Na csak azért kérdeztem, mert az már fut itthon, míg az esetleges 146-os egy teljesen új masina lenne, ahhoz új háttér is kellene (javítóbázis, hatósági engedélyezés, típusismeret, stb stb). Szvsz egyszerűbb lenne venni még Taurust.
Azt mondta a Bombardier képviselöje, hogy minden 146.2 tudja, söt benne van a DSB átkapcsolás lehetösége is a Padborg-ig menés miatt gyárilag mindegyikben. Nekem is újdonság volt.
Minek lenne kétáramnemü egy stuttgarti Regio-mozdony? :-)
A dolog csak azon múlik, hogy benne van-e a szekunderoldali feszültségátkapcsoló, mert a trafó minden TRAXX2 mozdonyon kétfrekvenciás, a 4QS-nek meg mindegy, úgyis egyenáramot csinál elöször belöle. Ebben tehát benne van.
Hogyan? Hát ahogy egy villanygépet szoktak. Feleresztették az áramszedőt és bekapcsolták a főmegszakítót, stb...
Ha arra célzol, hogy 15 kV 16 2/3 Hz akkor igazad van, mert ezen mi is meglepődtünk. De ezekszerint a Németek olyan gépet hoztak ami tud menni 25kV 50Hz-el is. Különben mi értelme lenne a bemutatónak nálunk a MÁVnál, nem igaz?
Remek lenne az az időpont! Mert 9-kor vidékre kell utaznom előtte még akkor elcsíphetném a Nyugatiban, de gondolom nem " saját lábán" fog menni, vagy tévedek? Köszi az infót.