Emlékeim szerint 525-ös lánc kell rá, cserélni pedig vezetési stílustól és áplástól függően majd akkor kell ha egyenetlenül nyúlik. Lánckerék általános, Japán szabvány :), tehát olcsó.
Tegnap meglett a kedvencem egy fehér 2009-es Street triple.Nem lett új sajnos belőle de így kibekkeltem a hitelt.
Viszont sehol sem találok semmit a lánc tipusára csak hogy RK.Ha valaki megmondaná hogy milyen azt megköszönném.És hogy KB mikorra szokott csereérett lenni.Most 8100 van benne.
Én is FZ6-ról ültem át Triumphra. Két negatívumot tudok írni:
1.: Pont 1 literrel eszik többet a Triumph (600ccm<>1050, 200kg<>240kg, 98LE<>125LE... csoda, hogy csak 1liter a különbség!!!)
2.: A Yamahát élvezetesebb volt vezetni, mert tudtam hogy 7000f/min fölött megindul mint az állat. Ha a Triumph-t próbálod úgy vezetni mint a Yamahát: Odahúzod neki aztán várod hogy elérje a bűvös 7000-t. Ekkor átpillantasz a km órára, bőven 180 fölött jársz de közben rég elhagytad uticélodat... :o
Az STnek 2000-2200f/min közt van gyenge pontja, ha ilyenkor húzod neki akkor morogva, remegve lódul neki. ~2300 fölött meg csak egy dolgod marad: szád sarkát a füled előtt tartani :)
Elfogadtam a Yamaha gyengéit, szerettem is de nagyon nem bántam meg a cserét sőőőőőőt !!
Szia ! Én egy 955-ös Tigerrel gurulgatok, talán nem vagyok olyan profi, mint a többiek, de az én szerény körülményeim között is kivívtam japán géppel csatlakozók között is a tigrisem csodálatát...szerintünk, akikkel együtt túráztunk, teljesen tökéletes a mocim nyomatéka, gyorsulása, nem szétpörgetve...valami nagyon jónak tartva a menettulajdonságokat...biztos elfogultnak tartasz, de le a kalappal a Triumph előtt...hidd el, nagyon jó konstrukció...na jó, nem dícsérem tovább...nagyon jó...üdv: P.P.
Eddig Yamaha FZ6-om volt.Jó lett volna,de sor4,és 6000-ig nem nagyon csinált semmit, nem volt egyenletes a teljesítmény leadása.Ezért eladtam.Olyan motort keresek,amit nem kell szétpörgetni,hogy érezzem a nyomatékot.Remélem a Speed triple 1050-el,vagy a Tiger 1050-el nem nyúlok mellé,és nem érzem majd azt mint az Fz6-on mondjuk 4000-es fordulatnál,hogy valójában haldoklik csak a motor.
Gondolom,a Triumph-al alacsonyabb fordulaton is élvezetes a motorozás,és nem jön majd a kényszer,hogy szétforgassam,mert különben "elbutul" a motor.
Ha van erről tapasztalat,vagy vélemény,azt köszönöm előre is.
Triumph St1050 10ezer kilóméterre vetített átlagfogyasztása 6,4liter. ~60% város. Ez vitát nem tűrő tény, "rossz szokásom" hogy minden tankolást szorgalmasan dokumentálok.
1, 2 fokozatokban 9-12 litert ír a fogyaszásmérő, pedig nem haladok jobban 40km/h-nál, Minden felkapcsolás durván 0,9litert csökkent a pillanatnyi fogyasztáson. Békés 80-90km/h esetén 4,7liter, 130-nál 5,6liter, 150nél 6,1liter stb. úgy, hogy nagyrészt ketten utazunk a motoron + doboz(ok).
...és minden helyzetben van benne annyi tartalék hogy meginduljon mint egy gőzmozdony :)
Gábor elméleti síkra terelte a dolgot... 11 litert sztem akkor fogyasztani a motor ha a hungaroringen cső gázon mennél folyamatosan... a 3 hengeresek nagy átlagban jobban fogysztanak a 4 hengereseknél.
ez kb olyan hogy egy kocsi ha 8-10 litert fogyaszt, valójában az 8-25 litert mert ha padlógázon mész vele folyamatos állandó a gyorsítás az is 25-t eszik.
5-8 literre tenném a Tiger1050et felhasználástól függően.
Köszi a választ.Engem ez a 11liter kicsit megizgatott,de azért nem tántorít meg a vételtől.Itt a többi kedves Triumph-os 5-6litereket írnak.Vagy a régebbi tipusok kevesebbet fogyasztanak?Neked Tiger 1050 vagy a régebbi van?
az érdekes, nekem a 675 eszik kompjuter szerintem 4.9-5.6 közt, most amikor gyorsan jöttem vele haza határtól, akkor volt ilyen 5.9 átlag, meg dkő volt benne még
Annyit fogyasztanak, ahogy húzod nekik 6-11L. Nekem két tigrisem van, harmadiknak Bonneville-t v. Scramblert vennék v. az új 1200-ast jövőre, de lehet kéne egy Speedmaster is a képzeletbeli garázsomba :)
Nekem van egy, de angol azaz left hand drive par
Ma szereltek at az EU-s right hand driveosra
Persze csak ha azert kellene h legyen fent vmi... Vizsgan nem fogadjak el szerintem
Kedves Tulajdonosok!Nagyon tetszenek a Triumphok.Különösen a Speed triple 1050 és a Tiger 1050.Én városban is használnám.Ilyen körülmények között hogyan teljesítenek ezek a motorok?Milyen fogyasztással kell számolni /város,országút,autópálya/.Mennyi a teljesítményadója egy ilyen motornak?A tartosságáról már nem is érdeklődöm,mert mindenhol azt olvastam,hogy megdöbbentően hosszú életű motorok,csak ritkán látja szerelő.
Először is granulálok a túrához, biztos voltam benne, hogy nagyon be fog jönni. Én már 3x jártam meg a Szlovén-Olasz-Osztrák kört, többféleképpen variálva és mindig nagyon jól sikerült. DE szomorúan látom a Grosglockner állapotát... Posztolok pár képet 2002. augusztusából, amikor még jófajta cbr600fs-emmel voltam arrafelé. A digi technikánk akkor még ennyit tudott maxba (640x480), de asszem jól látható a különbség a hóhatárban... elszomorító. :(((