Kár, pedig az egy nagyon jó gép. Nekem régóta a kedvecem a Xedos mellett. Még most is tervezem, hogy jó lenne venni egy dízel gépet, de ha ilyen a felhozatal....
Nah, megyek holnap reggel az injektor.hu-hoz. Tök korrekt volt az ember eddig a telefonban, elmesélte, hogy gondoljam meg, érdemes-e vele foglalkozni, mert sok óra elmehet vele, és akár egy régi szívósortömítés is lehet az okozó, vagy valamelyik gumicső, és ha ritkán ránt csak egyet, azt nagyon nehéz megfogni. Én meg mondtam, hogy gyári új tömítések, meg gyújtókábelek, meg minden ki van már cserélve, meg friss generálos a motor, én azért szeretném, ha megnéznék, azt mondja, semmi akadálya, és hozzám igazodnak, amikor tudok menni, és ott megvárhatom, úgy próbálják akkor intézni... :) Na ezt jól elmondtam.
Bocs, kicsit off, és tudom, hogy van RX-8-as fórum is, de azért elsőre inkább itt kérdezném, szerintetek melyik márkaszervízbe érdemes vinni RX-8-ast? Sima 40Ks szervíz... Köszi
Azzal kezdem, hogy még sose ültem MX5-ben, alulról meg végképp nem láttam, de a Wheeler-Dealer (ótókereskedők) egyik adásában a nagy langaléta szerelő gyerek meg a haverja egy régebbi szériás (asszem még a bukólámpás) MX5-öt újítottak fel és adták el és én úgy emlékszem, hogy az alján volt 2 furat a gépnek elől és oda kapott egy egyenes vasrudat amit nem neveznék stabilizátornak. Gyárilag csak a 2 furat volt meg. Esküszöm, aztán ha láma vagyok röhögjetek jót, de előtte járjatok utána. :))
Na nekem is ez a bajom a dízel technikával. A corolla is, akár a focusod, 1800 alatt hulla, de tényleg, alig akar megmozdulni, eredetileg 3000-ig van a max nyomatéka, utána csak erőlködött. Tunningbox hatására a felső normális pont úgy 3800-4000-ig tolódott. Így jobban élvezhető. De nagyon hamar elfogy az az 1000-2000 fordulatnyi tartomány.
Nemúgy egy benzinesnél, ahol azért piszkálás nélkül is, ha jó tartományban tartjuk a motort, akár 3-4000 fordulatnyi húzatható, sokszor azért kellemes hanghatással párosuló élményt kapunk.-)
Ma mentem egy helyre, a corollával, egy bukólámpás 323F-et értem utól, mikor lekanyarodott, amerre én mentem. Nagyon szép optikával volt megcsinálva egy piros gép. De jól áthallott a kipufogó hangja. Jól megindult előttem. Mondom lenyomom, ha tudom. Igazából a toyo picit jobban ment, de nem volt hely ahol megelőzzem. DE:
A mazdicsek 140-nél még tuti 3.-ban ment, Mire 3.-ba váltott, én már 5-iket kellett kapcsoljak. Mennyivel másabb nyomatékból gyorsulni, mint pörgetésből?-) Utóbbi sokkal jobb.
Azér azt jobban esett volna azt vezetni.-) lehet lemaradt volna mögöttem a toyo-val.
Egyébként sztem 1,6-os lehetett, mert az egynyolcas biztos elhúzott volna előlem.-)
Most nézek bután, mert én olyat még nem is hallottam. Hol lennének alul elvileg a rögzítőpontjai? valahol az alsó ruigótányérnál, vagy hol? De az ott meg hogy megy keresztül a kasztnin? jaj...
megmondom őszintén, néztem már párszor aulról az autót, den em láttam, hogy alul bármi ilyesmi lenne... se elöl alul, se hátul alul...
Na ja, egy ideig nálam volt egy OFF Focus 1.6 TDCI Sedan /OFF szinte zsír új személygépjármű és már arra vártam mikor ülhetek vissza a Xedos-ba a világos bőrüléskbe. :))) Ég és föld a különbség a két kocsi között. Jó a focus mert jó, de máshogy jó. Egy digitális tank nekem a Xedos-hoz képest, semmi de semmi élvezet nincs vezetésében. Megy oszt kész, 2000 alatt lefullad olyan gyenge, 2000-3000-ig tol aztán meg megáll, ez se teccik benne, a fogyi az már igen. Ha már 70 éves papó lennék akkor járnék vele, de még van lelkem meg szívem is így nem kéne. Megint lehet megkövezni ezért (is). :)))
hát pedig kerekded... és ráadásul nem is áll vízszintesen. meg az autó se.
De azért próbálkoztam, és sikerült találnom két helyet, ahonnan nem gurult le, és a szél se borította fel (mert van az is rendesen :) )
egy százasom bánta, mert a szél lefújta, be a szelefedél leszorító csavarok mellé és nem férek hozzá kézzel :)) úgyhogy vagy elhagyom, és akkor valaki jól járt, vagy kiszedem otthon, ha találok valamit, amivel kipiszkálom
erre a képre mondhatjátok, hogy csalás, mert megtámasztotta oldalról a szelepfedél, de nem tudok mit tenni, elgurult :) viszont a motor járt közben, de tényleg...
Ja tényleg V6! Akkor hegeszd össze a két szelepfedelet egy tehénfarm bontásánál ingyen szerzett ismeretlen alapú vaslappal, annak vízszintesnek kell legyen! :)))
-vagy a szívosor...
Ez a vidék vs. főváros dolog sajna még így marad még egy ideíg, bár az tény hogy vidéken bizonyos dolgokat sokkal nehezebb beszerezni. Nagy a különbség azért sajnos, az viszont igaz hogy ez az emberekre nem törvényszerű.
Minden csoportnak kell a magabiztossága miatt egy olyan fél aki butább, ügyetlenebb nála, felsőbbrendűnek érezheti magát. Mint Moldova Abortusz szigetek-jében a gyűlölt fogorvosok:)) (a szigeteken amúgy senkinek sem volt foga, de legalább volt valaki akít gyűlölhettek)
Lehet kicsit zagyva lett, de kicsit sokmindent csinálok épp, mellesleg én is Budapesten születtem...
Megértelek, a lenézés üzleti kapcsolatban megengedhetetlen! Ha jól sejtem, a Mesternél a Mazdádat akartad javíttatni komoly fizetségért cserébe, nem a lakóhelyed jellemzőit akartad vele megvitatni, akkor pedig koncentráljunk az üzlet tárgyára, bár ez nekik nem esett le...
Én speciel Budapesten születtem, és azóta is folyamatosan itt élek, de felháborítónak tartom, hogy egyesek le merik nézni a vidékieket. Ébresztő, az ország 4/5-öde vidéken él, a budapesti kisebbségnek aztán végképp nincs mire pattognia. Már az is fura, hogy az emberek "feljönnek" Pestre, meg "lemennek" vidékre, ami a domborzati viszonyokat figyelembe véve, egy Mátrában vagy Bükkben lakó vidéki és egy pesti viszonylatában legalábbis paradoxonnak hangzik...
Sőt, egyáltalán azt sem értem, hogy lakóhelye alapján hogy lehet valakit lenézni, hiszen ha valaki vidékről Pestre költözik, akkor annak most ettől 20 ponttal megugrik az IQ-ja? Ne vicceljünk...
Amíg valaki (pl. Mazda Mester) a pénzünkre utazik, addig eléggé kontraproduktív, hogy a potenciális vevőit nézi le és bunkózik velük, de majd a megrendelések meredek zuhanása talán észretéríti őket...
Túl gömbölyű a kasztni, meg a belső tér is, nehéz a százas élreállításához sík felületet találni :) Nekem az a furcsa pl., hogy a csomagtartótető is úgy görbül, hogy simán lecsúsznak róla a rátett dolgok.
Egyébként tényleg nagyon csendes és sima járású, különösen ha bemelegszik, tiszta Wankel-fíling... :)
Igen, én is értettem, hogy poén :) és erre írtam, hogy igaziból az újautó-TUDAT dolgozik az emberekben, mert objektív mérőszám nincsen az autó állapotára, egy használt, jó felszereltségű autó (pl. Xedos 6 ;) ) az újautó-árak töredékéért simán tud jobb utazási és esztétikai élményt nyújtani, mint egy zsírúj fapados verda.
Ez már igaziból ízlés kérdése (valakinek az újautó-szagra áll fel a cerka, nekem pl. a világos színű bőrülésre, akár használtan is), csak azon csodálkozom, hogy ezért a meglehetősen szubjektív újautó-TUDATért Magyarországon mennyien rohannak katasztrofális pénzügyi konstrukciókba bele...
Nincs lincshangulat, de az teny, hogy Mesterek ugy javitanak, hogy cserelnek, ami sokszor dragabb, mint a berheles. Nekem olyan egyszeru problemara, mint az ajtonal levo vilagitas kapcsolo is cseret mondott, de aztan a kivetel erositi a szabalyt elven megsem cserelte, hanem egy kis WD40-nel megoldotta a problemat. 2 eve tokeletesen mukodik.