Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vinettu Creative Commons License 2004.08.27 0 0 1396
Az az 5.8 kissé soknak tűnik. A miénk 1 hónaposan ment le Omis-ig (800km) 3 fővel, de telepakolva. 3 tankolás átlagai: 5.13, 5.18, 5.23. Ebben ugyan nem volt hosszú az autópályaszakasz hiszen akkor még csak Karlovac-ig volt meg, de dugó az volt rendesen. Szóval kissé soknak érzem...izé...a miénk 1.2-es. A Tiéd milyen?
Előzmény: ninju (1394)
OldsMan Creative Commons License 2004.08.27 0 0 1395

Nekem megint 7.4 lett. 400Km , abböl 180 autópálya (130-al), a többi Bp.

Jó ez? Vagy sok? Ja, és elég öregurasan hajtom...

ninju Creative Commons License 2004.08.26 0 0 1394

Hahó!

 

Egy ideje csak olvasgattam a fórumot, de most írok is 1 kicsit.

 

Fogyasztás: Nekem sem volt még több 6.9-nél. Még télen sem a dugó közepén. Nemrég voltunk Horvátországban. Lefelé 800 km. kb. 5.8-at evett az autó 4 személlyel. Sajnos elég sok országút szerepelt az útvonaltervben ezért jó lassan értünk le. Visszafelé majdnem végig autópálya fogy: 6.5.

 

Festés: Mint ahogy azt már korábban írtam elég jól használható a javitóstift. Egy tanács ezzel kapcsolatban: Szerezzetek egy nőt aki nagyon kényes a körmére és gyakran festi! :) Viccen kívül. Az egész olyan mintha körömlakkot használnál. Nekem elég csúnyára sikerült, de mentségemre legyen mondva én nem festem a körmöm. :)

 

Amit még mondani akartam azt elfelejtettem. :)

hujnulla Creative Commons License 2004.08.25 0 0 1393

Halihó!

 

Milyen motorolajat érdemes beleönteni a corsába?

Most állitólag Mobil 1 5w50-es van benne. Legalábbis ez van a szelepfedélen feltüntetve.

uhuhu Creative Commons License 2004.08.22 0 0 1392

mért, szerviz elött reteszelt???

 

a retesz funkcio 2003 után aaszem nincs benne a corsákban.

 

amelyikbe van, abban 1 gombra, csak a bal első ajtó nyilik,  és utána nyilik az összes.

 

ha kiprogramozták a retesz funkciot akkor ez a tobbfokozatu nyitás is eltünt.

 

ha viszont a többfokozatu nyitás megmaradt, akkor ott valami más a gond, amiért nem reteszel...

 

 

Előzmény: no_holy_shit (1390)
Lehr Péter Creative Commons License 2004.08.21 0 0 1391
Ezek olyan genyók, hogy nem kötnek semmit az orrunkra, mert akkor már tényleg csak a bolond járna szervízbe. Néhány hét, és megprobálok ilyeneknek utánajárni.
Előzmény: no_holy_shit (1390)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.08.20 0 0 1390

remelem tenyleg jobban fogod csinlani.

 

amit epp most vettem eszre, hoyg atprogramoztak a vezerlot Eco modra (a szamla szerint) es szerintem ekkor szurtak el vmit es azota nem reteszel a kozponti zar masodik megnyomasra :-(((

 

nem tudjatok hogyan lehet visszavarazsolni (inkabb megtanulom mint visszamegyek)

Előzmény: Lehr Péter (1389)
Lehr Péter Creative Commons License 2004.08.20 0 0 1389
Erről van szó.
Előzmény: no_holy_shit (1388)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.08.19 0 0 1388

 hat tegnap volt 1 eves atvizsgalason a kocsi az opel tothnal

 

elvileg csereltem olajat. modtam legyen benne 5w30. O allandoan 0w30-t mondott es a szamlara is ez kerult./pedig Opel olajbol szeles hataron csak 5w30 van - a szervizes 3,5liter olajat mondott, de a szamlan 5l van - de a szamla igy is a megbeszelt 25eFt-os osszeg alatt van 24421FT/ A szervizkonyvbe meg 10w40 van beirva

 

+csereltek meg elvileg pollenszurot

 

ja plusz gratiszba jart ingyen kulso+motor mosas(szamlan is kulon sztornozva van a tetel) es mondjuk nem szeretem a motormosast. De ugy tunik ok sem mert nem mostak le(nem igazan koszos, csak a par sarcsepp meg mindig ott van...)

 

azt hiszem tovabbra is maradok "azidopontegyeztetesnelkul ha eljon az ideje kicsavarom a leeresztocsavart majd visszacsavarom es feltoltom olajjal a 15eFt helyetti 0Ft munkadijjal" modszernel, ami most azert nem ment mert garis a kocsi

Előzmény: Lehr Péter (1387)
Lehr Péter Creative Commons License 2004.08.19 0 0 1387
Pronto ! Hol bújkálsz ? Akkó most lösz Opel, vagy nem lösz?
Előzmény: Lehr Péter (1386)
Lehr Péter Creative Commons License 2004.08.19 0 0 1386

Engem már biztos nem tudtok hova tenni, de az új hír, hogy átálltam a rosszak oldalára. Annyira tele lett a tokom , hogy ha akar az ember venni egy járműt, és nem nagyon sikerül ,hogy úgy gondoltam önkiszolgáló modon elintézem, és Szexárdon az Opel Gemencnél kezdek mostantól villámosokat árulni. A főnök majdnem becsúszott az asztal alá , hogy előszőr alkudozok egy igen komoly ótóra , amit sikerült is megvenni azóta, három hónap múlva kész is lesz, ezután pedig benyögöm , hogy ilyen- meg olyan gondjaim voltak az eladókkal, és így én is tudnám csinálni, de inkább jobban. Persze, amit meséltem azt mondta , próbáljam ki ! 

 

Előzmény: imray (1385)
imray Creative Commons License 2004.08.17 0 0 1385

Mármint a felragasztás idejére.

Előzmény: imray (1384)
imray Creative Commons License 2004.08.17 0 0 1384

Szépen (sőt: gyönyörűen) le lehetne fedni az ajtók széleit, ha pl. le lehetne venni a hátsó ajtó sarkában lévő műanyag háromszöget és az ablaknyílások alsó részén lévő kemény műanyag borítást.

Előzmény: Lehr Péter (1383)
Lehr Péter Creative Commons License 2004.08.16 0 0 1383
ÁÁÁ ! Csak arra kell figyelni, hogy ne merőlegesen vágj, hanem nagyon lapos szögben, mert ha nem nyomod rá eléggé, akkor nem vágod el, ha rányomod, akkor karcolod az autót.
Előzmény: imray (1382)
imray Creative Commons License 2004.08.16 0 0 1382

Hát... azért azt hiszem ennél egy kicsit komplikáltabb a dolog - számomra.

Könnyen lehet vagdosni azon a részen, ahol véget ér az ajtó, de az ablak felöl már nehezebb. És akkor még ott vannak az ívek az ablakkereteknél.

Előzmény: Lehr Péter (1381)
Lehr Péter Creative Commons License 2004.08.16 0 0 1381
Könnyű beszerezni. Egy nagy darabot ráragasztasz, szélét behajtod, maradékot szikével levágod, pont olyan lesz, mint amit géppel csinálunk.
Előzmény: imray (1369)
vinettu Creative Commons License 2004.08.15 0 0 1380
Bár ez nyilván tolódhat, ha nem kopott el akkor nem.. De arra mégis kíváncsi lennék, hogy a nyerget cserélni kellene-e abban az esetben, ha hűtött kerül be...
Előzmény: vinettu (1379)
vinettu Creative Commons License 2004.08.15 0 0 1379
Tárcsacserére gondolok, de majd jövőre. Most 51 ezer, addigra benne lesz75 körül. A beszabályozást mostanában meg fogom játszani asszem...
Előzmény: no_holy_shit (1376)
Nick_X14XE Creative Commons License 2004.08.15 0 0 1378
Nekem van egy pár hütött tárcsához való féknyergem 1.4-es CorsaB-röl. Nem tudom, hogy jó-e C-re is, de ha érdekel irj és kideritjük.
Előzmény: vinettu (1374)
Popsi Creative Commons License 2004.08.15 0 0 1377

Hát nemtom. Lehet hogy felszereltésg függő. tietekben van ABS? Mer lehet,hogy ez is befolyásolja. Tehát ugyértem,hogy az abs-es fékhez hűtött tárcsa jár. Egyébként a miénk 2003.12 havi.

Itt egy kép:)

 

hűtött
Előzmény: vinettu (1374)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.08.15 0 0 1376

mint hogy a tarcsaval bizonytalanittal el az biztos hogy akocsi 2003/8-i :-))

 

30-40enel mar tarcsacserere gondolsz?

 nekunk 117ekm van az F Astrankban (sima- nem hutott) es 1x fel volt szabalyozva, de meg gyari, pedig 85-90%-ban bp-n volt hasznalva

Előzmény: no_holy_shit (1375)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.08.15 0 0 1375

vinettu:

 

nekunk 2003/8 a corsank, de holnap meg1x megnezem neked hogy biztos az-e mert engem elbizonytalanitottal

 

nekem gyakran sikerul blokkolnom(foleg nyalkas uton - teljesen szarazon meg nem sikerult - de egy orrnehez dizel passathoz kepest a Corsanal nem beszelhettek tapadasrol)

Előzmény: vinettu (1374)
vinettu Creative Commons License 2004.08.15 0 0 1374
Neked az van? Az meg hogy lehet? Valahol olvasgattam, hogy csak az 1.4-estől felfelé hűtött a tárcsa elöl. Milyen évjárat? Az enyém 2002 májusi. Igazából csak érdeklődés szintjén megy a dolog, jövő tavasszal valszeg betét és tárcsacsere is lesz. Helyettük strapabíróbb szerkezetet szeretnék, mert a jelen tárcsák nagy sebességről fékezve már 35-40 ezernél beráztak. Tudom be lehet szabályoztatni, de ha majd cserélni kell akkor miért ne legyen hűtött? Meg aztán kábé ekkor, vagy talán nyár végére már a gumikat is le kell váltanom, s akkor szélesebbeket kapna a gyári méretnél. Nekem egyébként igen erős fékezésnél sem blokkol 155-ös gumival...
Előzmény: Popsi (1371)
Popsi Creative Commons License 2004.08.15 0 0 1373
Hát az enyém már nehezebben. 185/55 R15 ;))  Plusz még ábéesz is:)
Előzmény: no_holy_shit (1372)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.08.15 0 0 1372

vinettu:

 

hat nalunk is hutott tarcsak vannak gyarilag(de meg merem kockaztatni, hogy neked is, mert nem tom miert lenne neked mas)

bar nem ertem minek hutott tarcsa? mert a forgalmi szerinte 1240kg önsulyu passatunkban(amiben plusszban volt meg klima es 70l gazolajat lehetett bele tankolni). tehat söförrel altalaban 1,4T volt, nem volt hutott tarcsa es eleg jol mukodott. pedig azon 185/65 R14 gummik voltak amiket nehez blokkolni.

 

corsara nem tom minek ilyen fek ugy is ha az ember megerinti eleg konnyen blokkol vmelyik kerek(155/80 R13)

 

 

Előzmény: vinettu (1370)
Popsi Creative Commons License 2004.08.15 0 0 1371
Biztos lehet. Az én 1.2 esembe az van. Tehát belfér. De nemtom hogy a nyergek mások e.
Előzmény: vinettu (1370)
vinettu Creative Commons License 2004.08.15 0 0 1370
Hello Nézegettem egy darabig a neten, de nem találtam semmit a témában. Nem tudja valaki, hogy az 1.2-es Corsa-ba lehet-e előre hűtött tárcsákat szerelni? Ja még valami. 1 hónapja várom az új kormányművemet, de úgy néz ki holnap a kopogóssal indulunk nyaralni.:(
imray Creative Commons License 2004.08.14 0 0 1369

Akkor majd kreatív leszek. Ilyet tudok is keríteni.

Autó karosszéria adatok (pl. egy motorháztető mérete) beszerezhetőek valahonnan? Vagy minden dekor cég maga mér és a saját sablonjai szerint dolgozik?

Előzmény: Lehr Péter (1368)
Lehr Péter Creative Commons License 2004.08.14 0 0 1368
Oracal 641. És nem drága. 
imray Creative Commons License 2004.08.13 0 0 1367

Még nem fogalmaztam meg eddig, de erre szoktam gondolni én is: ha már valami az autóra/autóba (vagy akár hova) kerül, akkor az a valami tisztességes, oda illő dolog legyen. Most ugye egy kicsit eltérő akarok lenni: ragaszthatnék lángnyelveket is a motorháztetőre (azt könnyű beszerezni, és akkor aztán biztosan megismernének már messziről), csak hát azt má' mégse.

És biztosan részrehajló vagyok (ahogy mondani szokták: minden cigány a maga lovát dícséri), de szerintem a kiskocsik közül a Corsa vonalai a legszebbek között van.

Lehr úr: melyikek azok az öntapadó feket műanyag fóliák, amik ellenállnak hosszabb távon is a napsütésnek/esőnek?

Előzmény: Lehr Péter (1366)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!