Gondoltam én is a tankra de akkor ütögetéstől a műszer miért kell életre? Egybe van építve a szívattyúval a szintjelző! Mit kostál árban így ? köszi mindenesetre
Az elkötés sajna nem lehet, nem járt az autóban semmi szerelő az utóbbi egy évben. Reggel még indulásnál rendesen bekapcsoltam a fűtést, aztán kakukk.... kikapcsolni már nem lehetett. Valami chipről regél a szerelő cimborám....:-((
Szeva Mindenkinek! Egy olyan kérdésem lenne hogy a műszeregységben lehet külön cserélni a üzemanyagszint jelző mérőórát vagy vagy egybe van építve a többi műszerrel? Mert csak akkor hajlandó mérni ha megütögetem a plexit!Valami kontakthiba lehet de nem találom ezért gyanakszom a mérőórára! Köszi mindenkinek!
1-2 dolog és az árát valóban költheted sokmindenre....
Én ahogy lentebb írtam cseréltem a műszerfal izzókat,mert kiégett és ''valaki'' behúzott kézifékkel jött haza Ny.házáról-így cserélhetem a betéteket+munkadíj.....
1 nagyon jó kis műszer amivel tudsz hibakódot olvasni-törölni,egyéb diagnosztikai dolgokat beállitani,egyes tipusokon digitális km órát állitani,kulcsot programozni.......
nekem is van sajnos 1 kis gond a benzintankommal. néha durran egyet, feltételezem a nyomás kieresztő szelep lehet eltömődve, mint ahogy régebben olvasgattam itt róla, ha jól emlékszem. ez kb hol helyezkedik el, és lehet vele házilag barkácsolni valamit? most úgy járkálok h lazán van csak rácsavarva a tanksapka , így legalább nem keletkezik benne vákum. télen mondjuk talán ez nem baj, mert hidegben nem párolog a benzin annyira , de nyáron gondolom több elpárologna így laza tanksapka mellett. gondolom nem tesz jót a tanknak ez a sok összehúzódás meg tágulás. nem akarom hogy úgy nézzen ki mint egy nájlon zacsek:S
olyat szerintem nem találsz boltban ami átalakitás nélkül működne , csak a gyári opelosok. bár ki tudja lehet tévedek. viszont az a 15 ezer sem kevés sajnos, elég kemény ár ha csak belegondolok h nem is mp3mas. bár ha télleg megér ennyit a kormányról vezérelhetőség akkor jogos. nekem annyira ez az opció nem számít. ha a váltó 3masban van, kellemesen rá tudom rakni a csuklóm és pont elérem a rádió gombjait :) ha 5ösben akkor sajnos a hangerőt már nem érem el:)
micsoda felkapott lett ez a rádió téma manapság... volt erről most szó már pár napja, én inkább ajánlanék egy mp3mas fejegységet, nincsen már olyan horribilis összegük. meg 1 szép rádió sokat dob a kocsi belsején.
ui.: ha valakinek annyira nyomkodhatnéka van, de nincs rá lehetősége mert nincs meg a gyári rádió: nekem van kazis, örömmel eladom:D
Jah most látom hogy már vki 20.000-ért említette a CDR 500-at ...sima cd lejátszóért még mindíg húzós, de ha már 1x multikormány van abban a nyamvadt autóban :D
Következő kérdésem lenne: 97-es vectrába milyen cd lejátszók mennek bele? A legfontosabb lenne a kormányról való vezérlés, de az se lenne rossz ha az autó kijelzőjét is meghajtaná.
Van a CDR 500-as lejátszó, de szerény véleményem szerint 30.000 sok egy használt darabért. Érdekelne hogy tud-e valaki olcsóbban, valamint hogy milyen alternatívák vannak. Ha tudtok ajánlani valami linket azt is megköszönöm. (régebbi kommentekben találtam 1-2-t, de azok most már nem élnek sajnos)
Végre szétszedtem a műszerfalat,mert a kézikfékvisszajelzőm és a kontrollámpa izzója kiégett 40 perc alatt végeztem vele ,de sajna kezdhettem előről,mert a fedélzeti csatiját elfelejtettem visszadugni.... :-(
+ kicserétem az izzókat az ajtóban és a küszöbboritást is fölraktam-majd teszek föl képeket később.....
legfontosabb hogy jól van az ipse. de viszont nagy kár az autóért... én amikor bontóba turkáltam első lámpákhoz csatlakozó miatt, amikor megláttam azt az 1-2 totálkáros vekit összeszorult a szivem
egyébként egészen felpörgetted itt a fórumot egymagadban :) Üdv újra itt a megszokott környezetben.