Audi A4 B8 8K Króm Ködlámpa rács, grill! Eladó a képeken látható teljesen új króm keretes ködlámpa rács, ködlámpa grill! Audi A4 (B8-8K) sedan vagy kombi típushoz egyaránt! A termék raktáron van! Személyes átvétel: Budapest, 13. kerület
2003-as Audi a4-es elktromosan behajtható jobb oldali tükre befordul, de nem fordul ki kihajtásnál, többszöri probálkozás után sem. Ha rásegítek (ujjal nyomom) akkor kifordul és hallom, hogy a motor is megy, de ha csak símán elfordítom a kart, hogy kiforduljon, meg se moccan és a motor sem megy.
Tudnátok e segíteni hogyan lehet ezt javítani, meg egyáltalán mi a baja?
Ha mínusz fokok vannak akkor csak ránézek a kulcsra és már be is röffen de amint melegebb van 15-20-at is teker az öníndító mire beindul meg dob egy nagy fehér pamacsot ha padlózok mondjuk előzéskor akkor érzem, hogy megtorpan.
Ha vki tud vmit vagy volt már ilyen gondja kérem írjon.
Elől el van tömődve a vízvályú , ki kell pucolni és nem fog befolyni a víz... Ahol az akksi van ott van eldugulva a két lefolyó ott kell kitakarítani....
ha teheted gyere ki és vedd meg te ittkint,mert joval olcsobb és joval jöbbak is mint az othoniak,ne hagyd magad átverni mert otthon sokan 50-100% os haszonnal dolgoznak
ajánlom figyelmedbe a német használt autos oldalakat itt tudsz böngészni érdemes...
Nem tudja véletlen valaki, hogy itthon lehet-e kapni pre-facelift to facelift átalakító káblet az első fényszórókhoz? Nekem perpill is facelift lámpa van a 97 A4 ben, de még az előző tulaj valahogy elvágta a kábeleket és forrasztgatott. Most szeretném kicserélni valami "profibb" megoldásra mert ez így kókány....
No-ban találtam az alábbit, kb 16k Ft postával a 4 kábel. Nem tudom hogy lehetne -e esetleg olcsóbban itthonról valami ilyesmit szerválni?
Nagyon szépen köszi,ezt a részletes leírást,ezt követeve egy óvódás is megolja a dolgot!:)
még egy kérdésem lenne,hogy ezt a progit hol,kitől és mennyiért lehet megszerezni?Na és hogy csatlakoztatom a ,,géphez? Gondolom kell valami speckó kábel!
a hátsó hamutartónál van valami ,,százlábú"csatlakozó,gondolom oda kéne csatlakozni!:)
Most már tényleg nem fárasztalak több hülye kérdéssel,és mégegyszer köszi a segítséget,tényleg sokat segítettél,örök hála!:)
na és persze a legfontosabb kérdés,hogy mivel tartozok a szaktanácsadásért!! :)
VCDS-az agyturkáló programunk, hibakódok kiolvasása élő adatok és minden féle teszt, alaphelyzet állítási lehetőség. Szerezz be egyet sok ezret megspórolhatsz vele!
Lufi nem fog pofán vágni!
A kormány magasság teljesen le és magadfele húzd ütközésig így ki kell férjen majd oldalirányba az egész óra.
Az óra állító és km 0-ázó pöcök alatt van egy kifli alaku burkolat ezt ovatosan felfele ill. magad fele pattintsd le, az óra alá benyúló harmónikás takarót hátrahajtod ottan van az órát rögzítő 2db csavar vigyázz mert olyan helyre be tud esni mikor kicsavarod, hogy sosem találod meg :-)
Ha ez megvan a tekerő pöcköknél fogva ki tudod húzni kicsit de még tartják a kábelek, nőgyógyász kéz elővesz :-) mögényúlsz az órába bedugott csatlakozók közepén egy másszínü kis müanyag bizbasz :-) azt elöbb ki kell húzni és utána tudod a csatlakozókat lehúzni 2db nagy van az óra két szélén ha középen nagy kijelzős az órád akkor ott is van még egy kissebb ugyan így jön le.
És akkor ide oda mozgatod , hogy oldalra kihúzd az órát.
Aztán hátulról pár db csavar fogja az első plexis műanyaghoz, és már el is érkeztünk a mutatókhoz :-) nagyon óvatosam mozgasd a mutatót!!!!
Borzasztóan hangzik gondolom de nem akkora gáz csak lassan óvatosan türelmesen mindent.
Sok sikert!
Oké értem,az lenne a kérdésem,hogynem túl bonyolult kiszedni az órát,és hogy mire kell figyelnem pl,hogy a légzsák nehogy pofánbasszon vagy valami ilyesmi!!:DDDD Tehát,hogy mennyire kell szétszednem!na és mi az a VCDS??mert azt már végképp nem tudom!!:DDDKöszönöm a válaszod!!:)