Keresés

Részletes keresés

Andó Gergely Creative Commons License 2005.03.16 0 0 509
Újabb "baki" az Indóház első számában:

A 95. oldalon látható svájci "színes" hír több ponton hibádzik. Olyan vonal, hogy Genf - Sierre nincs! Ez olyan, mintha Budapest - Pápa vonalról beszélne valaki. Sierre a Lausanne - Brig 100-as számú SBB fővonal egy kisállomása. A vonal kétvágányú és villamosított. Tehát a képen látható vonat nem e vonalon közlekedik! Aigle viszont valóban a Sierrét is érintő vonalon található, attól azonban elég messze.
Zolcsi67 Creative Commons License 2005.03.16 0 0 508
Szégyen-gylázat: ahhoz képest, hogy ezt-azt írtam és remélhetőleg fogok is írni a lapba, csak most bukkantam a topicra!
Mostantól a Kedvencek között!
kis59 Creative Commons License 2005.03.16 0 0 507

Kedves Sosiforda !

Köszi a választ !

Egy gyulai barátom kérte, hogy azonnal adjak neki postán fel egyet, de egyszerűbb lesz neki ott megvenni egy példányt :)))))

Üdv:

Feri

 

Kérdés a szerkesztőséghez: vasúttörténeti jellegű témák is várhatók?

Üdv:

Kis F.

oldmumus Creative Commons License 2005.03.16 0 0 506
Jo, megprobalok valami hasznalhatot szerezni.
Előzmény: Indóház (505)
Indóház Creative Commons License 2005.03.16 0 0 505
egy kiváló fotó elég - az április 27-én esedékes helyi kisvasúti nap belengetése (illusztráció) okán

köszi
Előzmény: oldmumus (503)
IST Creative Commons License 2005.03.16 0 0 504
Írtad: "A mostani INDÓHÁZ-ban számomra az egyik legkedvesebb kép MDmot 3004 Fehérváron. Mert ez (remélem) a valós élet szülötte..." IST: Igen, ezt a valós élet szülte. Nagyjából fél órát szenvedtünk érte a fehérvári állomáson egyik barátommal, mire sikerült készíteni pár használható képet. De azt hiszem megérte. Mindenesetre a véleményedet továbbítom a fotózó havernak, örülni fog neki ő is, köszönjük!
Előzmény: V42 515 (390)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.16 0 0 503
Ha jol tudom csak majus 1 utan jar, igy a haverom aki falubeli fotogyujtemenyet tudnank felhasznalni.
Előzmény: Indóház (502)
Indóház Creative Commons License 2005.03.16 0 0 502
köszi, várom
Előzmény: talpfaszámláló (501)
talpfaszámláló Creative Commons License 2005.03.16 0 0 501
Nekem is vannak mesztegnyői képeim. Ha kell, küldök belőle referenciát. De csak holnap este, mert ma nem vagyok/leszek otthon.
Előzmény: Indóház (498)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.16 0 0 500
Megprobalok segiteni, de nem igerhetek 100%-ot.
Előzmény: Indóház (498)
vv77 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 499
Szia!!!:)
Előzmény: Indóház (498)
Indóház Creative Commons License 2005.03.15 0 0 498
még nincsenek. esetleg tudnád orvosolni a problémát?
Előzmény: oldmumus (497)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.15 0 0 497
Kovetkezo szamba tervezett Mesztegnyoi kisvasuthoz vannak mar kepeitek?

Na en most megyek aludni.
Előzmény: rg7 (495)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.15 0 0 496
Az szep hely. Sok a to(viz) es a villamositott vasut a kornyeken ;-)
Előzmény: rg7 (495)
rg7 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 495

Most, hogy van egy kis idom szuszanni: Angliaban is:)

Azt hiszem, hogy nem arulok el uzleti titkot azzal, hogy mar a svajci Luganobol is van elofizetonk:))))

Előzmény: bodecsabi (494)
bodecsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 494

Nakéremszépen, most már hollandiában is olvassák a lapot :)

 

 

vv77 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 493
Igazán nem akarom szétoffolni a topikot, csak kijavítom magamat: szemem.
Előzmény: vv77 (492)
vv77 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 492
Kedves scsabi! Vigyázó szemeim ezekre vetem! Ígérem! :-))
Előzmény: scsabi (491)
scsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 491
Kedves Olvasószerkesztő Kisasszony!

A múltkori gratulációk fenntartásával tisztelettel kérem, hogy a nb. szerzőgárda által elkövetett alárendelő összetett mondatok között tessék szétcsapni egy kicsit legközelebb. :-)
Az érintett szerzők egyikével már az úriemberi tisztesség szabályai szerint leleveleztem a dolgot, de a mai napon kihíján megfúltam egy frissen felfedezett – e tárgyhoz kapcsolódó – nyelvi lelemény miatt. :-))
Előzmény: vv77 (490)
vv77 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 490
Sziasztok! Örülök, hogy ez a csoda ezúttal nem három napig tart(ott)! :-) Továbbra is köszönjük az észrevételeket. Én tegnap egy repülőmániás ismerősömnek nyomtam a kezébe, szerintem azóta se tért magához...
Előzmény: uzsgyiremot (489)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.03.15 0 0 489

 

Csatlakozom, egyszerűen nem lehet abbahagyni.

Az elmúlt 3 napban nem sikerült teljesen átolvasni, pedig sokszor nekiálltam.

 

Pár ismerősömnek meséltem a lapról, látatlanban is szeretnének venni belőle. Van érdeklődés.

 

H B

Előzmény: Gupet (486)
gertam Creative Commons License 2005.03.15 0 0 488

PANTOGRÁFOSAT !

 

Bocsika a dyslexiás klaviatúráért, "én kérek elnézést" a sok elütésért :-))

 

Üdv

geri

Előzmény: gertam (487)
gertam Creative Commons License 2005.03.15 0 0 487

PANTOGRÁFOSAT !

 

Akkor most V6 javítás következi, de tényleg csupaszeretetbőlvonatosszívvel:

 

köszönjük a dicséretet! :))

Nagyon szívesen ez MINIMUM JÁR :-))))))

 

De, csak egész nyugodtan! :))

NEM-NEM-NEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ha azért nem veszi meg mert X.Y. írt benne, ez NEM JÓ, és ez bocsi, de BUNKÓSÁG, sőt (!)egyben ismeretlenül is tudatlan véleménynyilvánítás a többiek munkájáról !

 

ÚGY helyes (szvsz), hogyha -pl először- azért veszi meg, mert valakitől hallotta, hogy N.N. cikke, fotói egy klasz újságban benne vannak, aztán annyira megtetszik neki, hogy törzsolvasóvá válik ! :-)

 

Úgy érted, megmaradunk? (mint káposzta). Úgy legyen! :))

NEM-NEM !

Ti BIZTOSAN, :-)))

Nekem valszeg nem lesz holnapra kijavítva a doli !ez nekem:-( , míg asrácoknak :-)

De sebaj, majd RÁTOK FOGOM !:-))))))))))))))))))))))

 

Bár nem vagyok kifogáskereső, de a tanítványaim a vasútmániám alapján ezt kivételesen maximálisan tolerálnák!

 

Kérdés:

Hivatalosan a második szám mikor jeleink meg?

 

Üdv

:-)

geri

 

Előzmény: manhattani (485)
Gupet Creative Commons License 2005.03.15 0 0 486
Tegnap is, mint mostanában minden este, kézbe vettem a lapot.
Na nézzük, mit nem olvastam még el !
És meglepődve konstatáltam hogy a két kis futópróbás cikken kívül csak az Eger-Putnok írást olvastam el elejétől a végéig. Elkezdtem a szerbiai kalandot is, de abba csak beleolvasgattam itt, ott. Sokadszor végignéztem a sok szép képet és utána elgondolkodtam, hogy vajon miért nem úgy kezelem ezt a lapot, mit a mutatványszámot, amit elejétől kezdve folyamatosan végigolvastam, mint a regényeket szokás.

Ma ebéd után megint elővettem az Indóházat és olvasnivalót kerestem magamnak. De ismét csak az lett belőle, hogy kétszer végignéztem a képeket és a szöveget csak szemezgettem itt-ott.
Ha ez így megy tovább, simán elleszek a lappal a következő szám megjelenésig !
És ez jó.
manhattani Creative Commons License 2005.03.15 0 0 485

gertam,
köszönjük a dicséretet! :))

 

> ... annak a véleménynek a nemtetszésére reagáltam, hogy az INDÓHÁZAT ne a szerkesztők, a cikkírók alapján vásárolja meg valaki,
De, csak egész nyugodtan! :))

 

>- Segítek, ha kell !
Köszönjük szépen, ránk fér. Lehet magánban.

 

>Végre kecske és káposzta
Úgy érted, megmaradunk? (mint káposzta). Úgy legyen! :))

 

Üdv,
egy firkász.

Előzmény: gertam (484)
gertam Creative Commons License 2005.03.15 0 0 484

PANTOGRÁFOSAT MINDENKINEK !

 

manhattani írta:

Bocsánatot kérek, nem tekintem magam e topik moderátorának, mégis azt szeretném kérni, hogy ezt a "gyűlöljük xy-t, mert olyat ir, ami nekük nem tetszik" tárgyú írásokat kérném inkább másik topicba áttenni, mert ezeknek semmi közük az Indóházhoz. Köszönöm szépen.

 

NEM MODERÁTORI ÜZENETNEK SZÁNTAM !!

 

SŐT !

 

ELLENKEZŐLEG !!

 

Pont annak a véleménynek a nemtetszésére reagáltam, hogy az INDÓHÁZAT ne a szerkesztők, a cikkírók alapján vásárolja meg valaki,

 

Hanem azért, mert az INDOHÁZ egy No1 újság !

 

Higgyétek el nagyon sok robottechnikával foglakozó anyagot láttam már, tapasztalat alapján mondom.

 

Ha esetleg valaki félreértette a hozzászólásomat, két részmondatra hívnám fel a figyelmet:

 

- pedagógia

- Segítek, ha kell !

 

 

A mai tapasztalatom:

 

Végre kecske és káposzta

 

A dolik fele kész és a lapnál is a 40. oldalnál járok.

Igaz van olyan cikk, amit tegnap este is elovastam, meg ma reggel is <AMTRAK>

 

Üdv

geri

 

Előzmény: manhattani (482)
Operator Creative Commons License 2005.03.15 0 0 483
Kis mennyiségben kezelhető és elviselhető az ügy. Amennyiben elöntené a topicot a veszexés, itt lennék...

Mindamellett ajánlás gyanánt hadd fogalmazzam meg az olvtársaknak azt, hogy egymás fúrását-faragását ne itt ebben a topicban végezzék. Az Indóház szerkesztősége és munkatársai az itt megfogalmazott kritikákat, észrevételeket olvassa és a megfelelő módon reagál is rájuk, azonban a személyes csatákkal nem tudnak mit kezdeni, azok csak a légkört mérgezik.

Tessenek objektív dolgokkal fogllakozni, olyasmivel, hogy eggyel több kereke van a mozdonynak a fényképen mint kéne, nem pedig azzal, hogy az a sag&%%"%xbqeduz alak csinálta a képet és az milyen dolog már mert én utálom a pofáját...

Köszönöm az együttműködést.
Előzmény: manhattani (482)
manhattani Creative Commons License 2005.03.15 0 0 482
Bocsánatot kérek, nem tekintem magam e topik moderátorának, mégis azt szeretném kérni, hogy ezt a "gyűlöljük xy-t, mert olyat ir, ami nekük nem tetszik" tárgyú írásokat kérném inkább másik topicba áttenni, mert ezeknek semmi közük az Indóházhoz. Köszönöm szépen.
Előzmény: gertam (473)
terranova Creative Commons License 2005.03.14 0 0 479

sikerült megszerezni nekem is!!

nagyon tetszik, ki is olvastam az egészet, nem tudom hogy voltam meg februárban ilyen magazin nélkül :)

 

 

M44-419 Creative Commons License 2005.03.14 0 0 478

Tisztelt Szerkesztők!

 

A 87-es vonalbeutazáshoz kapcsolódóan az alábbi észrevételeket tenném:

 

1. Eger szpu és Eger-rpu berendezése összefügg egymással. Az rpu-i D55-ben van egy felület, ahová a vágányútlezárással és a jelzőkezeléssel összefüggő visszajelentések és kezelési lehetőségek be vannak szerelve. Röviden a dolog úgy néz ki, hogy a bakter a kulcsok berendezésbe való betevése és a ber. kezelése után távbeszélőn bejelenti a vágányútbeállítást, majd a rendelkező villamosan lezárja a vgutat, utána a bakter lecsukja az áll.-i sorompót, majd az időzítés letelte után megjelenik a szabad fény. A kijárati jelzők közösek, emiatt van az, hogy ha a páratlan ablakost az rpu-n keresztül akarják kijáratni, akkor értesíteni kell a von.személyzetet erről a tényről. A vágányútbeáll. idejét jelentősen növeli az a tény, hogy a bakternak át kell mennie a nagyforgalmú átjárón úgy, hogy ne üssék el. Ugyanis a váltók nagy része az átjárón túl van.

 

2. A szilvási rakodót nem az OMYA gépe szolgálja ki, hanem a fabonyi tolatós. A tolatós H-SZ-P napokon közlekedik és ennek a menetrendjébe van beleapplikálva a szilvási kanyar. Már csak azért is, mert az OMYÁ-s gép eléggé elfoglalt ahhoz, hogy plusz kanyarokat csináljon, nem beszélve arról, hogy a tolatós elegyét képezik a szilvási kocsik.

 

A lap egyébiránt nagyon jóra sikerült, csak így tovább.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!