektorszurot a tank alatt van ha alafekszel latni fogod...es ezeket magadnak megtudod csinalni,hatha csak ennyi lenne...
Viszont,ha ezek utan is fenall a problemo nezesd meg a gyujtaselosztot es az AGR szelepet....
Előzmény: Zsoli88 (3151)
mumtaz Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3153
Lehet az, amiket felsoroltál, vagy nem. Katalizátornál max dugulás jöhetne szóba. Lambda általában hibakóddal száll el, de ekkor a motorvezérlés vészüzembe kapcsol át. Kisebb hibajelenségeknél előfordul, hogy nincs kontroll lámpa, de drasztikusabb hibajelenségeknél már igen, amennyiben olyan alkatrész száll el, amit figyel a vezérlés. Bár sok olyan is van, ami más alkatrészekre utalva vált ki hibakódot. Pl. ha fogsz egy benyáskannát és elkezdesz literszám benyát önteni a torkába, az a lambdán benyában dús keverékként jelenik meg és elkezdi visszaszabályozni a befecskendezett benya mennyiségét, ameddig tudja. Egy bizonyos értéknél már hibakódot generálna, hogy benyában nagyon dús a keverék.

A zörgés sok minden lehet és nem biztos, hogy van összefüggés a két dolog között.

Én a helyedben ellenőrizném a vákuumcsöveket is, mert azok is el tudnak töredezni és tudnak érdekes jelenségeket produkálni. De még van egy rakat dolog. Én a helyedben a kontroll lámpa ellenére elvinném egy hibakód és egyebek kiolvasására.
Előzmény: Zsoli88 (3148)
Zsoli88 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3152
Jah és egyik lámpa sem világít.
Előzmény: veciv6 (3150)
Zsoli88 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3151
Köszi, de sajnos nem szabolcsi vagyok, hanem komáromi!

Amúgy egyenlőre csak jó lenne tudnom, hogy mik a lehetőségek, bár lehet jobb lenne elvinnem egy opel szalonba állapotfelmérésre.
Előzmény: veciv6 (3150)
veciv6 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3150
Kontrollampa nem vilagit?
Lehet gyujtas,kabelek-gyertya,eldugult injektorszuro,AGR szelep eldugulva,
Szoval sokminden.... :-(
Ha szabolcsi vagy tudnek segiteni.....
Előzmény: Zsoli88 (3148)
veciv6 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3149
Mivel DTI-igy van benne turbo... :-)
Azert van extra a 407-ben is.....
Viszont nekem is jobban bejon a veki... :-)
Mind1-lenyeg tetszik,szereted.....es remeljuk benezzel ide hozzank tobbszor is... :-)

Ja, es kepet is rakhatsz fol egesz nyugodtan rola..... :-)
Előzmény: Karl40 (3146)
Zsoli88 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3148
Sziasztok!

Nemrégiben vásároltam egy 96-os 100 lovas vectrát és olyan gondom van, hogy rángat az autó egy ideje, és ma délelőtt óta nagyon fura zörgés jön a motor felől, mintha valami a kipufogóval lenne és szegénykén nem képes átlépni az 50-es sebességet...én a katalizátorra vagy a lambda szondára tudok gondolni!

Légyszíves segítsetek, minden lehetséges hibalehetőség érdekel ilyen téren!

Előre is köszönöm!
mumtaz Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3147
Akkor elvileg CDX felszereltségű
Előzmény: Karl40 (3146)
Karl40 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3146

Köszönöm a segítséget !!! Akkor az eco gomb a megoldás és a fogyasztás is vissza esik .-) A tdi kérdésre nem tudok mit mondani de turbó az van benne és ful extrás manuális váltó , multi kormány, fedélzeti computer , abs , digit klíma , xenon ,100 le stb. De nem nagyképűségből írom mint inkább büszkeségből !!!

Az egyik legjobb ismerősöm véleménye , hogy eddig ez a leg jobb autóm pedíg volt passattól a 407-es pegueottig vagy 12 autóm !!! :-)

 

Még egyszer köszönöm , Karesz

veciv6 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3145
Igen nezd meg azokat-aztan kiderul mi is a hiba.....



Előzmény: Postás2 (3144)
AAAAAAAAAAAAAAA
Postás2 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3144
A következő lépés a hőkapcsolók cseréje lesz. Lehet hogy a kettő közül az egyik hibás. Aztán az időzítő-relét is megnézem. Ha ezekre sem változik, akkor feladom. De egyenlőre marad így mert nincs még garázsunk, a szabadtéri tevékenységből meg télre bőven elég az ami muszáj. (Lásd nicknév...)
Előzmény: veciv6 (3143)
veciv6 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3143
Szerintem kizart,hogy 1.6-nal ilyen hutes legyen.....
A csaladban van 98-as 1.6-os es az nem csinalja -csak mondjuk nyari kanikulaban,de akkor sem par perc utan es nem olyan hosszan ahogyan te is irtad.
A v6-t nekem is leall 1-2 perc utan,ha meg is van hajtva.....es rendesen uzemmeleg a motor.De,ha csak 5-10 percet jaratnam meg nyaron is fol sem kapcsol indokolatlanul....
Szerintem ott valami rosszul van kotve....
Előzmény: Postás2 (3142)
Postás2 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3142
Folytatom a hűtőventillátor esetét. Járattam a motort pár percig, majd amikor leállítottam, abban a pillanatban indult a ventillátor. Ebben szándékosságot sejtek.
A kapcsolási rajzon találtam egy késleltető-relét, valamint a hűtő vízszekrényén két hőkapcsolót (egy helyett). Lehet hogy így jó az egész ahogy van, és csak én vagyok tudatlan, hogy hibának vélem a jelenséget.
veciv6 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3141
Gratula es udvozlunk!

Ugy van ahogyan Mumtaz kollega irta... :-)
Viszont vectraban-nincs Tdi... :-(
Van viszont Td,Di,es Dti.....-ha az emlekeim nem csalnak.....
Előzmény: Karl40 (3138)
veciv6 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3140
Oksa....
Mi itt vagyunk es ha tudunk a tovabbi kerdesekben-segitunk.
Előzmény: veciv6 (3136)
mumtaz Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3139
Mármint anélkül, hogy bekapcsolna a kompresszor? 'ECO' gomb, vagy manuális klímásnál egy 'hópihe' gomb "letiltja" a kompresszort. Ha világít, az a jó. Viszont digit klímásnál amint benyomod az "AUTO" opciót, azonnal visszaáll a dolog.
Emlékeim szerint "AUTO" módban csak akkor kapcsolja-e be a kompresszort, ha szükséges. De lehet, hogy tévedek.
Előzmény: Karl40 (3138)
Karl40 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3138

Sziasztok , most vettem egy 2-es 1998-as tdi Bvectrá combit :-) az lenne az első kérdésem , hogy lehet klíma nélkül fűteni ? a többit majd sorjában :-)

 

Elöre is köszi ? Karesz

Postás2 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3137
Köszönöm a jótanácsot, és ha kicsit javulna az idő, részletesen felderíteném a jelenséget, hogy pontosabban tudjam a kérdéseimet feltenni.
Előzmény: veciv6 (3136)
veciv6 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3136
Keresd a Vlad19 kollegat neki vannak ilyen rajzok es eltudja neked kuldeni-ha jol emlekszem......
Viszont az 1.6-nal hihetetlen ,hogy oly sokaig jarjon a ventinlator....
Előzmény: Postás2 (3135)
Postás2 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3135
Ideírom az autó "jellemzőit" : Vectra B 1997-es klímás, manuális váltó
Motor: X16XE
Általában ezeket az adatokat szokták kérdezni...
Óra szerint 147 ezer km van benne, de ránézésre sem túl elhasznált az autó.
Próbálok valami kapcsolási rajzot keresni, mert amim van, az a képernyőn elég áttekinthetetlen. Ki kéne nyomtatnom egyes részeit.
Előzmény: veciv6 (3134)
AAAAAAAAAAAAAAA
veciv6 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3134
Udvozliunk!

Ha 1 kicsit reszletesebben leirnad az autot... pl. evjarat,moci,dizel v. benzin....
Tobbet tudnank mondani....
Viszont eleg hosszan csinalja-ami nem termeszetes.... :-(
Előzmény: Postás2 (3133)
Postás2 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3133
Újdonsült Vectra-tulajdonosként üdvözlök mindenkit. Egy öreg Kadet után mintha az Orion űrhajóba ültem volna. Eddig néhány apróbb érintkezési hibán kívül más hiba még nem volt. Lassan felfedezem az autó (számomra) újdonságait. Ami furcsa, és nem találom az okát, a hűtőventillátor teljesen felesleges bekapcsolása. Kb. 4-5 km megtételekor a motor leállítása után vagy tíz percig forog a ventillátor. A hűtő felső vízcsöve kb kézmeleg. A hűtőben lévő hőkapcsolóról lehúzom a csatlakozót, a ventillátor vígan forog tovább. Ez normális dolog ?
veciv6 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 3132
Lehet jonni nyugodtan....addig kiallok az enyemmel es mar szerelgethetsz kedvedre... :-)
Előzmény: mumtaz (3131)
mumtaz Creative Commons License 2008.11.28 0 0 3131
Csaló. ;)
Előzmény: veciv6 (3130)
veciv6 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 3130
Lenyeg,most mar ismet tudsz olvasgatni........
Hat igen ilyen hidegben nincs igazan kedve szerelgetni az embernek...
Pedig nekem meg lesz mit-igaz van garazsom.... :-)
Előzmény: mumtaz (3129)
mumtaz Creative Commons License 2008.11.28 0 0 3129
Internet hozzáférés, meg nem ráérés problémákkal küzdöttem.
A lámpicskut még nem csináltam meg végleges, de már elviselhető szintre szoktam őket. :)
Ha majd lesz annyi időm, meg nem lesz ilyen hideg, vagy lesz hova beállnom vele (garázs), ahol tudok fagyási sérülések bekövetkezése nélkül szerelni, akkor megcsinálom véglegesen.
Előzmény: veciv6 (3126)
rocky777 Creative Commons License 2008.11.27 0 0 3128
Koszi az infot!Remelem sikerul megcsinalnom vagy legrosszabb esetben veszek ujat!Most meg probalom a kocsi beltér vilagitasat atvarazsolni kékre,remelem sikerul.:) Ha sikerul,teszek majd fel fotokat!!csákányság :)
veciv6 Creative Commons License 2008.11.27 0 0 3126
Mar kezdtem azt hinni valami baj tortent,mert 1 ideje nem irtal be.....

A xenonnal megbekeltel mar? :-)
Előzmény: mumtaz (3125)
mumtaz Creative Commons License 2008.11.27 0 0 3125
Pára. Keményebb a kábel. passz.
Előzmény: gorhoni (3124)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!