Tadaaam! Első fogyasztási adatom: 5,9. 1/4 város 3/4 országút, 95-ös benzin, 1,2-es motor, 175-ös gumi, klíma nélkül. A mérő nekem is ugyanígy viselkedett. Az első negyedig mentem vele 200km-t, meg is örültem, hogy ha pontos a műszer akkor 800-lesz a vége, persze nem így lett. 1/2-nél 300km, stb. A klímás fogyasztás nektek mennyivel több mint anélkül? Nagy fogyasztóknak részvétem, remélem megtalálják a problémát minél előbb!
hujnulla:
Igen a múlt héten volt 1 éves. Majdnem egy teljes napot volt bent, hogy megnézzék. Végül most voltam kint reggel, hogy mostmár tényleg elég volt ebből. Ismét szétették a kezüket, hogy nem tudják, hogy miért van ez. Egyedül vagyok ezzel a problémámmal. A márkaképviselet vezetőjével fogok a napokban leülni, hogy mit lehet tenni.
Sajnálattal olvasom, hogy mennyit fogyaszt az autód. Kicsit sokallom az 1.2-estől a 10.5 litert. Nekem pesten ahol köztudott a napi dugó, az 1.4-es fogyaszt 8 litert. plusz-minusz 2 deci.
Nekem még csak most kezdett el világitani a lámpa de már túl vagyok az 500 km-en.
Mire számitasz, mit fognak vele csinálni? Garanciális még a bringa?
vinettu:
Igaz, de sajna itt az alföld közepén az össz emelkedő az a garázs elötti bejáró, ami 2 méter:)))
fogyasztáshoz: Említetted, hogy ne prémium benzint tankoljak, hanem símát. Úgy tettem, sima 95-ös OMV. Most klímával 10,5 liter városban :( (1.2-es). Viszem vissza.
Ez a felvillanás sok mindentől függ. Ha emelkedőn mész korábban felvillan. Ha hirtelen gyorsítasz, hamarabb felvillan. Sík úton folyamatosan később. Van úgy, hogy felvillanás után 150 km, van úgy hogy akár 250 is. Sőt 1x volt már olyan, hogy erős dőléskor felvillant, de később elaludt.:)
Amikor elkezd világítani a lámpa, akkor még 10 liter vann benne, ha pedig villog, akkor még 7. Én végijátszottam :))
Az érdekes az, hogy amikor kifogyott teljesen a benzin, akkor megállt, de azért mert nem tudott több benzint nyomni a benzinpumpa. Nem szív levegőt. Beletöltöttem az utánpótlást és 1 pöccre indult tovább! És amint tudom gyujtásra nyom a benzinpumpa és az injektornak nyomás kell.
Minden "hagyományos" mérőműszer(vízhőfok,üzemanyag) így működik. Az alja, a közepe és a teteje a pontosabb.
44 Liter? Akkor ezek szerint még majd 10 liter van még a tankban, mikor el kezd világítani a lámpa. Elég jelentősen túlbiztosítják ám az autót, mert tényleg árt neki ha kifogy a nafta de én úgy tudom a befecskendezőrendszer sínyli meg a fellevegősödést...
A legújabb volvok azt hiszem meg is állnak, ha már vészesen kevés az üzemanyag. (azaz nem engedi a computer kifogyni)
Eddig az összes opelnál feltünt az is, hogy a benzinmérő nem lineráisan mutatja a benzimmennyiséget, telitanknál lassan indul meg lefele, majd a középső részen esik a leggyorsabban, végül a piros mező előtt ismét lelassul. Fura. Remélem értitek :))))
Bocsesz! Ne hidd hogy hülyének néztelek! Szerintem mindenki a lámpagyújtás körüli időben történő tankolással számol. Teljesen kifogyasztani nem szabad a katalizátor miatt. Amúgy pedig a papírjában is a 44 litert körülbelüli adatként említik. A régi kocsimba, ami papír szerint 45 l-es már tankoltam 47-et is első kattanásig. Ha az a szokásod, hogy mindig teletankolsz és nem csak kétezerért meg háromezerért, és akkor tankolsz amikor már világít, akkor kaphatsz viszonlyag pontos fogyasztási adatokat.
Ezt azért mertem :) megkérdezni, mivel mindekitől azt halottam, hogy mennyi km-t tud menni 1 tankkal. De ugye itt nem mindegy, hogy 44 literrel megyünk 600km-t, vagy 38 literrel.
ill. fogyasztás: 1.2 motor 2001-es télen 7 fölött fogyaszt egy kicsit, nyáron 6.5 körül, Castrol kútnál szoktam tankolni. Szinte kizárólag csak városba használom nap mint nap, 3-8 km nél nem megyek vele többet 1x-re. Nem is nyomom neki nagyon két piros között nincs sok értelme ...
Ha kifogy a nafta, teletankolsz, blokkot elkéred vagy a kútfejen megnézed a tankolt mennyiséget, azt elosztod a legutóbbi tankolás óta eltelt kilométer 100-ad részével. Pl 42,5-öt tankoltál és mentél 678 km-t akkor a képlet szerint: 42,5/6,78=6,26. Persze ennek feltétele, hogy a megelőző tankolásnál nulláztad a napi km-t, vagy felírtad az óraállást.
Szia Gekk! A kerékgarnitúra Yokohama S306 185/60 14 Enzo 0 felnivel ez a 119 000 ft-os, jó gumi átlagos kinézetű felnivel, de persze a 15 collos a pfásabb, csak attól jobban sikít a pénztárca. Ez kb 150 000 ből futja ki, de akkor nagyon szép lesz.
Szia kolléga! Az elmúlt néhány tíz sorban kínáltam ilyen olyan kereket. A www.alcar.hu cégnek a motyóit lehet nálam kapni. Árak is láthatók itt, és az én extrám, hogy aki nálam vásárol, 1 különleges élménnyel teszem gazdagabbá az ajándék terepjáró autóstúrámmal.
Ezen a címen vagyok elérhető: extra.hu/kalandrover
Péntek óta papírom (szép, zöld, széthajtogathatós) van róla, hogy hivatalosan is közétek tartozom.
Nem emléxem, ki szidta a szervóját, de szerintem nagyon jó (eddig off renault-t on hajtottam, ég és föld). Fogyasztás (175/65 R14, 1.2-es, 95-ös shell) eddig 300 km óraállásnál kicsit a 1/2 felett mutat az óra. Második tankolás után meg tudom mondani milyen lett az első fogyasztás, bár tudom ez még nem mérvadó. Országúti üzemről beszélek.
fsdgphjbwkl-hb,
A VDO XED-jét csak be kell helyezni az kivett helyére (nekem Car-400) és a SETUP menüjében a REMOTE és DISPLAY menünél ON-t kell állítani, és már kezeli is a multikormányt és displayt.
Üdv: Les
Nekem csak egy hónapja van C corsám 1.4-es és a három tankolás alkalmán (csak városban) 8.2 liter, és kétszer sikerült 7.8 liter.
Ja, és csak ÖMV-nél tankolok.
Bár volt egy két sebesség próba is benne!
160-180km/h.
Szerintem is próbáld meg a sima 95-öst .
Ugyan én sem nagyon vagyok maximálisan elégedett a fogyasztással - városban 7.3-8.5, országút 5-5.5, autópálya 6.2-6.5 -, de azért ez jóval több mint ami elfogadható lenne. Szoftverfrissítésekkel hogy áll a gép? Nekem indítási gondok szűntek meg, talán a fogyasztásra is hatással lehet. Jajjj....most látom....V-Power?????????????? Azonnal abbahagyni!!!!!!!!!! Sima 95-ös benzint neki, mondjuk az ÖMV-től! Én 2x próbáltam ki a prémiumbenzineket -EVO99, V-Power- de 1 literrel többet evett átlagban! Mielőtt továbblépnél a vezérek felé járass ki 2 tank sima 95-öst belőle. Ha akkor sem fogyaszt kevesebbet, akkor irány vissza.
Sziasztok,
Nagyon szevedek a fogyasztással. Egy 1.2-es Njoy C corsám van. Most 1 éven és 9200km van benne. A fogyasztásom városban 9-10l. Országúton 7-8. Nincs hajtva. Autópályán 120-130-at tartva 7,5 alá nem jön. Ja és még a klíma nincs még bekapcsolva. Folyamatosan járok vissza szervízbe, de azt mondták, hogy a co rendben, így a motor is rendben. De halvány lila fingjuk sincs, hogy miért eszik ennyit. Tavaly októberben tünt fel nekem igazán. A szervíz a klímára, majd a hidegre, majd a téli gumira, majd a még hidegebbre, majd a mérési pontatlansága, majd a rossz benzire, majd a rossz benzinkútra, végül pedig a nyári gumimra fogta az egészet (Igaz, hogy 195/50-es abroncs van rajta, de az új corsák 185/55-össel jönnek). Persze nem is melítsem a vezetési stílust, ami pedig nem igaz. A múlt héten szétették kezüket, hogy ez ilyen... Az érdekesség még az a dologban, hogy tavaly nyáron klímával 7 liter alatt jártam. A múlt héten jártam 3x Kecskemét-Budapestet és itt helyben is és a tele tank benzin 490km-re volt elég. Télen a hóban csak 410km-t tudtam menni. Ja és a Shell V powerével járok.
Kezdem elveszíteni türelmemet.Most ott tartok, hogy jövőhéten megyek a máraképviselet vezetőjéhez.
Járt más valaki is így?