Pénzverdei, Pv vasútról minden jöhet, történelmi leírás, adok-veszek, képek, stb...
Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése, itteni beazonosítása (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
Nekem 100 ért nem adta oda hiába győzködtem , 120 ért sok lett volna nekem mivel költeni kell rá .Igen volt egy jelző lámpa is ,se ízzók se előlapja nem volt a jelzőnek .Gergő sok sikert hozzá (narancssárga helikonos Pk).
...bontatlanul lett lefújva így nem jelent gondot szétszedni (nem törnek le a "fülek") és tisztítás után szépen aládolgozva eredeti színre visszafújni.
+ volt hozzá kb 3 méter sín (kb 10-15.000ft)
+ pikó trafó (kb 3-5.000ft)
+ fényjelző (kb 5-10.000ft)
Ha csak a min árakat veszem ezek kb 20.000ft.
...így 100.000ft -ért nagyon megérte ez a készlet ...legalábbis nekem. :)
Helikon vasút 120 ért ,hát én láttam össze vissza volt fujva .Mivel az eladó nem engedett a 120 ból othagytam .A motorja működött és eredeti volt ,de a fényezése az botrány .Telefonálgatott össze vissza hogy valaki elvigye 120 ért ,mivel újra kell fényeztetni és a trafó nem eredeti hanem piko volt .Volt egy pár db sín is hozzá ,na igy döntsétek el hogy jó vétel lett volna e?
Eladok egy rakás PV Előre vagon műanyag kereket. Utángyártottak. Ha felrakod a vagonra, nem mondod meg, hogy nem az eredeti. Vidd egyben és gyorsan mert nem szeretném kerülgetni! Csere-bere is lehet. Ha nagyon meggyőzöl, akkor lehet, hogy más Előre alkatrészt is odaadok.... Keresek Pannónia mozdony motor és Helikon mozdony alkatrészeket. Üdv
Eladó egy szinte komplett Pannónia készlet. 1 kocsiszétkapcsoló sín a hiány. A készlet jó állapotban van mindene működik pár fellépő hiányzik a kocsikról és egyről hiányoznak az ütközők. Festése erdeti. Doboz is eredeti jó állapotú. Trafó és irányító doboz ellenőrizve hibátlanul működik. Ár: 200.000ft
Itt van néhány rajz az első Petrik féle mozdonyról. A rajzokat önkényesen válogattam ki, mert az összesen kb. 25 oldalt nagyíttattam . Ennyit szkenneltem most be. A válogatás módszere - a főbb méretek- Előre mozdony néhány alkatrészének rajza- egy egyszerű áramszedő rajza. Az ígéretemhez képest most egy kissé túlvállatam magam, ezért csak ennyire futotta. Akit elkészítési szinten komolyan érdekel a dolog , írjon a nyílvános drótpostámra és még a nyáron elküldöm az összes oldalt. Szép lassan az összest be fogom szkennelni.
Märklin 12-es körön simán elmegy. A négy nagy kerék közül a középső kettőt hatja fogaskerék. A külső kettő tengelye oldalirányban el tud csúszni, ezeket csak a csatlórúd hajtja.
Szia, nekem úgy tünik, hogy a csatlórúd csavarok furatai azért "hosszúkásak", hogy biztosítani tudják a kanyarodási játékot. S ezért áll a csatlórúd is 3 darabból, ha jól látom. Üdv!
Igen, gyanús, de a csatlórúd problémáját nem látom, hogy hogyan oldotta meg az építő. Nem tűnik sem nagyon lazának, sem nagyon rugalmasnak, sem teleszkóposnak. Vagy mégis enged annyit a rúd? Biztos, de jó lenne látni kanyarban. Van valakinek ilyen képe?
Szia, a képet elnézve nekem úgy tünik, hogy a nagy hajtott kerekei ennek is igazából 1-B-1-es üzemben müködnek, de ez csak az én feltételezésem, viszont biztosan kell lenni a topiktársak között olyannak, aki közvetlenül is ismeri ezt a modellt. Kérjük szépen egy részletesebb ismertetésre! Üdv!
Nagyon szép munka, gratulálok! Ha van rá lehetőség, én is jobban szeretem az eredeti állapotot, de egy rozsdakupacnál ez sokkal jobb megoldás. Egyrészt így nem enyészik tovább, hanem megmarad az utókornak, másrészt a saját munka értékessé teszi az ember számára. Legyen benne sok örömöd!
Szia, bevallom nehezen tudtam elképzelni ezt az ötletet amikor elöször írtál róla, de most a fotók alapján nagyon igéretes. Ezzel kapcsolatban feltettem még 2 fotót a tegnapi Füstis képek közül, talán segítenek ezek is egy-két részlet megfigyelésében. Üdv és a legjobbakat a projekthez!
Sziasztok! A hétvégén a Füstiben jártam és Petrik Ottó féle köny és modellek korábbi említése kapcsán készítettem egy-két "béna" fotót a kiállított s átépített PV kocsikról. Sajnos a vitrinüveg nagyon becsillogott, de azért jól megfigyelhetö az említett könyvecskében is leírt, két-két Elöre posta ill. személykocsiból összeállított hosszú középajtós kocsik. A harmadik kép egy korábban még nem látott amerikai ihletésü PVs átépítéseket mutat. Üdv!
Szia Jenő! Gratulálok én is! A rendbehozott, restaurált vagy átépített vonatok ugyan elvesztik eredetiségüket, de a személyes eröfeszítések és örömök által egy nem pénzben kifejezhetö értékrendben viszont nagyrabecsült darabok lesznek! Üdv!