Még nem írta senki, de mi azért észrevettük. Elég hülyén néz ki, de ha tudnátok, hogy milyen körülmények között és mennyi pénzből készült az első szám, akkor meglepődnétek, hogy milyen kevés a hiba :) A megoldásokat keressük, de a tördelőt azért mégsem cseréljük le, az újság többi részén azért elég tűrhető munkát végzett :))
Azt nem is írod, hogy rajta vagy az egyik képen? :))
Nem tudom, észrevételezte már valaki, a szláv karakterek nem mennek a nyomdának, ill. a tördelőprogramnak. :) A BDZ 07-es hirdben ČSD helyett ÉSD van, míg a szerb cikk dobozából a a ŽTP-ből a Ž hiányzik, csak " TP" szerepel (a Ž helyén szóközzel). Szerintem erre két megoldás van: A., betűtípus/nyomda/tördelő lecserélése B., kihagyni a "kalapokat" a betűkről. Ez az egyszerűbb - szerintem.
Szia,
köszönjük az észrevételeket, és üdv. a családodnak is:)), jó olvasgatást.
A Hangok a vasút múltjából CD-ROM-mal kapcsolatban látogass el a
www.logod.hu/teszt/aruhaz/lista.php?tablaneve=cd# oldalra, egészen alul megtalálod,
nettó ár 4800, bruttó 6000 forint.
vv
Na ne, tegnap 4 helyen is néztem, de sehol sem volt! Melyiknél vetted?
Egyébként ma szerettem volna elmélyedni a folyóiratban, de hazaérkezésemkor megtámadott a nagyobbik (4 és fél éves) lányom, hogy "Apu, nézegessük azt a vonatos újságot, amit tegnap hoztál".
Érdekes módon a feleségem csak a rejtvényen akadt ki, mert nem lehetett sehova sem beküldeni a megoldást és nem is volt nyeremény. Egyébként elsőként "A vasútbarát" cikket olvasta el (a szerzőre való tekintettel), és közben nagyokat nevetett és egyetértően sóhajtott:-))))
Később férje káros szenvedélyének hatására a modellezős részeket olvasta el.
Nejem szerint az Indóház, mint magazin jobb, áttekinthetőbb és olvasmányosabb, mint az Aranysas vagy az Aero magazin.
Még a végén lesz benne egy női rovat is, a "hogyan hasznosítsuk magunkat barátunk/férjünk társaságában vasútbuzi/vasútmodellezős összejöveteleken"?:-))))
Tehát a gyengébbik nemnek tetszik.:-)))))
Ezért csak a gyerekek fürdetése óta tudtam olvasgatni.
Amit eddig láttam, az nekem is tetszett.:-)))
Nemzetközi szintű, sokszínű a lap.
Képanyagban és vasútméhészeti téren talán csak a Railvolution jobb.
Csak így tovább!
És végül egy-két kritikai megjegyzés, észrevétel:
a Gosha az Gosa!:-(((
a vasútbemutatós-vonalismertetős cikkeknél lehetne egy kis térkép is, hogy hol is van az a hely, amiről szól a cikk.
járműismertetőknél lehetne jellegrajzokkal is "riogatni" az olvasókat.
Egy kérdés: a "Hangok a vasút multjából" cédét hol és mennyiért lehet beszerezni?
Sziasztok!
Kedves scsabi és a többiek, köszönöm/köszönjük a gratulációt és az észrevételeket!
A tévedésekért elnézést, igyekszünk orvosolni azokat. A szakmai dolgokról a magam részéről nem tudok nyilatkozni, majd megteszi más; az esetleges helyesírási/nyelvhelyességi hibákért ÉN kérek elnézést, tudjátok a mondást: aki dolgozik, az hibázik...:)))
Annak azért örülök, hogy - ahogy olvastalak benneteket - kitörő lelkesedés fogadta az Indóház megjelenését. Valóban hiánypótló lap született. És nem is gondoltam volna, hogy ennyien vannak, akiket a mozdony füstje megcsapott...
Csak így tovább, üdv.
vv
Nekem édesanyám a Piroska és a farkast mesélte a 60-as években. Már akkor sem hittem el... A GySEV Rt. többségi tulajdonosa a magyar állam, a tulajdonos felügyeleti jogkörét a GKM közigazgatási államtitkára gyakorolja. Te biztosan jobban értesz a vasútgépészethez, én pedig a vasúton jogalkalmazóként dolgozom, szintén állami feladatkörben.
Végignéztem az újságot, tényleg jó! Csak így tovább!
pici OFF: A börzén az "újságosstand" mellett árulta az egyébként szép modelljeit SÖRTEMETŐ, ezt azoknak írom, akik érdeklődtek az úriember személye felől :-))).
Magyar Köztársaság
61,00 %
Osztrák Köztársaság
33,30 %
HHLA Hamburg
4,26 %
magánszemélyek
1,44 %
Összesen
100,00 %
* * * * * * * * * * * * *
Persze lehet, hogy Te tudod jobban...
Viszont -sajnos- van ennél egy nagyobb hiba is a totóban, amire még azt a "kvízes szabványválaszt" sem lehet ráhúzni, hogy a "legkevésbé rossz választ kell a jónak tekinteni".
Viszont azt a szabványválaszt elmondhatom, hogy a legjobb újságban is vannak hibák, ezt mindenki tudja, aki ezzel foglalkozik.
Szóval ez a lap se nem a Vasútgépészet, se nem a Füles, és ez így van jól (persze remélhetőleg lesz több idő és lehetőség az anyagokat -még jobban- korrektúrázni).
Maradjunk annyiban, hogy rossz akaróim szerint, egyszer, 1985-ben , az egyik diploma osztó után, n+1 konyak után én is meséltem hasonlókat, csak helikopter ügyben...........:-)))
Nem jól tudod a MÁV Rt. annak idején kötött egy megállapodást a GYSEV Rt.-vel. Mikor ott volt az, hogy a GYSEV megszűni, hogy megmaradjon, a MÁV Rt. 51%-os részvénycsomagot megvásárolt, de kikötötte, hogy továbbra is a GYSEV hozza a döntéseket, és a MÁV csak azért vette meg, hogy állami cég maradjon. Aki nem hiszi el annak ajánlom olvassa el a MÁV Rt. alapító szerződését, valamint kérdezzen rá az illetékeseknél.
"Nem a bizonyítványt akarom magyarázni, hanem azt, hogy ez nem a Vasútgépészet."
Hál' Istennek! A VG-ben egy oldalon van annyi helyesírási, nyelvhelyességi, illetve szakmai hiba, mint itt az egész százoldalas lapban. egyrészről: :-))) másrészről: :-(((
A MÁV Rt. nem részvényes a GySEV Rt.-ben, a többségi tulajdonos a magyar állam. Tudjuk, hogy a MÁV állam az államban, de azért nem egyenlő a Magyar Köztársasággal.:-))
Egy hibát találtam a lapban. A lapban van egy játék. A játékban van egy kérdés, mely a következő:
A kérdés a következő az újságban? Melyikük nem GYSEV. Rt. részvényes?
1 MÁV Rt. X a hamburgi kikötő 2 az Osztrák köztársoság ha a játék megfejtését megnézzük, akkor a megfejtés szerint az 1-est kéne választani, de ez nem igaz, mert a MÁV. Rt. 51%-os GYSEV részvényes épp azért, hogy állami cég legyen a társoság, de önnálóan dönt minden kérdésben a GYSEV Rt.
Nem a bizonyítványt akarom magyarázni, hanem azt, hogy ez nem a Vasútgépészet.
A legnagyobb energiát a "tényanyag" közérthetővé történő lefordítása viszi el, mert szvsz szükséges az, hogy akár a 14 éves ifjonc és a 45 éves cégvezető feleség is megértse, hogy miről van szó. Tehát a végső cél a közérthetőség ami persze nem csorbulhat a "szakmaiság" rovására.
Ez üzembehelyezési hatósági futópróba volt, itt köll a konstrukciós sebességen, de legalább az üzemszerűen engedélyeztetni kívánt legnagyobb sebesség 110%-án futtatni a járművt. (Itt jegyzem meg, hogy személykocsik esetében a végátvételi futópróbán viszont csak az engedélyezett legnagyobb sebességen futnak a járművek)