Igen, az elvagyok butulva. Ha szól viszem nem szól akkor nem viszem. Ilyen ez, anno a Lada-nál írni kellett nyilvántartani, de az ment is évi 25.000-et ez meg csak 5.000-t max.
Szia Köszönöm megvan a 4es képről a 4essel jelőlt cső az 1.9DTI. Megtaláltam a neten az árát is, ujonnan megfizethetetlen, megpróbálom bontókban vagy marad a ragasztás. Köszönöm
Ez olyan nyafogos,kifogást kereső hozzáállás.Én soha nem várom meg mig a kocsi jelezze,hogy szervizbe kell vinni.Inkább sűrűbben cserélem az olajat(10000Km) és átnézetek mindent mindig.Levegőszűrőt 5000Km-ént cserélek(otthon 3 csavar).Ennyi idő alatt is nagyon tele megy kosszal.Nem kell nagy márka szervizbe hordani az autot.Elég egy jól dolgozó maszek is.Ha nincs tőled messze pomáz pl:vargamunka.Sajna nekem egy olajcseréhez vagy kisebb javításhoz messze van,de ha nagyobb a gond meglátogatom.A legnagyobb előny a márkaszervizekhez képest,hogy bejelentkezek megadott időre megyek.Rögtön nekiáll a szerelőm megcsinálni amit megbeszéltünk és a nagy szervizek óra díjánek töredékét kéri.Neki van igy munkája,nekem meg nem áll feleslegesen az autó.Mind ketten jól jártunk.
jobb helyeken csak emailodra írnak de biztos látják hogy messze van még olajcseréig ,ezek szerint még két három év is benne van ...nem baj majd megkímélt keveset járt stb stb lesz nyilvántartva ilyenek ezek a csúnya szervizek .......megértünk :)
Van egy H Astra-m is az nyafog ha menni akar, és akkor viszem is. Ennek van egy papírja hogy km órát cseréltek benne ... lehet pont azért mert nem jelzi hogy szervizbe kéne menni. :-) Szóval most hogy lebukott, menni fog szervizbe ha akar ha nem. :-)
Sajnos napi 4-5 űgyfél után nem tudom a kocsit is figyelni. A szerviz ahova járok már nem Opel márka szerviz mint előtt sok évig az volt, és gondolom nincs gempa leveleket küldeni hogy hé letelt az egy év és nem láttunk. :-)
hát van miből válogatni mert neked egyértelmű mi kell de ha segít van pár lehetőség : 1,9 dCI 2,0dCI ,2,5 dCI a benzinest most kihagyom (csak egyről tudok )üdv vargamunka
Sziasztok! Légtömegmérő utáni csövet hol lehet kapni? Tud ebben valaki segíteni? Esetleg cikkszámot tud hozzá valaki? Ki van lukadva kidörzsölődésből két helyen is. Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
Az Opel Vivaro 2.0 CDTI képes adni üzenetet hogy szervizelni kellene? Fulladt a drágám ... mondom megnézem a levegőszűrőt .. jó koszos volt. kiporszívóztam ... és hogy el ne kiabáljam ma nem fulladt és húz is most már ha nyomom a pedált 1.800rpm után.
Aszzem 3 éve van nálam hogy volt-e ez alatt szervizben nem emlékszem :-) Persze nagyon keveset fut kb. 5.000km/év
Zsolt! A Traffic harmadik fokozatban ragadt. A váltó kar előre hátra mozgatva semmit sem csinál, teljes hosszban mozog, oldalra nem mozog. Hazajöttem vele.
Nemrég kibeleztem a katalizátort és semmilyen teljesítményjavulást vagy ilyesmit nem tapasztaltam. De ha külföldre mész és mérik a káros anyag kibocsátást akkor nem javasolom a kibelezést
Szétkaptam légtömegmérőig.Vannak bajok.Légszűrőház ekecselve van a légtömegmérő előtt ragasztás nyomai és nagy repedés ahol megy a levegő minden felé....
Lefotóztam de nagy méretű lett a kép ,nem engedi felrakni pedig tanulságos.
EGR szelepet nem tudtam még levenni-szerszám híjján.
Lenne megint egy kérdésem, a hozzáértőkhöz. 2003-as 77kw-os Traficom van. Az utóbbi időben meleg motornál nehezen indul, hideg motornál semmi gond. Ma egy autópályára felhajtáskor, (terhelten gyorsítottam), leállt. Pár percet vártam, aztán nehezen indult, de kigyulladt, illetve folyamatosan villog a befecskendező ikon. (és a STOP világít)Hazajöttem vele, minden gond nélkül.(bár nem mertem nyomni neki)Mi lehet a gond, Ez utal valami egyértelmű hibára?Mostanában a szokásostól jobban füstöl feketén.
no meg a klímakompresszor, és a külső radiátor közötti cső, amin a nyomásérzékelő is rajta van, okosba, más, zsolti remélem rendben vagytok egészségben, "emberországban voltam, jó lenne már találkozni