Szia.
Köszönjük (a többiek nevében is). A 3. még ennél is jobb lesz. Szerintem.
Szegeden az egyik Széchenyi téri bódéban a nő azt mondta, kettőt kapott, de kéne neki több, mert nagyon keresik!!!:)
Üdv. Vera
Szia!
Köszönöm szépen a dícséretet, a csapat nevében is...
Nagyon igyekeztünk.... ;)
OFF:
Ezúton szeretnék külön köszönetet mondani vv77-nek az áldozatos munkájáért.... :)
ON
Mindenkinek kellemes idôtöltést a 2. számhoz!
Kökin lévő kisebbik Relayban van, sőt most már a helyére került ez a lap: a modellező és makettező folyóiratok között van!!! Ráadásul délelőtt a Kálvin térről jöttem ki Kökire és rajtam kívül még 2-en olvasták az Indóházat ugyanabban a metrókocsiban:-)))))
De ha megsem vicc akkor a kovetkezo szamban meg lehet pedzegetni hogy allami tamogatassal modellgyarat kene epiteni :) (ami persze magyar vonatkozasu TT-t is gyart!) :)
na. az előfizetőknek beborítékoltam és postanyitáskor adom fel a II. számot. ami pedig a magazint illeti, tessenek rohanni az ojságárusokhoz, szerintem.
időközben elkezdődött a III. szám előkészítése, úgy tűnik, megvan a címlap, a jövő héten fotózzák svájcban. és lesz még néhány unicum - de ember tervez, isten végez.
7 év alatt kb. 110-120 vasútmániás újságot küldtem haza a hazai vasútmániásoknak .
( mindegyik saját pénzen vásárolt példány)
Ha a higgadtabb főszerkesztő csak felveszi a testvérlapokkal a kapcsolatot, 1-1 kölcsönös tisztelet példány küldése, már sokat tanultok.
engem meg ilyesmivel nem tudtok megsérteni.
Bezzeg ha olvasom amicus+GEORGIE+bodecsabi+...................mindaen alapot nélkülöző ROSSZ INDULATÚ megjegyzéseit rólam...................:-)))))))))))))))))
Örülünk a felfokozott érdeklődésnek, de sajnos nem telepítettünk se webkamerát a nyomdába, se közvetlen forródrótot...:)
A munkafolyamatok nem ad hoc jelleggel zajlanak, hanem egy "ütemes menetrend:))" szerint. A nyomdával kötött szerződés nyilvánvalóan a leadási/vállalási határidőket tartalmazza, s eszerint a lapnak keddre országos terjesztésben elérhetőnek kell lennie. Hogy a nyomda ezt hogyan oldja meg (hogy a Lapker időben átvehesse a lapot), az már az ő felelőssége, dolga.
Persze, igazad van, lehetne tanulni azokból a lapokból, és a kicsit higgadtabb főszerkesztőnk köszönettel vette volna a felajánlott lapokat, csak a beszólásom miatt megsértődtél, és már csak azért sem küldöd el nekünk. Mindegy...
Csak az a helyzet, hogy ötletekből nálunk sincs hiány. Tele a szekrény velük. Az igazi gond azok megvalósítása. Én is rajzoltam egy egész jó vasúti térképet a pozsonyi írásomhoz, de sajnos PowerPointban volt, ezért a grafikus nem tudott (vagy nem akart) vele mit kezdeni, úgyhogy kimarad... Szóval ötleteket, jótanácsokat elég vegyes érzelmekkel fogadok, kész cikkeket annál nagyobb örömmel.
Nem tudok elképzelni olyan vasútmániás lapot, - akár hottentotta nyelvűt is - melyből ne lehetne valamit tanulni.
Pl. az általam ismert kb. 20 fajta vasútbarát/vasútmániás újságból ( ebből úgy 10-12-öt cikkben mutattam be a Pályaőrben) a Rail Passion mutatja be legképletesebben, legjobban, egy vasútvonal helyét, szerepét, vonalvezetését, domborzati viszonyait, ráadásul úgy - s ez a lényeg - , hogy az is érti aki még köszöni se tud franciául.
Vagy EN LIGNES járműselejtezési rovata, esetleg a vontató járművek életpálya rovata is példa értékű.
Nem az a cél , hogy az Indóház másolja, hanem az, hogy a szerkesztést végzők lássák.