Állítólag négy és fél hónaposan kezd érezhető lenni. Legalábbis én ezt olvastam valahol:) Viszont a feleségem elvileg meg is tapasztalta. És határozottan állítja, hogy ez így van?:)
köszönöm szépen, de Szombathelyen halt meg az aksi:( Magyarán nem tudtam vele hazajönni se, viszont másnap (azaz ma) meg kellett a kocsi, hogy eljöjjek Veszprémbe. Ezért aztán a kocsimtól 400 méterre lévő autósboltban vettem egy Tornadó típusú izét, "mosolyfaktorral" meg Mondeos kedvezménnyel (az ott dolgozó 5 emberből 4-nek Mondeoja van) 10400 Ft-ért. Aztán hazajöttem:)
Köszike, megkérdeztem. Ehhez a típushoz ami nekem van náűluk nincs, csak eredetit tud rendelni alvázszám alapján. Fél óra mulva fel kell hívjam, addigra megérdeklődik! Kivcsi vok mennyibe fog fájni!
A belső használatra szánt is eladó...pl. van náluk kinyomtatott alkatrészes füzet, abban benne vannak az árak a neten nem elérhető cuccoknak is. De szerintem telefonon is megmondják...
Igen, így megtaláltam, de ezek belső használatra vannak fenntartva, nem lehet őket megvésérolni. És OHV motorhoz nem volt kilistáztatva, csak CHV és ZETEC motorhoz...
Köszönöm szépen, majd rákérdezek a szerelőnél, hogy mizu ez ügyben!
TDCi Mondeo normális állapotban kb. 3 milla. Nekem annyi nincs. Meg egyébkéntis, Cougar a szívem vágya:) Gyerek meg... na, szóval ő éppen készül, már négy hónapja:)
Javaslom, nézz utána egy 2003-as tdci mondeonak. Bőr belső, tempomat... Nekem legalábbis ez a vágyam. Még ez évben érlelem, mert olyan jó az escort, hogy nincs szívem eladni. De ha kihízom, akkor muszáj lesz! ;-)
Nekem is olcsón szerelik a kocsimat, van egy házi szerelőm :) Pont azt számolgattam, hogyha itt pesten csináltatom meg, benne lett volna ugyanannyiba, mint az ára! :D
A gázról meg annyit, hogy egyik legjobb dolog, amit kitaláltak valaha is! :) Kicsit zajosabb ugyan tőle a kocsi, de engem egyáltalán nem zavar! Mivel picike a motorom, ezért nem a legerősebb gázzal, de az sem zavar, én ráérek! :) Szelepeket be lehet állítani, gázos gyertyát lehet kapni, habár ugyan most sima egypólusú van benne, eredetileg meg 4 pólusú volt benne... :( hihhetetlen, hogy milyen csapodár elődei lehettek ennek a kocsinak!
óó, én képzett autó-hipohonder vagyok:) Azt szeretem a kocsimban, hogy sorozatosan "alányúl" az általam vízionált összegnek, és többször előfordult, hogy "csak ennyi?" kérdéssel vettem volna át a kocsit, ha nem féltem volna tőle, hogy legközelebb drágább lesz:)
Pont tegnap beszélgettünk erről, hogy valószínűleg ilyen hálás kocsim soha többet nem lesz, és lehet, hogy csak egy "szaros" kis 1,6-os, de 10 év múlva is "bezzeg a Mondeo" címszóval fogom emlegetni, ha most eladjuk. Szegény már többszörösen visszahozta az árát az elmúlt 150.000 km alatt, amióta nálam van. De lassan le kéne cserélni, csak nincs szívem bedobni vmi kereskedésbe, meg hát valljuk be, jó dolog az a gáz, és szívnám a fogam, ha sokezer Ft-okért kéne tankolnom. Esetleg vehetnék dieselt, de azt meg totál nem ismerem...
Huhha! 15 forint? az anyag meg 1,8 píz lenne nekem hozzá? :) Jó fínyes! Amugy itt is az a jelenség, hogy indításnál kemény füst van, és azaga is van, nagy gáznál még nem lestem, de majd meglesem akkor. Nekem jobban hangzik egy ilyen csere, mint a gyűrűztetés! :) De talán 10K-t én is rááldoznék... :)
dobj egy mailt a sipos.anna kukac gmail pont com-ra. Meg tudja nézni javítás nélkül is, mi is vittünk úgy oda kocsit, hogy legyen szíves, mondja már meg, mi baja, aztán rá egy hónappal csináltattuk meg, mert nem volt olyan vészes a probléma. Csak tapasztalatból mondom, (másik kocsi volt a delkivens, nem a mostani:), hogy a "biztos ez a baja, cseréljük ki... nem, mégse ez volt... akkor cseréljük ki ezt" módszer nagyon sokba tud fájni egy idő után:((
Nekem a Sierránál kellett csinálni. A jelenség az volt, hogy indításnál és nagygáznál fehér füstöt dobott és a lentebb említett módon olajat kajált. A cseréje munkadíjjal együtt 15e jó magyar forint volt. Lestem is, mert az anyag került kb 4-be, meg mostanában ilyen keveset nem költöttem autóra:) Amennyiben még érdekes a mutatvány, hogy elvileg a művelet hengerfej leszedéssel hajtható végre, ami 50e, viszont meg lehet csinálni felülről célszerszámmal, csak itt bizonyos dolgokra figyelni kell, pl ne essen a szelep a hengerbe, mert akkor lehet leszedni :) Szal ez történt tavaly szeptemberben, azóta pedig egy deka olajat nem evett meg, pedig a szerelő azt mondta, hogy nem valószínű, hogy teljesen megáll a fogyás.
Kimondottan ez a neve, hogy szelepevezető? Én láma vok hozzá, de ilyet nem találtam a az árlistában Cromaxéknál. Esetleg szelepemelő tőke? Vagy az más?
Megköszönném, hogyha megmondod a címét. Esetleg javítás nálkül is meg tudná mondani mi a baja? :) Tehát ha csak most azt kérném, hogy mondjon véleményt? Vagy csak szereléssel együtt? Mert ugyan otthon van egy szerelőm, aki már ismeri a járgányt... Viszont nem lenne baj, ha kikérném a mások véleményét is...