Igen nagyon dízájnossan néz ki szerintem is! mondjuk én meg vagyok elégedve a mostani kulccsal is az is felhúzza az ablakot csak bele kell rakni kulcsot az ajtózárba és elfordítani és úgy tartani míg fel nem megy az ablak!
Az ott csak nem hóóóóó! Küldj belőle egy kicsit! :)
Hát igen!! A 4 ajtóssal tolatni némileg nagyobb figyelemmel illik. Egy jó tanács minden sorstársamnak. Csak annyit menj hátramenetben amennyi csak feltétlen szükséges. Ezt szakmai tapasztalatom alapján tanácsolom.
Én a Duna-Tisza között teljesen délen, Baja alatt lakozom.
A hátsó meghajtás engem annyira nem vonz, igaz hogy nekem abból csak a Lada adott némi útmutatót. Biztos, hogy egy bömös más élményt adna. Maximálisan jól viselkedik a veki a havas talajon, amit szeretnék már élvezni újból.!!!!
silversat : Én így használom, de szerintem még sokan közülünk. Nekem kb 1 hónapig volt bent a gyári fejegység és azalatt meg sem tudtam szokni a kormánytávot. Nem hiányzik. Amúgy én sem értettem miért olyan drágák azok az adapterek.
veciv6 : Köszi a megnevezést :-)))) Szeretem a szép motorhangot is, meg a spotkipufogóm hangját is. Nem hangos hanem olyan kellemesen duruzsolós.
Az egyik barátom most vett B Vectrát és szeretne találni egy az autóhoz értő szerelőt. Pesten, vagy Pest környékén. Ha tudtok valakit ajánlani, aki ért ezekhez az autókhoz, akkor kérlek szóljatok neki.
Akik nagyon nem hiszik, hogy mazsolák!?, Hát igen!! Őket lehet látni az árokba fúródva, ők adnak munkát a karosszériásnak, a biztosítónak, olykor a traumás dokiknak stb.
Köszönöm az infókat!!!!! Gondoltam én is, hogy azokat kéne kicsavarni, deee mégse gondoltam volna :-D Philips fejegység az u.a. mint a vdo!!! Régebben egy kereskedőnél kérdeztem rá... Ez egy JVC amit vettem, csak fura, hogy nincs egy olcsó egy-két ezer pénzes átalakító, hogy a gyári funkciók is adottak legyenek. Akkor gondolom ezek szerint Ti is "így" használjátok az újat!?
Innen szinte az egész átalakításhoz minden segítség megtalálható. Én ezek alapján csináltam. Minden led elé külön ellenállást raktam és ha jól emlékszem 510 ohm-osakat.
A kérdésedre a válasz ki lehet venni. Látsz rajta 4 imbusz csavart azt kell kivenni és a spec szerszámmal benyúlni és kihúzni a fejegységet. Ha fedélzeti alatt a középső kijelzőre gondolsz akkor ott csak a az időt hőmérsékletet és a dátumot fogja mutatni ha jól tudom.
Nekem meg azon kollégákhoz lenne kérdésem akik átalakították a belső világítást ledesre hogy a ledek elé mekkora ellenállást tettek? Vagy 1 ellenállásra több ledet is kötöttek-e?
A rádió előlap 4 sarkában találsz egy -egy furatot! Mindegyik furatban belenyomsz egy drótot ami belemegy a furatokba! Kb 40-50mm-ert nyomod bele és utána ki lehet húzni a rádió! Ha Philips vagy WDO márkájú az új fejegység akkor meg tudja jeleníteni a kijelző ha jól tudom! Többinél marad a fejegység kijelző!
A rádio két oldalán az elálapon van két-két imbuszcsavar. Mind a négyet kicsavarod és a helyükre bedugsz 4 db 65-ös szeget. Erős feszegetésre általában sikerül kihuzni. Ha nem akkor opel szervizben vagy normálisabb autohifi műhelyben ingyen ( tapasztalat ) kihúzzák.
Másik fejegység : csak fejegységspecifikus illesztőadapter közbeiktatásával fog mőködni a kormánytáv és a kijelző. Kb 20e Ft-tól kezdődnek az árai. A legolcsóbban talán a VDO tipusuakhoz kaphatók.
Segítségre lenne szükségem! Faterom kapott karácsonyra egy fejegységet a 97'-es vectrájába. A kérdés az lenne, hogy-hogy kell kivenni a gyári kazettás fejegységet??? Oldalán nem látok kihúzó nyílást! Továbbá, ha ez megvan, bemegy az új fejegység, az fog e kommunikálni a fedélzetivel, vagy ez a funkció megszűnik, és csak a rádió kijelzője használatos!? Erre az általános, általatok egyszerű kérdésekre várom a segítséget!
így van pont ajánlani is akartam... most indulok épp miskolcra pár órán belül. ha szeretnéd nagyon szivesen elugrom érte, mivel hazafele így is - úgy is át kell mennem BP-en
Az omival mindenképp kikapcsolva volt jó nagy hóban.... :-))
Ha biztonságosan akarsz akkor legyen bekapcsolva.......ha pedig kiváncsi vagy mit iss számít próbáld meg hogy gyorsul jobban,ha bevan nyomva v. ki van kapcsolva....
(meglepő lesz).... :-))
Figurázáshoz ki kell kapcsolni......csak 2 kézzel fogd a kormányt.... :-))
Ja, ma mentem segíteni a muternak elhányni a havat és 1 full hiteles Lácseti fordult keresztbe előttem,mert a 19 éves sofőrke azt hitte ő bezony tud bánni a kézifékkel..... :-))
A vekin dolgozott az ABS utánna+ az ideg bennem,miközben elmagyaráztam a "gyíkarcunak" vezessen még pár Km-t az ilyen manőverekhez......
Nekem az a szopás, hogy azért vannak (még) fent a nyári kerekek, mert ugye kárba ment a kerékőr kulcsom. A régi tulajjal azóta beszélgetek, miközben kiderült, hogy még van nála. Csak még nem jutott el idáig, mert Ő Miskolcon van, Én meg Pesten. Persze mondta, hogy jön fel valamikor, aztán egyszer mondta, hogy volt fent, csak nem volt meg a telefonszáma. Legutolsó értesülés, hogy 2 héten belül megint dolga lesz Pesten és akkor felhozza a cuccot.
hát igen, ezeknek a szedánoknak a farát látni abszolute nem lehet, maximum érezni:) vekinél még az volt nekem fura hogy az oldalsó tükrökben sem lehet sokat látni, mivel nagyon közel van a kocsi oldalához, és valahol a hátsó ajtók környékén még szélesedik is picit az autó...