Viszont mentem 230-at ora szerint az autopalyan... aztan nem gyilkoltam tovabb. Aze' nem rossz ez egy '88-as Mazda626-tol :) Utana mentem 540 km-t orszaguton, autopalyan 140-160, orszaguton 100 korul, igy jott ki a fogyasztas kereken 8-ra, 2 szemellyel, jol megpakolva. Ugyhogy most virul az arcom :)
Más: péntek éjjel két 28 éves srác meghalt egy Mazdában, mert túl gyorsan mentek és lecsúsztak az útról. Elég durva baleset lehetett, mert amikor a TV-ben mutatták az autót, nem tudtam megmondani, hogy milyen Mazda volt. Az utastér viszont elég szépen egyben maradt, a nyilatkozó szakértô azt mondtha, hogy ha be lettek volna kötve, akkor valószinűleg túlélték volna :(
A "najlon" boritasrol jutott eszembe egy kis tortenet:
A haverom (par evvel ezelott) vett egy Alfa-t... Szep, jo, tuzpiros sportauto! Egyik nap nalunk volt, hogy en is megcsodalhassam a masinajat. meg hogy segiccsek ma' neki, mert valami najlon szatyrot(!) behuzott az ablak... Megyek ki, nezem a felig felhuzott ablakot, amire a meleg "raolvasztotta" azt a bizonyos najlon boritast... En annyira nevettem, hogy megszolalni sem birtam... Haverom nekiesett kicibalni a szatyrot... Gondolhatjatok!! :-) Miutan megnyugodtam, felhomalyositottam, hogy az nem szatyor, hanem egy vedo boritas, ami a karpitot hivatott vedeni... Karpit le, boritas kivag, minta utan ujat vagtunk, azota is az van az Alfa-ban... :-)
Hat ennyi a kis tortenet... Remelem nem voltam tul hosszu. :-)
Végre vége a vizsgaidőszakomnak, ráadásul az autónak is most lett meg a műszakija. Kicsit megszenvedtünk vele, meg 150 pénzbe került :((, de legalább vannak új telók rajta!
Kircsi a klub oldal Gangsta, csak így tovább. Tudom, most raktad fel, de a kispesti bontó az már csak Opel bontó, nyáron voltam ott, egy kanyi Mazda alkatrészük sincs!!
Hi-hi, jó dolog ez az ajtókárpit, de ténylég könnyű leszedni+felrakni.Legalábbis a BD-nél.Azért a nájlon :) borításra vigyázni kell mögötte.
megvizsgáltam a kárpitot, de az enyémen egyetlen egy csavart sem találtam, se a kapaszkodónál, se az ajtónyitónál (az F-en ott voltak). ilyenkor mi van?
SzaboZE köszi a felajánlást, lehet, hogy a szavadon foglak. Egyébként még 2 dolog miatt is le kellene szedni az ajtókárpitot:
1) ha felkapcsolom a világítást, akkor nem világítnak az ajtókapaszkodón lévô "kezelôszervek" (ablakemelô, tükörállítás) - ezeknek egyébként világítaniuk kellene egyátalán? az a gyanús, hogy az anyósülés melletti ajtónál világítanak.
2) az ajtóban lévô hangfalnak van valami vászon "takarója", amely az egyik oldalon kicsit kijött a helyérôl (értsd. lefeg).
Én szedtem le anno a BD-ben is meg az F-ben is. Igazából kb ugyanaz a módszer volt a felfogatás, a BDben fém bizbasz az F-ben műanyag bizbasz van. Az F bizbaszok kiestek de könnyű visszatenni. Kb 5 ilyen fogja a kárpitot körbe az ablak felöli oldal kivételével. Ugy van beillesztve a kárpit, hogy az ablak résébe van "akasztva", tehát alul ki kell pattintani körbe és megemelve felfele lehet kivenni. Ezen kivül tartotta még három csavar, egy a kapaszkodóban, egy a térképtartóban és egy a kilincs házában. Szivesen segitek ha jobb idő lesz. A csavarok érdekes módon ugyanott voltak mint a BDben :)Fben már király vagyok kárpitügyileg, a tükör miatt le kellett venni az első ajtóról. Ovál hangszórók vannak nekem benne. Neked Gangsta mi van benne hogy cseréled?
Hat a '88-as ('91-es) Mazdaban meg igy volt, nem hiszem, hogy utana elrontottak volna, ami eccer jo volt. Lehet, hogy az mar egyperces :) Visszafele ugyanigy megy, csak ertelemszeruen forditott sorrendben ;)
Hmmm... Ezt jo tudni! Nekem is le kellene szedni a karpitokat - eloiranyozva 4 hangszoro-csere! :-)
En is leszedem 2 perc alatt, de hogy utana vissza lehet-e meg szerelni...??! ;-))
Neeem, en ezen a teren is fejlodest lattam naluk :) A '80-asban meg fembizbaszok voltak a karpitban, es azok kattantak be, na azok hullottak rendesen. Az ujabbaknal mar muanyag patentok vannak, es nem hullanak annyira. Egy-ket csavar le (fogantyu, zar), korben ujjal alanyulva lepattintani a karpitot, aztan felfele leemelni az egeszet egyben. Mazdanal ez 2 perc, egy Opel Kadettnel tobb mint fel oraig qrvaanyaztam :))
És nehéz leszedni az ajtókárpitot? Gondolom ezt is olyan műanyag bizbaszok tarták és legalább egy eltörik, egy másik pedig elrepül és nem lehet többet megtalálni.
u.i.: a riasztószerelés következtében egy kis műanyag pöcök természetesen ismét eltűnt.... utálom a kis műanayag izéket.... meg aki kitalálta azt is...
Pedig jo kis megoldas az a muanyag pocok, csak igazan adhatnanak belole egy marekkal pluszba :) Vagy legalabb lehetne kapni a Tescoban a befottesgumik mellett :)
Na megvan a riasztó, 34e pénz volt mindennel együtt (köszönet érte SzaboZE-nek), van benne mindenféle védelem, meg ultrahang, meg sziréna... (értek ám hozzá rendesen... :)))
1 kisebb gond van csak: néha (az esetek kb. 20%-ában) a bal elsô ajtó zárját nem húzza be (a többit igen). A riasztós fickó azt mondta, hogy valószínűleg szét kellene szedni és megpucolni a központi zár motorját. Szerintetek megoldható ez házilag? Nem vagyok nagy műszaki zseni, ezért kérdem. Egy olajcserét még megoldok, de többet nem igazán.
Caris
u.i.: a riasztószerelés következtében egy kis műanyag pöcök természetesen ismét eltűnt.... utálom a kis műanayag izéket.... meg aki kitalálta azt is...
Na, beszeltem veluk - leveleztunk egy jot! ;-)
Szoval az volt a nyug, hogy csak egy(!) oldal van a site-on, de a usernev alatt egy rakat konyvtar es file van - tehat en csak FTP-re hasznalom az oldalt!
Felvilagositottam az embert (nagy web-szakerto lehet), hogy az az elso oldal egy un. splash-screen, vagyis nyitolap. Ha raklikkel a logo-ra, akkor bejut a magara a site-re...!! :-)) Vicces! Azota nincs semmi gondjuk! :-)
Ha belekötnek a mazdába, mondhatod nekik, hogy a Mazda Motor Hungary nem támasztott akadályokat a Mazda Klub név használatával kapcsolatban! Lassan a linkcsere is megtörténhetne. Erről magánban dumázhatunk, akarod-e, megtesszük-e, mikor hogyan.
A http://www.freeweb.hu/mazda cimen található honlapja a következő okok miatt sérti -a regisztráció során Ön által is elfogadott- házirendet:
- FTP jellegű felhasználás (tárhely foglalás weboldal nélkül, nem web jellegu allomanyok)
Kérjük javitsa ki a felsorolt hibákat és értesitsen bennünket (irja meg a felhasználoi nevét is) '2002-01-25'-ig az switeam@swi.hu cimen.
Ha ezt nem teszi meg a megadott időpontig, a rendszer automatikusan törli a regisztrációját.
Üdvözlettel:
SWI Team
switeam@swi.hu
______________________________________________
Irtam nekik, hogy halvany gozom sincs, mire gondolnak "nem web jellegu allomanyok" alatt... Se mp3, se warez, semmi... Na, mind1! Remelem valaszolnak, hogy mi bajuk van... :-((
Ertesiteni szeretnek minden erdeklodot, hogy az egyik legnezettebb magyar nyelvu, auto tuninggal foglalkozo oldal, a TuningCenter, hosszas szunet utan ismet OnLine, sok ujitassal, es uj anyagokkal! Akit erdekel a tema, javaslom, latogassa meg az oldalt, biztosan talal valami kedverevalot! Nehany ujdonsag: Automata Keres-Kinal rovat es Forum, Bovult galeria es a Tuningrol szekcio. Tovabbi reszletek a Hirlevel rovatban!
Szerintem jobb,hogy csak skiccek! :))
Azér' kiváncsi leszek a köv. 323-as generációra(biztos 3 lesz a neve!),remélem nem követik a Toyota vagy a Honda példáját,és nem egyterűsítik el, akkor morcos lennék! Pl. az Almera is megtudott maradni egy korrekt alsó-közép kat. autónak...