azért árban kicsit lejjebb menve ( már ha nem nagyon régi nagybanditról van szó ) akkor a 600 as vagy 650 es bandit is megfontolandó lehet. Jelentősen nagyobb hasnzálati értéket ad mint a CB500 GS500 ER5 stb katedória, és nem ugrik ki alólad ha mondjuk faluban tüsszentesz és megfeledkezel, hogy mi is van a jobb markodban :D
50 Euró postával együtt a Wingrack teljes vasalattal együtt... :D
Ovadrva elmondta a lényeget, kezdésnek azok a legjobbak. Ha a zxr vs banditokból kell választani, akkor próbáld ki egy hosszabb úton, teljesen más gépek. Csak egy pléda: tegnap mentem egy patent vfr750-nel. Amíg csak állva próbálgattam, feltűnt, milyen kényelmes. Aztán menet közben 15 km után megfájdult rajta a derekam. És az egy túragép a zxr üléspozíciójához képest.
Persze van haver, aki gsxr750-nel nap 1000km-t túrázni, de Neked kell tudnod, milyen motort szeretnél.
Meg a CBF500, GS500, ER5 tipikus kezdo motorok. Egyikre se akarlak ezek kozul rabeszelni, de egy pillantast meger rajuk vetni. Rengeteg oktatonak is ilyen van. Ha szandekozol 2szemellyel, csomagokkal kirandulni az elso motoroddal, akkor a 250est lehet nem neked talaltak ki, de varosba rohangalashoz az a legjobb.
Erdemes tartani egy ulesprobat, melyikrol er le a labad, melyik vered be a terded (nekem az oldalidomosok tobb mint fele eleve kiesik)
Mit is mondhatnek meg... meg biztos sok hasznos tanacsot mondanak a tobbiek ha hazaertek a mai motorozasbol :D
Szevasztok!!! Az itt jelenlévők nagy segítségét szeretném kérni. Soha nem gondoltam volna, de nagyon beleszerettem a motorozásba és úgy döntöttem, hogy leteszem gyorsan a vizsgát és szeretnék venni egy olyan motort ami ideális kezdőknek. Mivel nagyon távol voltam ettől a témától, hát most sem értek igazán a motorokhoz, ebben szeretnék segítséget kérni. Nekem igazából ami árban megfelelő lenne és tetszik is: -Bandit 250 vagy 400 -Kawasaki zzr 250 vagy 400 Légyszi segítsetek, hogy melyik az ideális választás, tudom ezen a fórumon igazából ez hülye kérdés, de ti értetek hozzá, ti ismeritek a mocikat, én sajna nem :-). Ha mást is tudnátok még ajánlani ebben a kategóriában azt is szívesen veszem. Bár a bandit nagyon megfogott. :-) Szóval az érdekelne h melyik igazán a megbízhatóbb, esetleg jobb alkatrész ellátottság, kevesebb fenntartási költség, jobb teljesítmény,,,ami lényeg h megbízható legyen.Hol érdemes körül nézni moci ügyben? Mit nézzek meg egy motoron, hogy ne verjenek át? Stb... Nagyon örülnék, ha kicsit hozzászólásaitokkal a témához segítenétek nekem, nagy segítség lenne! Előre is nagyon köszönöm mindenkinek!!!
na, mifene, en meg bandit talin se voltam, lehet azert mert nekem ocskavas olajos banditom van?:)))) Hol szervezed azt a bandit-talit? menni nem tudok, de ha van meg1 forum, akkor szivesen olvasnam.
hehh :D Én meg valami tuning cuccra gondoltam. Bár végülis, ahogy vesszük.... Nekem már van utasom :)
Az olajozó érdekel, és köszi az elektronika összerakás-felajánlását, megbeszéljük majd. A tali is érdekel(ne), de kéthetente van "apás hétvége" és ilyenkor(is) a kisfiamé vagyok. Most is itt van, és két hét múlva is, stb... De ha épp akkor lesz amikor "szabad" vagyok, akkor szívesen résztvennék egy vizes(és nem vizes) bandit talin :)
Miértne fedné.... ...engem olajozó miatt keresnek, téged meg ezután majd másért Kraven.
Szal az a story, hogy ilyen laza, meg nagycsoportos nézelődös találkozgatós motorozást igen szeretek olyan módon átélni, hogy valaki a hátső ülésen időnként megölel. ( meg úgy általában rühellek egyedül lenni )
Azán mivel úgy alakult, hogy a szezont magányosan kezdem, így leadtam a rendelést Kravennál, hogy utas kéne, muntlifunkcionális.
Aztán szervezett nekem... ...na tartottuk az üléspróbát, minden ok.. úgyhogy holnap tök jó lesz :D
Olajozó: Ha úgy alakul, hogy lesz egy lista... márpedig igenafelé tartunk ( két hét múlvára rendezek egy vizesbandittalit, szentem onnan is fel fognak iratkozni) akkor megpróbálok a mccoi srácnál kialkudni valami engedményt (meg hát a csomag amit küld igaz csak elhanyagolható mennyiségben, de bőven tartalmaz egy csomó marhaságot) hogy olcsón hozzájussunk.
Az elektronika elkészítése alatt azt értettem, hogy (mivel miszlikben érkezik, tehát a nyákba nicnsenek beültetve az alkatrészek, nicsnen kábelköteg stb) a vezérlődobozt összerakom, nyákot beillesztem, elindítom, funkcióra tesztelem... illetve csinálhatok egy ajlzat-dugót rá, és hozzá egy túlméretes kábelköteget... ...ezeket ingyen és bérmentve szivesen (anyagköltség nyilván)
A láncolajozó engem is érdekelne, ha lesz lista, írj fel kérlek, rendelnék én is egyet. Bosszantó, hogy mennyi fölösleges cucc kerül a lengővillára és a kerékre. Alig lehet levakarni... Az elektronikát meg tudod tényleg csinálni hozzá? Üzenj kérlek priviben hogy mennyit kérsz a műveletért, megegyezünk.
ott egye rossebb a kormánymagasítót, NEM DIVATMOTOROS VAGYOK VAZZE ! ! ! !
Ujra Itt Cammogunk?
(rohadt intruder holnap... ...engem nem érdekel, olyasmi módon fogok menni Hévizig, mint ahogy jöttünk ma be Gyékényesről az 110-120.... ...akkor ne motorozzon, ha nem bírja :( "rasszista" vagyok?)
egyébiránt kellemesen működik, Azóta nem kellett lánctisztítózni. Egyszerűen le kell törölni az olajat egy ronggyal a láncról. Csupán az esöszenzornak nem találtam meg elsőre a helyét. feltettem a vázra bal oldalon a fötengely alatt, de a kipuról annyi meleg levegő ment rá, hogy csak özönvíz esetén kapcsolt be. Sztem jó kis cucc.