Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kerkyra Creative Commons License 2013.04.09 0 0 697

Akkor  sajnos  nem tudom.. Nekem akkor folyt be a víz, ha ott elvolt tömődve a két kis gumilefolyó...

Előzmény: Janesz- (696)
Janesz- Creative Commons License 2013.04.09 0 0 696

Sajna ebben nincsen 2 oldal vizváju hanem középen van egy

igy ez a hiba nem játszik,mert az ahol lefolyik a viz az meg teljessen tiszta szinte lelátok a kocsi alá.

Valami hasonlo gond valakinek?

Köszi Jani

 

Előzmény: kerkyra (690)
Krisz & 1.8T Quattro Creative Commons License 2013.04.08 0 0 695
Jaj nem, jók a V6 tdi-k csak úgy általánosságba írtam.
Ki mit engedhet meg magának.
Én nem tehetem :-( de vennék ;-)
Előzmény: lanti99 (694)
lanti99 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 694

Köszönöm a válaszokat!

Pénztárca függő alatt mi értesz? Rossz irányba gondolkodom a v6 dieselekkel?

Krisz & 1.8T Quattro Creative Commons License 2013.04.07 0 0 693
Pénztárca függő de bármelyik jó csak legyen teljes állapotfelmérés mielött belenyúlsz és megutálod.
Szintén kéziváltó!!!
Előzmény: lanti99 (691)
kerkyra Creative Commons License 2013.04.07 0 0 692

Hamár  nagy motor, akkor 3.0 ás, és csak kéziváltóval....

Előzmény: lanti99 (691)
lanti99 Creative Commons License 2013.04.07 0 0 691

sziasztok,

 

Érdeklődni szeretnék, hogy audi a4 B7-es szériából milyen dieselt ajánlotok?

jó volna összkerékkel aminek a következménye a nagyobb motor:

2.5 163ps

2.7 180ps

3.0 tdi? melyik lehet a legmegbízhatóbb?

Autómata váltó?

köszi

kerkyra Creative Commons License 2013.04.06 0 0 690

Elől el van tömődve a vízvályú   , ki kell pucolni és nem fog befolyni a víz... Ahol az akksi van ott van eldugulva  a két lefolyó ott kell kitakarítani....

Előzmény: Janesz- (687)
A4 audista Creative Commons License 2013.04.06 0 0 689

nekem is olyan szokott lenni ritkán.

Előzmény: Janesz- (687)
Janesz- Creative Commons License 2013.04.06 0 0 688

Kint dolgozok

ha teheted gyere ki és vedd meg te ittkint,mert joval olcsobb és joval jöbbak is mint az othoniak,ne hagyd magad átverni mert otthon sokan 50-100% os haszonnal dolgoznak

ajánlom figyelmedbe a német használt autos oldalakat itt tudsz böngészni érdemes...

 

Üdv Jani

Előzmény: skun1 (673)
Janesz- Creative Commons License 2013.04.06 0 0 687

Sziasztok Valakinek hasonló probléma?

Audi A4 ,99-es évjárat

Soför felöli oldalon vizes a padlókárpit elöl és hátul is (tocsog a viztöl)

Hol folyhat be a viz?

Köszi elöre is

Jani

Blazs86 Creative Commons License 2013.04.06 0 0 686

Sziasztok,

 

Nem tudja véletlen valaki, hogy itthon lehet-e kapni pre-facelift to facelift átalakító káblet az első fényszórókhoz? Nekem perpill is facelift lámpa van a 97 A4 ben, de még az előző tulaj valahogy elvágta a kábeleket és forrasztgatott. Most szeretném kicserélni valami "profibb" megoldásra mert ez így kókány....

 

No-ban találtam az alábbit, kb 16k Ft postával a 4 kábel. Nem tudom hogy lehetne -e esetleg olcsóbban itthonról valami ilyesmit szerválni?

 

 

Link: http://www.ebay.com/itm/Audi-A4-S4-B5-facelift-headlights-adapter-Kabel-cable-set-NEW-/171006675027?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27d0cac853

 

 

Krisz & 1.8T Quattro Creative Commons License 2013.04.06 0 0 685
gmail-re írj rám!
Előzmény: doki Roli (684)
doki Roli Creative Commons License 2013.04.05 0 0 684

Nagyon szépen köszi,ezt a részletes leírást,ezt követeve egy óvódás is megolja a dolgot!:)

még egy kérdésem lenne,hogy ezt a progit hol,kitől és mennyiért lehet megszerezni?Na és hogy csatlakoztatom a ,,géphez? Gondolom kell valami speckó kábel!

a hátsó hamutartónál van valami ,,százlábú"csatlakozó,gondolom oda kéne csatlakozni!:)

Most már tényleg nem fárasztalak több hülye kérdéssel,és mégegyszer köszi a segítséget,tényleg sokat segítettél,örök hála!:)

na és persze a legfontosabb kérdés,hogy mivel tartozok a szaktanácsadásért!! :)

Előzmény: Krisz & 1.8T Quattro (683)
Krisz & 1.8T Quattro Creative Commons License 2013.04.05 0 0 683
VCDS-az agyturkáló programunk, hibakódok kiolvasása élő adatok és minden féle teszt, alaphelyzet állítási lehetőség. Szerezz be egyet sok ezret megspórolhatsz vele!
Lufi nem fog pofán vágni!
A kormány magasság teljesen le és magadfele húzd ütközésig így ki kell férjen majd oldalirányba az egész óra.
Az óra állító és km 0-ázó pöcök alatt van egy kifli alaku burkolat ezt ovatosan felfele ill. magad fele pattintsd le, az óra alá benyúló harmónikás takarót hátrahajtod ottan van az órát rögzítő 2db csavar vigyázz mert olyan helyre be tud esni mikor kicsavarod, hogy sosem találod meg :-)
Ha ez megvan a tekerő pöcköknél fogva ki tudod húzni kicsit de még tartják a kábelek, nőgyógyász kéz elővesz :-) mögényúlsz az órába bedugott csatlakozók közepén egy másszínü kis müanyag bizbasz :-) azt elöbb ki kell húzni és utána tudod a csatlakozókat lehúzni 2db nagy van az óra két szélén ha középen nagy kijelzős az órád akkor ott is van még egy kissebb ugyan így jön le.
És akkor ide oda mozgatod , hogy oldalra kihúzd az órát.
Aztán hátulról pár db csavar fogja az első plexis műanyaghoz, és már el is érkeztünk a mutatókhoz :-) nagyon óvatosam mozgasd a mutatót!!!!
Borzasztóan hangzik gondolom de nem akkora gáz csak lassan óvatosan türelmesen mindent.
Sok sikert!
Előzmény: doki Roli (682)
doki Roli Creative Commons License 2013.04.05 0 0 682

Oké értem,az lenne a kérdésem,hogynem túl bonyolult kiszedni az órát,és hogy mire kell figyelnem pl,hogy a légzsák nehogy pofánbasszon vagy valami ilyesmi!!:DDDD Tehát,hogy mennyire kell szétszednem!na és mi az a VCDS??mert azt már végképp nem tudom!!:DDDKöszönöm a válaszod!!:)

Előzmény: Krisz & 1.8T Quattro (681)
Krisz & 1.8T Quattro Creative Commons License 2013.04.04 0 0 681
Gyenge ragasztóval! :-)
Előzmény: doki Roli (679)
Krisz & 1.8T Quattro Creative Commons License 2013.04.04 0 0 680
Hát én ki és szét szedném az órát meg kéne nézni, hogy a mutató nem e jár könnyen a tengelyén.
Ha igen akkor helrerak és talán valami csenge ragasztóval rögzíteni kéne.
Ha tartja rendesen szoros akkor lehet a szerkezete a bűnös abban nem nagyon tudok segíteni vagy vcds-el kimenet tesztet kéne csinálni hátha helyre áll.
Előzmény: doki Roli (679)
doki Roli Creative Commons License 2013.04.04 0 0 679

A következő a helyzet!Mikor a motor áll akkor ugye elvileg a nullán kellene lenni a mutatónak,de alatta van jóval és mindig odébb áll először eljesen függőlegesen most már a 7 ezres fordulathoz közel van!Szóval mikor elindítom az autót akkor kb. vízszintesen van,mikormegyek 80km-es sebességgel 5.-ben akkor van nullán!:)Köszi a választ!:)

Előzmény: Krisz & 1.8T Quattro (677)
Kras Creative Commons License 2013.04.04 0 0 678

Sziasztok! A4 3000 vagy 2.4 benzines autót szeretnék venni! Valaki tudna segíteni, hogy melyik lenne a jobb választás?

Illetve az igaz, hogy a 3000-es a váltója miatt kicsit többet forog a kelleténél?

Várom a hozzá értők válaszát! Előre is köszönöm!!!

Krisz & 1.8T Quattro Creative Commons License 2013.04.03 0 0 677
Amig valójában eléri a 2000-es fordulatot addig nem mozdul vagy ha nem jár a motor 2000-en áll beindít alapjárat már hozzáadódik ~2900???
Előzmény: doki Roli (676)
doki Roli Creative Commons License 2013.04.03 0 0 676

Csá!Először is bemutatkoznák,Roli vagyok!:)

Szóval az lenne a gondom,hogykb 1 hónapja egy pillanatra mintha megakadt volna a fordulatszámmérőm.Azóta nem a kiinduló helyzetbe áll vissza ha megállítom a motort és kb már 2000 fordulatot csal!Szóval működik csak nem a helyes értéket mutatja!Kérdés,mit lehet vele csinálni vagy javítható??Az autó a4 1.6 és 1999.-es faceliftes! A válaszokat előre is köszi!

Blazs86 Creative Commons License 2013.04.03 0 0 675

Ha van lehetőséged szerintem kintről hozz...

Az enyémet 2004 ben hozták be, és nem mind1 hogy kik és hol használták. Lehet benne szerintem 300k km is ha kint rendszeersen szervizelték (több rá az esély mint itthon)...na meg az utak is mások...vagy vehetsz itthon is 120k km el már szinte lepukkantat. Nekem mákom volt mert MO-n is vannak rendes gazdák :) tulajok, akik vigyáznak rá és nem sajnálnak olajat cserélni időben.

 

 

Előzmény: skun1 (673)
Traveller00 Creative Commons License 2013.04.03 0 0 674

sziasztok, audi a4 b7 S-line-hoz (2008) keresek hűtőrácsot és hűtőrács merevítőt (lökhárító merevítő)

 

esetleg vki tud ajánlani vmit/vkit ? gyári/utángyártott/bontott egyaránt érdekel.

 

köszi

skun1 Creative Commons License 2013.04.03 0 0 673

Köszönöm a segítséget (hozzászólást).

Lelkileg egy kicsit megerősödtem.

Most már nincs más hátra mint találni egy jó állapotban lévőt.

Többen Németországból ajánlották, hogy hozzak.

Árban nem jobb mint a Magyaroszágon kaphatók, de remélhatőleg az állapotuk jobb.

Majd meglátjuk.

Előzmény: Blazs86 (672)
Blazs86 Creative Commons License 2013.03.31 0 0 672

Szia!

Szerintem az 1.8T nagyon jó kis motor. Pár éve édesapámnak volt egy Passat 1.8T motorral. Münchenben vettük, kb 70k km -el és 160k körül adtuk el. Olajcserén és kopó alkatrészeken kívül semmi gondja nem volt.

Most 8 hónapja én kerültem oda, hogy vettem egy A4 1.8T B5 -öt tehát nem mai darab 15 éves, 250k km -el...azt kell hogy mondjam 8k km vezettem és eddig semmi, bár ki kell fogni, mert ezekre ha valaki vigyáz és mindig bemelegíti, lehűti a turbót, illetve az olajcseréket betartja szerintem nagyon jó masina. Mindig féltem a sok KM től, de az Audi szakszervízben azt mondta a szerelő hogy magyarországon nem is kocsit hanem KM ora állást veszünk...ami tök igaz...hisz ha megnézed 200-220k km nél itthon használtautón nincs is többet mutató óra kb...felmész mobile.de kiírják hogy 4-500k km...

 

Nekem a tapasztalat hogy városban (Pesti vagyok) 8.5-9.2 L/100Km (mondjuk nagyon finoman használom, hidegen max 2000 fordulatig, melegen max 2.200 körül fordulaton elváltok), pályán 130 km/h nál 5. ben nekem 6.8L/100KM írt a computer, de ha átszámolom tankolás / megtett út akkor 7.2 -re jött ki.

 

Üdv

B

Előzmény: skun1 (670)
Krisz & 1.8T Quattro Creative Commons License 2013.03.30 0 0 671
Hát az 1.8-ról nem sok infóm van szinte semmi.
Az 1.8T hát sztem az egyik legjobb, nagy élmény számomra.
Viszont ez is érzékeny a turbós rendszer miatt.
Többet kel gondozni egy 1.6-osnál, viszont sokkal többet is képes adni! :)
Persze ez árban is valamivel nagyobb költséggel jár.
Érzékeny minden kis bizbaszra de ha kicsit is szeret foglalkozni vele az ember nem vészes, sok mindent meg lehet csinálni háznál is de van amit nem.
Amikre érzékeny: trafók, gyujtásvezérlő, légtömegmérő (szinte a leg fontosabb érzékelő ha rossz minden borúl!), nyomásszabályzó, pillangó szelep tisztaság-alaphelyzet, lambdaszonda,
Csövek állapota (elöregedés, kirepedés) fontos hogy mindenhol zárt legyen mint a nyomás oldal mint a vákuum oldal.
Egy diagnosztikai kábelt mindenképp szerezz be bármelyikre is esik a választás pár 10e-ret megspórolhatsz.
Bármi hiba van első akódolvasás!
Különben vaksötét tapogatózás lesz.
A kedvezőbb fogyasztás szerintem csak városon kívül igaz, saját mérések és tapasztalatok: város (50-70km/h) nyár 11L - tél 13L, autó út 80-110km/h 7L.
Pályán szinte nem használom de kb 8-9L lehet (130-140km/h)
Ja és az enyém quattro is.
Előzmény: skun1 (670)
skun1 Creative Commons License 2013.03.30 0 0 670

A jelenlegi autóm nehezebb is és gyengéb is, úgyhogy az 1.6-os is előrelépés lenne.

De mi a helyzet az 1.8 és 1.8T motorokkal? Állítólag ezek fogyasztása kedvezőbb az 1.6-nál.

Mennyire problémás a turbo?

Előzmény: Krisz & 1.8T Quattro (669)
Krisz & 1.8T Quattro Creative Commons License 2013.03.29 0 0 669
Bemelegedésben szerintem nem igazán számottevö a különbség, viszont megvételben fenntartásban és egyéb költségekben már igen!
1.6-os akár 100ezrekkel is olcsobb lehet megvételnél, fenntartásban itt gondolok az alkatrászekre szervizelésre jóval olcsobb az 1.6.-os.
A km-ektöl ne félj a diesel-nél az állapotától annál inkább, bármelyik mellett is döntesz ne sajnálj 10-15e-átnézetésre.
A fogyasztás viszont a diesel javára íródik mivel a pályás sebesség érdekelt feltételezem többet használhatod ott a tdi kb 4-5L-el elketyeg míg az 1.6-os kb 7L.
Azt kérdezném mennyire számit a teljesitmény, ha nem volt erösebb autód az 1.6-osnál (1250kg/102LE) akkor én ezt választanám, ha volt akkor lehet keveselni fogod és nem szereted meg az autot.
Nekem régebben volt B5-ös 1.6-osom az addigi legerösebb és nagyon élveztem bár én padlogázzal használtam pályán 210-et is mentem vele sik uton 2személyel csomadjainkal, város padlógáz 10L normál használat 8-8,5L ha érdekes lehet ez az adat.
Jelenleg 1.8T Q-t használok (150LE) és volt szerencsém igy évek után kiprobálni ismét egy 1.6-ost hu hát az emlékeimnek nyoma sem volt ahogy mentem vele padlogáz és várom a csodát :-) csak hasonlitásképpen irtam, visszaülve egy gyengébbe nem szerethetö.
Előzmény: skun1 (668)
skun1 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 668

Tisztelt mindenki.

Tanácsotokat, véleményeteket szeretném kérni A4 B6 kérdésben.

Ilyen autó vásárlásában gondolkodom, mert nagyon tetszik.

Mivel többnyire „családi”autóként lesz használva így feleségem és lányaim véleményét is kikértem.

Az ő elvárásuk csak egy volt, télen hamar meleg legyen benne J.

A hirdetéseket nézegetve gyakorlatilag 2 motortípus áll rendelkezésre (az általam elképzelt árkategóriában). 1.6 benzin és 1.9 diesel.

Az 1.9 számomra kecsegtetőbb (a fogyasztása miatt), viszont ami ellene szól, az:

  1. Télen lassan melegszik (a lányok feltétele)
  2. Egy 10-12 éves diesel autónál gyakorlatilag a kilométer órát fölösleges figyelni. Szerintem valós értékűt már nem találni. Diesel autót az ember azért vesz, mert használni szeretné. Hosszú távokon térül meg a felár, és egy 10-12 éves autó esetén nevetséges a 150-200E km.

Ezt az ember 4-5 év alatt belehajtja . Van olyan ismerősöm, aki 3 év alatt nyomott bele 200e km-t.

  1. Mint ahogy azt A4S4 is megjegyezte, egy ilyen autó megvétele után számolni kell az autó árának megegyező összegű szervizköltséggel. Ezt sajnos nem engedhetem meg magamnak.

Az 1.6 benzinesről a neten megoszlanak a vélemények. Sokan gyengének tartják ehhez az autóhoz.

Nincs szükségem egy 200 lovas autóra. Ha a lányaimmal az autóban ez  a motor képes a 130-140km/h tartósan menni, nekem bőven elég.

Akinek van tapasztalata az ilyen (1.6) motorral azt nagyra értékelném, ha megosztaná velem is.

Mi a valós fogyasztás, mennyire megbízható, alkatrészárak, teljesítmény?

Érdemes-e ilyen motorral megvenni ezt az autót?

Előre is köszönöm

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!