Keresés

Részletes keresés

Ma32 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2900

Köszi.

Sehol nem találtam se a láncon se kézikönyvben.

Előzmény: Attis_ST (2899)
Attis_ST Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2899

Emlékeim szerint 525-ös lánc kell rá, cserélni pedig vezetési stílustól és áplástól függően majd akkor kell ha egyenetlenül nyúlik. Lánckerék általános, Japán szabvány :), tehát olcsó.

Előzmény: Ma32 (2898)
Ma32 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2898

Sziasztok.

Tegnap meglett a kedvencem egy fehér 2009-es Street triple.Nem lett új sajnos belőle de így kibekkeltem a hitelt.

Viszont sehol sem találok semmit a lánc tipusára csak hogy RK.Ha valaki megmondaná hogy milyen azt megköszönném.És hogy KB mikorra szokott csereérett lenni.Most 8100 van benne.

hetn Creative Commons License 2011.09.01 0 0 2897

Szia Sorstárs!

Én is FZ6-ról ültem át Triumphra. Két negatívumot tudok írni:

1.: Pont 1 literrel eszik többet a Triumph (600ccm<>1050, 200kg<>240kg, 98LE<>125LE... csoda, hogy csak 1liter a különbség!!!)

2.: A Yamahát élvezetesebb volt vezetni, mert tudtam hogy 7000f/min fölött megindul mint az állat. Ha a Triumph-t próbálod úgy vezetni mint a Yamahát: Odahúzod neki aztán várod hogy elérje a bűvös 7000-t. Ekkor átpillantasz a km órára, bőven 180 fölött jársz de közben rég elhagytad uticélodat... :o

Az STnek 2000-2200f/min közt van gyenge pontja, ha ilyenkor húzod neki akkor morogva, remegve lódul neki. ~2300 fölött meg csak egy dolgod marad: szád sarkát a füled előtt tartani :)

Elfogadtam a Yamaha gyengéit, szerettem is de nagyon nem bántam meg a cserét sőőőőőőt !!

Előzmény: csaba600 (2894)
Pató Pali Creative Commons License 2011.08.31 0 0 2896

Szia ! Én egy 955-ös Tigerrel gurulgatok, talán nem vagyok olyan profi, mint a többiek, de az én szerény körülményeim között is kivívtam japán géppel csatlakozók között is a tigrisem csodálatát...szerintünk, akikkel együtt túráztunk, teljesen tökéletes a mocim nyomatéka, gyorsulása, nem szétpörgetve...valami nagyon jónak tartva a menettulajdonságokat...biztos elfogultnak tartasz, de le a kalappal a Triumph előtt...hidd el, nagyon jó konstrukció...na jó, nem dícsérem tovább...nagyon jó...üdv: P.P.

Előzmény: csaba600 (2894)
csaba600 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 2895

Köszönöm a többi hozzászólást és választ is.

csaba600 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 2894

Köszönöm ezt a precíz választ.

Eddig Yamaha FZ6-om volt.Jó lett volna,de sor4,és 6000-ig nem nagyon csinált semmit, nem volt egyenletes a teljesítmény leadása.Ezért eladtam.Olyan motort keresek,amit nem kell szétpörgetni,hogy érezzem a nyomatékot.Remélem a Speed triple 1050-el,vagy a Tiger 1050-el nem nyúlok mellé,és nem érzem majd azt mint az Fz6-on mondjuk 4000-es fordulatnál,hogy valójában haldoklik csak a motor.

Gondolom,a Triumph-al alacsonyabb fordulaton is élvezetes a motorozás,és nem jön majd a kényszer,hogy szétforgassam,mert különben "elbutul" a motor.

Ha van erről tapasztalat,vagy vélemény,azt köszönöm előre is.

Előzmény: hetn (2891)
mocimaci Creative Commons License 2011.08.31 0 0 2893

Sziasztok! Van valakinek tapasztalata a MEMJET EVO modullal kapcsolatban? Ha megosztaná, megköszönném!

BlackTriple Creative Commons License 2011.08.30 0 0 2892

az enyém az elmúlt három órában szinte nem evett semmit... :-)

Nem is húztam neki :-)

hetn Creative Commons License 2011.08.30 0 0 2891

Hát tessék:

Triumph St1050 10ezer kilóméterre vetített átlagfogyasztása 6,4liter. ~60% város. Ez vitát nem tűrő tény, "rossz szokásom" hogy minden tankolást szorgalmasan dokumentálok.

 1, 2 fokozatokban 9-12 litert ír a fogyaszásmérő, pedig nem haladok jobban 40km/h-nál, Minden felkapcsolás durván 0,9litert csökkent a pillanatnyi fogyasztáson. Békés 80-90km/h esetén 4,7liter, 130-nál 5,6liter, 150nél 6,1liter stb. úgy, hogy nagyrészt ketten utazunk a motoron + doboz(ok).

 ...és minden helyzetben van benne annyi tartalék hogy meginduljon mint egy gőzmozdony :)

 

Előzmény: streettriple (2887)
TripleBudapest Creative Commons License 2011.08.30 0 0 2890

*fogysztana :DDD

TripleBudapest Creative Commons License 2011.08.30 0 0 2889

Szia Csaba,

 

Gábor elméleti síkra terelte a dolgot... 11 litert sztem akkor fogyasztani a motor ha a hungaroringen cső gázon mennél folyamatosan... a 3 hengeresek nagy átlagban jobban fogysztanak a 4 hengereseknél.

 

ez kb olyan hogy egy kocsi ha 8-10 litert fogyaszt, valójában az 8-25 litert mert ha padlógázon mész vele folyamatos állandó a gyorsítás az is 25-t eszik.

 

5-8 literre tenném a Tiger1050et felhasználástól függően.

 

üdv

csaba600 Creative Commons License 2011.08.29 0 0 2888

Köszi a választ.Engem ez a 11liter kicsit megizgatott,de azért nem tántorít meg a vételtől.Itt a többi kedves Triumph-os 5-6litereket írnak.Vagy a régebbi tipusok kevesebbet fogyasztanak?Neked Tiger 1050 vagy a régebbi van?

Előzmény: gaborab (2883)
streettriple Creative Commons License 2011.08.29 0 0 2887

De Pató úr már csak öregurasan hajtja a tigrist :) !

 

Nekem  a Street átlag 5 liter körül eszik. Az 1600km-es túrán kerek 5 litert evett.Pisti barátom ST-je evett 5,8-at.

 

Előzmény: Mcemru (2886)
Mcemru Creative Commons License 2011.08.29 0 0 2886

az érdekes, nekem a 675 eszik kompjuter szerintem 4.9-5.6 közt, most amikor gyorsan  jöttem vele haza határtól, akkor volt ilyen 5.9 átlag, meg dkő volt benne még

Előzmény: Ratesz (2884)
Pató Pali Creative Commons License 2011.08.29 0 0 2885

sziasztok ! a legutóbbi túránkon a 955- ös tigrisem 4,8 l-t fogyasztott ( nem különösebben volt fontos, csak az érdekesség kedvéért néztük)

Előzmény: Ratesz (2884)
Ratesz Creative Commons License 2011.08.29 0 0 2884

Te, a 1050 ennyit zabál? Nekem tipikusan 5.2 - 5.6L a 955i-vel. Nem öregurasan.

Előzmény: gaborab (2883)
gaborab Creative Commons License 2011.08.29 0 0 2883

Kedves csaba600, leendő tulaj! :)

 

Annyit fogyasztanak, ahogy húzod nekik 6-11L. Nekem két tigrisem van, harmadiknak Bonneville-t v. Scramblert vennék v. az új 1200-ast jövőre, de lehet kéne egy Speedmaster is a képzeletbeli garázsomba :)

g

Előzmény: csaba600 (2877)
gaborab Creative Commons License 2011.08.29 0 0 2882

Honnét hoztad, mikor rendszámoztatod? (:

Előzmény: Ratesz (2881)
Ratesz Creative Commons License 2011.08.28 0 0 2881

Hali Srácok!

 

Képzeljétek, sikerült vennem egy új 0km-es Daytonát, pont olyat, mint az enyém! Irigykedtek, mi? :)

 

Mcemru Creative Commons License 2011.08.27 0 0 2880

tegnap felkerült végre a Titax GP kar pár, a fék jó a rövid változat

a kuplung, há szoknom kell a rövidet, ha nem jó akkor egy hosszabb(a normál) titax bejátszik

mindkettő állíthatós, nagyon minőségi darab cuccok

http://www.titax.com/products-news/titax-gp-clutch-and-brake-levers
a Triumph Budapest is rendben volt teljesen, van hely a szervízben hirtelen is, és tök normális áron dolgoznak, és nem játszák el hogy ha egy dolog 1 óra akkor az 3, ami korrekt

Mcemru Creative Commons License 2011.08.27 0 0 2879
Nekem van egy, de angol azaz left hand drive par
Ma szereltek at az EU-s right hand driveosra
Persze csak ha azert kellene h legyen fent vmi... Vizsgan nem fogadjak el szerintem
Előzmény: MadMax666 (2878)
MadMax666 Creative Commons License 2011.08.25 0 0 2878

Sziasztok Triumph tulajok!

 

Egy olyan kérdésem lenne, hogy tud-e valaki Speed Triple-höz első fényszóró párt?

Ha valami web címetek van, vagy ahol normális áron be lehet zserezni, az is érdekelne.

 

Előre is köszi!

Bence

csaba600 Creative Commons License 2011.08.24 0 0 2877

Kedves Tulajdonosok!Nagyon tetszenek a Triumphok.Különösen a Speed triple 1050 és a Tiger 1050.Én városban is használnám.Ilyen körülmények között hogyan teljesítenek ezek a motorok?Milyen fogyasztással kell számolni /város,országút,autópálya/.Mennyi a teljesítményadója egy ilyen motornak?A tartosságáról már nem is érdeklődöm,mert mindenhol azt olvastam,hogy megdöbbentően hosszú életű motorok,csak ritkán látja szerelő.

Ratesz Creative Commons License 2011.08.15 0 0 2876

Ahh, ez valamivel megnyugtatóbb. Pató úras képen nem sok havat láttam! :)

Előzmény: Mcemru (2875)
Mcemru Creative Commons License 2011.08.14 0 0 2875

 

 

nem tudom megítélni, ez eheti kép

extra jó idővel, 15 fok volt fent Franz-Josefen, végig szikrázó napsütés!

Előzmény: Ratesz (2874)
Ratesz Creative Commons License 2011.08.14 0 0 2874

Először is granulálok a túrához, biztos voltam benne, hogy nagyon be fog jönni. Én már 3x jártam meg a Szlovén-Olasz-Osztrák kört, többféleképpen variálva és mindig nagyon jól sikerült. DE szomorúan látom a Grosglockner állapotát... Posztolok pár képet 2002. augusztusából, amikor még jófajta cbr600fs-emmel voltam arrafelé. A digi technikánk akkor még ennyit tudott maxba (640x480), de asszem jól látható a különbség a hóhatárban... elszomorító. :(((

 

 

     

Előzmény: streettriple (2858)
Nitta Baby Creative Commons License 2011.08.12 0 0 2873

Sziasztok! 
Fontolóra vettem bukósisakom (AGV K3 Asymmertry eredeti ára: 47900Hft) eladását. Akit érdekel írjon!Az árat illetően alkuképes vagyok.
http://shox.hu/termékkatalógus/bukósisak/zárt/agv?sku=2110080509900L

Ma32 Creative Commons License 2011.08.09 0 0 2872

Az annyira nem vészes mert felfelé látom mi jön lefelé.És a visszafordító mindíg szélesebb.

Előzmény: streettriple (2870)
OPi Creative Commons License 2011.08.09 0 0 2871

{ a korodat fiatalították, mert udvariasak az öreggel :-) }

Előzmény: Pató Pali (2863)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!