hát nem tudom, én 110-120ért meg tudom venni kint a dieselt, , az adalékot meg 5 literes kiszerelésbe meg tudom venni "nagyker áron" 5-6 ezerért. Tuti adalék aralos kiszerelés a központból nyúlják. Nem tudom fosok tőle, lehet inkább elfelejtem a dolgot. De itt minden nagy értékű kocsiba, kamionba borítják sőt új ötös benzinesbe is tankoltak előttem kint kúton.
Az jó poen mikor is a lökött ukrán genyszternek pénze van de esze nincs megvette a Rangerovert aztán kifűrészelték a katalizátort , mert nem nyerítettek a lovak.
"gyengébb ukrán olajat elviselné ? Persze azért egy kis adalékot is adnék hozzá"
es ezt szorakozasbol csinalod? mert szerintem sacc/kb annyi az adalek mint amennyit sporolnal a gazolajon,
nem tom honnan veszed de az atlagara a ukran gazolajnak ha jol tom 170Ft/liter, a kulonbsegbol nem lehet motortfelujitani, es en mar nem egy embertol hallottam ra panaszt, persze lehet ha en arra laknek akkor en is azt raknek bele, ha meg sajat magadnak hozod akkor vegyel egy nagy regi, benzines batart az legalabb megy(es nem kenyes annyira a brenyara + olcsobb az alkatresz) es annyival nem lesz dragabb a benzin, mint amennyivel olcsobb a kocsi...
lenne egy kérdésem, hogy mit tudtok az új 1.3 CDTI motoros corsáról ? ha öntenék bele egy kis gyengébb ukrán olajat elviselné ? Persze azért egy kis adalékot is adnék hozzá.
Az lehet,hogy 30 ezer kellene bírniuk, de azok a szűrük amik a kocsiba voltak...egy madárészek tisztább..Irgalmatlan koszosak voltak..Szal én inkább kiszedettem ,mer ez nem egészséges a verdának.EGy idö után a fogyasztáson is meglátszik a gedvás légszűrő.
nem szokas... legszuro elvileg(!!) csak 30ekm-kent kell nalunk sem csereltek, bar ki fogom cserelni(csak nem markaszervizes aron es nem markaszervizes oraberrel) - viszont nekunk pollenszurot csereltek(kerte a franc oket...) mi ugyis csak a pecset es gari miatt vittuk...
varhatjak hogy odavigyuk a 2eves szervizen es utanna... 2 csavar(olajleereszto+olajszurohaz) ki- majd becsavarasaert nem engedhetem meg hogy kifizessek 12-13eFt-t :-(( masok sajnos igen, en nem, ha mar lexurot is cserelni kell rogton emelkedik az osszeg
Na megvolt a szerviz. 33 ezer lett a vége. NEm olcso az tény. De a felét az olaj teszi ki. 15 ezer volt. De megvolt 1 ora alatt. Nézhettem végig. Igaz ,hogy ismerőshöz vittem A légszűröházamban 2 cigeratta csikk is volt... Köszönhetem azokaknak, akik menetközben kurják ki a csikket a kocsibol..johogy nem gyullad kit..
Na. 18e volt olaj nélkül (én vittem), ismerős szerelő az Opel Molnárnál (helyileg is jó nekem). Elégedett vagyok, tök tiszta a motortér, ablakmosó feltöltve (nem számláztak ilyet, de benne lehet az egészben).
A szervízintervallum C Corsánál már 30e km, nem 15. Be van programozva, hogy 30e km-nél vagy 1 évnél jelezzen. Ezért gyulladt ki tegnap. A könyv szerint ilyenkor egy héten belül vagy 500 km-en belül el kell vinni. Ezért örülök neki, hogy összejött még szombat előtt, nyilvánvalóan nem esne szét.:-)
vegyi elemzest vegez az olajrol, es a kipufogogazrol, nezi az olaj es lexuro atereszto kepesseget majd kiszamolja ebol hogy mekkora a regi olajbol szarmazo plusz kopasa a motornak es hogy mekkora a fogyasztasnövekedes(pl. a koszos lexuronek koszonhetoen), majd felmegy a netre es az olaj cserekotg-seget osszehasonlitja egy motorfelujitas ftg-jevel ill. a plusszuzemanyagktg-gel
ha ugy iteli meg hogy mar az eves szerviz gazdasagosabb akkor megjelenik az INSP felirat inditaskor
Egyébként mikor gyullad ki ezaz insp felirat? Km függvényében,vagy számitógp figyeli az olajat? Mer nálam nem ég, de 15 ezer felett vagyok má 200km-rel:) De mindenképpen viszem szervizbe.
nekunk 23eFt volt az opeltoth-nal es Bp-n ez meg kevesnek szamit... mashova meg nem eri elvinni mert a kulonbozet kb annyi mint a benzin, kulonben 18Eft-t mondtak 10w40 olajjal es lexuro csere nelkul(nekunk sem csereltek lexurot, viszont elvileg jobb olajat raktak bele - en kertem)
szervizintervallum visszaallitas:
km nullazo benyom es nyomva tart-> gyujtas raad-> vár-> a "INSP" helyett megjelenik: "- - - -"-> km- nullazo elenged -> orul:-)
(de felhivom a figyelmedet hogy ezzel nincs teljesitve az eves atvizsgalas :-O )
Hogy lehet visszaállítani a szervízintervallum kijelzőt, hogy ne jelenjen meg az "insp" felirat? Nem tudtam megnézni mert annyira takarta a szerelő a műszerfalat.
Én is holnap viszem. 22500 van nálam, a szervízjelző ma kezdett el szólni, de már előre bejelentettem holnapra. Tiszta mázli, mert hétvégén nagyobb út vár rá.:-)
Viszont nálam zörög a tompított világítás, a múltkor ki is égett az egyik. A magasságállító kapcsolására aztán különösen. Lehet, hogy nekem is beszarik?
Lewes, Nálad ez a hiba hogy jelentkezett? Zajos volt? Mondjuk holnap úgyis rákérdezem. A Molnárhoz viszem Dunaharasztiba, protekció van ott, olajat is én vettem. Te hova viszed Popsi?
Holnap viszem a vasat 15 ezres szervizre , és egyben megejtik az éves átnézést is. Mennyibe fog ez kb fájni??? Gondolom olaj,olajszürő, pollen, levegő szűrő csere van ilyenkor. A garis dolgok más tészták gondolom.
Elértem a 30 000 km-t. Költségek : 2 olajszűrő , 7 L olaj , meg egy kis benyziny kb 5.8 átlaggal . Szervízt eddig szerencsére nem látott, meghibásodás 000 db.
"Miután a munkahelyem ezt már nem vállalta be, érdekelne egy hozzáértő véleménye, hogy mennyire lehet veszélyes a közlekedés egy ilyen állapotú autóval, miután a kormány nem tartozik az elhanyagolható biztonsági extrák közé..."
attol fugg:
1, ha a ceg tovabbra is azt akarja hogy ilyennel jarj akkor nagyon...
2, ha a ceg elakarja adni es megtudod venni nyomott aron akkor a ceg fele: nagyon, kulonbn meg ha tenyleg csak a szervo haldoklik akkor nem annyira mert a mechanikus kapcsolat megmarad tehat csak nehezebb a kormanyzas
"Szenvedő alanya" vagyok cégem csodás döntésének, akik 50e km/év feletti futásteljesítményhez Corsa C-t képzeltek el. Az autóban 120e km van, 2.5 éves a következőket kellett cserélni: mindkét első lámpa (a lámpaemelő motor meghibásodása miatt), 2x váltórudazat (szervíz: Corsa, ez megszokott!), 2x kormánymű (szerencsére az Opel magadta gariba mindkettőt), 2x valami kipufogószelep, távirányító.
Ahol elfogyott a türelem ezek után, az a teljes kormányoszlop cseréje nettó 300e Ft felett, mert a kormány kattog, és egyik irányba nehezebb tekerni (!), mint a másikba. (Állítólag a szervó döglődik, de ez bele van integrálva a kormányoszlopba)
Miután a munkahelyem ezt már nem vállalta be, érdekelne egy hozzáértő véleménye, hogy mennyire lehet veszélyes a közlekedés egy ilyen állapotú autóval, miután a kormány nem tartozik az elhanyagolható biztonsági extrák közé...