Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bihus Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1274

Egyesek manahernek vagy menáhernek is mondják :)))

 

A jelentése kb. annyi, hogy: hülye. :DDD

Előzmény: HondaVuk (1256)
HondaVuk Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1273
Nekem meg pont ezért jön be. :-)))
Előzmény: Bihus (1271)
PONT RS Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1272

Teee, vukii, mivel te hoztad létre es te vegy a legjobbangyorsuló hondatulajdonos en birlak, amugy ha nem  szolnoki vagy bekaphatod.

Bihus Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1271

Ez a stílus nem a versenypályákra való, hanem a közutakra.

 

Nekem ezért pont ez jön be :)

Előzmény: HondaVuk (1234)
AstraF16v Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1270
Vagy Tsch. valaki csak szivat mester, ne rágj be! :)
Előzmény: HondaVuk (1265)
Bihus Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1269

"A nagy "teljesítményjavulást" a nyócmilióbáronfecskendezünk be technológiának köszönhetik (javarészt)."

 

Hát, meg mintha a turbónyomás is emelkedne folyamatosan :)

Előzmény: oslagbar (1233)
Bihus Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1268

"Lathatod, hogy a felhuzott, 200 lovas 450 Nm-es 1.9 TDI-k is nagyon jol birjak a strapat."

 

Én ilyet nem látok sehol :) 

Előzmény: avantage (1229)
Bihus Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1267

"Nem volt idő arra, hogy az az egy ember, aki kezelte, minden alkatrészt modellezzen rajta. Most minden alkatrészt 3D-ben terveznek, van szilárdságtani, termodinamikai elemzés. Mielött egyetlen alátét is elkészülne egy motorhoz, már pontosan lehet tudni, hogy mik lesznek a gyenge pontjai és a kezdeti gyártás elött ki lehet javítani azokat. Tehát maga a konstrukció sokat fejlődött az elmúlt 10 évben is."

 

Azt nem állítottam, hogy nem volt fejlődés, csak azt, hogy az nem tartja a lépést a teljesítmény növelésével...

 

Különben nem 10 évről van itt szó, hanem csak 4-5-ről.

 

Legalábbis 4-5 éve egy 1.8-2.0 dízel még "csak" 90-100 lóerős volt.

Előzmény: AstraF16v (1228)
HondaVuk Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1266
Illetve akarni még csak el akarom hinni, de tudni, azt nem tudom. :-))
Előzmény: HondaVuk (1265)
HondaVuk Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1265
Nemmondod??!! Ez ZolikA fikanickje? Nem akarom elhinni.
Előzmény: AstraF16v (1263)
HondaVuk Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1264
Zavarban kizárólag a helyesírásod miatt vagyok. Sok köze ugyanis nincs a magyar nyelvhez (meg úgy általában semmilyen nyelvhez sem). A topicot meg jó lenne, ha hanyagolnád, mert ez nem a te egocentrikus hajlamaidnak kiélésére lett létrehozva.

IGNORE ON részemről
Előzmény: PONT RS (1262)
AstraF16v Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1263
Unatkozol ZolikA? :)
Előzmény: PONT RS (1262)
PONT RS Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1262

De Vuuuk!!!!!

Zavarba vaaagyyy!!

eddig mérnök has ment!!!! mi vagy müegyetem?????? Vagy diff egyenklet meggyy... szarmaztatott hülyeségek......

Előzmény: PONT RS (1261)
PONT RS Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1261

Semmi gaz!!!!! Mindent, JNSZ Megyében nem érthetsz. Majd gyorsulunk egyet. Honda vagy nem lenni?????

Baliszoft Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1260

:-O

 

Minden esetre Bulldog Karacsonyot mindenkinek ;)

HondaVuk Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1259
Fogalmam sincs, hogy miről beszélsz. Nem is értem és kötve hiszem, hogy bárki is érti rajtad kivül. Ez valami dadaista vers? Annak azért elég gyenge.
Előzmény: PONT RS (1258)
PONT RS Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1258

Te VUKIIIIII?????

Áruld már el, merre bútorozol? Meg-meg-meg meg száloottt Hooooondás vagy??? Meg annyi képletet irtál???? Naaaaaa????

PONT RS Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1257

Lám-lám!!!! 24.

Boldog karácsonyt!!! Te tohonya Honda, eddig Alfa mit kedveltem, de ezek után HONDA!!!!!!!!!!

Előzmény: HondaVuk (1256)
HondaVuk Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1256
Szívesen lennék menager, de fogalmam sincs, hogy eszik-e vagy isszák.

Elolvastam a hozzászólásaidat (mind a 23-at), mert megkívántam rövid szösszeneted alapján. Ajánlom mindenkinek. Vagy inkább mégsem, nem vagyok szadista. :-)))

Amúgy meg KÜK mindenkinek! :-)
Előzmény: PONT RS (1255)
PONT RS Creative Commons License 2004.12.23 0 0 1255

Kedves Vuk!!

Végig olvasva hozzászólások százait, csak gratulálni tudok. Ilyen minimális tárgyi tudással ekkora idulatokat csak az tud kelteni, ki, kismertekben elfogult. Szerintem te menager vagy és élvezed is!!!!! 

aero-wrx Creative Commons License 2004.12.23 0 0 1254
Fordulatszám. Elírtam.
Előzmény: HondaVuk (1253)
HondaVuk Creative Commons License 2004.12.23 0 0 1253
Na, ezt nem értem. Milyen lendület?
Előzmény: aero-wrx (1251)
aero-wrx Creative Commons License 2004.12.22 0 0 1252
épp ez az... benzines power...
Előzmény: avantage (1247)
aero-wrx Creative Commons License 2004.12.22 0 0 1251
"Dehát a nyomatékgörbe nem is számít,lényeg a lóerő,nem? Akkor mért is nem húz?" A nyomaték gyorsítja az autót de ehhez kell elndület is itt jön a fordulatszám. Szal a gyorsításhoz tudnunk kell a nyomatékot és a fordulatszám szorzatát itt jön képbe a TELJESÍTMÉNY. Szóval ez a lényeg. Üdv aero
Előzmény: Törölt nick (1238)
avantage Creative Commons License 2004.12.21 0 0 1250
Nem, szerintem egyszeruen csak merevebb volt a muszerfal, ahova rogzitettuk a muszert.
Előzmény: HondaVuk (1249)
HondaVuk Creative Commons License 2004.12.21 0 0 1249
Sajnos a nyomatékgörbe előbb-utóbb lekonyul. Hiába, nem tökéletes világban élünk. :-))

Látom, felrakatad a CTR fékútját. Jobban símítottad a görbét, mint a többi grafikonnál? Mert az ABS hatása nem nagyon látszik rajta, ellentétben a többi grafikonnal (kivéve Passat).
Előzmény: avantage (1248)
avantage Creative Commons License 2004.12.21 0 0 1248
Raadasul jol lathatoan mindket auto nyomatekgorbeje konyul vegig a hasznalhato fordulatszam tartomanyon.
Az tehat nem baj, ha konyul, csak mertekkel konyuljon! :)
Előzmény: avantage (1247)
avantage Creative Commons License 2004.12.20 0 0 1247
>Dehát a nyomatékgörbe nem is számít,lényeg a lóerő,nem? Akkor mért is nem húz?

Nem figyelsz, hogy a huzott 1.8T mar 3500-on 180 Loerot lead, vagyis annyit, mint a huzas elott 5900-on, vagy hol.

De hiaba konyul a nyomatekgorbe, ha a teljesitmeny nagyobb, mint kisebb fordulaton akkor megeri porgetni, ez ilyen egyszeru.
Ha a max. teljesitmenyt 4700-on adja, akkor nem eri meg 6000-ig porgetni, ez vilagos, nem???



Tessek, itt van ket auto meresi diagramja osszerakva egy chart-ra.


Az egyik egy dizel (szurkes vonalak) a masik egy benzines. Mindketto turbos.

Jol lathato, hogy a hatalmas, kozel 400 Nm nyomatek ellenere a teljesitmeny ugye csak kb. 120 kW a dizelnel.
A benzines a joval hervadtabb, 255 Nm-es csucs ellenere nagyobb teljesitmenyt produkal, 135 kW korul.

Most melyik jobb szerinted?

Ha nem porgethetjuk egyik motort sem 5000 fole, akkor siman a dizel gyoz, nem is kerdes. De ha mindket motorral "all-out" modon gyorsitunk, akkor a benzines nyer siman.
Ekkor ugyanis a hasznalt tartomanyban a dizel vegig kozel 120 kW-ot ad le, a benzines meg vegig 125 kW felett. (5000 alatt nem lesz gyorsitaskor)
Előzmény: Törölt nick (1238)
ZolikA Creative Commons License 2004.12.20 0 0 1246
Vannak még , ilyenek . Eljöhetnél egyre ! Kérdezd a kupé barátodat , hát mindent tud ! :-)))))
Előzmény: AstraF16v (1245)
AstraF16v Creative Commons License 2004.12.20 0 0 1245

Hát a topicot az szétszabták az biztos. Önpolírozás és fuckolás az egész! :))))

Vannak még meetingek? Úgy értem a "való világban" ilyen parkolóban összefutások? Túl sokat voltam már vidéken, kiestem a brigádból :(

Előzmény: ZolikA (1244)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!