Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sidespin Creative Commons License 2002.02.05 0 0 1526
nos, ha kérhetem kérdésemmel kapcsolatban, hagyjuk a végletes versenyzési adatokat. Én finoman mennék 626-al. Az más kérdés, hogy néha csak 5 kmt, aztán órákig szünet. Fazon, kitől érdeklődtem aszonta, hogy autómata szivat max 1 percig dolgozik.

És még 1: ez télleg valami spéci darab lehet a maga 130 lóerőjével 1.8-hoz. Vagy 1szerűen nem igaz.

Előzmény: Törölt nick (1525)
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.05 0 0 1525
Netpostman,

turbos, 186loeros motorral ne sirjal, hogy sokat eszik ;))

Ami a varosi kozlekedest illeti, az tenyleg nagyon relativ. Egesz mas a budapesti belvarosban, ahol egyest-kettest kell valtogatni, neha harmast(!) :), mint ahol lehet menni rendesen otosben.. Meg ugye nem csak a fovaros varos, hanem van meg nehany az orszagban, es ott is van "varosi fogyasztas" :) Arrol nem is beszelve, kinek milyen a talpa, mert en pl. imadok kettesben 100-zal menni, csak aztan a tankolasnal a vakuum berantja a kutfejet :)

Előzmény: Netpostman (1524)
Netpostman Creative Commons License 2002.02.05 0 0 1524
Urak!
Meghatottságtól fátyolos szemmel olvasom a fogyasztási adatokról szóló sorokat... ;-)
Valószínűleg én vagyok a topic szégyenfoltja 15 literrel; de mentségemre szóljon, hogy egyszer sikerült üres úton egyenletes (90-100-as) tempóval valamivel 10 liter alatti értéket produkálni. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy egy "igazi" autózáshoz 30 l kell 100km-enként.
'89-es évjáratú 121-essel is 8-10 literrel sikerült járni.
SzaboZE Creative Commons License 2002.02.04 0 0 1523
A 22 fokra állított klima télen tulajdonképpen csak fűtést jelent, ez tehát nem többlet. A városi közlekedés számomra a dugóban közlekedést jelenti. Nagyon viszonylagos a fogalom takarnivalója, mert pl napközben közlekedni jobb városban mint a reggeli és délutáni csúcsban. Én speciel pont a csúcsokban közlekedem, a hungária krt-n, szerintem nem kell bemutatni a helyet... :) Ezen az úton a tizes garantált lenne.

SzaboZE

Előzmény: netudGI (1521)
sidespin Creative Commons License 2002.02.04 0 0 1522
Ez bíztató... de azért ha belegondoltok, 1 1.6 feletti autóban 9 alatt nem nagyon szok lenni városi fogyi sose. mi ez a 626? valami mágia? kezdek hinni benne:))
Előzmény: netudGI (1521)
netudGI Creative Commons License 2002.02.04 0 0 1521
Hi !

Nekem volt '92-es 2 literes 626-osom. Az is simán elment 8 literrel télen városban. 10 ezrenként vittem service-be, soha semmi gondom nem volt vele. Úgy gondolom, hogy a vezetési stílustól függően a fogyasztása 7,5 és 15 között bármi lehet. A két literessel alacsonyabb fordulaton lehet kocsikázni a nagyobb nyomaték miatt szinte alapjáraton. De ha kell, ötösből húzod vissza kettőbe, és meglódul szépen az autó és a fogyasztás egyaránt. Ekkora dobozba az 1,8-as motor szerintem kicsi. Folyton pörgetni kell, hogy ne erölködjön. A Svájcból jövő példányokban vannak 2,0 és 2,5-ös V6-osok. Az még fincsi lehet.

A mostani 626 2.0i GT-m a télen városban 22 fokra állított klímával 7,9 és 9,1 között kajált, az eltérés csak a talpamtól függött, hogy milyen kedvem volt éppen.

netudGI
:)

Előzmény: sidespin (1517)
emprise Creative Commons License 2002.02.04 0 0 1520
Ja es raktam az olajba meg csere elott Protec motortisztitot, eleg jo sztem, sokkal csendesebb lett a motor. Bar ez lehet, hogy csak a tiszta olajnak koszonheto..
Előzmény: emprise (1519)
emprise Creative Commons License 2002.02.04 0 0 1519
Hetvegen volt egy kis idom, lecsereltem az olajat, a hutovizet, injektortisztito a benzinbe. Utana nem birtam ellenallni a joidonek visszaraktam a konnyufem felniket a 205-os gumikkal (ezt lehet, hogy meg megszivom :) es felzavartam a gepet Dobogokore. Vegre sikerult a katalizatorbol a lerakodott vizparat kifustolni.
Eleinte akkora parafelho volt mogottem, hogy nem lattam hatra :)) Nagyon jo kis kanyargos az ut arrafele, lehetne a kovetkezo tali ott :)
SzaboZE Creative Commons License 2002.02.04 0 0 1518
Az a 8 liter téli város engem is érdekelne... Nekem 1.5 323F van, igaz én full tötyörgés üzemmódban használom de most 7.9. Nyáron nemtom mennyi, majd megláttyuk. Nemtom milyen széria lehet, de az 1.8-hoz nekem nem a 130 ló párosul agyamban. Lehet hogy kihagytam valamit?

SzaboZE

Előzmény: sidespin (1517)
sidespin Creative Commons License 2002.02.04 0 0 1517
MAZDÁSOK!

Már 1x segítettetek nekem. Javíthatatlan vagyok, akkor is 626 92-96 (kb) generációja tetszik nekem legjobban!!!

Akkoriban többé kevésbé le lettem beszélve comprex dieselről, végül kb 10-ből 7-en azt mondták, hogy nem túl megbízható konstrukció.

Azonban itt van ugyanebből a generációból 1.8-as 130 lóerős benzines. 16 szelepes, 2 vezérműtengely. 1 tulaj aszonta, hogy bebizonyítja nekem, hogy télen városban 8 litert eszik. na erre íváncsi vagyok. Meg, hogy az övé valami ritka széria, nem a sima 1.8-as. ti bizti jobban ismeritek 626 ezen generációját. Segítsetek! Érdemes?????

Köszi sp.

ui. 137 ezer van benne ha igaz és 93-as és 1,6 milla. de nem csak ez a példány érdekel, hanem az egész széria. köszi.

SzaboZE Creative Commons License 2002.02.04 0 0 1516
80. XI-től a farrész:


SzaboZE

Előzmény: sirk (1513)
SzaboZE Creative Commons License 2002.02.04 0 0 1515
Most nézem. Én hibáztam. Szóval a zöld 78-tól ment, 80 XI-től volt a másmilyenlámpás :)Maga a széria (I generáció) ment 78-85-ig.

SzaboZE

Előzmény: sirk (1513)
SzaboZE Creative Commons License 2002.02.04 0 0 1514
Az lehet a faceliftes 80 végitől. A Mazda historyban ez volt, akkó hibáztak :)

SzaboZE

Előzmény: sirk (1513)
sirk Creative Commons License 2002.02.04 0 0 1513
Kis javitas:

Ezzel a kis hatso lampaval, mint ez a zoldike, csak '79-ben es '80-ban gyartottak :)
'81-tol csunyabb lampat kapott

Előzmény: SzaboZE (1512)
SzaboZE Creative Commons License 2002.02.04 0 0 1512
Történelem óra!

RX7

1978-85 I generáció


1980.XI. Facelift


1983. IX Turbós RX7


1985. XI. II generáció



1986. VIII megújult műszaki tartalom

1988. IX. cabrió változat


1990. VI. Limited GT




1992. VIII. III generáció



Bocs Caris, igyekeztem nem nagy képeket betenni... :)

SzaboZE


SzaboZE Creative Commons License 2002.02.04 0 0 1511
Tudom, tudom, reméltem is hogy megtalálod! :)

SzaboZE

Előzmény: sirk (1508)
SzaboZE Creative Commons License 2002.02.04 0 0 1510
Ijjj, együttvérzésem... :( Akkor most pihen a Mazda? A márc 15 kezd nemjó lenni... :( Család ki akarja használni a 3 napot. Szóval előtte, utána?

SzaboZE

Előzmény: Koriel (1507)
sirk Creative Commons License 2002.02.03 0 0 1509
Elcsesztem, de ott a lenyeg :))
Előzmény: sirk (1508)
sirk Creative Commons License 2002.02.03 0 0 1508
SzaboZE !

Nagyjabol ez az enyem... :))
Csak nem anyira "japan" kivitel
href="http://www.extra.hu/wrce/cars/sirk/sirk.html">

Előzmény: SzaboZE (1494)
Koriel Creative Commons License 2002.02.03 0 0 1507
'napot!!

Na, örömmel látom,hogy beindult a történelem óra!! :)) Akkor majd én is beszállok. Pl. itt van szerintem a valaha volt egyik legszebb Mazdi!! Hiába, digó karosszéria!!
Amúgy hogysmint? Én jól, csak a múlthéten volt egy féltengely-törésem :(( Előfordul...

GangstaBoy Creative Commons License 2002.02.01 0 0 1506
SzaboZE: Hat ez van! :-) Akkor mostmar gondolkodjunk a dolgon...! :-)

Mindenkinek szep, napsuteses hetveget kivanok! :-)

GangstaBoy

SzaboZE Creative Commons License 2002.02.01 0 0 1505
Na ez nagyon együtt gyütt :)
Előzmény: GangstaBoy (1503)
SzaboZE Creative Commons License 2002.02.01 0 0 1504
Igaz, felvetettük GangstaBoyjal ezt is tegnap, ha jó marad az idő szerintem bejátszhatna! Csak nehogy úgy járjunk mint már nemeccer... Addig napsütés aznap meg fagy :)

SzaboZE

Előzmény: Caris (1502)
GangstaBoy Creative Commons License 2002.02.01 0 0 1503
Pont errol beszelgettunk SzaboZE-vel... Tenyleg, ha marad ilyen az idojaras, akkor osszegurulhatnank egy par oracskara...! :-)

GangstaBoy

Előzmény: Caris (1502)
Caris Creative Commons License 2002.02.01 0 0 1502
huh, gondoljatok szegény modemes versenyzökre is....

és mikor lesz az _igazi_ találkozó. jó idö van, igazán összejöhetnénk

Caris

SzaboZE Creative Commons License 2002.02.01 0 0 1501
Sirály!

A retro sportkocsihoz info:

A 67-es Mazda Cosmo 110S:



A retro Cosmo 21:



SzaboZE

Előzmény: GangstaBoy (1500)
GangstaBoy Creative Commons License 2002.02.01 0 0 1500
Haliho!

Kistalalkozo! Hat ez nagyon tetszett! :-))
Hja, jot dumaltunk, megegyszer koszi, a leirast!

A kepeket termeszetesen leszedtem, es kint lesznek az oldalon!

Hja, kepzeljetek, irtak nekem a TotalCar-tol, hogy kiraknak a klub-infot az oldalukra, mert mar tobben is kerestek rajtuk a klubot! :-) Visszairtam nekik a kert infokat!

Es ime egy link, amit meg kell neznetek:
Nosztalgia-sportkocsi a Mazdától

Jopofa kis auto... :-)

GangstaBoy

SzaboZE Creative Commons License 2002.02.01 0 0 1499
Mazda Familia (323) életút. Gangsta kitehetnéd ezt is az oldalra!

73-76ig




77-79ig




80-85




85-89




Figyelem, cabrio 86-tól!


89-94 Itt jött ki az F is elsőként





92-ben


94-98



Érdekes nem tették ide a Lantis/323F-et...

SzaboZE, uhhh ez eltartott egy darabig...

SzaboZE Creative Commons License 2002.01.31 0 0 1498
Holnap jön a 323 története :)

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2002.01.31 0 0 1497
Ma este mini Mazda tali volt GangstaBoyjal :) Kielemeztük a faceliftet meg hogy jó gép a Mazda! :)

A jól ismert gép 1960ból:



SzaboZE

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!