Nem semmi út az biztos.Nekem a kedvencem a Glocner-Edelweis átvezető a macskaköves besz....atós résszel.Nagyon jó utatok volt az biztos.Gratula.Remélem jövőre oda jutok hogy én is triple-el megyek végig ujra.:))))
ja-ja...pont így voltak a dolgok...1-2 apróbb tévedés(életkorom), de nem érdekes:)))...teljesen korrekt módon összefoglaltad...esetleg még annyi, hogy vállalunk "glockner-oktatást"...:)))
Esőruhát mindenképp vigyél, legalább elijeszti az esőt. Nekünk szerencsére nem kellett fölvenni. Meleg ruha ízlés szerint, rajtam volt a bőr alatt egy termo pulcsi, fönt a csúcson még egy kabátot is fölvettem. Mondjuk én kurva fázós vagyok. Ennél durvább hajtűket én még nem láttam, és ami fokozza még az adrenalint, hogyha elkúrod, 2-300 métert zuhansz.
Akkor megkezdem én a Grosglockneres beszámolót. 3 nap alatt 1600km, 23 óra motoron töltött idő. Első nap 600km végig Ausztrián, hegyek-völgyek, hajtűből hajtűbe. Sima utak, tisztaság, én nem értem, hogy lehet így is élni.
Alvás Tarvisioban, grappa, spagetti, bor, minden amire szükség van. Másnap reggel indulás a Glocknerre. Fejenként 35 eurós fotozkodás a rendőrrel /70-es táblánál 105/, még mindig brutális utak, gyönyörű tájak. Glocknernél jegyváltás, jegy mellé kaptunk magyar nyervű térképet, matricát. 48 km a táv ami 36 hajtűkanyarral, és rengetek kisebb kanyarral. 2700 méteres magasság a tetőn. Útközben végig állt a répám, annyira élveztem.
Első megálló a Ferenc József magaslat, kaja, soppingolás, kicsi pihi.Második megálló az Edelweiss kilátó, innen az egész világ látszik. Lefelé megint orgazmus közeli élmény. Vissza Tarvisio, grappa, spagetti, bor. Vasárnap irány haza. Másik útvonal, de ez is tele a kegyetlen kanyarokkal. A motoros helyeken büfé, üvegtisztitó, papírtörlő, és senki nem lopja el. Rábafüzesen egy utolsó tankolás, és szenvedés hazáig a melegtől, a fáradságtól, és a szar magyar utaktól.
Hát röviden ennyi, remélem barátaim is hozzáfűznek egy-két dolgot. Nagyon köszönöm nekik ezt a három napot!
Külön szólnék egy pár szót Meretei Péterről /pató pál/, aki élemedett kora ellenére :), öreg tigrisével, fiatalokat megyszégyenítő tempóval, és bátorsággal teljesítette a távot. Gratulálok Peti !!!
Ja, ez így van sajnos, a főtengely középső része akkor szokott beállni, ha két Triumph közé vmi keleti verda áll. Na, az rendszerint ott marad, a másik kettő menne, de nem tud annyira a harmadik élkül ;)
Az osztrák osztálykirándulásról várjuk a képeket meg a beszámolókat! (:
Hááát azért az tulzás... tettem rá egy lámpát, lábtartót, lábtartó konzolt, kormánycsutkákat, tükröt stb. idomok maradnak a garázsban, a két felnit majd görgőztetni kell, annyira nem vészes mit Zolinak de azért meg kell csinálni.... végülis most lett kész, dobtam hátra egy új gumit, előre fékbetéteket. Még egy gyors olajcsere és reggel indul a gőzös horvátba. Eléggé csúnyácska szegény... de megy :D
elkezdtük facebook oldalunkat! Aki szereti a Triumphot jöjjön like-oljon minket ;), a rövid url még nem igazan működik, szóval a keresőbe kell beírni a facebookon hogy TriumphBudapest.
Szerencsére nem vagy tőlem a világ végén....én Debrecenben tanyázom. Ha egyszer erre fordulsz összehallgatjuk az enyémmel (955ST, 2000), lediagnosztizáljuk, aztán kiötlünk valamit. Látatlanban tényleg nem akarok hülyeséget mondani.