Főtengely jeladó hiba: Ha előjön, nemcsak nem megy az autó, de nyomhatod a padlógázt, akkor is esik a fordulat és a sebesség, az autó megáll. Még a V6 is. Indításnál kell 3-4-5 próbálkozás, hogy egy másik vezérműszíj-jeladó, vagy valami hasonló átvegye a szerepét. De átveszi, és utána működik, mintha mi sem történt volna.
Most lent voltam és így hidegen beindítottam. Alapjárat van redesen, viszont a kipufogó végén ugyan kijön a párás kipufogógáz, viszont koránt sincs olyan öblös hangja, mint normálisan. Ugyanakkor a katalizátor előtt (ahol kífúj) olyan intenzitással jön kifelé valami vékony résen, mintha odabent marha nagy lenne a túlnyomás.
Valakinél aknára kellene állnom, hogy lekapjam a katalizátort.
"8-9-10 liter benzin" azért az már erősen parkattázás szagú ha ilyen fogyasttásokat produkálna egy benzines. nekem 7-8 litert eszik gázból és az sem mindegy hogy 5-6 liter gázolaj vagy 7 liter gáz :)))
Nagyon szépen köszönöm a hozzászolásokat mindenkinek.Akkor ugy néz ki hogy maradok a régebbi konstrukcionál.Ja a fogyasztásra visszatérve meg szerintem nem mindegy hogy 5-6 liter gázolaj,vagy 8-9-10 liter benzin.Szerintem:-)))
Vagy elszált a gyújtás részen vmi ezen még főtengelyjeladót is értek, vagy én már láttam olyat is hogy a gyertya körül kiszakadt a menet és ott fúlyt ki" én már jártam így egy régebbi autómmal és akkor csinált így" ennek az ellenőrzéséhez elég egy papírzsebkendő amit a gyertya mellé tartasz.
ost mentem vele egy 20km-es utat. ugyanolyan ramatyul ment. Aztán egy gyorsításnál nem váltottam 2-ből háromba, hanem kihúzattam és tartósan mentem 2-esben padlógázon. A max. fordulatszám 5000 volt, majd szépen esni kezdett 3500-ig és innentől már nem is lehetett feljebb tornázni. Ezután megálltam és padlógázzal próbáltam vele álló helyzetből elindulni, de egyesben is kb 150m kellett, mire sikerült 4500-as fordulatig gyorsulni.
Két hibalehetőséget vetődött fel: Az egyik, hogy a szívócső szállt el valahol, viszont ennek ellent mond a kipufogó fokozódó kifújása, ami akkor a leg intenzívebb, amikor padlón csak alacsonyabb fordulatszámra pörög fel a motor. A másik lehetőség már jobban beleillik a képletbe, mely szerint a katalizátor betétje tört szét és a darabjai eltömik a kipufogógáz útját és ez okozza a nagy lefojtást és az erősödő kifújást és sípolást a kipufogó első részén.
Kicsit megöl az ideg, hogy a verda ilyenkor produkál valami újat. Valahogy éreztem, hogy gyengébb lett. Ha kihuzatom 1-esbe, akkor alig tud felpörögni 6000-ig. Ez persze nem azt jelenti, hogy így szoktam járni vele, de tudom, hogyan gyorsult eddig, de ennek most nyoma sincs. Alig pörög fel és már főleg olyan 3500-4000 környékéről nagyon érezhető az erőlködés. Ugyanakkor észrevettem egy furcsa fütyülő/sivító hangot, ami nagyobb gázadáskor jelentkezik. Nem jöttem rá, hogy a szívó oldalon visít, vagy a kipufogó, de azt mindenesetre észrevettem, hogy a kipufogó kifúj valahol elöl. Nagyából a flexicsőre, illetve környékére azonosítottam be a kocsi alá kukkantva azonosítottam be, de nem biztos, hogy a fütyülő hang is innen jön.
Sziasztok! Apámnak van egy utolsó szériás B vectrája, és előjött rajta egy érdekes hiba. Gyújtás ráadásánál fullon megy a ventillátor, ami fújja a levegőt az utastérbe. Digit klíma van benne, és azt hiába kapcsoljuk ki/be a ventillátor megy tovább legnagyobb fokozaton amíg le nem vesszük a gyújtást. Ez minek a hibája lehet? Egyszer klíma elektronikát cseréltek már a kocsiban, de akkor más hibajelenség volt.
Vettem ilyen csíkot az Auchan-ben kemény 600 ft méretre vágtam aztán mivel hogy nem akart a helyén maradni egy kis pillanatragasztóval segítettem a dolgon! Röviden ennyi! Hivatalosan a katalogus szerint nautilius-nak hívják ezt a színt!
Nézd hátha csak ki kell cserélni benne valamit! Mondjuk jó lenne a hangját hallani úgy könnyebb lenne tanácsot adni! Bontottan kb 8000ft-tól 12000-ig! Bontója válogatja!
Én is az isuzu 1,7 dieselt tudom ajánlani ugyanis a mi cégünk gyártotta anno és elég jó minöségben! Köradagolos elég jó minőségű viszont a common rail rendszerű az elég fos!