Semmit nem kötözgettem csak először kikapcsolom a fejegységet és utánna állítom le az autót és így általában mindig megmarad a beállított basszus v. egyéb.....
De,ha jövőhéten elválalja a szaki akkor rákérdezek és,ha van fix megoldás akkor beírom ide is.....
Akinek nem gyári fejegysége van, de a világítása még gyári, attól kérhetek éjszakai felvételeket a műszerfalról? Akár ide, akár e-mailben. (az e-mail címemet megadhatom, ha kell. )
A memória szálat ami általában sárga-piros csikozású kábel állandó pózitívra kell kötni! Magyarul a rádion a sárga-piros cskjos kábelt össze kell kötni a kocsiban lévő piros színű kábellel! Piros szinű kábelen gyujtás levétele és a kulcs kivétele után is van 12 volt!
Egyelőre szinte minden, de feltételezhető, hogy üzemanyag nyomás a gond, mivel vészüzemben sem megy és szinte semmi olyan nincs vészüzemben, ami ilyen jelenségeket produkálna. Mintha nem kapna elég üzemanyagot. Majd átnézem, de egyelőre nem álltam össze úgy idővel, hogy bele tudjak ugrani rendesen.
a benzines részleggel mi baja egyébként az autódnak? én úgy tudom hogy sajnos a folyton gázüzemen használás nem tesz jót a motornak, és hát valami biztos van benne, végülis benzinre tervezték... épp ezért még ha megyek is gázzal, azért átbököm a leállítás előtti pár 100 méteren benzinre, hogy a szelepek megkent állapotban álljanak le
Hozzáfűzném, hogy a karosszériát az előző tulajok egyike csináltatta meg a bekövetkezett káresemény után. A motorszakaszhoz pedig hozzáfűzném, hogy az illető a hűtőt nem cserélte ki ezért a klímahűtőn látszanak a nyomok. Nem lyukadt ki, "csak" ívbe hajlott.
Elmondások szerint árokba csúszott vele a legelső tulaj. Jelenlegi karosszéria hibák a két első sárvédőlemezen mutatkoznak. Ezeket a hibákat az utángyártott B1-es indexlámpák okozták, mivel nem passzoltak pontosan a helyükre és a műanyag a hátsó illesztésnél leverte a festéket. Illetve valaki itt a parkolóban ráülhetett a csontos seggével a kocsira és a bal sárvédőlemez tetején apró horpadások keletkeztek.
Valami ilyen előélete lehetett az enyémnek is, bár az előző tulaj bevallása szerint törve is volt. Itt jegyezném meg, hogy nem mindent cseréltek ki benne, illetve nem mindent gyárira. Egyrészt a lökhárító merevítőjén látszanak a behatás nyomai, amire mondjuk én is rátettem egy lapáttal, mert figyelmetlenségből hátba támadtam egy ladát. Másrészt maga a műanyag lökhárító elég érdekes módon lett visszatéve, mivel néhány rögzítője letört. Ugyanakkor a vezető ajtó üvege okozott fejtöréseket, mivel abba utángyártott üveg került, ami ráadásul még homorú is. Ez utóbbi okozott is fejtörést, mivel szorult az ablak.
A karosszéria egyébként szépen meg lett csinálva. Rozsda még foltokban sincs rajta, kivéve a csomitető élét, de ezt én meg tudom csinálni. Más felszereltségen a megvétel pillanatában viszont látszottak a hibák. Ilyen a szakadt tempomat bowden, a régi tempomatos indexkapcsoló belógatása az új, nem tempomatos mellé. A két beszakadt kipufogósor tőcsavar, a motortérben a kábelek elrendezése és rögzítése (főleg az autógázé) valamint az, hogy benyával a kocsi egyáltalán nem képes normálisan működni.
De mégis többen azt veszik meg és utánna szívják a fogukat....
Mikor én a B-t vettem tudtam hogy hányatott előélete volt,de arra volt pénzem -hitelt +nem akartam fölvenni-aztán lassan rendebe hoztam-és most van olyan állapotban,hogy a világ végére elmennék vele......-tavaly pedig Európát bejárta keresztbe-kosba és soha nem hagyott ott.......
Ha holnap innét a fórumról mindenki elindulna mondjuk : 1 Izland oda -vissza túrára :kíváncsi lennék hány autó teljesítené......-és ezt minden rosszindulat nélkül....
A multiormány funkcióhoz olyan átalakító kell amilyen a fejegység lesz...-tehát ha JVC akkor olyan,ha sony akkor olyan......stb...-nekem a jövő héten teszik be a JVC-hez majd beírom mibe fájt.....
A fedélzetid nem fogja írni a rádiócsatornákat mivel a fejegység kijelzőjén lesz......
A beállitott paramétereket pedig a fejegységen tudod állítani.......
Sziasztok! Újdonsült vectra tulajként olvasva a fórumot lenne egy kérdésem. Ha a gyári magnót kiveszem az autóból és bele teszek egy cd-t hogy lehet összehozni azt hogy a kijelző és a multikormány is müködjön és a cd memóriája megtartsa a beállitott paramétereket?Illetve van-e olyan átalakitó ami a 3 ISO csatlakozoból csinál 2-öt?
rossz előélete az enyémnek sem lehet. ugye a 99 előttiek azért jóval kevésbé képesek ellenállni a rozsdának sajnos. viszont amiket eddig megnéztem B1es vectrák, azoknak többségén sokkal több rozsda volt. előző tulaj garázsban tartotta, előtte lévő tulaj pedig belerakatta a gázüzemet még 2003-ban. szóval valószinűleg ő sem utálta az autót és hagyta kinn rohadni az esőben hóban sárban , ha képes volt rákölteni ennyit. egyébként meg az egész kasztnin egy karcolást sem találni, horpadásoknak sincs sehol (szinte már feltűnő). hála ennek alig pár embernek sikerült elhinnie hogy 10 éves már. (a thaliankon több karcolást meg ajtónyitás-horpadást lehet találni, pedig azt aztán éjjel nappal garázsban van tartva...) műszakilag meg szerintem ez is rendben van, nagyon szépen jár a motorja ennek is, hidegen is és melegen is. óra szerint 158 ezer km van most benne , amit hajlamos vagyok elhinni. egyszóval már csak pár apróság kell és tökéletes lesz (én is arra törekszem...)
az enyém az mondhatni, most kezd igazán jó lenni... mikor megvettem sokáig úgy nézett ki hogy nem igazán sikerült a legjobbat kifogni. jó volt vezetni, de nagyon lomhának tűnt mindig , és az alapjárata az valami borzasztó volt hidegen... az egyetlen ami mégis arra utalt hogy nem annyira szarrá hajtott példány, az a relativ jó fogyasztás, meg az hogy 15ezer km-en kerek másfél liter olajat nyelt be. utólag most már kiderült mi okozta az egyenletlen alapjáratot (csapágyas vizpumpa) azóta tökéletes, jobban is megy. közben generátor felújítás is bekövetkezett, az is mintha dobott volna a fürgeségén. aztán mára már a lámpákat is átcseréltem B2-esre. 2 dolog maradt már csak. 1. ráz a kuplung. de nem mondanám hogy hű de vészes, inkább csak akkor rossz ha lépésben halad a forgalom. (ha meglesz a kuplungszett csere remélem ez is segiteni fog azon hogy fürgébb legyen) 2. nyárra be kell tervezni egy karosszéria lakatolást. jelentkeznek sajnos apró rozsdafoltok.
egyébként igazad van , nem éri meg annyira , bár most a gáz 160 forintba kerül csak, de én nem igen használom most gázon. inkább benzin. az jobb is neki. majd ha megin jön a 300 ftos benzinár ( vagy ne adj isten több) akkor újra jöhet a gázüzem.
akkor majd ha megyek gázszűrőt cseréltetni megkérem h ha tudnak csináljanak vele valamit , nincs szivem korán reggel kihuzatni 3000ig hogy átváltson. mire meg bemelegedne pont le is állítom , szal nem is igen járkálok gázzal