Csak miért vesz valaki Audit, A6-ot, ha nem törődik vele?
Mert a szomszédok/ismerősök/csajok előtt szeretne A6-osban feszíteni, még akkor is ha a fizetéséből egy Aixamot sem tudna normálisan fenntartani. Azért van tele "mozgó prémium roncsokkal" a magyar használtautó piac, mert mindenki úgy gondolja hogy neki megvannak az anyagi lehetőségei egy prémiummárkás autó fenntartására. Persze a karbantartás hiánya egy rövig idejig nem látszik, aztán a végén minden gallyra megy az autón. Akkor gyorsan "olcsón" el kell addni, a következő gazada (aki szintén azt hiszi hogy jó vásárt csinálhat az olcsó autóval) élből szívni fog vele, és a gatyáját is rákölti.
1999-es 1.9 TDI (AFN, nem PD) A6-os kívül-belül pikk-pakk állapotú, törésmentes autót 1.2 millióért vettem szeptemberben, azóta kicsivel több, mint egymillió ment rá, igaz, hifit és gumikat is beleértve.
Vezérlés csere, adagoló 2x, klímajavítás 6x (ez inkább a szerelők, mint az autó hibája), viszkokuplung, turbó problémák (MAP szenzor, vákuumcsövek, geometria tisztítás), kuplungszett csere, futómű lengőkarok folyamatosan, villamossági javítások (de a hátsó ablakok még mindig érdekesen működnek), ventilátorok - csak hogy a nagyobb dolgokat említsem. Mázli, hogy a karosszéria rendben van. Lassan közelítünk ahhoz, tényleg jó autó legyen, de még lehetne költeni rá.
Olcsón hozzá lehet jutni ezekhez a vasakhoz, de érdemes bőséges pénz- és időbeni tartalékokkal rendelkezni, mert jöhet bármi. Ez pedig inkább az előző gazdák hanyagságából fakad, mint "az autó hibájából". Csak miért vesz valaki Audit, A6-ot, ha nem törődik vele?
Szevasz. Isten bizony átérzem a helyzetedet... ..amikor is laikusan nem tudod melyikbe ruházd be a 1.5 millád. Elmondanám, hogy én nem neppertől vettem az én 99-es fekete 2.5 V6 tdi quattro tiptronic s-line Avantom de mégis 400.000-nél járok és még nem olyan amilyennek látni szeretném(kezdtük az adagolóval stb stb..)! Az órában 200párezer van, az autó magyarországi végig... ...sikeres vagy inkább szerencsés vételt kívánjak??? Nagyon nézd meg.
Sziasztok lenne egy problémám van egy 2002 es 2.5 tdi 180 ps es Audim és le lett cserélve a vezérlés de nem lett gépre téve és a gyújtást be kéne rajta állíttatnom ebben szeretnék segítséget kérni Budapest vagy Fehér megyében előre is köszönöm
Mert a BLB (2.0PDTDI) a VW konszern talán leg problémásabb motorja a gyár fennállása óta. Főnököm Super-B-jében ilyen motor volt. Sose volt jó, állandóan csak a pénzt nyelte.
Az lenne a kérdésem, hogy ha új kulcso(ka)t akarok rendelni az A6-hoz (2006), mivel az eredeti 2-t ellopták, akkor ha csak kulcsot rendelek a régi még működni fog, vagy van rá valami megoldás, hogy csak az újonnan beszerzett kulcsok múködjenek?
Szerintem egy A6-osért többet célszerű áldozni 1,5 millánál..
Persze biztos, hogy van sok pozitív példa is, de nagy az esély egy "beletenyerelésre"...
Mindenesetre egy hozzáértővel nagyon nagyon nagyon át kell nézetni és csak egy "tutiszerűbe" beleülni.
A rizikó persze így sincs kizárva, de mindenesetre mérsékelve van..
Ez a TV dolog hogy működk? Menet közben is megy vagy csak állóühelyzetben? nem lehet meghackelni? Benzines vagy dízel audi a biztosabb vétel? Audit szeretnék mindenképpen...
Az immobilaser már 2* letiltott. És meg szeretném tudni, hogy mitől van ez, vagy mit lehet tenni ellene? Esetleg kulcsmásolás?mert nekem azt javasolták! Légyszíves segítseket!!!Előre is köszönöm nektek!
Nagyon nehéz rá válaszolni, mert lehet, hogy esetleg jó autóról lebeszéllek.
Tudtommal a 180 lovasok nem fossák az olajat... Szerintem ebben is 500000 felett van..
Igazából egy használt swift árán akarsz egy bonyolult, elektronikával teli egykori prémiumautót venni.
Ezeknél párszezer forintot célszerű félretenni, mert a magas futás, ismeretlen előélet komoly problémákat tartogathat. Az is hozzátartozik, hogy minimum a lökhárító és a jobb első sárvédő kókány módon cserélve volt. Ki tudja mi történhetett vele és hogy lett megjavítva..