Sziasztok,Én is autó választásnál vagyok és nem tudom hogy a HDi motoros Berlingok menyire bírják az utánfutózást,anyagszállítást? Tudtok eben segíteni nekem?
Semmi gond nincs természetesen gondoltam elfoglalt vagy. Igen itt már pár ismerősnek alkalmazták ezt a híd cserés dolgot. Olya 60-70 ezer körül volt a projekt. De azt mondják 2 féle híd van van amit nem tudom igaz-e. Úgy valahogy emlegették teher és egy nem tehát az egyik erősebb a másik nem. Ezt nem tudom mennyiben igaz? Az egyik kerék az terpeszt elég rendesen a másikon nem látszik. Biztosan belemart már a csőbe. Kb. még 2 hónapig napi használatban van a gép így nem tudjuk leállítani. Remélem kibírja még...
Persze majd ha lesz ídőd szivesen fogadnám mennyi lenne az alkatrész hozzá mindennel együtt. Amilyen fanatikusok vagyunk nem kizárt a nyáron megpróbáljuk megcsinálni azt vagy összejön vagy nem... :D
De ettől függetlenül mondom, hogy csak tűgörgőt cserélni és remélni, hogy jó lesz.....elég kevés az esély, ha már dől befelé a kerék.
A Berlingo hídnál is van különben csőtengely, csak kapásból nem emlékszem, hogy az maga a hídtest vagy külön van belepréselve a hídtestbe a cső.
Minden ilyen jellegű hídnál a tűgörgő ill. a háza az egyik futófelület, a másik pedig egy csőtengely, ami vagy könnyen cserélhető (mint a Xsara-nál) vagy nem. (mint a 106-nál vagy Berlingo-nál)
Én azt mondom, hogy a legjobban (legolcsóbban) úgy jársz, ha elviszed egy olyan helyre, ahol kicserélik az egész hidat egy felújítottra, a tiéd meg ottmarad cserébe. (amit majd ők felújítanak később) 1-1,5 óra alatt kész, és lesz egy teljesen felújított híd a gépedben.
Hajjaj és még a bónusz egyik kerékre már terpeszt látványosan hátul. Totális a hanyatlása a gépnek... Miféle tűgörgőt érdemes belerakni ami jól is fogja bírni?
2007-es berlingo2-t vettem. Mikor leparkolok,lezárom,úgy 2 perc múlva világítani kezdenek a műszerfal visszajelző lámpái. Tud valaki valami gyors megoldást?
Központi kijelző burkolat le, 2 csavar alatta. Magnó ki, 2 csavar felette ki. utána magad fele le az egész panel. De a kapcsolok körüli rész is kijön külön de k**va nehezen.
Selytettem valami ilyesmi lesz belőle. A multkorában megpróbáltuk lebontani de valamiért a rádió feletti részt az istenért nem birtuk szétszedni(pont a lényeget. :) ). Gondolkoztam rajta így ahogy van telefújom kontakt tisztítóval hátha segít rajta. De lehet ez nagyon rossz ötlet... :)
Áltlánosságban az ablakemelő kapcsolókat belülről lehet kiszerelni, azaz a körmei amik tartják, belülről lehet megnyomni, hogy kijöjjön a helyéről. Az, ha kintről is ki tudod csalogatni, az csak szerencse.
Pl. a Xsara-nál (ami félig-testvérmodell abból a szempontból, hogy azonos alapokra épültek), az egész műanyag borítást ki kell szerelni, hogy mögé lehessen férni.
Igazad volt mink is a "lustábbik" megoldást alkalmaztuk a váltó olaj feltöltésére a műanyag szuszogón keresztül. :) Változást a váltón nem tapasztalatam, de a lényeg 120000km le lett cserélve. :) De ez az ablakemelő kapcsoló kiszedése ez feladta leckét egyszerűen nem ugrik ki a helyéről csak félig. Ez rafinált egy valami... :D Az új ára 19000Ft na mondom az szép így azt újan biztosan nem kell venni. :)
Azt csak találgatni lehet, meddig megy még el. Szétkophat annyira, hogy már elfordul a belső résztől és nem hajt, de a rosszabb vari, ha annyira lötyög, hogy a hosszbordás szíjat letolja magáról, mert azt meg be tudja tekerni a vezérlés alá és összeakadhat a motor.
Üdv! Akkor a szíjtárcsa csilingel hideg motornál??? Mintha 2 cintányér csörögne mikor beindítom a kocsit. Már néztem és egy kicsit üt az baj?? meddig lehet húzni a javítását??
90-100 ezer km.-enként.De,nem megeszi,hanem kopog mintha kis kalapáccsal ütögetnék,olyan hangja van.A szíjtárcsa két részből áll,közte gumi rezgés csillapítás van,ha ez a gumi elöregszik a két fém összeér és csúnya hangot ad.Szétesni nem tud,el lehet vele menni a szervizig!
Aki nem ért a vezérlés beállításához,az ne cseréljen otthon szíjtárcsát,ugyanis a szíjtárcsa csavar meglazítása után semmi nem tartja fixen ill.semmi nem pozicionálja a főtengelyen lévő vezérműszíjkereket,és elállítódhat a vezérlés!