Én is ezt irtam visszább, hogy sztem nem érdemes venni ilyen "régi" Passat-ot, mert eleve megveszed bele az szivattyút, meg rászámolod a több regadót az euro4 végett, majdnem ugyanott vagy, mintha vennél egy újabbat...
Ez máshogy látom, mármint értem, legyen annyival olcsóbb - nem lesz. Nem tudok árakat, most googleztam egy kicsit és így sem, de gondolom nem állok messze tőle, ha azt mondom, bőven 250k fölötti ára lesz, na most annyira olcsó nem lehet egy Passat, hogy ha nem tudjuk biztosan, hogy nem az eredeti Siemes van benne (és legyünk jóindulatúak, mondjuk hogy minimum 200k km van már minden BMR Passatban), akkor ne találjunk jobb vételt.
Az én kérdésem még mindig az (biztos bugyuta, de hát mit csináljak:), honnan lehet azt tudni, cserélték-e? Ok, az eladó biztos mondja, na de annak ki hisz? Vagy ha nem mondja, hogy tudja megnézni az ember?
Nemtudom, vásároltam cégre, az elmúlt évben 3 VW haszonjárművet, kettőt a németektől és egyet Romániából. Teljesen rendbe voltak, mind a hármat ellenőriztettem a VW rendszerében és a végén kiderült, hogy mégis vissza voltak tekerve az óráik.
Az egyiket egy hivatalos VW szervízből vásároltam, első tulajtól (azaz az övék volt), 15e km-ként karban volt tartva, szervízkönyvbe végig ugyanaz a céges pecsét (és szépen felvezetve minden javítás- pl. 36e km lenditőkerék csere, vezműcsere) , de más-más írás és az is vissza volt.:)))))
Csak abba vagyok biztos, amit a szalonból hozok el.
Erre számits. De meg lehet javítani a Passatokat és még sokat lehet őket használni.
Vegyél olyat, aminek a belseje szép.
ez egy kicsi handler, esetleg keress olyat, akinél sokkal több autó van (az pörgeti a kocsikat- kimész nem tetszik ami kiválasztotál, de van más ugyanott):
Nekem két BMM motoros autóm van, az egyik 2oo7-es a másik 2oo8-as. 8 szelepes 14o lovas 32onm nyomaték, mindkettő. 4x4.esek.
A 2oo8-as most 35oe km van, abba hengerfejet javítottam, 17oe körűl. A 6-os kézi váltó is javítani kellett 1ooe km alatt, egy fedelet és egy csapágyat ki kellett cserélni, gariba.
Komplett klímát is cseréltek gariba.
A másikba kocsiba 4.-be van néha egy kis rezgés a néha a szekrénybe, abba csak 16oe km van. A másodikat használtan vettem 9oekm -ben, 2o13-ban - de az 3 évet állt. A meg is van csippelve rendesen.
Vedd a 136 lovast, hátha nem az széria hengerfej és váltó van benne, ami az enyémbe.
BMM, BMP 14oLe, 32okW- ennek a kettőnek fejlettebb a motorvezérlése, mind a másik kettőnek.
B6-ba és B5-be is szereltek, de főleg Turanba van sok.
Ebből van síma fogaskerekes szívattyús motor (talán a 136 lovasaok azok) és 6-os imbuszos kiegyenlitőtengelyes is (de mindkettő láncról kapja a hajtást a főtengelyről). Nekem egy 2oo8-as autómban BMM motor van, 35oe km futással, 6-is imbuszos a szívattyúval és nem volt még baj vele.
PD 16 szelepes két literesek
AZV, BMA 136Le
BKD, BKP, BRE 14oLe
BMN, BMR, BRD 17oLe
Ezek már a B6 motorjai voltak és a 6-os imbuszal szerelt kiegyenlítő tengelyes olajszívattyút kapták meg.
Talán a legtöbb probléma az olajszívattyúnál a BKP motornál volt.
Késöbb a hajtást a főtengelyről kicserélték fogaskerekesre, de az 6-os imbusz az megmaradt. Talán ezek a változatok problémamentesek ebből a szempontból.