Az az 5.8 kissé soknak tűnik. A miénk 1 hónaposan ment le Omis-ig (800km) 3 fővel, de telepakolva. 3 tankolás átlagai: 5.13, 5.18, 5.23. Ebben ugyan nem volt hosszú az autópályaszakasz hiszen akkor még csak Karlovac-ig volt meg, de dugó az volt rendesen. Szóval kissé soknak érzem...izé...a miénk 1.2-es. A Tiéd milyen?
Egy ideje csak olvasgattam a fórumot, de most írok is 1 kicsit.
Fogyasztás: Nekem sem volt még több 6.9-nél. Még télen sem a dugó közepén. Nemrég voltunk Horvátországban. Lefelé 800 km. kb. 5.8-at evett az autó 4 személlyel. Sajnos elég sok országút szerepelt az útvonaltervben ezért jó lassan értünk le. Visszafelé majdnem végig autópálya fogy: 6.5.
Festés: Mint ahogy azt már korábban írtam elég jól használható a javitóstift. Egy tanács ezzel kapcsolatban: Szerezzetek egy nőt aki nagyon kényes a körmére és gyakran festi! :) Viccen kívül. Az egész olyan mintha körömlakkot használnál. Nekem elég csúnyára sikerült, de mentségemre legyen mondva én nem festem a körmöm. :)
Ezek olyan genyók, hogy nem kötnek semmit az orrunkra, mert akkor már tényleg csak a bolond járna szervízbe. Néhány hét, és megprobálok ilyeneknek utánajárni.
amit epp most vettem eszre, hoyg atprogramoztak a vezerlot Eco modra (a szamla szerint) es szerintem ekkor szurtak el vmit es azota nem reteszel a kozponti zar masodik megnyomasra :-(((
nem tudjatok hogyan lehet visszavarazsolni (inkabb megtanulom mint visszamegyek)
hat tegnap volt 1 eves atvizsgalason a kocsi az opel tothnal
elvileg csereltem olajat. modtam legyen benne 5w30. O allandoan 0w30-t mondott es a szamlara is ez kerult./pedig Opel olajbol szeles hataron csak 5w30 van - a szervizes 3,5liter olajat mondott, de a szamlan 5l van - de a szamla igy is a megbeszelt 25eFt-os osszeg alatt van 24421FT/ A szervizkonyvbe meg 10w40 van beirva
+csereltek meg elvileg pollenszurot
ja plusz gratiszba jart ingyen kulso+motor mosas(szamlan is kulon sztornozva van a tetel) es mondjuk nem szeretem a motormosast. De ugy tunik ok sem mert nem mostak le(nem igazan koszos, csak a par sarcsepp meg mindig ott van...)
azt hiszem tovabbra is maradok "azidopontegyeztetesnelkul ha eljon az ideje kicsavarom a leeresztocsavart majd visszacsavarom es feltoltom olajjal a 15eFt helyetti 0Ft munkadijjal" modszernel, ami most azert nem ment mert garis a kocsi
Engem már biztos nem tudtok hova tenni, de az új hír, hogy átálltam a rosszak oldalára. Annyira tele lett a tokom , hogy ha akar az ember venni egy járműt, és nem nagyon sikerül ,hogy úgy gondoltam önkiszolgáló modon elintézem, és Szexárdon az Opel Gemencnél kezdek mostantól villámosokat árulni. A főnök majdnem becsúszott az asztal alá , hogy előszőr alkudozok egy igen komoly ótóra , amit sikerült is megvenni azóta, három hónap múlva kész is lesz, ezután pedig benyögöm , hogy ilyen- meg olyan gondjaim voltak az eladókkal, és így én is tudnám csinálni, de inkább jobban. Persze, amit meséltem azt mondta , próbáljam ki !
Szépen (sőt: gyönyörűen) le lehetne fedni az ajtók széleit, ha pl. le lehetne venni a hátsó ajtó sarkában lévő műanyag háromszöget és az ablaknyílások alsó részén lévő kemény műanyag borítást.
ÁÁÁ ! Csak arra kell figyelni, hogy ne merőlegesen vágj, hanem nagyon lapos szögben, mert ha nem nyomod rá eléggé, akkor nem vágod el, ha rányomod, akkor karcolod az autót.
Bár ez nyilván tolódhat, ha nem kopott el akkor nem..
De arra mégis kíváncsi lennék, hogy a nyerget cserélni kellene-e abban az esetben, ha hűtött kerül be...
Hát nemtom. Lehet hogy felszereltésg függő. tietekben van ABS? Mer lehet,hogy ez is befolyásolja. Tehát ugyértem,hogy az abs-es fékhez hűtött tárcsa jár. Egyébként a miénk 2003.12 havi.
nekunk 2003/8 a corsank, de holnap meg1x megnezem neked hogy biztos az-e mert engem elbizonytalanitottal
nekem gyakran sikerul blokkolnom(foleg nyalkas uton - teljesen szarazon meg nem sikerult - de egy orrnehez dizel passathoz kepest a Corsanal nem beszelhettek tapadasrol)
Neked az van? Az meg hogy lehet? Valahol olvasgattam, hogy csak az 1.4-estől felfelé hűtött a tárcsa elöl. Milyen évjárat? Az enyém 2002 májusi.
Igazából csak érdeklődés szintjén megy a dolog, jövő tavasszal valszeg betét és tárcsacsere is lesz. Helyettük strapabíróbb szerkezetet szeretnék, mert a jelen tárcsák nagy sebességről fékezve már 35-40 ezernél beráztak. Tudom be lehet szabályoztatni, de ha majd cserélni kell akkor miért ne legyen hűtött? Meg aztán kábé ekkor, vagy talán nyár végére már a gumikat is le kell váltanom, s akkor szélesebbeket kapna a gyári méretnél. Nekem egyébként igen erős fékezésnél sem blokkol 155-ös gumival...
hat nalunk is hutott tarcsak vannak gyarilag(de meg merem kockaztatni, hogy neked is, mert nem tom miert lenne neked mas)
bar nem ertem minek hutott tarcsa? mert a forgalmi szerinte 1240kg önsulyu passatunkban(amiben plusszban volt meg klima es 70l gazolajat lehetett bele tankolni). tehat söförrel altalaban 1,4T volt, nem volt hutott tarcsa es eleg jol mukodott. pedig azon 185/65 R14 gummik voltak amiket nehez blokkolni.
corsara nem tom minek ilyen fek ugy is ha az ember megerinti eleg konnyen blokkol vmelyik kerek(155/80 R13)
Hello
Nézegettem egy darabig a neten, de nem találtam semmit a témában. Nem tudja valaki, hogy az 1.2-es Corsa-ba lehet-e előre hűtött tárcsákat szerelni?
Ja még valami. 1 hónapja várom az új kormányművemet, de úgy néz ki holnap a kopogóssal indulunk nyaralni.:(
Még nem fogalmaztam meg eddig, de erre szoktam gondolni én is: ha már valami az autóra/autóba (vagy akár hova) kerül, akkor az a valami tisztességes, oda illő dolog legyen. Most ugye egy kicsit eltérő akarok lenni: ragaszthatnék lángnyelveket is a motorháztetőre (azt könnyű beszerezni, és akkor aztán biztosan megismernének már messziről), csak hát azt má' mégse.
És biztosan részrehajló vagyok (ahogy mondani szokták: minden cigány a maga lovát dícséri), de szerintem a kiskocsik közül a Corsa vonalai a legszebbek között van.
Lehr úr: melyikek azok az öntapadó feket műanyag fóliák, amik ellenállnak hosszabb távon is a napsütésnek/esőnek?