Akkor most V6 javítás következi, de tényleg csupaszeretetbőlvonatosszívvel:
köszönjük a dicséretet! :))
Nagyon szívesen ez MINIMUM JÁR :-))))))
De, csak egész nyugodtan! :))
NEM-NEM-NEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha azért nem veszi meg mert X.Y. írt benne, ez NEM JÓ, és ez bocsi, de BUNKÓSÁG, sőt (!)egyben ismeretlenül is tudatlan véleménynyilvánítás a többiek munkájáról !
ÚGY helyes (szvsz), hogyha -pl először- azért veszi meg, mert valakitől hallotta, hogy N.N. cikke, fotói egy klasz újságbanbenne vannak, aztán annyira megtetszik neki, hogy törzsolvasóvá válik ! :-)
Úgy érted, megmaradunk? (mint káposzta). Úgy legyen! :))
NEM-NEM !
Ti BIZTOSAN, :-)))
Nekem valszeg nem lesz holnapra kijavítva a doli !ez nekem:-( , míg asrácoknak :-)
De sebaj, majd RÁTOK FOGOM !:-))))))))))))))))))))))
Bár nem vagyok kifogáskereső, de a tanítványaim a vasútmániám alapján ezt kivételesen maximálisan tolerálnák!
Tegnap is, mint mostanában minden este, kézbe vettem a lapot. Na nézzük, mit nem olvastam még el ! És meglepődve konstatáltam hogy a két kis futópróbás cikken kívül csak az Eger-Putnok írást olvastam el elejétől a végéig. Elkezdtem a szerbiai kalandot is, de abba csak beleolvasgattam itt, ott. Sokadszor végignéztem a sok szép képet és utána elgondolkodtam, hogy vajon miért nem úgy kezelem ezt a lapot, mit a mutatványszámot, amit elejétől kezdve folyamatosan végigolvastam, mint a regényeket szokás.
Ma ebéd után megint elővettem az Indóházat és olvasnivalót kerestem magamnak. De ismét csak az lett belőle, hogy kétszer végignéztem a képeket és a szöveget csak szemezgettem itt-ott. Ha ez így megy tovább, simán elleszek a lappal a következő szám megjelenésig ! És ez jó.
> ... annak a véleménynek a nemtetszésére reagáltam, hogy az INDÓHÁZAT ne a szerkesztők, a cikkírók alapján vásárolja meg valaki, De, csak egész nyugodtan! :))
>- Segítek, ha kell ! Köszönjük szépen, ránk fér. Lehet magánban.
>Végre kecske és káposzta Úgy érted, megmaradunk? (mint káposzta). Úgy legyen! :))
Bocsánatot kérek, nem tekintem magam e topik moderátorának, mégis azt szeretném kérni, hogy ezt a "gyűlöljük xy-t, mert olyat ir, ami nekük nem tetszik" tárgyú írásokat kérném inkább másik topicba áttenni, mert ezeknek semmi közük az Indóházhoz. Köszönöm szépen.
NEM MODERÁTORI ÜZENETNEK SZÁNTAM !!
SŐT !
ELLENKEZŐLEG !!
Pont annak a véleménynek a nemtetszésére reagáltam, hogy az INDÓHÁZAT ne a szerkesztők, a cikkírók alapján vásárolja meg valaki,
Hanem azért, mert az INDOHÁZ egy No1 újság !
Higgyétek el nagyon sok robottechnikával foglakozó anyagot láttam már, tapasztalat alapján mondom.
Ha esetleg valaki félreértette a hozzászólásomat, két részmondatra hívnám fel a figyelmet:
- pedagógia
- Segítek, ha kell !
A mai tapasztalatom:
Végre kecske és káposzta
A dolik fele kész és a lapnál is a 40. oldalnál járok.
Igaz van olyan cikk, amit tegnap este is elovastam, meg ma reggel is <AMTRAK>
Kis mennyiségben kezelhető és elviselhető az ügy. Amennyiben elöntené a topicot a veszexés, itt lennék...
Mindamellett ajánlás gyanánt hadd fogalmazzam meg az olvtársaknak azt, hogy egymás fúrását-faragását ne itt ebben a topicban végezzék. Az Indóház szerkesztősége és munkatársai az itt megfogalmazott kritikákat, észrevételeket olvassa és a megfelelő módon reagál is rájuk, azonban a személyes csatákkal nem tudnak mit kezdeni, azok csak a légkört mérgezik.
Tessenek objektív dolgokkal fogllakozni, olyasmivel, hogy eggyel több kereke van a mozdonynak a fényképen mint kéne, nem pedig azzal, hogy az a sag&%%"%xbqeduz alak csinálta a képet és az milyen dolog már mert én utálom a pofáját...
Bocsánatot kérek, nem tekintem magam e topik moderátorának, mégis azt szeretném kérni, hogy ezt a "gyűlöljük xy-t, mert olyat ir, ami nekük nem tetszik" tárgyú írásokat kérném inkább másik topicba áttenni, mert ezeknek semmi közük az Indóházhoz. Köszönöm szépen.
A 87-es vonalbeutazáshoz kapcsolódóan az alábbi észrevételeket tenném:
1. Eger szpu és Eger-rpu berendezése összefügg egymással. Az rpu-i D55-ben van egy felület, ahová a vágányútlezárással és a jelzőkezeléssel összefüggő visszajelentések és kezelési lehetőségek be vannak szerelve. Röviden a dolog úgy néz ki, hogy a bakter a kulcsok berendezésbe való betevése és a ber. kezelése után távbeszélőn bejelenti a vágányútbeállítást, majd a rendelkező villamosan lezárja a vgutat, utána a bakter lecsukja az áll.-i sorompót, majd az időzítés letelte után megjelenik a szabad fény. A kijárati jelzők közösek, emiatt van az, hogy ha a páratlan ablakost az rpu-n keresztül akarják kijáratni, akkor értesíteni kell a von.személyzetet erről a tényről. A vágányútbeáll. idejét jelentősen növeli az a tény, hogy a bakternak át kell mennie a nagyforgalmú átjárón úgy, hogy ne üssék el. Ugyanis a váltók nagy része az átjárón túl van.
2. A szilvási rakodót nem az OMYA gépe szolgálja ki, hanem a fabonyi tolatós. A tolatós H-SZ-P napokon közlekedik és ennek a menetrendjébe van beleapplikálva a szilvási kanyar. Már csak azért is, mert az OMYÁ-s gép eléggé elfoglalt ahhoz, hogy plusz kanyarokat csináljon, nem beszélve arról, hogy a tolatós elegyét képezik a szilvási kocsik.
A lap egyébiránt nagyon jóra sikerült, csak így tovább.
Tisztelettel kőzlőm azokkal akik még nemtudtak hozzájutni általam nagyrabecsült laphoz.Hogy a Polus Center Inmedio ujságos pavilonban 3 darab Indoházat láttam kitéve meglehetősen látható helyre.
Ha már a fotózásról oly' sok szó esett (és ha jól sejtem az Indóházban lesz is egy sorozat a kis hazánkban ajánlható fotózási helyekről),..szóval az e havi Modelleisenbahnerben találtam egy weblapcímet.
Ez egy olyan tárhely, ahová bárki szabadon feltöltheti az általa legjobbnak vélt fotóállások adatait.
Szerintem nagyon jópofa!
A honlapon menetrendi mezők szerint lehet keresni, az adatok tartalmazzák a vonalrészen előforduló járműtípusokat, a megközelítési lehetőségeket vonattal vagy autóval, sőt még azt is, hogy a fényviszonyok miatt melyik napszakban érdemes odamenni.
És persze minden helyszín tipphez sok-sok fotóillusztráció is tartozik!
El tudnék valami hasonlót képzelni magyar verzióban is... :-)
Szerintem ez hülyeség akkor, mint a mostani számban is, hogy egy cikkhez egy tulajdonostól vannak a képek, és ez a cikk alján oda is van írva. Ha meg van a cikkben mástól is kép, az külön oda van írva most is.
Higgyétek el Gergő - még akkor is ha néhányszor a stílusa miatt viszketve izzadt (!) a tenyerem - formálható.
Baltával vagy láncfürésszel? :-)))) (bocs, kihagyhatatlan volt!)
A nagy vihart kavart fotótémához pedig annyit, hogy Leónak két ponton igaza van:
1. Minden képhez legyen odatéve, kié (ezt külföldön is így szokás minden kiadványban, nemcsak újságokban)
2. Legyen az is ott, hogy az a kép egy fotómenet volt, vagy propagandisztikusan (parádék dettó) állították be, meg mondjuk a magyarázat, hogy ilyenre soha vagy csak elvétve volt példa, hogy adott jármü adott helyen járt.
Tehát nem kell azon mormogni, mi kerül a lapba, ha az jól meg van indokolva. Akár lehet egy montázs is, ha az éppen jól passzol egy adott cikkhez.
Egyébként újra elkaptam ezt a púpost pár nappal ezelőtt. :) Tegnapelőtt pedig csak remot bobó volt üres suzukiszállító kocsikkal. ha kellenek a képek szóljatok
Ha valakinek még nem sikerült beszereznie Indóházat, és sehol sem talál, akkor nyomás Szolnokra, délelőtt a vasútállomáson lévő újságosnál még kettő darab volt!
Éppen dolgozatjavítás közben kaptam meg az első számot.
Örülnek a gyerekek, mert vágányzár keletkezett a doliknál !
Hogy meddig tart?
Elnézve a lapot BIZONYTALAN IDEIG :-)))
Szóval mindenkinek ÓRIÁSI gratula érte ! Csak így tovább!!
A szigorú tanári szemem, és az igen érzékeny "optikai feldolgozó-egységem" is csillagos ÖTÖSRE értékeli a lapot.
Néhány megjegyzést tennék:
- Kritikák mindig lesznek, jogosak és értelmetlenek egyaránt. Előbbit meg kell fontolni, utóbbival meg nem kell foglalkozni.
- Irigyek is lesznek, no meg károgók is. Ezek szintán válthatnak bármilyen jegyet a világ végére, csak az 500+ és a retur a tiltott számukra !
- Mint pedagógus hiszem és vallom, hogy az emberek szinte minden körülmények között formálhatók, "alakíthatók". Ebből adódóan az alábbi megjegyzéssel nem tudok egyetérteni (bocsi a pontatlan idézésért)
Ha A.G. neve is szerepel a szerzők között, máris visszateszem az újságot.
Nos itt a probléma megoldható úgy is, hogy a felkérő leül Gergővel beszélni!!
Higgyétek el Gergő - még akkor is ha néhányszor a stílusa miatt viszketve izzadt (!) a tenyerem - formálható. Ugyanakkor mint világjáró nagy tapasztalattal rendelkezik.
Van emberibb megoldás is, ha kell segítek !
Egyébként csak érdekességként tegnap én akár felrobbanthattam volna a VOLÁNBUSZ reggeli, Bp-ről 6:40-kor induló Harkányi járatát, amikor Dunaföldváron megállt az AETR miatti kötelező pihenőre -a sofőr bemondás szerint 16 perc 48 másodpercre- majd a sofőr leszállt és az ÖSSZES AJTÓT (2) becsukva OTTHAGYTA az autóbuszt !!
Se ki se be !
Én helyette telefonáltam a busz oldalán található telefonszámra !
Rohant a sofőr vissza buszhoz, igaz elnézést nem kért csak kioktatott a műszerfalon található gombok használatáról!
Szóval vannak finomabb megoldások is.
Addig is mikor jelenik meg a második szám ? holnap után ???
Apropó: A vasúti lexikon rovatban pár szót szentelhetnétek az űrszelvény és a szerkesztési szelvény közötti különbségnek, uis ezeket a fogalmakat kevés kivétellel mindeniki keveri.
Jelentem, Dombóváron a nagyállomási trafikos öszessen két darabot kapott, ami már réges régen elfogyott.
Kérdésem az, hogy nem lehetne a nagy vasutas múlttal (dinasztiákkal) rendelkező településekre a jelenleginél több példányt juttatni? Mert a potenciális vásárlókra ilyen helyeken nagyobb az esély, mint mondjuk egy olyan nagyvárosban, ahol vasút ...hogyismondjam.... nem kötődik annyira az emberek lelki világához.
Egyébként Pécsen a vasútállomáson sincs már Indóház!