Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Papalac Creative Commons License 2018.10.16 0 0 124357

Senki nem mondta, hogy le kéne venni a hengerfejet és megnézni, hogy mi a baj? A barnás trutyi a vízben egyértelműen hengerfej tömítés probléma, a túlnyomás is ezt jelzi. Ha szerencséd van csak a tömítés szakadt át, de akár lehet repedt henger vagy hengerfej is.

Előzmény: Törölt nick (124353)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.15 0 1 124356

Nézd meg a turbó csövét. Nekem az volt elrepedve, és mintha nem is lett volna turbó, nem akart menni normálisan.

Előzmény: Brig81 (124355)
Brig81 Creative Commons License 2018.10.15 0 0 124355

Sziasztok!

 

Tanácsot kérek!

 

2001-es, 2.0 Hdi, 90 Le Picassom van. 

 

Nem húz, gyakorlatilag olyan, mintha szívó dízel lenne...ráadásul túl sokat fogyaszt, 7-7,5 liter átlagban. Autópályán állandó 120-nál 7 litert mutat...és rátankolással tényleg annyira is jön ki.

 

Az EGR le lett falazva, be lett építve egy intercooler (a 109 lóerősé), ki van vezetve a kartergáz, és egy manuális turbónyomás szabályzó is be lett téve.

 

A turbónyomás 1,1 bárig felmegy (utólag beépített óra szerint), de mintha évekig tartana. 2000-2500-tól semmi megindulás...lineárisan gyatrán húz.

 

Gyanakodtam a légtömeg mérőre, mivel lehúzott csatlakozóval vagy feldugva semmi változás, ugyan olyan gyenge. 

 

Tudtok valami megoldást? 

 

 

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.15 0 0 124354

Annyi infó még, hogy fagyálló volt benne mindig, nem víz. A sok pótlás miatt viszont csak -15 fokos volt, ezért kell cserélni. De a bekevert -35 fokost akkor szeretném belerakni, ha a probléma megoldódott. Van még 2-3 hét a fagyokig.

A másik infó, hogy 1-1 ilyen esetnél, amikor kihajtja a vizet, kb. fél litert kell pótolni. Éppen elég, hogy bejelezzen a szintjelző a műszerfalon.

Előzmény: Törölt nick (124353)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.15 0 0 124353

Sziasztok!

 

segítséget kérnék. Van egy 2003-as évjáratú RHY motorkódú 2.0 hdi 90 LE-s Peuget 307 -esem. 1 éve van meg, nagyon szerethető. A motor jó, húz, 5,6 L átlaggal elmegy. Sok probléma volt vele, amiket apránként megcsináltam. Viszont a kezdetektől van egy gond vele, amit nem tudok megoldani. Úgy kezdődött 1 éve, hogy a hűtővizet kinyomta a tartályból. Nem mindig, csak ha olyan kedve volt. Akkor még nem vontam le a következtetést, hogy ez hosszabb városi forgalomban, vagy kicsit több előzéses út során. Mindig pótolva lett a víz, és figyeltünk, hogy ne hajtsuk 95-nél többel. Ha pótolni kellett a vizet, akkor a kupak alsó részén és a tartályban is barnás, sárgás szinte kenhető trutyi jelent meg. Olajat nem látni soha a víz tetején.

Jön a tél, a fagyállót ki kell cserélni. Egy héten keresztül mostam át a rendszert. Minden nap le volt engedve a sima víz, átmosva a rendszer, feltöltve sima vízzel. Volt bekevert trisós átmosás is. A víz tisztult sokat. Az is kiderült, hogy amikor hirtelen kinyomja a vizet, akkor képes ledobni a kupakot, hiába mentes a kupak.

A hétvégén kivettem a hűtőt, átmosta a klímahűtő lamelláit is. A hűtőt sima vízzel mostam át 10 percig.

A ventilátor megy, mert ha a klímát bekapcsolom, akkor látom hogy indul. A klíma pedig mindig be van kapcsolva.

Most néztem a tartályban a vizet, most is fehér hab van a tetején ahogy 100 km után meleg a motor.

Ez így nem frankó. Valamit kezdenem kellene vele. Mit javasoltok, hogyan tovább?

 

kymbreak Creative Commons License 2018.10.15 0 0 124352

Lila bocival...

Előzmény: Zolysys (124351)
Zolysys Creative Commons License 2018.10.15 0 0 124351

Kapsz érte boci csokit tőlem :) :P

Előzmény: Smíró (124334)
soryton Creative Commons License 2018.10.14 0 0 124350

...így látatlanban ...x aktás a dolog....  :-((

 

Előzmény: Törölt nick (124346)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.14 0 0 124349

Üdv. 

Már csak  a LEXIA nem volt rajta.Amik meg rajta voltak azok nem írnak ki semmi féle hibakódot.

Előzmény: hayabusa123 (124332)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.14 0 0 124348

Üdv.

Majd kipróbáljuk ezt a variációt is ,de ha jó az emlékezetem akkor legutóbb majd 20 percen át rajta volt a diag.

Előzmény: Papalac (124330)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.14 0 0 124347

Üdv.

Nem szív sehol se fals levegőt ,ezt már le csekkoltam az elején. A kartelgáz cső is vadi új ,igaz kínai után gyártott de jó.Kivannak tisztítva nincs semmi ami a mozgásba akadályozza a pillangószelep.

Előzmény: Papalac (124329)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.14 0 0 124346

Üdv.

igen cserélgetve lett ,mert 2 db van belőle és mindkettő jó .Legalábbis mikor be van szerelve akkor a diag nem ír ki rá hibakódot . És mint írtam hidegen ,indításnál be áll 800-850 alapjáratra .

Előzmény: soryton (124328)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.14 0 0 124345

Üdv.

Milyen az autó és váltó? 

Mert nem olyan rég én a benzinesemen cseréltem ezt  kapcsolót is. Nekem sima 22 csillagkulccsal sikerült kitekernem ,aminek jó nagy hajlatú feje van.

Ha az aksi alatt van neked is az a szürke csatis kapcsoló akkor szétszeded és kiszeded a légszűrő házat ,utána a vezetékeket is szét kapcsolod majd elteszed az útból . Ezután hozzá kell hogy férj hozzá .Szétkapcsolod a házát és a 22 csillagkulcsot rátudod már húzni magára a kapcsolóra ,mert  a váltóba van ott elég hely hozzá hogy a kulcs rámenjen .Aztán már tekerheted is kifelé.

Előzmény: Bubba76 (124344)
Bubba76 Creative Commons License 2018.10.14 0 0 124344

Szia! Köszönöm, akkor ez szerelo lesz, mert ilyenem sajnos nincs :( pedig maga az alkatresz 3eFt korul van :(

Előzmény: hayabusa123 (124340)
peto.istvan Creative Commons License 2018.10.14 0 0 124343

Hát igazából igen. Most, hogy így nézem. Soha nem volt bent. Ezt kaptam 6. ülésnek.

Előzmény: Smíró (124342)
Smíró Creative Commons License 2018.10.14 0 0 124342

Ez tulajdonképpen a 2. sor középső ülése. Jobb, mint a pót, mert vastagabb az ülőlapja. (csak kiegészítésképpen:))

Előzmény: peto.istvan (124341)
peto.istvan Creative Commons License 2018.10.14 0 0 124341

Sziasztok!

 

Eladó lenne még pótülés 2. gen. 307 SW be. 1db - 25.000FT.-os áron. Akit érdekel írjon rám. Köszi

 

hayabusa123 Creative Commons License 2018.10.13 0 0 124340

Cserés, nem javitható, 22-es hosszított krovafejjel fentről ki tidod cserélni

Előzmény: Bubba76 (124338)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.10.13 0 0 124339

Olajszint rendben? 

Előzmény: zozivagyok (124337)
Bubba76 Creative Commons License 2018.10.13 0 0 124338

Sziasztok! 

A tolatolámpa kapcsolójához ha jól láttam 22-es célszerszám kellene. De mi ez a szerszám? Mivel kehet kivenni? Javítható egyáltalán? Folyamatosan ég a tolatólámpám. Gondolom 15 év után megadta magát a kapcsló :(

zozivagyok Creative Commons License 2018.10.13 0 0 124337

Sziasztok. 

Nemrég vettem 307 SW oxygo 2.0Hdi 

Azt vettem észre hogy nem irja ki indításnál

hogy ...oil ok . csak ...oil --. és az olaj hőfok kijelző villog.

Mi ennek az okozoja es hogy orvosolható?

Köszönöm a segítséget.  

poloska irto Creative Commons License 2018.10.13 0 0 124336

Előzmény: d.jocov (124335)
d.jocov Creative Commons License 2018.10.13 0 0 124335

Igen, jól sejted....

Előzmény: poloska irto (124331)
Smíró Creative Commons License 2018.10.13 0 0 124334

 

Megtörtént a csere. Gyári ment a helyükre. Mivel húzósabb lett, mint gondoltam, így nem kisegíteni tudok velük, hanem el kell, hogy adjam. A jobb (utas oldali) lett belülről füstös, a másik oldal teljesen jó. Mindkét lámpában a csatlakozókat pár hete cseréltettem le sokkal jobbra, mint a gyári - szétégett - volt. Mivel a gyárit izzókkal kaptam, ezeket is úgy adom. Természetesen állító motor, és belső vízzáró kupakokkal együtt. Aki a belső füstösödést ki bírja űzni, annak lehet egy jó lámpája, illetve rögtön kettő. A lámpák felvarrotthoz valók.

 

A két lámpáért alku nélkül 50 ezret kérek. Alkuval a felét.

Mercisek-BMW-sek kíméljenek!

 

Pözsósnak - főleg, akinek 307-ese van - még extra 5.000 kedvezmény az alkus árból - ha így korrekt. Személyes átvételt preferálnék. Mivel lassan elérkezik a temetőjárás időszaka, így Gyula-Szerencs-Miskolc-Salgótarján-Balassagyarmat-Budapest-Gyula útvonalon ha vevő útba esik, elviszem pár hét múlva. Egyébként Gyula-Bp útvonal esik közbe.

 

 

DigitXT Creative Commons License 2018.10.13 0 0 124333

Szerintem akkor az volt. Semmiképp nem jó, ha megreccsent.

(Egy fotót lőhetnél róla, kellene lennie rajta típusszámnak is.)

Előzmény: Csíkos Nándor (124321)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.10.13 0 0 124332

1Frici,neked 1 olyan technikád van amihez PP-2000 diag nélkül ,találgatás mi okozza a magas alapjáratot,ki kell olvasni a hibakódot,de fojtószelep problémára utal a jelenség,tisztítás mindenek előtt,aztán meglátjuk milyen lett.

Előzmény: Törölt nick (124326)
poloska irto Creative Commons License 2018.10.13 0 0 124331

Sziasztok!

 

RD3-mat cseréltem egy régebbi Sony fejegységre, gyakorlatilag csak át kellett dugni a csatlakozókat.

Jelenleg a program memória gyújtás levétel után nem sokkal törlődik.

Jól sejtem, hogy a linkelt kép alapján a piros és a sárga szálat kellene megcserélnem?

 

https://img.index.hu/imgfrm/8/7/7/5/THM_0014058775.jpg

 

Előre is köszi a segítséget!

Papalac Creative Commons License 2018.10.13 0 0 124330

Beindítás után 20-30 másodpercig fix programmal szokták vezérelni ezeket az autókat és utána veszi figyelembe az érzékelőket. Hőmérséklet, MAP, Lambda szonda.

Előzmény: Törölt nick (124326)
Papalac Creative Commons License 2018.10.13 0 0 124329

Nem lehet, hogy fals levegőt kap? Karter csöveket kéne átnézni, aztán pillangó szelep.

Előzmény: Törölt nick (124326)
soryton Creative Commons License 2018.10.13 0 0 124328

..fojtószelepet cseréltél már ...?

 

Előzmény: Törölt nick (124327)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!