Értem, tehát a sárvédö gumik ragasztva vannak gyárilag? Nem kötekedni akartam! :-)
Én raktam CorsaB-mre ilyen gumit utolag. Gyári cucc és csavarozni kellett.
Ma egy olyan Corsa mellett parkoltam, amin csavarozott sárvédők voltak. Sajnos a tulaj nem volt a közelben, úgyhogy nem tudtam megkérdezni, hogy ez csak házibarkács vagy valami komolyabb. Van valaki akinek fixen fölhelyezett sárvédő-gumija van?
...és más is direkt Corsa mellett parkol ha úgy adódik? - főleg ha ugyanolyan színű? :)
Üdv. Már megint kopog az a rohadt kormánymű. Tavaly júniusban kicserélték garban, de 2-3 hét után az addigra már hiperérzékennyé vált fülem ismét hallotta, a szerelők meg nem. Mostanra már a szerelők is hallják, de semmit nem találtak. Kormánymozdításkor, fékezés-lassítás, indulás, némi úthiba, és szépen kopog-kopog. Megnézték a kutyulicsontokat is, de azok "alig" vannak kiverődve. A munkafelvevő nem volt igazán biztos a garban, valami költségmegosztás félét emlegetett, de nem igazán volt biztos a dolgában. Én mindenesetre ezt bőven beleértem a 3 éves fődarab garba. Ha nem ebbe, akkor a garanciális cserére is van 1 év jótállás nem? Jól értem?
A hömérő fixen középen áll. CSak a melegg napokon a köruti 1 orás araszolás alatt ment egy picit fejjebb. De szerintem az még normális.
De mindenképpen megnézetem, mert idegesít:)
a hajtas alatt nem a 160km/h-t ertettem, mert akkor van hutes rendesen. Azert nezegesd hogy nem melegszik-e a tul.
Nekunk tavaly nyaron klimaval hegyre(Normafa) fel is ugy allt mint a covek kőzepen a mutato.
Szerintem figyelgesd, es csak akkor szolj(vagy legalabbis nezesd meg) a szervizben ha tenyleg egyertelmuen baj van, vagy mar veszesen kozeledik a Garancia vege.
Szerintem feleslegesen szetszedetni kar, mert mar nem lesz olyan(mert többek kozott egy szerviz nem gyari minőség reprodukalasara van berendezkedve), meg azert is mert ha vki nincs meggyozodve arrol, hogy tenyleg hibas és ugy erzi, hogy felesleges munkat csinal, akkor az nem lesz közel sem tökeletes
Hát a hajtásról annyit hogy, nem volt meghajtva igazán. De télen hóba,fagyba,jégbe nem is nyomtam neki. Megugye bejáratós is volt. Max amit kihoztam eddig 160 volt most nemrég .A dévunkba 4 évig egy cseppet sem kellett utána tölteni.Pedig az kapott rendesen.(1.6 106 lóerő)
Az Corsában minden maxon volt. Leelennőriztem. Még rám is szolt fater hogy mit szarakodok már ennyit:D
Sőt még fotókat is csináltam az átvétei helyiségben :D
A csöveket megnézem.
De ez olyan bosszantó..amugy szépen muzsikál meg minden.:)
Nem hiszem, hogy tul draga egy 0 revizio, viszont sokat szamit... a marka presztizsenek(es a vevő elegedettsegenek).
Corsankon tatabanyan megcsinaltak, es eddig (5-6ekm) nem volt semmi panasz.
Astrankon(Toth) szerintem nem volt, es utanna hullottak ki a csavarok(ajtohatarolo, vezeto oldali ajtoban a ablakvezető sin - a sin is kiesett)
Schiller negativ tapasztalat, 250eFT-os karosszeia javitasnal elfelejtettek meghuzni a JE sarvedo csavarokat+ a motorhazteto pockot beallitani+meghuzni
amugy tényleg van olyan, hogy a gyárban nincs kijáratva a levegő a rendszerből, és ezt csak 6 hónap mulva veszi észre a tulaj, mert addig nem nyitotta ki a motorháztetőt.
itt nyincs hiba, csak hanyag 0 revizió
"nem szabadna fogyni, mert zart rendszer"
de van a kiegyenlítő sapkán egy szelep, ami ha kicsit elöbb nyit mint kéne akkor fogyhat a víz. mert akkor a forro viz nyomására is elengedi a nyomást.
nem szabadna fogyni, mert zart rendszer. Viszont ha tenyleg meghajtod, nagyon de nagyon nagyon(30fokban rakoczi uton klimaval 6000rpm-mel jarsz) akkor elofordulhat hogy tulmelegszik, megno a nyomas es kinyit a hutoviztartaly sapkaja, hogy ne mas menjen szet. En egy uj autonal kiakadnek.(szerintem bilincseket ki lehet zarni mert a gyariak azok rugosak vagy ropantottak/egy ilyen esetleg lehet rossz/), vagy esetleg vmi fem-fem csatlakozas ahol tomites van es esetleg a csavar nincs rendesen meghuzva. Keress feher viznyomokat. nem emlexem mit irtal, hogy csak azt vetted eszre, hogy nincs benne eleg, vagy elotte tudod, hogy volt benne eleg.
mert lehet hogy tenyleg nem raktak bele eleget, vki mar irta regebben a forumon, hogy az 1,3 CDTI Corsajaban nem volt gyarilag eleg olaj...
AStrankban gyarilag elfelejtettek meghuzni par csavart...
Bazz..akkor ezért nem akartműkodni:DDD akkor ezt már nem kell gariban megnézetnem :DD
Más.
Elmentem ma az opel danubiába. Lementem a szervizbe,hogy egykét kérdésemre választ kapjak. Egy szakembertől, aki opellal foglalkozik..Kérdezem hogy mért fogyhatott a hűtővizem.Erre aszondja aza vén fasz "szakember", hogy elpárolgott.Meglett hajtva erösebben és a melegbe huss elpárolgott..MOndom neki , dehát ez ZÁRT RENDSZER!!!!..erre ő. Az igaz de ő nemtudja a gyárban mennyit raktak bele...Olajfogyásomra szintén ez volt a válasza.. na itt mondtam magamban hogy kész vége.Egy szót se kérdezek többet, mert ez egy barom.
Keresek vmi normálisabb muksót.Akivel lehet beszélni is..
Jol felidesitettem magam ezen, plusz azon hogy ha bemegy egy olyan ember akinek télleg lila gőze sincs az egészröl(sok ilyen van)akkor ezt beadják neki és elis hiszi az illető.Totál hülyének nézik az embert..Hurrá EU..
Az "Hasznos apróságok" rovatba írnám: a belső levegőkeringetés csak akkor kapcsolható ha a légterelő kapcsolója nem a szélvédőpárátlanítás állasban van. Ha a levker be van kapcsolva és a párátlanítás állásba tekered a légterelő kapcsolót akkor a belső keringetés kikapcsolódik magától.
teljesen igaz altalaban akarhova elkuldik csak fizetsd ki...
de ha van kint ismerosod akkor jobban jarsz ha oda kuldeted es lehetoleg "Päkchen" kent mert az csak 4,10 euro, es nekem lekopogom meg soha semmi nem veszett igy el, pedig meg 6310-t is igy vettem
Az, hogy az van kiirva, hogy csak Nemeto ba szallit, az nem azt jelenti, hogy igy is van. Irni kell a fazonnak, hogy hajlando e a kulfoldre is kuldeni. Hiszen neki mindegy, hogy mit ir ra a csomagra, a postakoltseget ugysem o fizeti. Amugy ez ha DHLel megy biztositva, akkor 25Euro.
Multkor láttam n-joy-ban ugyanolyan cd-t mint az enyém.
Full ua. volt, csak nem DELCO electronics volt rá írva, mint az enyémre hanem VDO.
Kicsit csodálkoztam.
Valszinüleg lehet külön is kapni, csak a pénztárca szab határt. :-)))
megnéztem az ebay oldalt és találtam is egyet ami jó lenne. eddig a licit 52 euro-nál jár csak az a bökkenő, hogy csak németországba küldi el a csomagot. Bár úgy néz ki hogy van akihez lehet küldeni. 52+10 euro postaköltség még mindig jobb mint itthon 140000 ft.
lehet kapni bizonyos modellekhez(sony, blau) adaptereket, ami a radiot rabirja hogy a beepitett kijelzot es a kormany taviranyitast hasznalja, de nem olcsoak. Ha tenyleg nagy szukseged van a kormany tav.ir-ra akkor csak akkor eri meg szerintem ez az adapter ha mp3-s fejegyseget akarsz. Kulonben akkor en is inkabb maradnek a CDR2005-nel(gondolom ilyet akarsz). En a helyedben megneznem ebay-n(az otthoni arak eleg horror szinen vannak), en azert nem vettem ilyet mert szerintem egy single cd-s radio kevesbe hasznalhato mint egy kazos(mert abba meg mindig be lehet rakni egy adapterkazot). Ill ha tenyleg szansz ra zsét akkor en olyat vennek amiben van egy cd valto es egy kazo is(azthiszem ez a cdr2008?? ha jol emlexem)
Köszi! Azért keresem ezt, mert a kormánytávirányitást nem akarom elvesziteni.
VDO-ban találtam olyat ami támogatja ezt a szolgáltatást de hátha találok gyárit.
hujnulla:
ebay: 100-120euro, en is ott vettem az opel radionkat, csak nekem ennyim sincs egy opel radiora(140-180euro kozott mar kapsz VDO vagy sony vagy Blaupunkt mp3-asat)
Ez ajánlott olajcsere, nem kötelező szervíz. Én márciusban vittem a Maxabohoz, akkor akció volt, a szűrőt is és az olajat is akciósan asszem féláron adták, így kijött 6900 Ft-ból az olajcsere.
Talán a Tied is még bejáratós, talán használ neki, ha kiengedik belőle a gyári olajat.
Az egy év/30000 km-es szervízre akkor is el kell vinned a kocsit, ha meg akarod tartani a garanciát. De hosszabb távon jobb a kocsinak, ha 15000 km-nél többet nem megy egy olajjal.
Sikerült kiszednem a gyári cd-t (2005) a c corsából.
Inbusz kicsavar, blaus vékony pálca bedug, oldalra feszít és már lehet is rángatni.
Ja de előtte leműtöttem a légbeömlős részt.
Csak azért írtam hátha vkit érdekel, mert nekem voltak álmatlan éjszakáim emiatt.
Én 2001-es vagyok de ezt a hazakisérő fényt holnap ki is próbálom.
Kérdés: nem tudjátok mennyibe fájhat egy újcorsás projektoros lámpa szett?
ÜDV
Reggel néztem indulás elött. Tehát aminek lekellett csöpögnie az le is csepegett:))
De ilyenkor hogyvan? Szal előre hozom a kötelező szervizt? Ilyenkor cserélnek mindent? Vagy ez egyéni dolog, a kötelezőnél majd megin leszedik?