A route1 -et szoktam nullázni olajcserekor, 10e km re hozott ki eddig 6.4-6.5 ös átlagot. Nyári olajcserénél már észleltem a magasabb 7l feletti átlag fogyasztást, gondoltam klíma miatt, most utoljára dec elején volt csere, ekkor már 7.7-7.9 -re szaladt fel az átlagom, tavaly télen ennél sokkal kedvezőbb volt. Mint irtam a motor nem melegedett fel rendesen, ez a vizhőfokból látszott, a termosztátban lévő gumi volt kiszakadva, gondolom, ahogy egyre jobban szakadt, egyre több viz szökött át és folyamatosan ment a dúsitás. Csere óta belement olyan 500km, olyan 25% város 75% városon kivül, most 6.3 a fogyim. Amúgy 3e volt a gyári termosztát, csere is pofonegyszerű. 2001 -es nagy kijelzős 2.2hdi manuális, pillanatnyi nálam sem tizedes, csak az átlag.
Sziasztok!Ma vettem egy 2.2hdi-t Békécsabán törésmentes,hét éve egy tulaj,garanciális váltó...Mentem vele 40 km-t és a pirosnál hiába raktam n-be,az autó menni akart,aztán p.Leállítottam a motort és utána nem is tudtam indítani, mert a kocsi sebességben volt.Trélert hívtam,mentünk szerelőhöz,aki azt mondta valamilyen bovden csere.A váltóban van bovden?Drága?Egy kis segítséget szeretnék kérni.Köszi!
No, beigazolódott a gyanú a megnövekedett fogyasztással kapcsolatban, a termosztát nem zárt rendesen hidegben, ez fizikailag is látszott a gumin. Csere, rögtön -1.5L átlagfogyasztás, ráadásul az erőteljes gyorsításkor bizonyos fordulaton jelentkező remegés és az alapjárati traktorhang is megszűnt, gondolom jóval több naftát kapott a nem kellőképpen meleg motor miatt.
Remélem kárt nem okoztam vele, mert 6-8e km -t mentem igy vele, olvastam, hogy a nem üzemmeleg motor sem egészséges.
Szia ,én láttam már egy jó pár ilyen autót ritka ,hogy a vákumcsövek fel vannak cserélve , persze nem kizárt , ha gondolod ránézhetek ,van hozzá minden .
Az én tüneteim nem ilyenek voltak, tempomattal történő egyenletes sebességgel haladva egyszer csak beszabályzott. Mindegy, kérdésre a válasz:
a mágnesszelepre menő vákumcsőre gondolok (EGR, turbo nyom. szab.). Ezt így elmagyarázni kicsit bonyolúlt.
Nem a szelepnél kell a csöveket megcserélni, hanem a vákumtartálynál. A lényeg, hogy a turbnak egyenesbe kell hogy jöjjön a vákumcső a fő tartályról, míg a másik két szelephez a kis melléktartályról jön a vákumcső. De mindezek előtt ki kell olvastatni a problémáját az autónak, így látatlanban sajnos nem megy, lehet nem is ez a hiba. (látatlanban nálam már turbót akartak cserélni :) )
szia szeretném megkérdezni hogy mely vákumcsövek volttak felcserélvel az autodon, lehet nekem is hasonlo problémám ha hirtelen gyorsitok letilt az auto és nem huz, elöreis köszönöm üdv
Bár én nem ezt a márkát bitorlom nekem más jel van az elején de szintén francia csoda , én is szoktam használni ezt kifejezést, nem értem a reakciód , ezek az autók igen is szeszélyesek mint a nők! sárkányok! tisztelet a kivételnek .
Sziasztok, az előzményt már leírtam a válaszban, lényeg, hogy megnövekedett a fogyasztás a 2.2 hdi gépsárkánynál. Ma a következő dologra lettünk figyelmesek. A motor hőfok nem megy fel 80 fok fölé és a fűtés is reggel elég hamar jelentkezik. Nem -e lehet a gond, hogy a termosztát nem zár le rendesen, esetleg mindig nyitva van, emiatt a motor nem melegszik fel kellően (ebben a -2 és 0 fok közötti időben városon kivül és belül 70-80 fok körül ingázott ma) és esetleg több üzemanyagot kap a motor?
A két üvegréteg válik el és "folyik át" az LCD ha összenyomod lesz is rajta felirat. Ez más hiba sajnos kijelző csere a javítás. Hidd el mászlkáltam már ez ügyben :)