Nem lehet, hogy item location-nak US-t adtal meg? Ha Hungary-t adsz meg, akkor a US domestic shipping eleve ertelmezhetetlen lesz. International-nak pedig flat rate-et kell beallitani, es menni fog.
Nem tudom mit arulsz, de a 10 napos handling time, es a handling fee sem biztos, hogy tul vonzo lesz majd.
vagy melyik oldalról könyebb nem ilyen bonyulult zip kod nelkul mindenféle bonyolult szállítasi modot megadva feltölteni úgy hogy ha rákeresnek az ebay.com rol is kidobja a kereső????
Szeretnék feltölteni de ezt a szállítás nem tudom beállítani. Akar melyik ebayrol akarom mindig vissza dob az amerikaira. miért van ez? hogy kell beállítani? Kellene némi segítség
Nekem pénteken már megkísérelték kihozni, de nem voltam itthon. Tényleg nem. És tényleg kihozták, mert a lépcsőház ajtóra volt ragasztva egy jól látható matrica a futár telefonszámával és azzal a szöveggel, hogy következő munkanap (azaz ma) megkísérlik az újbóli kézbesítést, majd visszaküldik. Reggel meg is csörgettem a megadott mobilszámot, fel is vette azonnal a futár. Tehát eddig minden rendben. Várom a csomagot.
Nekem is volt már egy Németországból várt csomagom kb. két éve. Akkor nem tudtam, hogy a magyarországi partner necces. Akkor rendben megérkezett a cucc, minden idegeskedés nélkül. Boldog tudatlanság... :-)
Mindezen tapasztalatok alapján úgy látom, a korábbi futárszolgálatok külföld felé orientálódnak, az Express one meg elfoglalja a korábbiak helyét. És mivel egyre kevesebben vannak, és nincs más, jut munka az utolsónak is.
Némi kiegészítés: régóta igénybe veszek házhozszállítást, ezt a legkevésbé még a régi nevén. Most tűntek fel tavaly, már az új néven. A első alkalommal 2x-i kézbesítés, egyszer sem értek el a címemre, eltévedtek a GPS-sel, és lejelentették, hogy nem lehet megközelíteni a címet. Visszavitték a feladónak. Pémzt visszakaptam. Újra megrendeltem, kértem, hogy másik futárral szállítsák, de ugyanazzal küldték. Ugyanaz ismétlődött, de már a szállító diszpécserközpontjánál tettem panaszt. Az első kézbesítésnél ugyanaz történt, nem találtak a címre, nem is hívtak fel. Másodszorra kiderült, hogy egy hónapja kezdett a dolgozó, a telefonhívás kimaradt neki, inkább visszavitte. Végül a negyedik kézbesítési kísérlet másik dolgozóhoz került, így végül annak sikerült kézbesítenie.
Remek. A google-értékelésekbe beleolvasva az első húsz értékelésből 19 negatív, lehúzó vélemény. Szép kilátás. Remélem ez csak azért van, mert az ember hamarabb ad hangot a nemtetszésének, mint az elégedettségének.
Nem tudjátok véletlenül, hogy a német Hermes-nek ki a magyarországi partnere? Vagyis, hogy ki fogja nekem házhoz hozni a Németországból rendelt cuccot?
Szeretnék érdeklődni, hogy összességében melyik céggel érdemes külföldre (az EU-n belülre) szállíttatni a kisebb (néhány kilós) termékeket? Nyilván szempont, hogy azért ne legyen az egekbe az ár, de azért azt nem szeretném, hogy a minőség rovására menjen. Továbbá nyomkövetéssel szeretném feladni a termékeket. Köszönöm előre is a segítséget.
Viszont ha hataridore nem fizetsz, akkor meg kesedelmi kamatot is szamolnak.
Volt egy EMS, ami nem mutatta, hogy kezbesitettek volna. Gondoltam, kerestessuk. Hat nem tudtak semmit sem kimutatni, ugyhogy visszaadtak a feladasi dijat, meg az erteket.
De elobb kuldtek ajanlott levelet 30 nap utan, hogy tovabb fog tartani. Aztan meg egyet, hogy nem sikeult fellelni. Utana mar lehetett emailt is kuldeni, es a valasz is emailben jott.
Azert az erdekelne, hogy ilyenkor valojaban ki fizeti a akrteritest. A kuldo vagy a felado posta?
Egy nekem szánt csomag (Mo->USA)öt hete úton van. a feladás után eltünt. Csak a feladás ténye van meg a rendszerben. Az általam küldött csomagok (USA->Mo)megérkezési esélye is 80%. Max.
Ugyanakkor tegnap delután kettőkor rendeltem egy új telefont(USA Texas->USA Rhode Island), Ma délután fél háromkor a Bejárati ajtó előtt volt. 2300km távolság.
Egy postavezető öngyilkos lett, búcsúlevelében egyedüli felelősként a munkahelyét nevezte meg. Rá néhány napra egy 20.000-es város összes postása egyszerre mondott fel.
Igazából engem sem zavar, mert sok éve mindig a kontó lejárata előtt fizetek jutalékot a PP-ről. Meg azzal is kivédhető a dolog, hogy nincs a az eBay-hoz rendelt kártyán pénz.
Most szaladtam bele abba, hogy múlt hónapban elfelejtettem egyenlíteni az eBay kontómat. Az eBay megpróbálta levenni a bankszámláról, de valamiért nem tudta. Nem engedte neki a bankom (köszönet érte nekik). Amikor észrevettem, hogy sms jött a sikertelen tranzakcióról, gyorsan kifizettem PP-ról. No most próbáltam feltölteni terméket, aminek a végén nem engedett tovább menni. Minduntalan azt akarta, hogy klikkeljem be vagy a hitelkártyás egyenlítést, vagy a bankkártyást. Beklikkeltem. Újra kérte az adatokat. Megadtam ugyan azokat, megnyugodott. Engedett feltölteni.
Nos az volna a kérdésem, hogy nincs olyan opció, hogy én PP-ről kívánom a jutalékot fizetni? Nem emlékszem rá, hogy amikor regisztráltam, akkor hogyan történt, mert régen volt. De én mindig is PP-ról fizettem.
És nem kapok róla emailt, hogy esedékes tartozásom van????