60% önrésszel, 36 hó. Casco nélküli is van, annál picit több a törlesztőrészlet. Nekem 800e a hitel havi 27. (svájci frank alapú) Az ehavi 23500 volt. Forint alapon 33 lett volna fix részletekkel.
Ne bankoknál érdeklődj. Autókereskedők vállalnak használt autóra hitelügyintézést. Én is igy vettem a gépemet. Ha érdekel, van egy megbízható ismerős, az apám autóját és az enyimet is ő intézte.
teljesen igazad van, de semmit nem akarok kevésbé, mint venni 1 olyan autót, ami eszméletlen jó (volt), de mivel el van ázva, rohangálhatok vele szervízbe. Asszonka meg csak dévura hajt:))
de ha meglátok 1 626-ot az utcán fellángol a szívem:)) mellesleg az egészből nem lesz semmi, cégem nem ad hitelt, bankok csak rossz kondíciókra:(
A gond az, hogy a szervízkönyvbe köllene pecsét is.... Merhogy van. Megvan hova vinném, csak mielőtt rákérdeznék jó lenne tudni kb mi a várható. (így kiderülne, drága-e a szerviz, ahova járok :))
Siraaaaly!!! :-))
Asszittem lehidalok, amikor meglattam a cikket az Index-en! :-) Reggelente mindig elolvasom a hireket es ma pont a Mazda talis cikk volt az elso az oldalon! :-)
SzaboZE: Nekem haver a szerelo, igy nem volt tul sokba a dolog! Ha gondolod megkerdezem, hogy kb. mennyi lenne egy jo kis szerviz! Erden van, tehat nincs is tul messze Toletek! Amugy mar tulleptem a 130e km-t, ugyhogy lassan megint megyek hozza olaj, -szuro es gyertyacserere... :-) Biztos, ami biztos! :-)
GangstaBoy: neked mennyibe volt a full szerviz mikor vetted az autót? Jön a 90e szervízem (vezérműszij is, meg minden) és parázok, hogy a gatyesz is rámegy...
Sidespin: olvastalak a Daewoo topikon. Szóval szerintem egy full fapad Nexiával aránytalanul rosszabbul jársz mint egy már eleve gazdag alapfelszereltségű 8-10 éves 626-tal. Az értéktartása a Mazdának magasabb. Egyébként elektromos ablak, kp. zár, riasztó, immob mindmind betehető utólag, de nem éri meg, mert az autó értékét nem növeli. Ráadásul a Mazda elvileg kevesebbet fogyaszt, agilisebb, méretesebb, kényelmesebb.
Szerintem minden valamirevaló ember gondolkodik MX-5 ösben, így Ő is. De szerintem nem rá gondolsz, mert a plüss álatok hiányoznak. De a találkozón majd meglátod.
Találkozó indulópontja: Budapest, Bécsi úti parkoló (Ericssonnal (Laborc u.) szemben)
Egyéb információ: (nem találod, késel, eltévedtél) 06-20-9847-386 (SzaboZE), 06-70-3100-195 (Caris)
Jönnek:
Joco (323F)
panka (121)
SzilárD (323 BG 89' 1,7D Sedan)
Viki (MX-3 94' 1,6 USA)
B. Béla (RX7)
Zool (323 BF)
Pigmy (626GT)
Kbe (Semmi Cicó utasa)
Emprise ("Szeretnek, de meg nem tudom, hogy alakulnak a dolgok.") (MX-3)
Moon ("Jovok en is, MrMillerFunnal, csak nem vallja be. :)") (RX-7 utas:)
Azesz (MX-5/Miata)
TAXI (MX-5/Miata)
ZapE (nem 100%) (MX-5/Miata)
Koriel (323 BD)
MrMillerFun (RX-7)
Liqquid ("Még nem tudom biztosan, de ádázul figyelem az eseményeket hogy képben legyek ha úgy alakul.") (RX7 cabrio)
Kincses István (úgy nyilatkozott most már muszáj eljönnie egy találkozóra, nevezetesen akár a 15-eire is. :-) ) (RX-7?)
somSom (323 BG)
MobilDR (Xedos)
Sportivo (MX-5)
Liszti (ha elkészül a Verda) (RX-7)
Viziborz (323 BG)
Fieldtracer (MRX-7 :)
Jimmy (nem 100%) (323 BA)
Turp (MX-5/Miata)
GangstaBoy (323F BA)
Semmi Cicó (MX-5)
Sense (RX-7?)
Sirk (RX-7)
Caris (Xedos)
SEEN (Tigra/RX-7)
SzaboZE (323F BA)
Még mindig nem késő jelentkezni! Bár ha jelentkezés nélkül jössz, akkor is örülünk Neked!
Ha valaki tud útvonalengedélyt intézni, jelentkezzen (jönne egy verseny RX7 is)!!!!!!!
Hat bocs, de ezert en nehezen tudnam a baratomat hibaztatni. :) O csak ment. Hogy ki megy utana es hogyan, szerintem az mar nem az o dolga... sajat belatasa szerint cselekedett a BMW-s, igy jart. Ha a baratom is elszallt volna, az meg az o hulyesege lett volna. "A hulye a sajat karan tanul."
Annyira nem is tudom sajnalni a BMW-s sracot. Nagy baja nem lett, de mivel autoja most nincs, legalabb egy barommal kevesebb van az utakon. Egy ideig...
Azert egy picit jellemzo, milyen alakok tepnek az utakon tuningolt BMW-kkel...
off.
Azért ez egy kicsit durva... mongyuk én is csináltam ilyeneket, az M1-en, amikor kijöttek elém, aztán duda+fény, erre bedurvultak az arcok és 200 körül versenyeztünk ( akkor még simán ment annyit a vectrám ). De ebből ki kell nőni. Én elengedtem volna a bmw-t, szerintem ez a normális magatartás. Ha úgy vesszük, a barátod is okozta a bmw-s balesetét ( meg a saját hülyesége ) és szerencse, hoyg nem lett komoly baja senkinek.
sc.
on
Hulyek mindig vannak. Egy baratom ele kivagott a napokban egy leultetett, sufni-tuningolt regi BMW, a srac alig birt lefekezni. Ravillogott a BMW-re, majd index, kikerulte. Na erre eldurrant a faszagyerek bmw-s agya, nekiallt tolni a Peugeot406-ost. Baratomat se kellett felteni, hat akkor nosza, menjunk, stabil auto a 406-os... Egyik kanyarban hogyhogynem, fel volt gyurodve az aszfalt, megdobta a 406-ost, de azert stabilan az uton maradt, amde a BMW eltunt a tukorbol. Elvagott rugok ugye, rugozas semmi, lepattant a BMW az utrol, beszallt a mezobe. Baratom hivott ki neki mentot, miutan visszafordult megnezni, mi tortenhetett. Volt BMW, nincs BMW. Agyrazkodas viszont volt.
Sajnos nem tudtam arra figyelni én kb 110-el mentem, teljesen lekötött az irányítás ennyit tudok met.szürke Audi A6.
A szűrőt úgy hirdetik, hogy a filter feletti prop. az egyenletes légelosztást biztosítja az egész dobozban. Green szűrő van benne és 23 E Ft. Elvileg javíthat, de én a gyakorlatra is kiváncsi volnék.
Sziasztok
kérdés:
Mit hallottatok a twister nevezetű propelleres légszűrőről.
Más
A hétvégén Miskolc felé a 3-as on Nyékládháza után egy kedves Audis autóstársam. Miután előzésemet befejezte jókedvében rádudált az út szélén fekvő (ismétlem feküdtek) kutyákra. A nagyobbik kutyus (boxerszerüség volt) megijedt és kiugrott elém. Kormány el jobbra (szemből Kamaz) lebontottam két műanyag oszlopot és egyúttal a frissen kész első spoilert és a jobb első lámpámat, utána sikerült korrigálni és megállni biztonságban, de sajnos a kutya a teherautó alatt végezte. Ezúttal szeretnék gratulálni a kedves úrnak vagy hölgynek, hogy sikerült elcsesznie nemkevés munkámat, és megölni feleslegesen egy állatot(láttam,hogy a dudátol és a sebességtől ijedt meg).
Bocsánat de ez kikívánkozott
egy baratom apjanak volt egy '88-'89 koruli ketezres dizel 626-osa. Belehajtottak vagy 150ezer km-t, soha semmi gond nem volt vele, de a sokasodo km-ek miatt (~200ezer) eladtak. Tudni illik ezeknel az autoknal ugy 200ezrenkent szoktak lengescsillapitot, ezt+azt cserelni, aztan megint elmennek 200at, de erre akkor nem akartak kolteni. Vettek egy vadiuj Daewoo Nexiat. Hat az apuka megbanta rendesen. Semmiben se volt jobb, mint a 10 evvel idosebb Mazda, rosszabb viszont sokmindenben. Stabilitas, kenyelem, megbizhatosag, stb.. Orultek, amikor eladtak :)
A srac kozben visszasirta a 626-ost, aztan mikor meglatott egy piros 626GT coupe-t egy kereskedonel, beleszeretett, osszeszedta az osszes hitelt, ami letezett, es megvette :) 4 es fel ev alatt belehajtott vagy 300ezer km-t, kicserelt benne ezt-azt, majd eladta. Nekem :)) Azota aggodo kerdesekkel bombaz, hogy mi van vele ;))
sidespin! Nekem egy 16 eves Mazdam volt es igencsak megbizhatoan mukodott! Sot! Mikor bevittem a Mazda szervizbe, legalabb 3 szerelo jarta korbe az autot, hogy milyen "feny" allapotban van! Nekem is csak az "elkopo" alkatreszeket kellett cserelnem, massal sosem volt bajom! Nagyon megbizhato auto a 626, meg persze az osszes Mazda, ahogyan abbol a felmeresbol is kiderul! :-)
Egy Daewoo azert megsem egy kategoria! Technikailag es design-ban sem emlitheto egy lapon egy 626-tal! Szoval, en nem gondolkodnek a dolgon! Persze azt is vedd figyelembe, hogy itt mindenki elvakult Mazda-hivo...!! ;-))
A Mazda végzett az élen a "What Car?" autós magazin megbízhatósági listáján 2001-ben
A legmegbízhatóbb autót keresők első számú választása mostantól egyértelműen a Mazda.
A "What Car?" angol autós magazin és a Warranty Direct közös megbízhatósági felmérése szerint a legmegbízhatóbb autók a Mazdák, míg mögötte az első öt között további 3 japán márka található.
A szaklap szerkesztősége is fel volt készülve a japán márkák jó szereplésére, de a végső eredmény még őket is meglepte.
A felmérésben részt vett 20,000 autó átlag életkora 4 év, míg az átlagban megtett kilométerek száma több mint 70,000 volt.
A Mazda végzett tehát az élen 100 autóra jutó 17 meghibásodással, azaz 17%-os meghibásodási rátával, míg a második helyezett eredménye már csupán 25%, amely nagyon nagy különbségnek számít!
A Mazda szereplése mindenképpen figyelemre méltó, főleg ha figyelembe vesszük az utolsó helyezett Alfa Romeo 64%-os meghibásodási arányát.
hat persze ki tudja, hogy korabban mik tortentek az autoval, DE: statisztikailag a Mazda romlik el legkevesebbszer. A Daewoot meg froccsontik. Szoval en a Mazdara szavaznek, harom evig volt 323F-em, negyevestol hétéves koraig, es nem romlott el sose. Rutinszervizek voltak, meg az elkopott alkatreszeket (lengescsillapito stb) kellett cserelni, meg egyszer allt ket honapot, es meg kellett bikazni, mivel lemerult az akku.