Hali! Kerestem az MMI-ben de nem leltem! Leírnád hogy pontosan melyik menüpontban? Aztán az is lehet hogy kerek-perec nincs is benne ;) A másik pedig hogy én vagyok tehetetlen ;))) Köszönöm!!!
Hali! Ehhez nem tudok hozzá szólni csak gondoltam megkérdezem mert én még arra sem jöttem rá hogy mikor kell annak világítania ;) A xenonon belül van ez ! 21w-os nak néztem én is így kívülről... Köszi!
Sziasztok. A6 4F Audi 2004... nappali fényt (ugye ez még nem Led csíkos hanem sima izzós) kicseréltem ledes 21W-os ledes izzóra szép és jó 20 ledből (ami örökélet ugye) és kb 6 és nagyon gyenge már... betettem egy simát de az meg agyon sárgás :S de láttam Pesten a minap egy ugyan ilyen autót sima izzós nappalifénnyel de nagyon szép fehér fénye volt olyan izzót nincs ötletetek hol tudok szerezni? Mert a sok ledes 21W-os 9000 forint darabja... :S Köszi előre is.
Nincs megadva,de 200 körül javasolják nekem 250-nél szakadt le az egyik vezetőgörgőm és akkor már kicseréltük mind a kettőt meg a feszítőt is és természetesen a szíjat is.
A digitális kijelzőset vegyed, ez a kétzónás autómata klíma. A másik egy manuális kézzel tekergetős dolog. Nem csak a panelben különbözik a két rendszer, pont mostanában néztem ETKA-ban elég sok a különbség.
- más a klíma egység cikkszáma is ha jól emlékszem (vagy csak valami ami rá van szerelve)
- nincs a B oszlopon hátrafele légbefúvó (tehát csövezés is más)
- pár terelőlapát (és motor) nincs a manuális verziónál
Egy kérdéssel fordulnék az A6 szakavatott forumozóihoz!
Megfigyeltem, hogy a C6 generációs A6ban, 2 féle klímavezérlő van. Van ami digitális kijelzős (2 db tekerős potmeterrel) és van egy analog aminek 4 db tekerője van.
A kérdésem a következő? Miért csináltak ebből 2 félét? Mi a különbség a 2 között azon kívül, hogy az 1ik digitálisan írja a hőfokot a másik nem.
Ha esetleg veszek egy "analog" félét akkor azt egyszerű alkatrész cserével ki tudnám cserélni a digitálisra? Csatlakozók stb ugyan azok csak a kijelző más? (gondolom azért ennyire nem lenne egyszerű a dolgom..)
Tud abban segíteni valaki, hogy a 2.5 V6 tiptronic váltós jószágnál mi okozza a váltóhibát? Mi az a szériahibának is mondható dolog, ami miatt általában megadják magukat?