Szia! Terrano clubról nem tudok, de nagyon sok offroad egyesület van. Több kalandrally bajnokság is fut, ahol nem az idő a fő szempont, hanem az ügyesség. Heavy és light kategóriákban lehet ezekre nevezni. Jó a társaság, és csodálatos környezetben zajlik a verseny. Ha érdekel, szívesen folytatom. Én is mostanában vettem egy 2,7 TDI-t. Kisebb átalakítással alkalmas lett a versenyzésre.
Sziasztok, hamarosan tervezek venni egy 5 ajtós Terrano II-est, 2.7TD motorral, manuális váltóval, 1-1.2M körüli áron. Családi, nyaralós, dombra télen is felmenős, sáros földúton boldogulós dízel autó kell, ami megbízhatóan megy. Tanácsokat kérek, hogy mit kell megnéznem a kiszemelt autón, amikor kiválasztom? Mennyi az a km, ami még oké lenne egy 1996-97 évjáratnál? Sok a 200e km? Minden ötletet előre is közönök! Üdv, G.
Ha a lengőkarra gondolsz akkor tudok:) én házilag 3 hete cseréltem a lengőkar szilenteket házilag nem nagy ügy. Lengőkart leveszed (én egy emelővel nyomattam ki a régi szilenteket) satuval be az újakat és mehet is vissza. Nissannál 4000+FA/db kb.
Infó kéne a lengő villa perselyek cseréjéről. Házilag meg lehet-e csinálni, ill. mennyibe kerül egy lengővilla felújítása, lehet-e más autóéval helyettesíteni? Tud valaki arról, hogy milyen merev hidat lehet beépíteni a 2.7-es I-es terranoba?
Üdv. mindenkinek!! Segírségeteket kérném nissan terrano I-es műszaki adatokra lennék kíváncsi rövid illetve hosszított változat egyránt tengelytáv hosszméretek stb! Előre is köszöntem.
Elkelne egy csöpp segítség:Terrano II.,96-os 2,7TD-mel a következő történt egy hosszabb út után:1400-as maximum fordulaton padlógázzal 50-el tudok vele közlekedni.Üzemanyagszűrő cserélve,kipufogó nincs eltömődve.Mi lehet a baja?
Ha valaki tudna valami okosat mondani ezügyben légyszi írja le!
Nissan Terrano II 96-os évjárat (kereklámpás előtti kockalámpás)-hoz keresek motorháztetőt. Google által kidobott bontókból párat felhívtam sikertelenül.
SOS!!! Tud valaki olyan valakiről aki épített már át merevhidasra 1-es terránót? Ha van valaki légyszi egy tel számot, nagyon fontos és sűrgős lenne. Most untam meg a lengőkart és a nem megemelhető és a nem normálisan beállítható kerékösszetartást.
Megint előjött a kattogás a jobb első kerék felől, tegnap addig rángattam csavargattam mire végre kiderült h a felső lengőkar első szilentje kotyog. Cserélt már vki ilyet? Mennyire nehéz kipréselni?
Sajnos dieselhet nincsen könyvem. :( De.... Ha fellepsz az ebay-re, biztosan találsz. Postaköltséggel együtt kb 5 rugó. Vagy CD-n ha van, olcsóbb. Érdemes körülnézni
Sziasztok! Sikerült végre szétszednem és átnézni az első agyzárat. Nagy megnyugvásomra kifogástalan állapotban van a szerkezet, még egy kis elnyalás sincs. Viszont tele volt zsírral és valószínű ez foghatta meg, most vékonyan van kenve egy különleges olajjal, ezzel a verzióval jobb is lett (kipróbáltam). Nagyon köszönöm a segítséget!!!!!! :-))
Szabadsólyom! Nagyon sajnálom a géped, de azért ne add el a lelked teljesen :-) Azért sok sikert és mégtöbb örömteli élményt az új vashoz. Terrano 1 2.7td-hez nincs véletlenség ilyen könyved? Sehol nem tudok szerezni ilyen leírást.
Terepen szinte barmit a hasmagassagahoz merten. Ha dieselt veszel, akkor az adagolora vigyazz. Nezd meg, hidegen es melegen is jol indul e. Ezt laszamitva alvaz nem korrodalt vagy nem serult-e. A kaszni mas kerdes, az alvaz az erdekes. Valto es osztomu jo e. Vidd ki lazabb talajra es probald ki. NE ASZFALTON! Befeszulhet. Ha osszkerekben vagy, utkozesig betekered a kormanyt es adj gazt. Ha elindulaskor "ropog", akkor feltengely. Ha meg kaszni, akkor a sarkokat nezd meg, ahova a sar beragadhat. Sarvedok szogletei, stb... Sokan aruljak az autojukat ugy, hogy terepen nem hasznalt. Nos ez pl arulkodo jel, mert a moso nem szedi ki onnan a sarat es sok ember lusta onnan kipiszkalni.. :o) Erdemes megnezni, hogy a kormanymu nem dobja e az olajat, karter nem serult e, es a szilentek is rendbevannak e meg a gumiharangok a futomunel. Ezek azok amiket szemrevetelezessel. A tobbi vakrepules. :)
Nissan TerranoII-es gépet szeretnék venni 99-2000-es évjáratút. Tapasztalatokat kérnék a géppel kapcsolatban. Mit kell megnézni vásárlás előtt? Terepen mit tud(nem offroad a cél)? Előre is kösz.
Volt baja... :) A váltó kezdte megadni magát. Dobálta kifelé a sebességet. Meghatározhatatlan eredetű csörgés kezdődött a motorban a 2. és 3. henger környékéről és eléggé ette az olajat és a vizet. 300 lett volna a javítása kompletten az egésznek. Így eladtam egy vidéki srácnak alkatrésznek mert amit kicseréltem az tökéletes volt. Aztán ahogy nézegettem a Terranokat, 400.-ért volt egy eladó 4runner. Kicsit lelakva ugyan, de nagyon jó a motor, tökeletes az alváz, futómű és a váltó. Így ez tűnt ésszerű választásnak. Amik jobb Terranok voltak eme árban, az mind külföldi papíros vagy "hobby célra".... És ezt a Toyotát még emelni sem kell... :D
Jah, és van két gyűjtástrafóm ha valaki kéri a könyv mellett. :) Z24i-hez.
Anno megynitottam eme topicot, de most tipust valtottam. A joszag kezdte kilehelni a lelket es olcsobb volt egy "uj" beszerzese, csak hat nem Nissan lett. Toyota 4runner... :( Emigyen hat szeretnek felajanlani egy Tarrano I tulajnak egy javitasi es szerviz kezikonyvet. CHILTON Nissan Pick ups and Pathfinfer 1970-1988 A Terrano az USA-ban Pathfinder neven szaladt. Azaz a Terrano 1. 2.4 ( Z24i ) es 3.0V6
Angol nyelvu, de minden benne van. Termeszetesen penzt nem kerek erte. :) Azaz gratisz.... :)