Elől el van tömődve a vízvályú , ki kell pucolni és nem fog befolyni a víz... Ahol az akksi van ott van eldugulva a két lefolyó ott kell kitakarítani....
ha teheted gyere ki és vedd meg te ittkint,mert joval olcsobb és joval jöbbak is mint az othoniak,ne hagyd magad átverni mert otthon sokan 50-100% os haszonnal dolgoznak
ajánlom figyelmedbe a német használt autos oldalakat itt tudsz böngészni érdemes...
Nem tudja véletlen valaki, hogy itthon lehet-e kapni pre-facelift to facelift átalakító káblet az első fényszórókhoz? Nekem perpill is facelift lámpa van a 97 A4 ben, de még az előző tulaj valahogy elvágta a kábeleket és forrasztgatott. Most szeretném kicserélni valami "profibb" megoldásra mert ez így kókány....
No-ban találtam az alábbit, kb 16k Ft postával a 4 kábel. Nem tudom hogy lehetne -e esetleg olcsóbban itthonról valami ilyesmit szerválni?
Nagyon szépen köszi,ezt a részletes leírást,ezt követeve egy óvódás is megolja a dolgot!:)
még egy kérdésem lenne,hogy ezt a progit hol,kitől és mennyiért lehet megszerezni?Na és hogy csatlakoztatom a ,,géphez? Gondolom kell valami speckó kábel!
a hátsó hamutartónál van valami ,,százlábú"csatlakozó,gondolom oda kéne csatlakozni!:)
Most már tényleg nem fárasztalak több hülye kérdéssel,és mégegyszer köszi a segítséget,tényleg sokat segítettél,örök hála!:)
na és persze a legfontosabb kérdés,hogy mivel tartozok a szaktanácsadásért!! :)
VCDS-az agyturkáló programunk, hibakódok kiolvasása élő adatok és minden féle teszt, alaphelyzet állítási lehetőség. Szerezz be egyet sok ezret megspórolhatsz vele!
Lufi nem fog pofán vágni!
A kormány magasság teljesen le és magadfele húzd ütközésig így ki kell férjen majd oldalirányba az egész óra.
Az óra állító és km 0-ázó pöcök alatt van egy kifli alaku burkolat ezt ovatosan felfele ill. magad fele pattintsd le, az óra alá benyúló harmónikás takarót hátrahajtod ottan van az órát rögzítő 2db csavar vigyázz mert olyan helyre be tud esni mikor kicsavarod, hogy sosem találod meg :-)
Ha ez megvan a tekerő pöcköknél fogva ki tudod húzni kicsit de még tartják a kábelek, nőgyógyász kéz elővesz :-) mögényúlsz az órába bedugott csatlakozók közepén egy másszínü kis müanyag bizbasz :-) azt elöbb ki kell húzni és utána tudod a csatlakozókat lehúzni 2db nagy van az óra két szélén ha középen nagy kijelzős az órád akkor ott is van még egy kissebb ugyan így jön le.
És akkor ide oda mozgatod , hogy oldalra kihúzd az órát.
Aztán hátulról pár db csavar fogja az első plexis műanyaghoz, és már el is érkeztünk a mutatókhoz :-) nagyon óvatosam mozgasd a mutatót!!!!
Borzasztóan hangzik gondolom de nem akkora gáz csak lassan óvatosan türelmesen mindent.
Sok sikert!
Oké értem,az lenne a kérdésem,hogynem túl bonyolult kiszedni az órát,és hogy mire kell figyelnem pl,hogy a légzsák nehogy pofánbasszon vagy valami ilyesmi!!:DDDD Tehát,hogy mennyire kell szétszednem!na és mi az a VCDS??mert azt már végképp nem tudom!!:DDDKöszönöm a válaszod!!:)
Hát én ki és szét szedném az órát meg kéne nézni, hogy a mutató nem e jár könnyen a tengelyén.
Ha igen akkor helrerak és talán valami csenge ragasztóval rögzíteni kéne.
Ha tartja rendesen szoros akkor lehet a szerkezete a bűnös abban nem nagyon tudok segíteni vagy vcds-el kimenet tesztet kéne csinálni hátha helyre áll.
A következő a helyzet!Mikor a motor áll akkor ugye elvileg a nullán kellene lenni a mutatónak,de alatta van jóval és mindig odébb áll először eljesen függőlegesen most már a 7 ezres fordulathoz közel van!Szóval mikor elindítom az autót akkor kb. vízszintesen van,mikormegyek 80km-es sebességgel 5.-ben akkor van nullán!:)Köszi a választ!:)
Szóval az lenne a gondom,hogykb 1 hónapja egy pillanatra mintha megakadt volna a fordulatszámmérőm.Azóta nem a kiinduló helyzetbe áll vissza ha megállítom a motort és kb már 2000 fordulatot csal!Szóval működik csak nem a helyes értéket mutatja!Kérdés,mit lehet vele csinálni vagy javítható??Az autó a4 1.6 és 1999.-es faceliftes! A válaszokat előre is köszi!
Az enyémet 2004 ben hozták be, és nem mind1 hogy kik és hol használták. Lehet benne szerintem 300k km is ha kint rendszeersen szervizelték (több rá az esély mint itthon)...na meg az utak is mások...vagy vehetsz itthon is 120k km el már szinte lepukkantat. Nekem mákom volt mert MO-n is vannak rendes gazdák :) tulajok, akik vigyáznak rá és nem sajnálnak olajat cserélni időben.
Szerintem az 1.8T nagyon jó kis motor. Pár éve édesapámnak volt egy Passat 1.8T motorral. Münchenben vettük, kb 70k km -el és 160k körül adtuk el. Olajcserén és kopó alkatrészeken kívül semmi gondja nem volt.
Most 8 hónapja én kerültem oda, hogy vettem egy A4 1.8T B5 -öt tehát nem mai darab 15 éves, 250k km -el...azt kell hogy mondjam 8k km vezettem és eddig semmi, bár ki kell fogni, mert ezekre ha valaki vigyáz és mindig bemelegíti, lehűti a turbót, illetve az olajcseréket betartja szerintem nagyon jó masina. Mindig féltem a sok KM től, de az Audi szakszervízben azt mondta a szerelő hogy magyarországon nem is kocsit hanem KM ora állást veszünk...ami tök igaz...hisz ha megnézed 200-220k km nél itthon használtautón nincs is többet mutató óra kb...felmész mobile.de kiírják hogy 4-500k km...
Nekem a tapasztalat hogy városban (Pesti vagyok) 8.5-9.2 L/100Km (mondjuk nagyon finoman használom, hidegen max 2000 fordulatig, melegen max 2.200 körül fordulaton elváltok), pályán 130 km/h nál 5. ben nekem 6.8L/100KM írt a computer, de ha átszámolom tankolás / megtett út akkor 7.2 -re jött ki.
Hát az 1.8-ról nem sok infóm van szinte semmi.
Az 1.8T hát sztem az egyik legjobb, nagy élmény számomra.
Viszont ez is érzékeny a turbós rendszer miatt.
Többet kel gondozni egy 1.6-osnál, viszont sokkal többet is képes adni! :)
Persze ez árban is valamivel nagyobb költséggel jár.
Érzékeny minden kis bizbaszra de ha kicsit is szeret foglalkozni vele az ember nem vészes, sok mindent meg lehet csinálni háznál is de van amit nem.
Amikre érzékeny: trafók, gyujtásvezérlő, légtömegmérő (szinte a leg fontosabb érzékelő ha rossz minden borúl!), nyomásszabályzó, pillangó szelep tisztaság-alaphelyzet, lambdaszonda,
Csövek állapota (elöregedés, kirepedés) fontos hogy mindenhol zárt legyen mint a nyomás oldal mint a vákuum oldal.
Egy diagnosztikai kábelt mindenképp szerezz be bármelyikre is esik a választás pár 10e-ret megspórolhatsz.
Bármi hiba van első akódolvasás!
Különben vaksötét tapogatózás lesz.
A kedvezőbb fogyasztás szerintem csak városon kívül igaz, saját mérések és tapasztalatok: város (50-70km/h) nyár 11L - tél 13L, autó út 80-110km/h 7L.
Pályán szinte nem használom de kb 8-9L lehet (130-140km/h)
Ja és az enyém quattro is.
Bemelegedésben szerintem nem igazán számottevö a különbség, viszont megvételben fenntartásban és egyéb költségekben már igen!
1.6-os akár 100ezrekkel is olcsobb lehet megvételnél, fenntartásban itt gondolok az alkatrászekre szervizelésre jóval olcsobb az 1.6.-os.
A km-ektöl ne félj a diesel-nél az állapotától annál inkább, bármelyik mellett is döntesz ne sajnálj 10-15e-átnézetésre.
A fogyasztás viszont a diesel javára íródik mivel a pályás sebesség érdekelt feltételezem többet használhatod ott a tdi kb 4-5L-el elketyeg míg az 1.6-os kb 7L.
Azt kérdezném mennyire számit a teljesitmény, ha nem volt erösebb autód az 1.6-osnál (1250kg/102LE) akkor én ezt választanám, ha volt akkor lehet keveselni fogod és nem szereted meg az autot.
Nekem régebben volt B5-ös 1.6-osom az addigi legerösebb és nagyon élveztem bár én padlogázzal használtam pályán 210-et is mentem vele sik uton 2személyel csomadjainkal, város padlógáz 10L normál használat 8-8,5L ha érdekes lehet ez az adat.
Jelenleg 1.8T Q-t használok (150LE) és volt szerencsém igy évek után kiprobálni ismét egy 1.6-ost hu hát az emlékeimnek nyoma sem volt ahogy mentem vele padlogáz és várom a csodát :-) csak hasonlitásképpen irtam, visszaülve egy gyengébbe nem szerethetö.
Ilyen autó vásárlásában gondolkodom, mert nagyon tetszik.
Mivel többnyire „családi”autóként lesz használva így feleségem és lányaim véleményét is kikértem.
Az ő elvárásuk csak egy volt, télen hamar meleg legyen benne J.
A hirdetéseket nézegetve gyakorlatilag 2 motortípus áll rendelkezésre (az általam elképzelt árkategóriában). 1.6 benzin és 1.9 diesel.
Az 1.9 számomra kecsegtetőbb (a fogyasztása miatt), viszont ami ellene szól, az:
Télen lassan melegszik (a lányok feltétele)
Egy 10-12 éves diesel autónál gyakorlatilag a kilométer órát fölösleges figyelni. Szerintem valós értékűt már nem találni. Diesel autót az ember azért vesz, mert használni szeretné. Hosszú távokon térül meg a felár, és egy 10-12 éves autó esetén nevetséges a 150-200E km.
Ezt az ember 4-5 év alatt belehajtja . Van olyan ismerősöm, aki 3 év alatt nyomott bele 200e km-t.
Mint ahogy azt A4S4 is megjegyezte, egy ilyen autó megvétele után számolni kell az autó árának megegyező összegű szervizköltséggel. Ezt sajnos nem engedhetem meg magamnak.
Az 1.6 benzinesről a neten megoszlanak a vélemények. Sokan gyengének tartják ehhez az autóhoz.
Nincs szükségem egy 200 lovas autóra. Ha a lányaimmal az autóban ez a motor képes a 130-140km/h tartósan menni, nekem bőven elég.
Akinek van tapasztalata az ilyen (1.6) motorral azt nagyra értékelném, ha megosztaná velem is.
Mi a valós fogyasztás, mennyire megbízható, alkatrészárak, teljesítmény?