Nos, a tipp nem jött be, de listáztam a hozzászólásaidat, így nem volt nehéz megnézni a kocsit. Hát hallod, az enyém a sok karcolással meg a porral messze nem néz ki ilyen szépen. De szerintem a falu 2 ellentétes végén lakunk. :) Tudsz a környéken jó helyet havas élményautókázás céljából? :D
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ősömnek van egy 1999-es 2.0 TD vectrája, ha jól vágom a DTH, az biztos, hogy a 101 lovas verzió.
Az a problémánk vele, hogy a turbónyomás megzakkant. Indítás után van egy rövid ideig, aztán elmegy.... A motor kontroll lámpa világít és annyi. Még nem tudtuk lekérdeztetni, de a nyakamat teszem rá, hogy a hibakód ez lesz: túlzott EGR áramlás. Már volt ilyen. De akkor megoldódott azzal, hogy az egyik vákumcsőnél fals levegőt szívott, és ezt kijavítottuk. De most megint ez a gond, viszont nem találtunk ilyen hibát.
Ismertek valaki olyat, aki emberi áron dolgozik és profi ezekben a motorokban???
Én pont a ma délután ültem be egy bőr üléses vekibe. Az biztos, hogy dizájnos, de a kabátomat a seggem alá kellet raknom mert az első 15 perben kúrva hideg volt az ülés. Azt hiszem, hogy én inkább maradok a plűs ülések mellett. Azonban a kiárusítandó dolgokat gondolom azért publikálod majd.
Ha valóban Vaskúti vagy, akkor nem lehetetlen, hogy ismerjük egymást, legalábbis látásból. Nekem egy s. kék Vekim van, amit 2007 februárjában vettem. A kicsim 2000-es évjáratú 2000 cm3 diesel. Ha visszalapozol akkor biztosan megtalálod a feltett képeket. Anno még a nyáron publikáltam amikor némi krómcsíkkal felruháztam. Azt hiszem nem, vittem túlzásba, de azért némileg egyedi külsőt varázsoltam neki. Legalábbis én még nem találkoztam hasonló dekorációs vekivel.
Még nem tudtam beszélni vele, mert a régi telefonom meghalta magát és abban volt a száma. MSN-en meg azóta nem volt fent, de hagytam neki offline üzenetet.
Akkor neked legalább jó lett-és pörög,mint 1 VRC....... :-))
Ellenben ma az enyém ismét baszakodott-szerintem nem szereti a sót v. nem tudom.... :-((
3 napja jött elő először-utánna 2 nap tökéletes ma pedig ismét.....
A BOSCH szervíz 3 millás gépe sem tudott hibát mutatni,mert nem volt,de valami miatt mégis sebességben sétál az alapjárat és az autó 60-ig lomha-utánna meg hátbavág mint 1 versenyautó.....-holnap folytatom a hiba keresését....
Akkorát fojtotta rajta, hogy volt egy útszakasz, ahol hazajövet néhányszor nézegettem, hogy mennyire tudok felgyorsulni eléggé dinamikusan padlógázzal gyorsítva. a start egy lámpa volt, a célvonal egy aluljáró kezdete. Eddig hármasban érkeztem meg kb. 80 körül. Mai teszteredmény valamivel 120 felett.
És ez nem vicc. Iszonyat, mennyire gyorsul. És mindezt gáz üzemben. Eszméletlen. Csak ez a hang... Azon gondolkodom, hogy mivel a hang forrása a katalizátor háza és a ház oldalfala (belső kitöltés/merevítés híján) adja azt az erős, fémesen rezonáló hangot, ezért meg fogom próbálni, hogy hiltiszalaggal körbe összehúzatom egy kicsit, hogy merevebb legyen.
A gyári kulccsal tökéletesen meg vagyok elégedve úgyhogy szerintem marad csak a kíváncsiság hajtott de azért köszönöm az infót! Különben tök pofás az a kulcs!
Ennyit fojt rajta a katalizátor! Szerintem még zöldkártyán is simán átmegy! Már én is terveztem hogy kiveszem alola!
most éppen vizsgaidőszak van, szóval eléggé nagy a szórás hogy mikor megyek s mikor jövök. ma jöttem miskolcra, előreláthatólag csütörtökön vagy pénteken megyek haza. ha az neked jó akkor várom a konkrétumokat:)
Na akkor ezt részletezd légyszíves. Mert én is éppen ott lakom, mégpedig Vaskúton. Van egy sejtésem, ki vagy, de nem merek rá mérget venni. Milyen vekid van neked pontosan?
Én is onnan rendeltem. Mondhatjuk, hogy használható, de a három hónap alatt lekopott a gombokról a fehér ábra. Ugyanakkor a hozzáadott nyerskulcsot könnyú megkarcolni. Egyrészt 4-5000 Ft/darab a másolása, másrészt azok a nyerskulcsok (a karcolásból ítélve) kopnak, mint az állat. A távirányítója marha messziről működik. A legnagyobb bajom a vevőegységgel van. Ezt olyan autókba szánták, amikben nincs távirányítós központi zár, csak sima. Viszont ez a nyavalyás memóriás, ezért megjegyzi, hogy utoljára be lett zárva, vagy ki lett nyitva az ajtó. Értsd: Ha ezzel zártad be, akkor megjegyzi. Ilyenkor a következő gombnyomásra a 'zárás' gombbon csak háromszor felvillantja az indexeket (kereső funkció). Ha az utolsó gombnyomás nyitás volt, akkor hiába nyomod még egyszer a nyitást, nem történik semmi. Ez főleg azért bosszantó, mert ugye sok opel (köztük a Vectra B is) két lépcsőben (zárás -> reteszelés/riasztó élesítés), Tehát ezzel max az megy, hogy az egyik lépcsőt kulccsal csinálod, de akkor meg mire a távkapcsoló. A másik bosszantó lehet, ha mondjuk kézzel zárjuk az ajtókat, mert ennek akkor is a nyitott állapot az utolsó emléke. Ilyenkor marad az, hogy előbb nyomni kell egy zárást, majd egy nyitást a távkapcsolón, hogy kinyíljon. Szóval nem túl jó így a cucc. Nyugodt szívvel belerakhattak volna egy állapot visszajelző szálat, hogy tudja a barom, hogy nyitva, vagy zárva van az ajtó.
Ma nekifogtam, hogy megállapítsam a katalizátor hibáját. Aknára álltam és a katalizátor mögött szétbontottam a kipufogót. Próbaképpen beröffentettem úgy, hogy gyakorlatilag csak a katalizátor volt a fojtás/hangtompítás. Hát beszartam, ugyanis hang szinte semmit nem változott. Olyan volt, mintha még mindíg rajta lenne a középső és hátsó dob, tehát bebizonyosodott, hogy a katalizátor nem engedi át rendesen a kipufogógázt. bevilágítottam a a katalizátorba, és a kerámia betét hátsó felén több járat is el volt dugulva. Már sejtettem, hogy akkor milyen lehet az eleje. Előkaptam egy pici csövecskét és kalapáccsal több helyen is átütöttem a betéten, hogy ripityára törjön. Ezután kiráztam belőle a kerámia darabjait és egy darabját az első feléből megnézve láttam, hogy a járatok kb. 1/3 teljesen el van tömődve. Mikor végeztem a kitakarítással, ismét beindítottam csak katalizátorral (pontosabban a katalizátor házzal). Rögtön megjött a repedt fazék. Ezután visszakötöttem rá a rendszert és voila. Úgy pörög, mint egy suzuki. Elindultam hazafelé és nyomtam neki egy kövéret. Nem túlzás azt mondani, hogy a nyomatéka az addigi eldugult katalizátoros értéknek legalább a duplája lett. Az eredeti (nem eldugult katalizátor esetén) értékek kb. 1/4-ével nőtt. Az egyetlen baj csak az, hogy így az üres katalizátorház az első "dob" a rendszerben, amiben semmi fojtás nincs, ezért attól most olyan "üveges", érces hangja lett. Viszont gázadásnál olyan, mintha picsán rúgták volna. Egy intenzív gyorsítás száraz úton kikapcsolt kipörgés gátlóval azt eredményezte, hogy1-ből 2-be átrakva nem megnyikkant a guma, hanem kb. 2mp-ig folyamatosan kipörgött. Szédítő. És mindezt LPG-vel. Azt tudtam, hogy a katalizátor hiány az eredeti értékekhez képest kicsit dob a teljesítményen, de ez itt most nem picit, hanem sokat dobott.
én is csatlakozok 1-2 havas képpel, egész konkrétan az autópályáról készitett képekkel:) budapestig megszokott szárazság, utána pedig szinte lépésben lehetett csak haladni , még miskolc környékén is...