Nem kesztunk neki a spoilernek mert ha emlexel szerettem volna venni egy ujabbat.De ugy dontottem meg marad a kicsike,szoval lehet hogy a kovetkezo talira mar szepek leszunk.
Ird mar meg az emiled elkuldom a kepet hogy milyen a sablon.
Elkészült már a spoiler hátulra? A Budaörsi gokartpálya nem nehéz, az M7/M1 felvezetőnél van, a zöldövezetre várjuk a javaslatokat. Természetesen ha lefixálódott a buli akkor térképet is közzé tehetünk!
SzaboZE:
Nekem sajna sehogy nem megy a 15-e :((( Elutazom meszzire, hacsak nem jön közbe valami földrengés vagy tornádó. De majd a készült képeket megnézem.
GangstaBoy:
Nincs kedved felrakni egy, az oldalamra mutató linket? (http://pmpcomp.hu/mazda/)
Nem kaptam kepeket...! :-( Tehat nem is teszem fel oket! :-)
A gangsta@maffia.hu-ra johetnek a kepek minden mennyisegben, hja es irj melle par sort az autorol! :-)
Sziasztok
Eddig csak a MIATA topicban jeleskedtem,de látom itt még nagyobb az élet.Én is 15-ére és a 2.v 3. verzióra szavaznék ( mármint a talit illetően )A fénezést illetően pedig nagyon kell vigyázni hova viszed mert sok a kokler, ne hogy csak úgy "lelocsolják"!
Nos a munkahelyem mellett van, XIII ker Dolmány u. 10. Nemtom segít-e ha mondod nekik hogy a szomszéd cég szürke Mazdása ajánlotta őket. Hátha jobban figyelnek.
Régóta figyelek ám, talán emlékszel a másik topicból. Korábban RX-7-esre ácsingóztam, aztán mégis moon 323-asa mellett döntöttem...
A fényezéssel kapcsolatos probléma többfajta. A tolótető foltokban rohad, de a festék alatt. (Fel van hólyahosodva.) A bal hátsó kerék feletti elem pedig a műanyag élborítás (nemtom hogy hívják valójában) alatt rohad picit, meg meg is sikerült húznom kicsikét egy parkolásnál... Szóval polír nem segítene.
A címet megköszönném.
Pigmy: A vezetéstechnikai pálya egy tetszőlegesen csúszóssá tehető pálya. Először szlalomozni kell rajta, aztán kijelölt akadályok előtt megállni, majd kerülgetni azokat. A legfinomabb a rántópad ami a pálya előtt van. Ráhaladáskor elrántja az autó seggét, amit korrigálni kell a "jégen" :) Nagyon tanulságos, a téli vezetés oktatására nagyon ajánlott! Lehet csúszkálni, érezheted a hátarokat, ami ennél a pályánál már 25-30km/h -nál kiderül!
Szivesen látunk ám téged is! Fényezés nem mazda szerviz függő. Ha szépet akarsz minőségit akkor drága. Nem mindegy milyen technológiával javítják a gépet. Általában az elemenkénti fényezést szokták vállalni átlag 5-25e Ft között/elem. Ezt befolyásolja a szin minősége valamint a jelenlegi elem állapota. Feltételezem nem rozsdás a gép hanem karcos vagy meghúzott lehet a fényezés. Ha az alapozó nem látszik ki azt mondják a polírozás beválik. Ha már látszik az alapozó a biztos sikert az elem fényezése jelenti. Vannak átmeneti pasztás polírozások, ahol a gép szinével megegyező pasztával javítják a helyzetet, de állítólag nem túl tartós. Amikor a 85-ös 323-am megzúzták akkor egy ajtót kellett, meg 2 elemet újrafényezni. Nagyon szépen megcsinálták csak nem tudom mennyi volt a pontos összege a fényezésnek. A gép jobb oldala + hátsó ajtó (karosszériajavítás+fényezés) 60e Ft-os árajánlatot kapott. Ha ugyanigy megcsinálják mint a bal oldalt akkor jó áron van. Ha érdekel a szerviz a XIII kerben van megadom a cimet. (Reiter Mazdától nem messze)