kawasakimon van egy 19 éves gumi, csak én mentem vele vagy 40ezer km-t ...1 mm-t kopott max....
.... és csak néha csúszott ki az eleje...
aztán a banditon már más a szitu.. egy két tizet nyomás, meg gumi-márka közötti különbségek.. annyit kitesznek, hogy egyik-másikal képtelenség közlekedni
... viszont 5000-ként cserélnem kell a umát kb, úgyhogy nem öregszik meg :D
ez motornal kicsit szerintem szigorubban kezelendo
gyartastol max 2 evesig szabadna megvenni
de a gyartastol max 4-5 eves koraig hasznalando, azaz max addig fusson vele a motor, azt mindenkeppen betartanam... utana a motorgumik bakelitte valnak
olyan 100W a max ami tudok egyszerre plusszként üzemeltetni... ...mármint a felvételt tekintve.... ez már necces lenne... viszont a xenon miatt nyertem 20wattot.. a ledes helyzetjelző még 9 watt .. illetve olyan szituban még nem voltam hogy minden fűtés kellett volna.. mert az olyan -15 fok és 150 kmh autópálya mellett kellene szentem max.... 0 fok körül már felével is kurvamelegem tud lenni akármennyivel mész.
mccoi nem drága... és kurva eccerű megcsinálni..
.. amúgy kravent is érdekli, meg már másoikat is... tömeges rendelés esetén megtudnám szerezni kb félárban.. és az elektronikát én kb 10 perc alatt elkészítem, úgyhogy az smafu...
Ha nyerek a lottón, én is veszek egyet, jobb, mint a scottoiler.
Nem nagyon értek az elektromos dolgokhoz, több helyen olastam, hogy a generátort max a teljesítménye 1/3-val iillik terhelni. A gatya/pulcsi/markolatfűtés van vagy 150W magában. Nem sok az együtt?
Koszi, nem az en erdemem, full automatikus gep volt, az is kolcsonbe :))
Kicsit tenyleg furi volt eloszor, de a 196centimhez siman jo a 2szintes tanktaska, meg azt is lattam mennyivel megyek, mar ha egyaltalan akartam latni, mert jobban erdekelt a taj. Mondjuk nem csapattam, nem dontottem lapjara a motort keresztben. Autopalyan es lassu kanyargos uton nem zavaro, csak tenyleg jol esett volna kicsit elorebb dolni. Ha sportosan akartam volna motorozni, vagy a varosban mentem volna a kocsisorok kozott, akkor nagyobb bajban lettem volna vele :)
ovadriva: nézegetem a flickeres albumodat.. ....mit mondjak.. ....nagoyn szép és igényes fényképek ! ! ! ! kedvet kapok egy kis (vagy inkább nagy) motorozásra.... ...de asszem május közepe előtt ilyen messzire nem megyek
A trukk az, hogy a taska aljan rogzitettem egy pantot, majd a taska kulso oldalan felfele feszitettem vele a taskat, hogy ne tudjon logni. kikotottem a labtartokhoz is, meg a topcase tarto vashoz, ezen kivul az ules alatt es folott is mentek a pantok :)
Olyan volt a Bandit 160 literrel felpakolva (46l topcase, 30valamennyi tanktaska), mint egy platos IFA :)
A doboz telleg praktikusabb, mert csak felpattintom es csa, nem kell izgulni se, hogy szikevel szetvagja valaki es kapakolja... ha lenne ennyiert oldaldoboz...de jo is lenne!:)
...Kraven: sisak, kabát, naci van .. kesztyű és valami motorozásra alkalmas lábbeli hiányzik.
beszereltem a yamahánál vett kormánymagasítókat.. hát silány darabok, de funkciót jól ellátják. Sajnos a kormányomat nem tudom kicserélni, mert dágyógyult a markolatfűtés, és most nem akarok újat venni... ...pedig megvan a normális kormány, meg annyira ez nem is görbe, csak idegesít az a 3-4 mm amivel odébb fogok az egyik oldalon mint a másikon.
Láncolajozót ha mindenigaz már sikerült belőni, igazából vasárnap lesz a főpróba élesben. Elvileg beállítottnak tekinthető, legrosszabb esetben egyel kisebbre kell venni az adagot.. vagy a kettő közé finombeállítani... ha nem lesz zuhi meg vizes út vasárnap oda-vissza akkor kiderül... ...ha egy csöpp se lesz a keréken, akkor jó ! :D
Nekem is volt olyan, egy nyarat használtuk, aztán 3ezerrel beszerzési ár felett eladtam.(nepper vagyok tudom:) Azzal voltunk nászúton is, akkor döntöttem el, dobozokat veszek, mert a pókozás, kötözés, kerékbedarálás, elázás, bugyizás kezdett az agyamra menni.
A guminyomást két hetente ellenőrizd mindenképp! Két dolgot nézz meg: Milyen a barázdamélység a gumin, illetve DOT számot(egy 4 vagy 3 jegyű számsor a gumi egyik oldalfalán) . Ha mondjuk 4604, az azt jelenti, hogy 2004 46. hetében készült. Ha csak 3 jegyű, pl 239 akkor 1999 23. hetében. Ha a gumi 10 évnél öregebb, vedd le, ha 1.6-nál kisebb a profilmélység, akkor is.
ismet akcios a bazismornal a 3reszes taskaszett, amit tavaly vettem.
Sajat tapasztalat: Nekem nincs oldaltarto vasam vagy mi, szal a hozza adott rogzitokkel tettem fel a Banditra, kb fel ora volt, levenni se volt semmi :) Ha vaskeret nelkul akarja valaki feltenni, akkor ajanlott foliat ragasztani a fenyezesre, konnyen lekapja. Masik fontos: Amikor nekem fent volt ez, az utas nem tudta a labat a labtartora tenni.
Ha ezek a szempontok nem fontosak, akkor eleg jo vetel szerintem, en ezzel toltam le 2200 km-t...
Nem öreg az a gumi? Mindenesetre ha így áll a helyzet, akkor játszanék egy kicsit a nyomással, de ha nem segít ledobnám azt a gumit. Már nincs annyira hideg, hogy ne tudna kellően felmelegedni.
Az elejeét csak mult héten vettem észre, be is fostam rendesen, de a háta az rendszeres, és nem is forszírozom annyira az erős kanyaroka, inkább lassan de biztosan, de így is érezhető hogy szitál vagy csúszkál, ha asszony is rajta ül akkor mégjobban érezni és ő is szólt hogy valami nincs rendben mert jár a segge alatt a motor fara. Egy elég kemény keverékű túra gumi van rajta, de nem hiszem hogy ne bírna el egy 90fokos kanyart kb 30al. (íves kanyar nem kisutca:))
Hát, ha nekem rendszeresen szitálna az eleje kanyarban már rég tettem volna valamit!! (leginkább befostam volna...) Mennyire forszírozott az a kanyarvétel? Biztos, hogy csúszkál, nem csak becsap az érzés? Ha folyamatosan táncol, az azt jelenti, hogy a határon közlekedsz.
Sziasztok, amotorsárkány azóta is műkszik hibamentesen, örülök neki, mondjuk csak annak nem, hogy esik. De lenne egy kérdésem, ha kanyarba rádönteném a motort, elkezd szitálni a fara, meg néha az eleje is, ez most a gumi hibája vagy a nem megfelelő guminyomásé?
Amúgy nagyon is helytálló a "Fekete slankít" megállapítás. Minden gép egy kicsit "nagyobbnak, meggyőzőbbnek" hat színesben. Persze csak a laikus szemnek :-)
Amúgy azt szoktam mondani, hogy csak a bizonytalanoknak kell feltűnő kiegészítő. A magabiztosoknak minden magától értetődő, semmit nem kell hagsúlyozni... :-)