Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26639
Köszönöm :) Én is kiváncsi vagyok... :)
Előzmény: Törölt nick (26633)
Krinyo Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26638
:) Ez a csattano a 2 utolso oldalra...
Előzmény: 3x (26635)
fénykard Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26637
Kár, pedig az egy nagyon jó gép. Nekem régóta a kedvecem a Xedos mellett. Még most is tervezem, hogy jó lenne venni egy dízel gépet, de ha ilyen a felhozatal....
Előzmény: mazdakoma (26636)
mazdakoma Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26636

 

 

Köszi a válaszokat a Mazda Premacy motor ügyében!

 

Egyébként botrányos milyen állapotú példányok vannak a piacon, egyiknek jobban vérzik a torka mint a másiknak. Tragikus.

3x Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26635
Kedves Mazda-társak

11 év után megválok 15 éves 626-osomtól. Nem tettem volna, ha nem hiányozna belőle a légkondi. A következő egy Mazda 3 lesz, ha igaz, holnap hozom el.

Ha valakit esetleg érdekel, részletek itt:

hirdetés
Krinyo Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26634
Kivancsi vagyok mit alkotnak...

Krinyo
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26633
Soxerencsét már neked a holnapi látogatáshoz!!!
Előzmény: Törölt nick (26632)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26632
Nah, megyek holnap reggel az injektor.hu-hoz. Tök korrekt volt az ember eddig a telefonban, elmesélte, hogy gondoljam meg, érdemes-e vele foglalkozni, mert sok óra elmehet vele, és akár egy régi szívósortömítés is lehet az okozó, vagy valamelyik gumicső, és ha ritkán ránt csak egyet, azt nagyon nehéz megfogni. Én meg mondtam, hogy gyári új tömítések, meg gyújtókábelek, meg minden ki van már cserélve, meg friss generálos a motor, én azért szeretném, ha megnéznék, azt mondja, semmi akadálya, és hozzám igazodnak, amikor tudok menni, és ott megvárhatom, úgy próbálják akkor intézni... :) Na ezt jól elmondtam.
Llama Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26631
Bocs, kicsit off, és tudom, hogy van RX-8-as fórum is, de azért elsőre inkább itt kérdezném, szerintetek melyik márkaszervízbe érdemes vinni RX-8-ast? Sima 40Ks szervíz... Köszi
StationW Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26630

A motor alatt a két váznyúlvánt össze szokták kötni, a trapézkarok vonalában.

 

Gondoljatok bele, mi a merevebb a futóműnél...egy fordított"U" betű...vagy egy négyszög?

Előzmény: fénykard (26629)
fénykard Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26629
Azzal kezdem, hogy még sose ültem MX5-ben, alulról meg végképp nem láttam, de a Wheeler-Dealer (ótókereskedők) egyik adásában a nagy langaléta szerelő gyerek meg a haverja egy régebbi szériás (asszem még a bukólámpás) MX5-öt újítottak fel és adták el és én úgy emlékszem, hogy az alján volt 2 furat a gépnek elől és oda kapott egy egyenes vasrudat amit nem neveznék stabilizátornak. Gyárilag csak a 2 furat volt meg. Esküszöm, aztán ha láma vagyok röhögjetek jót, de előtte járjatok utána. :))
Előzmény: Medve_V6 (26625)
NeomatiK Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26628
Az már elég gáz lenne, ha alul is merevíteni kéne. Az azt jelentené, hogy a padlólemez és a nyúlványok tekeredik mint a spagetti.
Előzmény: Törölt nick (26626)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26627

Na nekem is ez a bajom a dízel technikával. A corolla is, akár a focusod, 1800 alatt hulla, de tényleg, alig akar megmozdulni, eredetileg 3000-ig van a max nyomatéka, utána csak erőlködött. Tunningbox hatására a felső normális pont úgy 3800-4000-ig tolódott. Így jobban élvezhető. De nagyon hamar elfogy az az 1000-2000 fordulatnyi tartomány.

Nemúgy egy benzinesnél, ahol azért piszkálás nélkül is, ha jó tartományban tartjuk a motort, akár 3-4000 fordulatnyi húzatható, sokszor azért kellemes hanghatással párosuló élményt kapunk.-)

 

Ma mentem egy helyre, a corollával, egy bukólámpás 323F-et értem utól, mikor lekanyarodott, amerre én mentem. Nagyon szép optikával volt megcsinálva egy piros gép. De jól áthallott a kipufogó hangja. Jól megindult előttem. Mondom lenyomom, ha tudom. Igazából a toyo picit jobban ment, de nem volt hely ahol megelőzzem. DE:

A mazdicsek 140-nél még tuti 3.-ban ment, Mire 3.-ba váltott, én már 5-iket kellett kapcsoljak. Mennyivel másabb nyomatékból gyorsulni, mint pörgetésből?-) Utóbbi sokkal jobb.

Azér azt jobban esett volna azt vezetni.-) lehet lemaradt volna mögöttem a toyo-val.

Egyébként sztem 1,6-os lehetett, mert az egynyolcas biztos elhúzott volna előlem.-)

Előzmény: fénykard (26621)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26626
Alulról nem szoknak toronymerevíteni. Csak stabilizátor rudazat esetleg.-)))
Előzmény: Medve_V6 (26625)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26625

létezik toronymerevítő alul is?

 

Most nézek bután, mert én olyat még nem is hallottam.  Hol lennének alul elvileg a rögzítőpontjai? valahol az alsó ruigótányérnál, vagy hol? De az ott meg hogy megy keresztül a kasztnin? jaj...

 

megmondom őszintén, néztem már párszor aulról az autót, den em láttam, hogy alul bármi ilyesmi lenne... se elöl alul, se hátul alul...

Előzmény: StationW (26624)
StationW Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26624

Tényleg...alul-felül?

Előzmény: Medve_V6 (26623)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26623
igen... a V6 Xedosban gyárilag van elöl-hátul
Előzmény: StationW (26622)
StationW Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26622
aZ EGY TORONYMERVÍTŐ A HÁTTÉRBEN?
Előzmény: Medve_V6 (26619)
fénykard Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26621
Na ja, egy ideig nálam volt egy OFF Focus 1.6 TDCI Sedan /OFF szinte zsír új személygépjármű és már arra vártam mikor ülhetek vissza a Xedos-ba a világos bőrüléskbe. :))) Ég és föld a különbség a két kocsi között. Jó a focus mert jó, de máshogy jó. Egy digitális tank nekem a Xedos-hoz képest, semmi de semmi élvezet nincs vezetésében. Megy oszt kész, 2000 alatt lefullad olyan gyenge, 2000-3000-ig tol aztán meg megáll, ez se teccik benne, a fogyi az már igen. Ha már 70 éves papó lennék akkor járnék vele, de még van lelkem meg szívem is így nem kéne. Megint lehet megkövezni ezért (is). :)))
Előzmény: amay_light (26613)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26620

jogos!!!

Előzmény: amay_light (26617)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26619

hát pedig kerekded... és ráadásul nem is áll vízszintesen. meg az autó se.

 

De azért próbálkoztam, és sikerült találnom két helyet, ahonnan nem gurult le, és a szél se borította fel (mert van az is rendesen :) )

 

egy százasom bánta, mert a szél lefújta, be a szelefedél leszorító csavarok mellé és nem férek hozzá kézzel :)) úgyhogy vagy elhagyom, és akkor valaki jól járt, vagy kiszedem otthon, ha találok valamit, amivel kipiszkálom

 

 

 

erre a képre mondhatjátok, hogy csalás, mert megtámasztotta oldalról a szelepfedél, de nem tudok mit tenni, elgurult :) viszont a motor járt közben, de tényleg...

 

Előzmény: StationW (26615)
StationW Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26618

Ja tényleg V6! Akkor hegeszd össze a két szelepfedelet egy tehénfarm bontásánál ingyen szerzett ismeretlen alapú vaslappal, annak vízszintesnek kell legyen! :)))

 

-vagy a szívosor...

 

 

Ez a vidék vs. főváros dolog sajna még így marad még egy ideíg, bár az tény hogy vidéken bizonyos dolgokat sokkal nehezebb beszerezni. Nagy a különbség azért sajnos, az viszont igaz hogy ez az emberekre nem törvényszerű.

 

Minden csoportnak kell a magabiztossága miatt egy olyan fél aki butább, ügyetlenebb nála, felsőbbrendűnek érezheti magát. Mint Moldova Abortusz szigetek-jében a gyűlölt fogorvosok:)) (a szigeteken amúgy senkinek sem volt foga, de legalább volt valaki akít gyűlölhettek)

 

Lehet kicsit zagyva lett, de kicsit sokmindent csinálok épp, mellesleg én is Budapesten születtem...

Előzmény: amay_light (26617)
amay_light Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26617

Nem nyert, a V6-os egyik szelepfedele se áll vízszintesen emlékeim szerint (amennyire egy pár nap távolából dereng) :)

Előzmény: StationW (26615)
amay_light Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26616

Megértelek, a lenézés üzleti kapcsolatban megengedhetetlen! Ha jól sejtem, a Mesternél a Mazdádat akartad javíttatni komoly fizetségért cserébe, nem a lakóhelyed jellemzőit akartad vele megvitatni, akkor pedig koncentráljunk az üzlet tárgyára, bár ez nekik nem esett le...

 

Én speciel Budapesten születtem, és azóta is folyamatosan itt élek, de felháborítónak tartom, hogy egyesek le merik nézni a vidékieket. Ébresztő, az ország 4/5-öde vidéken él, a budapesti kisebbségnek aztán végképp nincs mire pattognia. Már az is fura, hogy az emberek "feljönnek" Pestre, meg "lemennek" vidékre, ami a domborzati viszonyokat figyelembe véve, egy Mátrában vagy Bükkben lakó vidéki és egy pesti viszonylatában legalábbis paradoxonnak hangzik...

 

Sőt, egyáltalán azt sem értem, hogy lakóhelye alapján hogy lehet valakit lenézni, hiszen ha valaki vidékről Pestre költözik, akkor annak most ettől 20 ponttal megugrik az IQ-ja? Ne vicceljünk...

 

Amíg valaki (pl. Mazda Mester) a pénzünkre utazik, addig eléggé kontraproduktív, hogy a potenciális vevőit nézi le és bunkózik velük, de majd a megrendelések meredek zuhanása talán észretéríti őket...

 

üdv,

 

amay_light

 

Előzmény: StationW (26608)
StationW Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26615
Szelepfedélre szokás tenni a százast, az csak nem kerek mint a Zsigáknak:)
Előzmény: amay_light (26614)
amay_light Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26614

Túl gömbölyű a kasztni, meg a belső tér is, nehéz a százas élreállításához sík felületet találni :) Nekem az a furcsa pl., hogy a csomagtartótető is úgy görbül, hogy simán lecsúsznak róla a rátett dolgok.

 

Egyébként tényleg nagyon csendes és sima járású, különösen ha bemelegszik, tiszta Wankel-fíling... :)

 

üdv,

 

amay_light

Előzmény: Medve_V6 (26606)
amay_light Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26613

Igen, én is értettem, hogy poén :) és erre írtam, hogy igaziból az újautó-TUDAT dolgozik az emberekben, mert objektív mérőszám nincsen az autó állapotára, egy használt, jó felszereltségű autó (pl. Xedos 6 ;) ) az újautó-árak töredékéért simán tud jobb utazási és esztétikai élményt nyújtani, mint egy zsírúj fapados verda.

 

Ez már igaziból ízlés kérdése (valakinek az újautó-szagra áll fel a cerka, nekem pl. a világos színű bőrülésre, akár használtan is), csak azon csodálkozom, hogy ezért a meglehetősen szubjektív újautó-TUDATért Magyarországon mennyien rohannak katasztrofális pénzügyi konstrukciókba bele...

 

üdv,

 

amay_light 

Előzmény: fénykard (26605)
cistron Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26612

rendes vagy, hogy eszedbe jutottam :))))

 

Előzmény: Törölt nick (26575)
Krinyo Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26611
Nincs lincshangulat, de az teny, hogy Mesterek ugy javitanak, hogy cserelnek, ami sokszor dragabb, mint a berheles. Nekem olyan egyszeru problemara, mint az ajtonal levo vilagitas kapcsolo is cseret mondott, de aztan a kivetel erositi a szabalyt elven megsem cserelte, hanem egy kis WD40-nel megoldotta a problemat. 2 eve tokeletesen mukodik.

Krinyo
StationW Creative Commons License 2007.03.19 0 0 26610

Azt csak du-este fogom tudni átolvasni sajna....

 

...de azért szép kis kálváriát írtál le! A típus-gazda elmélet viszont hihetőnek tűnik.

Előzmény: Törölt nick (26609)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!