Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.08.22 0 1 9964

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy Debrecenben a Solarison kívül milyen fajta trolik járnak?

 

marky-511 Creative Commons License 2017.08.17 0 0 9963

Ráadásul egy viszonylat sem fordul jobbra a Kossuth utcáról, amíg a buszoknak szabad jelzés van, simán lehetne zöld a gyalogosoknak is. Egyébként is az egyik legrövidebb lámpafázisról van szó; én nagy lábon élek, de szinte mindig villogó zöldön érek át.

Előzmény: ckg471 (9962)
ckg471 Creative Commons License 2017.08.17 0 1 9962

Én csak azt nem értem, hogy a Burgundia utcai zebra ki a f*szt fog zavarni az egyirányúsítás után, ha abban az oldalban csak az autóbuszok fognak menni a belváros felé...

Előzmény: marky-511 (9959)
marky-511 Creative Commons License 2017.08.17 0 0 9961

Nem hinném, hogy ebbe beleszólhatnának a lakók. A Csapó utcán is elég idegesítő, hogy körbe kell menni, de aki akar, átszalad. Félek, hogy ez lesz majd a többi érintett kereszteződésnél is. A legégőbb még mindig az Attila tér ebből a szempontból, ott eleve nincs az egyik irányban átkelőhely, erre megszüntetnek még egyet. Az Alkotmány és a Teleki utcák pedig nem pár lépésre vannak egymástól.

 

am szerintetek lesz valami a nagyállomás átépitéséböl?mert rohan az idő és 2020 it van 1 hamar.

Legfeljebb állni fog évekig, mint a 2-es villamos építése. Fel se fog tűnni :D

 

Előzmény: ARC187V (9960)
ARC187V Creative Commons License 2017.08.17 0 0 9960

A kérdés már csak az hogy a lezárt átkelöhely környékén lakóknak milyen lesz majd az érdek érvényesitő képesége.ugy mint a böszörményi úti benzinkútat megakadályozó lakók képesége hogy megakadályozták az omv benzinkút épitését.am szerintetek lesz valami a nagyállomás átépitéséböl?mert rohan az idő és 2020 it van 1 hamar.😊

Előzmény: marky-511 (9959)
marky-511 Creative Commons License 2017.08.17 0 0 9959

Lesz még egy tucat kereszteződés, ahol gyalogos átkelők szűnnek meg, ennél sokkal rosszabb helyek. Nem tanultak a pláza előtti kísérletből.

Előzmény: ARC187V (9958)
ARC187V Creative Commons License 2017.08.17 0 0 9958

Kőszi a választ.ez érdekes mert az 1irányositás még novemberben lesz ha lesz.miért nem akkor zárták le.meg szerintem az ot lakok nem fognak belle nyugodni a kis kitérőbe amit a busz megállóig kell tenni.

Előzmény: ron89 (9957)
ron89 Creative Commons License 2017.08.17 0 0 9957

Meg. Így van benne az egyirányúsítási tervekben is.

Előzmény: ARC187V (9956)
ARC187V Creative Commons License 2017.08.17 0 0 9956

Sziasztok a burgondia és a kosuth utca sarkán lévő zebrát megszűnteték?

marky-511 Creative Commons License 2017.08.15 0 0 9955

Pedig van lehetőség a 21-esben is. Ha az Árpád tér után balra fordul az Ótemetőre, aztán a Huszár Gál - Budai Nagy Antal - Borzán Gáspár ... - Monostorpályi út - Mikepércsi út útvonalon közlekedne a Nagyállomásig, máris több értelme lenne, és új összeköttetést is teremtene. A régi 23Y megszűnése óta semmi sem köti össze a Csapókert térségét a NYIP környékével.

Előzmény: Econell99 (9954)
Econell99 Creative Commons License 2017.08.14 0 0 9954

Szerintem a 16-os még menthető lenne, de a 21-essel viszont felesleges szarakodni.

Előzmény: marky-511 (9953)
marky-511 Creative Commons License 2017.08.14 0 0 9953

Nem a Nyíl utca fog dönteni a sorsáról, inkább az, hogy mennyire van igény erre az útvonalra. A 21-es ugyanolyan "melós járat" mint a 16-os, és mindkettő kihasználtsága minimális, mivel a TEVA és a NYIP kapot sűrűbben közlekedő, jobb útvonalú viszonylatot. A 21-est úgy kell átalakítani, hogy ne csak a dolgozók tudják használni. Annak idején ugyanezt tették a 12-essel is.

 

Visszatérve a Nyíl utca megállóhoz, autóval elmentem a volt megálló előtt. A megszűnés oka szvsz az, hogy pont a lámpa után van a megálló, tehát a meginduló forgalmat állítja le. Megoldás lehetne, ha a lámpa elé kerülne a megálló (ami nagyjából egy tábla és egy kuka), vagy ha nagyon szükséges ott megállni, betérhetne a Kút utcához, az ottani iskolához való eljutást is segítené.

Előzmény: Econell99 (9952)
Econell99 Creative Commons License 2017.08.13 0 0 9952

Amúgy is kérdéses a 21-es busz szükségessége, ezzel a húzással csak mégjobban a megszűnés felé küldték a viszonylatot. A 23-as busz NYIP felé vitelével megoldható az általad vázolt dolog. 

 

De valóban nagy szükség lenne az újratervezésre.

Előzmény: marky-511 (9951)
marky-511 Creative Commons License 2017.08.12 0 0 9951

A 21-es is közlekedhetne a Nyíl utca felől a Sámsoni út felé, de a legjobb lenne az összes környéki viszonylatot átszervezni a 11-est is beleértve.

 

A Nyíl utcához még annyit, hogy a bejegyzés szerint az Árpád téri lámpa miatt kellett megszüntetni a megállót. Mi köze a kettőnek egymáshoz? Több száz méterre van még a megállótól a kereszteződés, és azon a szakaszon a Nyíl utca csak 2*1 sávos.

Előzmény: Econell99 (9949)
Econell99 Creative Commons License 2017.08.12 0 0 9950

Sőt, ha a 43-as is kijárna a NYIP-hoz, akkor aztán végképp megszüntethető lenne a 21.

Előzmény: Econell99 (9949)
Econell99 Creative Commons License 2017.08.12 0 0 9949

Szerintem meg tegyék vissza a NYIP felé a 23-ast (sőt, onnan tovább a Vincellér utcáig), a 21-est meg szünetessék meg.

Előzmény: marky-511 (9948)
marky-511 Creative Commons License 2017.08.11 0 0 9948

És akkor számoljuk bele, hogy abból a napi hat 21-esből hány állt meg a Nyíl utcán, ugye. Mert ha tolonganának az utasok, lenne visszhangja a megálló megszűnésének.

 

Nem tudom, mit terveznek az átalakítás után, de egy biztos, a megállás megoldható lenne. Ha máshogy nem, akkor betérhetne a 21-es a Kút utcára, de sáveltolással is lehetséges, ha 15-20 méter hosszan megszüntetik a másik oldalon a parkolósávot.

 

A Nyíl utca korábban is téma volt, egyszerűen nem vonzza a közlekedőket. Talán a lakossági összetétel miatt, plusz legalább egy évtizede téma a négysávosítás, a déli oldalon építési tilalom van. Nem hiszem, hogy megélem, hogy a házak helyén egy újabb sáv épüljön. Kicsit olyan, mint a Pesti utca; aki arra közlekedik, az csak gyorsan át akar menni rajta. Amikor kiváltották vele a Csap/Vendég utcákat, még tolongtak az utasok a Böszörményi út felé lévő megállóban, mostanság alig látok ott valakit.

 

 

Ami a 21-est illeti, tényleg feleslegessé kezd válni, pláne mióta a 42-es is a NYIP-ig közlekedik. Akkor is midibuszok közlekedtek rajta, amikor óránként közlekedett még a szolgáltatóváltás idején. Normálisabb menetrenddel, és pl. Kismacsig való hosszabbítással talán lehetne rajta segíteni.

Előzmény: Econell99 (9947)
Econell99 Creative Commons License 2017.08.11 0 0 9947

Most komolyan az a napi 6 járat bökte a csőrüket? Éljen debrecensmartcity.

Amúgy meg a 21-es busz szükségessége is megkérdőjelezhető.

Előzmény: marky-511 (9944)
marky-511 Creative Commons License 2017.08.10 0 0 9946

Hát nem, abba az óránkénti megállásba beleszámítottam az A1-et is. Akkor se volt sűrűbben használva, amikor a 40-es is közlekedett. Ettől még egy megálló bele kell férjen, pláne hogy két lámpát is elhelyeztek a Nyíl utcán.

Az építkezések után vissza kellene helyezni a megállót, de a cikk úgy fogalmaz, mintha a megszüntetés végleges lenne.

Előzmény: ckg471 (9945)
ckg471 Creative Commons License 2017.08.10 0 0 9945

Mondjuk az is igaz, hogy nem igazán vonzó a napi 6 járat, ami ráadásul el is kerüli a belvárost...

Előzmény: marky-511 (9944)
marky-511 Creative Commons License 2017.08.10 0 0 9944

Azért, hogy a Nyíl utcán átmenő gépjárműfogalmat a lehető legkisebb zavartatás se érje Debrecen Megyi Jogú Város Polgármesteri Hivatala úgy döntött, hogy 2017. augusztus 12. után az Árpád tér irányába a Nyíl utca megállóhelyen többé nem állhatnak meg az autóbuszok.

Ezzel országos negatív rekordot döntöttük, ugyanis nincs még egy olyan vidéki nagyváros, ahol lakott területen belül 1700 méteren keresztül egyetlen megállóhelye se legyen egy menetrend szerint közlekedő járatnak...

 

DERKE-hír, a DKV-s cikket is láttam.

 

Tényleg röhej, de őszintén, mikor állt meg utoljára busz a Nyíl utcán? Amikor a Tócóvölgy vasútállomásnál kb.

Az se igaz, hogy óránként egy meg(nem)állást nem bírt ki a Nyíl utca.

BX 59-76 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 9943

DUM-406-nak a fordájáról, állapotáról van valakinek információja?

marky-511 Creative Commons License 2017.08.04 0 0 9942

Miért járnak a trolibuszok áramszedő nélkül?

Ha a 3-as és 4-es vonalon láttad, akkor valószínűleg a Kossuth utcai sávlezárások miatt.

 

És hova járnak a Solarisok a Kishegyesi úton?

Tankolni.

Régen az István útra mentek az OMV-hez, azóta lehet hogy az ITK telephelyére. Nem tudom pontosan.

Előzmény: Joe0401 (9940)
Econell99 Creative Commons License 2017.08.04 0 0 9941

Én is láttam már trolit a Kishegyesin nemegyszer. Én sem értem az okát.

Előzmény: Joe0401 (9940)
Joe0401 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 9940

Miért járnak a trolibuszok áramszedő nélkül?

És hova járnak a Solarisok a Kishegyesi úton?

ARC187V Creative Commons License 2017.08.03 0 0 9939

A solarisokra nem lehetne légkondit felszerelni?

ron89 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 9938

A buszokon valóban jobb a helyzet, de a villamoson feljebb kéne egy kicsit tekerni, mert gondolom nem ez a maximum teljesítménye a klímának. :)

Előzmény: Caf 518 (9937)
Caf 518 Creative Commons License 2017.08.02 0 0 9937

Azért mert nem tudták volna hol tankolni őket :) vagy őt :D vagy akárhányat. Meg nem voltak olyan ikonikus alakok mint az Ikarusok. Az LMG 11..... valahányas csuklóson ma nagyon jó volt a légkondi pl 

Előzmény: ARC187V (9936)
ARC187V Creative Commons License 2017.08.01 0 0 9936

Szerintem a neoplanokon voltak a legjobb légkondik.am miért nem hagytak meg 1 neoplan buszt nosztalgia járatként?

ron89 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 9935

Nem tudom ki hogy van vele, de szerintem a villamosok klímája nem az igazi, finoman szólva. Kicsit duruzsol, de alig hűt valamit. Egyszer fogtam ki egy olyat, amelyik rendesen fújta a levegőt, de az a kivétel lehetett.

Tudom, hogy elvileg 3-4 fokkal ajánlott hidegebbet csinálni, mint kint, de mondjuk 37 fokban 33 fokra """hűteni""", az lóf...kategória, már elnézést. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!