No. Szerdán cserélik a váltószerkezet műanyag részeit. Csak a munkadíjat kell fizetnem, állítólag nem lesz több 5-6 ezer Ft-nál. Egyébként katasztrófa, hogy egy ilyen igénybevételnek kitett szerkezet műanyagból készül. Azt mondták fém öntvényre cserélik, remélhetőleg "örök darab" lesz.
A szélvédőnek a minap volt egy kis tesztje. Erősen tűzött a nap, az első szélvédőn és az oldalablakon átjutó meleg között érzetre óriási különbség van!
Tegnap dobtak be egy OBI-s reklámújságot, abban láttam 1999/2db-ért fém küszöbvédőt. Sajnos megnézni nem volt (és jövő hétig nem is lesz) időm megnézni.
Ha passzol légyszíves "szólj" mert családi okok miatt nekem sem jönne rosszul... (mozgássérült szülők)
Ez nem gyári, üvegesnél cseréltettem. Meglátjuk mit tud. A légkondit persze nem helyettesíti, de sokak szerint igen sokat számít. Ezt a váltós dolgot kénytelen leszek elsütni garancicában. Ha nem cseréleik morcos leszek, hiszen fődarab a váltó is. A hibajelenség pedig az, hogy nem tudok váltani...
Lehet nem kupplung, hanem sebváltószerkezet. Van egy műanyag szerkezeti rész, amit kb. 10ezerért kicserélnek, ez szokott beszarni, a szervízben azt mondták, hogy szinte az összes Corsa C-nél cerélni kell 50-60 ezer km vagy 2-3 év után. Feleségem corsáján 35 ezer km után alig lehetett 1-est és hátramenetet kapcsolni, a csere után tökéletes lett.
A hővédő üveg (gyári szabályos) azért a forró kormányt meg műszerfalat nem szünteti meg sajnos, csak nagyon forró helyett, kicsit forró lesz minden.
Üdv mindenkinek.
Szomorúan kel konstatálnom, hogy az eddig olvasott szinte összes típushiba megtalálta az autómat. Kb 1 hónapja egyre nehezebben veszi az 1-est és sajnos kellett már 2. fokozatban elindulnom emiatt. Úgyhogy vihetem kulisszacserére. Abban már nem is bízom, hogy a zörgő kormányoszlopomat meg tudják gyógyítani...:(
Más bánatom is van. Kiment a szélvédő. Kő. Öröm az ürömben, hogy a CASCO állja. Sőt. Ezzel egybekötve az autónk kapott egy új extrát is.:) Hővisszaverő szélvédőt.:) Kissé húzós volt, mert az önrészen felül 50k-t kellett letenni, de.
Az üveg még sötétben is igen durván néz ki, felül van vagy 15 centi fényszűrő sáv. Középen a tükörnél szélesebb a rácsozás, ami jobban megakadályozza a napfény bejutását a réseken. Az üveg maga szép, kíváncsi leszek rá nappali fénynél mit mutat. Arra meg pláne, hogy nyáron hogy dolgozik, hisz azért vettem.
Ég veled forró kormány, ég veled forró műszerfal!:)
Én nem arra a Tescos csomagolós szallagra gondolok.
Azt hiszem talán ORACLE v vmi hasonló a márka.
Olyan fólia aminek a hátoldala kockás, biztosan láttatok már ilyet.
Régebbe divat volt ezze a konyhabútort beragasztani és akkor gyönyörű famintázatú vagy esetleg márvány hatású lett az imádott szekrény v munka asztal.
A Kőrút és az Üllői út sarkán van egy ilyen dekor bolt, azt hiszem ott lehet kapni.
Én a Rákóczy téri piac melleti utcában vettem. Ott is van egy hasonló bolt.
Ki-Be szállásnál nekem is kezdtem megjelenni kisebb kapcolások és mivel a kocsi fekete így igen csúnyán mutatnak ezek.Hál istennek azóta s.mentes a küszöb.
Én csak az élre ragasztottam egy kb 4cm széles csíkot és tökéletes védő szerepet játszik.
a foliat a fem kuszobre szokas ragasztani, es a vastagabb folia kibirja, erre viszont nem jo a tescos csomagolo szalag - en csak a nadrag okozta kopasra gondoltam
tescoban 4-5cm-s atlatszo szalag(amit a doboz leragaasztashoz szokas hasznalni) 89FT !! en az astran, a Corsan es a Golfon is azzal csinlatam, ha normalisan felragazstod nem is latszik es ved es olcso :-)
Én azért tartom ennyire az autót, mert tudom h soha nem volt gyilkolva! Sem a motor sem a váltó, akármi gáz volt a kocsiban, rögtön mentem egy opel szerelő barátomhoz.
Ja és ugye mivel fekete, szezononként át lett políroztatva ( minőségi anyagokkal ), és ugye csak kézzel lett mosva, mosatva.
Tehát nekem ez a kocsi nem csak egy autó mint más családokban (amivel munkába, meg bevásárolni jár anyu és apu.)
Nekem egyben hobby is.
Tulajdonképp azért adom el mert most szükségem van némi kp-ra és viszonylag gyorsan csak ebből várhatok vmi pénzt.
Ha nem ez lenne a helyzet akkor biztos h már benne lenne a gyári xenon, meg egyébb más finomság.
Nem tudom, hogy jól láttam e de a hasznaltauto.hu - n van egy eladó Sport Corsa, és ha minden igaz akkor a te mail címed van mellette.. (nem hiszem,hogy véletlen az opel-svabhegy@f....l.hu)
Tényleg nem csúnya az autó, de az ára egy kicsit sok!Ahogy írtad már lehet olcsóbban is találni!Ha mondjuk 1,7-ért találok egyet magamnak az elfogadható lenne számomra!A többlet felszereltség szerintem nem ér meg 400e Ft-ot! Mondjuk attól függ, hogy mi van benne!
Az is elgondolkodtatott,hogy már lehet venni 5 ajtósat is max 1,9-ért, amiben ugyanaz az 1,4es motor van,és 5 ajtós! (most ha minden igaz akkor kapok egy elég kedvező ajánlatot)
A 3,5 millás ár elég brutális, dehát gondolom újonnan vetted,azért volt ennyi!
Nem is értem miért akarod eldni!Az autó szép, viszonylag fiatal, és ha sikerül is eladni mondjuk 2 milláért, buksz vele egy csomót! (persze gondolom azok a mocskos anyagiak)
Érdeklődni szeretnék, hogy mennyit érdemes kifizetni egy 2001-es 1,4es 90Le -s sport corsáért.Viszonylag kevés km-rel szép állapotban!Nagyon megtetszett egy, és gondolkodom rajta,de szeretném tudni hogy mennyi a max amit érdemes kifizetni egy jó állapotban lévő, jól felszerelt verdáért! Nem akarom drágán venni....
hi emberek!!
bocsi hogy ide irom de ez az eladó cucc c corsahoz jo 1.4 -eshez k and h sportlevegő szürö ami a gyári helyere beépíthető. alig használt, 8000,- eladó gyári dobozban. ÉS ez is c corsahoz jo 185/55 r15 barum bravuris köpeny 4db 30000,-ért 90%-os 06-20-510-2529 csepelre fel tudom vinni!!
köszi!!!
Szia, tekintsd csak meg a www.opel.hu oldalt. Saját szemeddel is láthatod :) Igaz, csak másodkézből - de a kicsi dieselről: kellemes fogyasztás (kb 5,5 liter, ahol a kicsi franciák 5 literrel járnak), nincs vezérműszíjcsere, viszont van olajfogyasztás. A jövőben el tudnám képzelni, ezért ismerkedtem is vele. Elég hosszú a lökete, ehhez képest 5000-t is foroghat. A tartósságára leszek majd kiváncsi. (Kolléga 35.000- nél jár egyelőre.)