Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SzJoco_ Creative Commons License 2008.12.27 0 0 3620
Főtengely jeladó hiba: Ha előjön, nemcsak nem megy az autó, de nyomhatod a padlógázt, akkor is esik a fordulat és a sebesség, az autó megáll. Még a V6 is. Indításnál kell 3-4-5 próbálkozás, hogy egy másik vezérműszíj-jeladó, vagy valami hasonló átvegye a szerepét. De átveszi, és utána működik, mintha mi sem történt volna.
Előzmény: H Geri (3613)
AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2008.12.27 0 0 3619
Ez a terv. ;-)
Előzmény: joci-01 (3618)
joci-01 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 3618
Ez tényleg katalizátor gondnak tünik! Emeld meg és bakold alá aztán dobd ki alola a katalizátort!
Előzmény: mumtaz (3617)
mumtaz Creative Commons License 2008.12.27 0 0 3617
Most lent voltam és így hidegen beindítottam. Alapjárat van redesen, viszont a kipufogó végén ugyan kijön a párás kipufogógáz, viszont koránt sincs olyan öblös hangja, mint normálisan. Ugyanakkor a katalizátor előtt (ahol kífúj) olyan intenzitással jön kifelé valami vékony résen, mintha odabent marha nagy lenne a túlnyomás.

Valakinél aknára kellene állnom, hogy lekapjam a katalizátort.
Előzmény: veciv6 (3616)
veciv6 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 3616

Részvétem...... :-((

Amúgy semmilyen hibát nem jeleznek a visszajelzők...?

A felsoroltakból inkább a 2-es verzió valószinűbb.....

Előzmény: mumtaz (3612)
Vlad19 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 3615
"8-9-10 liter benzin" azért az már erősen parkattázás szagú ha ilyen fogyasttásokat produkálna egy benzines. nekem 7-8 litert eszik gázból és az sem mindegy hogy 5-6 liter gázolaj vagy 7 liter gáz :)))
Előzmény: bozont 2 (3614)
bozont 2 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 3614
Nagyon szépen köszönöm a hozzászolásokat mindenkinek.Akkor ugy néz ki hogy maradok a régebbi konstrukcionál.Ja a fogyasztásra visszatérve meg szerintem nem mindegy hogy 5-6 liter gázolaj,vagy 8-9-10 liter benzin.Szerintem:-)))
H Geri Creative Commons License 2008.12.27 0 0 3613

Kedves Kolléga!

 

Vagy elszált a gyújtás részen vmi ezen még főtengelyjeladót is értek, vagy én már láttam olyat is hogy a gyertya körül kiszakadt a menet és ott fúlyt ki" én már jártam így egy régebbi autómmal és akkor csinált így" ennek az ellenőrzéséhez elég egy papírzsebkendő amit a gyertya mellé tartasz.

 

De  kivánom hogy vmi egyszerű dolog legyen!

 

mumtaz Creative Commons License 2008.12.26 0 0 3612
ost mentem vele egy 20km-es utat. ugyanolyan ramatyul ment. Aztán egy gyorsításnál nem váltottam 2-ből háromba, hanem kihúzattam és tartósan mentem 2-esben padlógázon. A max. fordulatszám 5000 volt, majd szépen esni kezdett 3500-ig és innentől már nem is lehetett feljebb tornázni. Ezután megálltam és padlógázzal próbáltam vele álló helyzetből elindulni, de egyesben is kb 150m kellett, mire sikerült 4500-as fordulatig gyorsulni.

Két hibalehetőséget vetődött fel:
Az egyik, hogy a szívócső szállt el valahol, viszont ennek ellent mond a kipufogó fokozódó kifújása, ami akkor a leg intenzívebb, amikor padlón csak alacsonyabb fordulatszámra pörög fel a motor.
A másik lehetőség már jobban beleillik a képletbe, mely szerint a katalizátor betétje tört szét és a darabjai eltömik a kipufogógáz útját és ez okozza a nagy lefojtást és az erősödő kifújást és sípolást a kipufogó első részén.
Előzmény: mumtaz (3611)
mumtaz Creative Commons License 2008.12.26 0 0 3611
Kicsit megöl az ideg, hogy a verda ilyenkor produkál valami újat. Valahogy éreztem, hogy gyengébb lett. Ha kihuzatom 1-esbe, akkor alig tud felpörögni 6000-ig. Ez persze nem azt jelenti, hogy így szoktam járni vele, de tudom, hogyan gyorsult eddig, de ennek most nyoma sincs. Alig pörög fel és már főleg olyan 3500-4000 környékéről nagyon érezhető az erőlködés.
Ugyanakkor észrevettem egy furcsa fütyülő/sivító hangot, ami nagyobb gázadáskor jelentkezik. Nem jöttem rá, hogy a szívó oldalon visít, vagy a kipufogó, de azt mindenesetre észrevettem, hogy a kipufogó kifúj valahol elöl. Nagyából a flexicsőre, illetve környékére azonosítottam be a kocsi alá kukkantva azonosítottam be, de nem biztos, hogy a fütyülő hang is innen jön.
_user Creative Commons License 2008.12.25 0 0 3609
Sziasztok!
Apámnak van egy utolsó szériás B vectrája, és előjött rajta egy érdekes hiba. Gyújtás ráadásánál fullon megy a ventillátor, ami fújja a levegőt az utastérbe. Digit klíma van benne, és azt hiába kapcsoljuk ki/be a ventillátor megy tovább legnagyobb fokozaton amíg le nem vesszük a gyújtást. Ez minek a hibája lehet? Egyszer klíma elektronikát cseréltek már a kocsiban, de akkor más hibajelenség volt.
AAAAAAAAAAAAAAA
ateszx20xev Creative Commons License 2008.12.24 0 0 3608
Boldog, Békés Karácsonyt kívánok minden fórumozónak!
mumtaz Creative Commons License 2008.12.24 0 0 3607
Kívánok Mindenkinek nagyon békés Karácsonyt!
Most már ideje kimászni a kocsi alól és a karácsonyfa mellett meghitt családi körben ünnepelni. ;)
joci-01 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 3606
Vettem ilyen csíkot az Auchan-ben kemény 600 ft méretre vágtam aztán mivel hogy nem akart a helyén maradni egy kis pillanatragasztóval segítettem a dolgon! Röviden ennyi!
Hivatalosan a katalogus szerint nautilius-nak hívják ezt a színt!
Előzmény: Törölt nick (3603)
veciv6 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 3605

Mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok.....

 

 

veciv6 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 3604

Butaságot mondani-nem akarok,de az elmondottak alapján szerintem az lehet.....

Bontottal foglalkozni nem szabad ilyen alkatrésznél-inkább az új....

Előzmény: Hege11 (3596)
SzJoco_ Creative Commons License 2008.12.24 0 0 3602
Áldott, békés karácsonyt kívánok Nektek és családotoknak!
joci-01 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 3601
Mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok és baleset mentes közlekedést!
AstraÖcsi Creative Commons License 2008.12.24 0 0 3600

Hibátlan állapotú Vectra B fűthető fekete bőr belső, ajtókárpitokkal együtt eladó!

90.000FT  tel.:0670-311-3667

Vlad19 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 3599
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok Nektek, kedves családotoknak és persze a Vectrátoknak is:)
Hege11 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 3598
Hát köszke. 2ünnep közt ugyis vezérműszíj+vizszivattyu csere lesz, hátha meg tudja mondani a szaki. :)Köszi a tanácsokat.
Előzmény: joci-01 (3597)
AAAAAAAAAAAAAAA
joci-01 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 3597
Nézd hátha csak ki kell cserélni benne valamit! Mondjuk jó lenne a hangját hallani úgy könnyebb lenne tanácsot adni!
Bontottan kb 8000ft-tól 12000-ig! Bontója válogatja!
Előzmény: Hege11 (3596)
Hege11 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 3596
Mindenképp inditómotor csere? És ha igen mennyibe fájna? Esetleg bontottat érdemes?
Előzmény: veciv6 (3591)
joci-01 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 3595
Én is az isuzu 1,7 dieselt tudom ajánlani ugyanis a mi cégünk gyártotta anno és elég jó minöségben! Köradagolos elég jó minőségű viszont a common rail rendszerű az elég fos!
Előzmény: bozont 2 (3587)
veciv6 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 3594

Ilyen benziárak mellett dízelt??? :-)))

 

Ha viszont kötöd az ebet a karóhoz akkor az 1.7 TD Isuzut.....-igen bevált dízel moci...

A 2.0 DTH már nem és még az is 82 LE-csak már jóval szarabb konstrukció,mint a japán.... :-((

A 2.0 DTI 1 továbbfejlesztett moci 101 pacival,de minőségileg ez sem 1 bevált akárcsak a későbbi 2.2 DTI (122 Le)......Szal te tudod....

Előzmény: bozont 2 (3587)
veciv6 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 3593
Nem lett rossz.....
Előzmény: joci-01 (3586)
veciv6 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 3592

Perfect.... :-))

Előzmény: mumtaz (3585)
veciv6 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 3591
Inditómotor csere...... :-(((
Előzmény: Hege11 (3584)
joci-01 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 3590
Elvileg megállt volna magától de kellett alá egy kis pillanatragasztót tennem ,mert nem ragasztós!
Előzmény: Vlad19 (3589)
Vlad19 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 3589
szerintem nagyon jól néz ki! ezek ilyen felragasztható díszcsíkok?
Előzmény: joci-01 (3586)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!