Tönkre ment a generátor és pont utazás közben történt a dolog de csak 40 km re voltam az otthonról és igy haza mentem a kocsival!
Persze ejszaka történt mind ez és mire ha értem lemerült az akku és márt menet közben is vészmodba került a váltó.
Levetettem a generátort szám megnéz és rendeltem egy felujitottat az unixtól.
kocsit össze raktuk és szépén el is indult gond nélkül sőt még töltésem is lett.
Gondoltam minden rendbe van de sajna nincsen , ugyanis a motor nem hajlandó üresbe 2800 menet közbe meg 2200 fordulat fölé menni. erőtlen nagyon.
Mivel semmi baj nem volt a generátor elromlása elött igy feltételezem nem halt meg egyszerre a Turbó, adagolo,turbonyomás érzékelő,légtömegmérő.
Sajnos mikor a kocsi eléri azt a pontot ahol kezdene tolni a turbina és ezzel együtt a gyorsulásnak is érezhető módon kellene jelentkezni azon a ponton egyszerüen mintha elfogyna az erő és vége.
Mivel ez egy adagolos rendszer elvileg simán kellene neki szivóként is menni a sejtésem szerint ezért szethuztam a csöveket de akkor sem hajlandó 2800 as fordulatnál tovább pörögni a motor.
Esetleg tudna valaki segiteni hogy mi a probléma? Köszönöm szépen !
2005 A6 ban nem old ki az elektromos kormányzár, mit lehet tenni,? Vag commal lehet bele életet lehelni, vagy csere? Hibakód van vmi, de még nem láttam... Tud vki segíteni? Köszi
Tényleg, ha vezetett a szervízkönyv és leinformálható, akkor ezzel a kilóméteróra állással ippen be van járatva talán ;) Nem is tudom hogy milyen tanácsot lehet adni... A szerviz az biztos, már ha alaposak... Én is most vettem, sajnos nem ilyen újat de annak ellenére hogy agyon bámultam, nem vettem észre a szélvédőn a kőfelverődést... Azóta volt egy önindító hibám és biztosan lesz még egy csomó minden! De ilyenre vágytam úgyhogy megoldjuk és megyünk tovább ;)))
Én a helyedben egyeztetnék egy állatpotfelmérésre időpontot egy közeli Audi szervízben. Ennél többet nem hiszem, hogy tudsz tenni a szívás elkerülése érdekében. Bár nem hiszem, hogy egy ilyen "fiatal" autónak túl sok baja lehet.
Még új vagyok ezen a fórumon és szeretnék kérni két segítséget:
1.Ha minden sikerül tulajdonosa leszek egy A6-nak sedan 3.0TDI Q S-Line,az autó 2009/12 havi vez.szkönyves 93ekm van benne,az utolsó szervíz 92ekm-nél volt.Németbe megyek érte,mire figyeljek oda vásárlás előtt,vannak-e típushibái amiket feltétlenül nézzek meg???
2.Tudnátok ajánlani Csongrád megyében ha lehet vmi korrekt,megbízható szerelőt és esetleg alkatrészest?Márkaszervízbe nem szeretném vinni.
Sziasztok valaki tudna nekem segíteni hogy egy V6 2.5TDI 180 Lovas gépbe hova tudok bekötni egy turbónyomás mérőt?A Culer csövet nem szívesen fúrnám szét!valami más megoldást keresnék.Előre is köszönöm a segítséget
2001-es Audi A6 2.5 V6 Tdi Quattro-hoz keresnék kézi váltót , difit illetve kardánt !!! Ha valakinek lenne vagy tud eladót esetleg infót , hogy kinek lehet jelezze . Köszönöm
Gondoltam mert hiányolta mikor oda kapcsoltam ;))) Különben nem annyira izgalmas... Még ;) Viszont más! Azt mondta a kereskedő hogy érdemes olyan minden második tele tankba fél liter arol2T-t keverni... Ehhez hozzászólás?! Ja, 3.0 TDI.
Sziasztok! Mátol BOLDOG A6 tulajdonos vagyok ;) Majd a használat közben biztosan lesznek kérdéseim nekem is!!! Előre is köszönöm a válaszokat ;))) A navigációval kapcsolatban már most is kérdezhetnék de majd még kiforrja magát. Abba kellene hogy legyen lemez ugye???
Hogy egy klasszikust idézzek: "Kisfiam újra látok" :DDD
Előtte:
Utána:
Közben :D
Most, hogy szép tiszta lett a plexi, kiderült, hogy a két fényszóró nem teljesen egyforma színű (eddig nem láttam, mostmár zavar :D ), illetve a plexi belülről is poros és van benne 1-1 légy, szúnyog :-)
Lehet, hogy a következő körben belső tisztítás lesz. Soha nem szedtem szét még ilyet, így a lencsét sem tudom, hogyan kell. A szerelő azt mondta, hogy a plexi körbe oda van ragasztva. Ha a ragasztót hőlégfúvóval melegítem, és feszegetem, akkor lejöhet, de valszeg ott maradnak a feszegetés nyomai az oldalán.
Tulajdonkèpp èn csak "àl" vègre gondolok aminek vizszintesen van a kivezetèse de a "kolyt"tovàbra is az eredeti helyen,kicsit a talaj irànyàban tàvozna!